Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Crytek #12402 üzenetére

    Az ARM-ra portolás nem nagy meló. A jövőben a játékok 64 bitesek lesznek, és azért van esély rá, hogy a többségük még 32 bites portot is tartalmaz. Az x86 és az AMD64 két külön ISA, tehát ezekre már úgy kell írni a játékot, hogy a lehető legjobban kerüld a specifikus dolgokat. Ide az ARMv8 nagyon egyszerűen becsatlakozhat, hiszen épeszű fejlesztő már két ISA kiszolgálásánál is gondol arra, hogy ezzel minél kevesebb munka legyen. Szóval az ARMv8 kód fordítása viszonylag kevés munkával jár. Az biztos, hogy sokkal kevesebbel, mint Mantle kódot írni.
    A SIMD ISA kapcsán lehetnek gondok, de tekintve, hogy a fejlesztők inkább a GPGPU-t tartják reálisnak ez is tökéletes az ARM-os jövőkép számára.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák