-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #17466 üzenetére
Annyira egyszerűen képzelitek el ezt, de megközelítőleg sem az. A 32 bites ALU ugyan tudna 8 bites operációt futtatni, de odaveszne a teljesítmény, mert csak egyet támogatna. Ha azt akarjátok, hogy négy 8 bites operáció legyen elvégezve egy 32 bites részelemen, akkor ahhoz packing stratégiát kell alkalmazni. Na most a DXR egyszerűen nem támogat packinget, jelenleg csak 16 és 32 bites lebegőpontos formátumot kezel, és tudjuk jól, hogy a 16 bites formátum a vertex pozíciókhoz nem elég jó, pláne nem sugárkövetésre. A többi DirectX 12-ben találhat formátumot a DXR egyszerűen nem kezeli, nincs benne definiálva. Egyedül a Microsoft layere engedi meg a 10 bites minfloatot denoisingra, de azzal meg sokra nem megyünk, mert nincs olyan hardver, ami támogatja, emellett denoisingra sokkal kedvezőbb inkább drivert írni, és akkor akár le lehet menni 4 bit integerig is, ráadásul megkerülhető a default layer packing limitációja is.
Egyébként a hardverek sok mindent csinálhatnának, de a DXR első körben nagyon limitált lesz, főleg azért, hogy kevés legyen vele a munka a gyártói oldalon. Nagy fejlesztői támogatása nem lesz, mert aki DXR-t rak a játékába, az nem tudja futtatni a programot a mostani Windows környezetben. A rendszer minimum igény lesz az októberi frissítéssel felvértezett Windows 10. Alatta nem jut túl az inicializáláson a program. A Vulkan lenne jó, mert az nem kötné a vásárlókat a legújabb Windows 10 verzióhoz, de ott meg a Khronos annyira nem erőlteti ezt, túl kiforratlannak tartják még. A GPUOpen-féle Vulkanos sugárkövetés pedig ugye egy API felett elhelyezkedő réteg, annak semmi speciális igénye nincs, viszont nem is a grafikus API része.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Robotporszívók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Fűnyíró topik
- Már elérhető a Vampire Survivors - Operation Guns DLC
- Nők, nőügyek (18+)
- Mobil flották
- Yettel topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX RTX 3080 10GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI RTX 3070 8GB Gaming X Trio - 1 év magyar garanciával - eladó!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF RX 7900XTX O24G 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- nVidia RTX 3080 Ti 12GB Founders Edition + GARANCIA
- Gainward 1660 super 6 GB VGA kártya olcsón!!!AkciÓÓ!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen