Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz daninet #24161 üzenetére

    "beleértve a saját weboldalukra kihelyezett sebességmérőt is": egyrészt ezt eddig nem mondtad, másrészt ez egy nagyon lényeges különbség ahhoz képest, hogy az nmhh cucca mit mond.

    mégegyszer: NINCS garantált sebesség. számok vannak, amiket hibás, érdektelen módszerrel mérnek.

    mégegyszer: nincs kötelezettség arra, hogy minden hibát kijavítsanak 72 órán belül. őket nem fogja piszkálni senki azért, ha a hibák 90%-át kijavítják, 10%-át meg nem, és te pont a 10%-ba esel.

    "Ha nincs meg a garantált sebesség, akkor az nem az ő érdekkörébe tartozó hiba": nem. senki nem garantálja, hogy a világ bármely pontjáig meglesz a garantált sebesség.

    először is írj hibabejelentést, amiben legyen benne az nmhh mérés eredménye arra bazírozva, hogy megijednek a hatóság emlegetésétől és arra is, hogy fogalmuk sincs, az mit jelent. másodszor legyenek benne mérési eredmények a *SAJÁT* mérési rendszerükkel, mert ennek van jogi következménye. Ezt küldd el nekik hitelt érdemlően bizonyíthatóan, ami lehet:
    1. feladod tértivevénnyel postán
    2. megbeszéled az ügyfélszolgálattal úgy, hogy kikéred a felvétel azonosító kódját, majd utána kikéred magát a felvételt is adathordozón

    Ha nem kapsz 48 órán belül tájékoztatást arról, hogy mi fog történni a problémáddal, akkor tegyél PANASZT. mégegyszer: nem hibabejelentést, hanem panaszt. A panaszba írd bele, hogy a hibabejelentéseddel kapcsolatos tájékoztatást elmulasztották, személyesen nem tudsz velük intézkedni, mert az ügyfélszolgálatuk nyitvatartása neked és a jogszabályoknak nem felel meg, ezért kéred, hogy a hibádat érdemben vizsgálják ki határidőn belül. Ezenkívül jelzed a panaszban, hogy a hírközlési törvény szerint a hiba bekövetkeztétől az elhárításáig tartó időszakra automatikusan kötelesek kötbért fizetni, tehát írják meg, hogy milyen algoritmussal és adatokkal számították ki a neked járó kötbért, az mennyi, és mikor és hogyan fogják számodra jóváírni.

    Ezek után erre a két dologra, hogy a *SAJÁT* mérésük szerint nem jó a hálózat és a panaszkezelésük szabálytalan (megnéztem az ászf-jüket, szinte biztosan szabálytalan lesz a panaszkezelésük is) hivatkozva írd meg, hogy felbontod az előfizetői szerződést, a cuccukat leszereled és beviszed, egyébként pedig felejtsenek el.

    alapvetően ez egyfajta chicken game, ők megpróbálnak kifárasztani téged, te megpróbálsz rájuk ijeszteni, hogy tájékozottabb vagy, mint átlag előfizető, valaki majd elrántja a kormányt.

    azt te döntsd el, hogy egyébként akarod-e őket csuklóztatni. ha akarod, akkor azt nézd meg, hogy a honlapjukon van-e friss ászf (a 2019-es biztosan nem jó, nem olyan régen kellett újraírni az egészet), szerződésösszefoglaló, előzetes tájékoztató. Az ügyfélszolgálati irodával kapcsolatban az a szabály, hogy bizonyos előfizetői létszám fölött az ügyfélszolgálatnak a hét egy napján 12 egybefüggő órán át nyitva kell lennie (fogyasztóvédelem köszöni szépen a büntetési lehetőséget, ha bejelented).

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák