-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Criton
veterán
válasz zsolt19900 #27716 üzenetére
mondjuk a motoros sem volt kis termetű szerintem mind a ketten vártuk már a találkozást, hogy mikor köszönöm be hozzám a hátsóülésre de szerencsére mind a ketten megúsztuk
főleg, hogy én mindig is figyeltem/vigyáztam a motorosokra (matrica kint is van) , és mióta én is kétkerekűvel járok többet, még jobban figyelek
[ Szerkesztve ]
-
busman
veterán
válasz zsolt19900 #27429 üzenetére
Nah mindegy,tanulópénz megvolt....asszem nem vagyok allergiás.
Kell vennem egy zárt bukót.I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Colos1
őstag
válasz zsolt19900 #22577 üzenetére
Erre gondoltam én is, de nem tudok rájönni, hogy miért.
Le lenne fojtva?
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
válasz zsolt19900 #22288 üzenetére
Háááát igen is meg nem is. Van amikor 50-ről 70-re pikk pakk felpörög, de van, hogy lassabban megy neki. Nem mindig csinálja ezt a jelenséget. Ehhez elvben még nem nyúltak, tehát van minek elállítódnai és elkoszolódnia.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz zsolt19900 #22257 üzenetére
Nem felnyitható. Inkább afelé hajlok, mert lehet, hogy kéne a szemüvegem
a motorra is... (Alapvetően csak monitorhoz hordom, de azért jobban látom a
táblákat benne, ami néha nem hátrány.) Többiek: vélemények + tippek?
Elég nagy ársávban lehet kapni felnyitható bukókat... Jó lenne a legolcsóbb,
ami jó, nyilván. De ha nagyon muszáj, a minőségért 60-ig talán elmegyek. -
titán
válasz zsolt19900 #21714 üzenetére
Nincs mit!
-
titán
válasz zsolt19900 #21711 üzenetére
Oket kerdezd meg: [link] A Tiedhez nem talaltam, de masik runnerhez igen, biztos tudnak hozni.
Neki lett nem reg 180 2T-be [link]
[ Szerkesztve ]
-
zso79
őstag
válasz zsolt19900 #21708 üzenetére
Mekkorához?
-
őstag
válasz zsolt19900 #21211 üzenetére
Nem tudom volt-e már ilyened, de én ezt a fordított zsíros telót nagyon nem ajánlom. Pesten gyakorlatilag használhatatlan volt, nekem szétrázta a seggemet a motor. Ha újra Runner-t vennék csak és kizárólag olajos telósat néznék.
A linkelt példányon a műszerfal körüli műanyagot is szépen kiszívta a nap, tuti több van benne. Egyébként szerintem egyben van, csak ennyiért a további költségek miatt sok lesz...[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #21211 üzenetére
Ez '97-'98-as gyártás. A legelső maxik egyike. Hátul dobfék, fehér, régi műszerfal. A 2003-as dátum maximum a magyar forgalomba helyezés éve, de az hótziher, h nem állt majd 6 évet a szalonban.
Előtte vagy kint, vagy itthon 50-esként futott.A km-t szerintem meg nem kell ecsetelni. A kipufogón nem az első réteg festék van, minimálisan is, de látszik a különálló leömlő rész, nah az az én 26.000-et futott Runner-emen nem úgy néz ki.
mod.
S, persze, ennyi pénz nagyon sok érte, hiába rendszámos, ráadásul még rájön a műszaki, átírás, biztosítás költsége is és majdnem súroljuk a 300k-t.
Ezt már linkeltem múltkor is, itt van Sopronban. Fotóról ez tényleg jó vételnek tűnik.
Vagy ez (hirtelen azt hittem enyém. ) Mondjuk az a Gilera-s takaró nagyon kellene.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #21209 üzenetére
Tegyél fel róla képet.
Runner-nél semmi nem biztos. Találkoztam már pl. vázcserés példánnyal is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #21206 üzenetére
Ahogy Andrew is írta, 2002. második felétől már hivatalosan új külsővel jöttek ki a Runner-ek, így nagy kapaszkodó került rájuk gyárilag.
Ha, az utáni motort látsz kis kapaszkodóval, ott kamu az évjárat (pláne rendszám nélkül), vagy az egykerekezéstől szépen elhasadt a nagy, így felkerült inkább rá a kicsi. (Hozzáteszem még használtan is minimum 15k-t elkérnek azért a hátsó kapaszkodóért.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AndrewTdi
addikt
válasz zsolt19900 #21206 üzenetére
Az én 02 őmön is villámos van már gyárilag. véleményem szerint utólag tehették rá a kis kapaszkodót. Valakinek az teccik jobban.
Persze ha valóban 2003as. -
válasz zsolt19900 #21074 üzenetére
Én azt nem bírom ebben az egész fórumba , hogy nem lehetek full magam és hogy mindenki olyan kötött a PH falaihoz. Ha nekem kedvem van elküldeni valakit akkor ne jöjjön ide a tigris meg a sárkány és társai okoskodni és tiltani. OFF
Aktív PH-s életem elején ezzel nem tudtam mit kezdeni, ma sem.2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #21057 üzenetére
Ha már tényleg annyira érdekelt volna legalább le rendszámoztatnád.
Közel sem lennél annyira feltünő,legalább így feltételeznék hogy van jogsid
Még talán hamarabb is el tudnád adni![ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #21057 üzenetére
Tiszta vicc, amit megint írsz.
Aki _motorozni_ akar / nagyobb kategóriát akar hajtani, az csinálja meg azt a qrva jogosítványt és vegyen rendszámos robogót.
Mit akarsz még ezen csökkenteni? 30.000Ft. Normális motoros csizma nincs ennyiért.
Tipikusan az az eset vagy, akinek hiába mondják az észérveket, önigazolva úgyis az ellenkezőjét csinálja. (Lásd jogsi, lásd kamu 50, lásd olcsó Runner.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Smani
senior tag
válasz zsolt19900 #21057 üzenetére
majd ha egyszer eltaknyolsz vagy meglöknek picit és rádvernek mindent megváltozik a véleményd
-
DigitXT
nagyúr
válasz zsolt19900 #20829 üzenetére
Jóval fiatalabb az előzőnél, más a plexi, a helyzetjelző, a műszerfal, minden.
Ez már nagyon hajaz az enyémre stílusában (vö. YP180E/YP125E - 2003+).
Én is úgy emlékszem, hogy volt gyári barna szín, de annyira nem merültem
el benne. (Mintha az rémlene, hogy olyan kombináció, ami nekem van, nem
volt, és hát nem is eredeti az enyémben az ülés, hanem 125-ösből került rá.
Én voltam az a vásárló, aki szakértelem- s itteni rákérdezés nélkül megvette
az első útjába eső "kotla" sz*rt, ami úgy ránézésre megtetszett neki.
Mondjuk mióta rendbe lett téve nem rossz a cucc, de az volt még pár forint.)Ez ugye 250K + a forgalomba helyezés sok (bár ma már valamivel olcsóbb,
mert csökkent a regadó, ha jól tudom). Amúgy én nem értek ahhoz (se),
hogy képek alapján elemezzem, de talán a kilométer is hihető - 6 évesen...
Mondjuk az enyémbe van 42000, szóval az biztos nem volt nagyon kímélve. -
őstag
válasz zsolt19900 #20829 üzenetére
Gyerekek, persze meg lehet magyarázni, hogy a 3 hetes, penészes szalámi is ugyanolyan jó mint a friss...
Az a baj, hogy nem hallgattok a tapasztalt emberekre, de nem is akartok... Csak akkor miért kérdeztek? Győzd meg magad hogy ez jó lesz neked, vedd meg, menj el vele 50.000km-t és akkor majd meglátjuk kinek lesz igaza
Bármennyire is fáj, és tudom nagyon nehéz belátni, nekem is nehéz volt anno, a konténeres, napszívta, 50k + km-t futott motoroknak vérzik a torka.
Nem véletlen hogy a magyar nepper aprópénzért veszi meg azt amit az olasz már kidob a kukába itthon meg eladja. És mégegyszer: Nem véletlen hogy pl Runner vagy Leonardo ugyanolyan évjáratban van 130k-ért és 300k-ért is...fesii: Röviden: A különbség az, hogy a japán meg az olasz motor elmegy mondjuk 30-40.000km-t mire ilyen hibája lesz, addig a Tiédbe fogadjuk hogy van mondjuk 5000km Írd majd meg, tényleg kíváncsi vagyok és félreértés ne essék, nem személyeskedni akarok, csak beszélgetni a témáról
-
Smani
senior tag
válasz zsolt19900 #20829 üzenetére
kissé hihetőbb is
-
SzlobiG
félisten
válasz zsolt19900 #20829 üzenetére
Jobban is néz ki...
"de a termetéhez képest még kismotorként is vezethető." Na persze pont ennek a termetéhez képest.
-
őstag
válasz zsolt19900 #20816 üzenetére
Ez egyszerűen tapasztalat: Ami képről ennyire hányadék és látszik hogy 4-5x annyi km van benne, az élőben még rosszabb lesz. runner 125 megalapozott érvekkel elmondta miért gondolja ezt, mit lát a képeken és teljesen igaza van. Egy újrafújt rengetegett futtot motor, olcsón nem lehet jót venni hidd már el. Nem véletlenül vannak ugyanezek a típusok megkímélt állapotúan 200-300k között. Ennyi pénzért csak hulladék van,ez is tipikus konténeres hulladék.
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #20809 üzenetére
Tipikus kotla import.
A futás minimum 50.000 + ( 12 éves robogóról beszélünk), a szín baromira nem gyári, lehet karcmentes, de minimim a 3. réteg fényezése.
A műanyagok mindent elárulnak.
H néz már ki a blokkdekli takaró meg a légszűrő? Mintha a kutya hugyozta volna éjjel nappal a tűző napon.
Az első tárcsa válla még ezen a kis fotón is látszik.
S, akkor még ki sem lett próbálva.Mondom, az ilyen aprót én meg sem nézem.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #20809 üzenetére
Korához képest nem vészes.Kilóméter tuti kamu,ahogy nézem az első gumi cserés.Menj el,nézd meg,próbáld ki..Az ára jó
Smani! Mit nézzen azokon a képeken??Te mit látsz?Barna szín,hozzá a matt blokkal...Te még mit veszel észre???szeretem az ilyesfajta okoskodást...
[ Szerkesztve ]
-
Smani
senior tag
válasz zsolt19900 #20809 üzenetére
nézd már meg azokat a képeket
-
Smani
senior tag
válasz zsolt19900 #20795 üzenetére
mintha hiányozna a renccám
-
SzlobiG
félisten
válasz zsolt19900 #20764 üzenetére
Ugyanúgy büntetnek érte hisz nem vagy jogosult vezetni.
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #20764 üzenetére
B jogsival sem vezethetsz 12 személyes mikrobuszt, úgyhogy hivatalosan nem legális.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz zsolt19900 #20609 üzenetére
Az első találat volt a googleba.
-
SzlobiG
félisten
válasz zsolt19900 #20607 üzenetére
Nem jó hát oda van írva, hogy FXR-be való, meg a többi ugyanilyen blokkos gépbe.
Ez kell a tiedbe.
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #20356 üzenetére
Eszem ágában nincs a tárcádban turkálni, de a motor elég nagy tekintetben luxus, így ha nincs megfelelő tőkéd szervizeltetni, esetleges komolyabb alkatrész árakat kicsengetni, akkor add el.
El kell vinni szervizbe, majd a szerelő mondja, h mi cserés - te pedig megveszed azokat és fizetsz. Máshogy nem lehet korrekt módon szervizelni semmit.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #20350 üzenetére
Az megint kizárt, mivel eleve a 180-as háza tök más, mint az 50-esé, így _nem egyformák_. Max. valami 20x30cm Malossi szivacsnál lehet ott, amit neked kell méretre vágni.
Vidd el szerelőhöz azt a motort, magad sem tudod milyen tömítéseket akarsz kicserélni.
Rá kellene nézni a szelephézagra, vezérműlácnra, dugattyúra, és úgy mindenre.
latyak17
Jó, de drága.
autoteka-nál ugyanez Repsol-ból majd egy ezressel olcsóbb.
Ha, kell ilyen olaj, akkor szólj, mert a héten rendelni akarok tőlük.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz zsolt19900 #20350 üzenetére
Itt nézz körül ezek a cuccok elvileg mind jók a 180-as VX-hez.
-
SzlobiG
félisten
válasz zsolt19900 #20344 üzenetére
Ugyan az az olaj jó bele amit én vettem a leo-ba 5W-40 -es szintetikusnak kell lennie az a lényeg.
Amúgy amik abba a listába vannak azok nem ajánlások azok a gyári adatok. Kinézed milyen kell és olyat rendelsz ott van a váltó olaj, fék olaj stb.
Én ilyen után gyártottat biztos nem vennék csak gyárit a suzukival jártam meg pont ezzel az RMS márkával azóta csak gyári, vagy minőségi márka.
A 2. link hengertömítés szettet mutat szintén nem vennék ilyet főleg a hengerhez.
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #20344 üzenetére
Keress rá Egü-n, van a Motul-nak hajtóműolaja, teljesen ok, enyémben is olyan van.
Kérlek olvass! Ott van h 50-es hez való mind.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz zsolt19900 #20291 üzenetére
110-et nekem is megy a leo, de ahogy írod is 60-ig nagyon megy akkor a variátornál kell nézelődni lehet az előző tulaj buherálta már.
Amúgy meg vegyél bele egy ilyet ezzel javulnia kell bár nem tudom 110 hova nem elég én a leoval nem is szoktam 90-nél jobban menni egyszer megnéztem 110-et viszi-e azt annyi bár még nagyon minimálisat használom csak itt a faluba.
(#20293) dave93 Az van még neki.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz zsolt19900 #20291 üzenetére
Most Neked még a 4T 180cc Runnered van, vagy mi is?
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #20291 üzenetére
Ennyit tud. Mit vársz tőle? A 200-as tud 120-at.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #20287 üzenetére
Szerintem felesleges cserélni, mivel a gyári cdi is bőven engedi forogni a motort.
Ha teljesítményváltozást akarsz elérni vegyél egy variátprt, vagy egy 209-es hengert.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Debilon
addikt
válasz zsolt19900 #20287 üzenetére
nem tudom, gondolom az is oda volt írva hogyha váltogatható, ha nem, akkor gondolom "csak" sport CDI (LOL) ez kb ugyanaz mint amit itt is írtak, meg egy csomó típusnál működik, hogy egy adott helyen elvágod a CDI burkolatát elég mélyen, akkor feloldja a tiltást
igazából nem sok értelmét látom egy széria utcai robogónál
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Debilon
addikt
válasz zsolt19900 #20279 üzenetére
CDI-t szerintem csak cserével tuningolsz
vagy ha van akkor van valami developer mode, vagy mi, amit valami trükkel elő lehet hívni, és akkor (ha jól tudom) nincsenek korlátozások, igaz nem biztos hogy használ a technikának az állandó limiten járatás
de maj dúgyis kijavítanak ha rosstzul tudom, vagy hülyeséget írok
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #20023 üzenetére
Gyári állapotú, de ezt már nagyon (el)használták. A km szerintem ennél az órában lévő 33k-nál is több. Egy próbát megérhet.
Legalább rendszámos.vaksi8
Normális. Be fog kopni, s elmúlik.
Tothgera30
Attól, h egy dekliből ki tud csavarni 6 csavart és le tudja venni a variátort, még nem jelenti azt h ért hozzá.
A motor biztosan hideg volt. Egy részből az automata szivató ilyenkor dolgozik, ezért is a nagyobb füst. Az meg, h injektoros vagy karbis 2t-nél ilyen tekintetben jelentéktelen, mivel mindkettő elégeti az olajat, így füstölni fognak.AndrewTdi
Reméljük tényleg jó vásárt csináltatok. Jó egészséget hozzá!
FFyFFy
Ennek több oka lehet.
Első hsz.-ból tölsd le a táblázatot, benne kell h legyen a típus. Karbit szét kell szedni, gyári értékekkel összerakni (fúvókák). Következő lépés; hajtás átnézésre. Szíj, görgők kopottsága. Illetve a kuplungrugókat érdemes még megnézni és cserélni gyárira. Az is elképzelhető, h jóval erősebbet rakott bele valaki az elmúlt évek során. Ettől is indulhat magas fordulaton.
Telda
Őszintén, ezeken én már ki sem igazodok, annyi féle nevet adtak már nekik. Ilyen külsővel emlékeim szerint a CPI Hussar bírt, ami elég nagy kaki.
Nem ismerem a Motowell-t, de nem is akarom megismerni.
Ennyi pénzért inkább egy Dio, Jog, vagy korrekt old SR.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz zsolt19900 #19984 üzenetére
Nem tudom ez mennyire igaz, de figyelmedbe ajánlom DigitXT által korábban linkelt írásból ezt a részt:
"...Jó példa erre a Honda Lead 100 vagy a Yamaha Aerox 100 az ezredforduló környékéről. Aki ilyen, még soha forgalomba nem helyezett gépet hajt, az most le fog esni a székről. Ezek a nem EURO3 minősítésű típusok ugyanis nem kaphatnak rendszámot, mivel nem felelnek meg a jelenleg érvényes környezetvédelmi normának, és még nem voltak regisztrálva az Európai Unióban..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #19984 üzenetére
típustól függően szinte ugyanazzal a blokkal szerelték a yamahát is meg az apriliát is, úgyhogy majdhogynem tökmindegy. ki kell próbálni.
Explosión de dos tiempos
-
mocsanisi
senior tag
válasz zsolt19900 #19768 üzenetére
Kávédaráló hang előnye: Autósok jobban figyelnek rá, mint egy halk 4T 125-re pl. Figyeljétek meg speed-esek mikor mennek az autók között, elég egy nagy gázfröccs és nyílik a sor... Szóval a hang nem csak hátrány.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
őstag
válasz zsolt19900 #19766 üzenetére
Ja, olyanon se ültél még? Hát jól gyorsul kb 60km/h-ig és olyan 80-90km/h körül lehet a végsebessége.
Lényegesen dinamikusabb a 125 4T, mind gyorsulásilag, mind végsebességügyileg, a 125 2T-ről már nem is beszélve -
őstag
válasz zsolt19900 #19764 üzenetére
Mint egy vízes 50cc-s robogótól
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #19637 üzenetére
hátazért erre nem tenném a nyakamat.
3-4 éves gépnek nem szita bármelyik benzincsöve, olajcsöve, a karbiban a tűszelep sem olyan használt, nem fárad el az üzemanyagcsapban vagy szivattyúban a membrán, a szilentek nem mennek szét, sorolhatnám a szimplán fáradásos tüneteket.a legtöbb ember, aki nem nagyon ült motoron, vagy csak rossz állapotú motorokat hajt, észre sem veszi a legtöbb dolgot. Mindenkinél más az igényesség.
Pl nemrég került hozzám egy Choi Nori. A tulaj elég olcsón vette. Igényes emberről van szó, tényleg. Mondta kezdjük azzal, hogy szét az egész.
a főtengely kuka volt, a vezérműtengely kuka, varió kuka, de össze volt rakva úgy, hogy még ment.
mindenhol pénzből élnek, és nem hülyék, hogy jó motort hugyé szaré adjanak. Ez a csodavárós hozzáállás ez egy vicc.az embernek megmutattam a dolgokat, és annyit mondott, hogy ő ezt nem is gondolta volna, hiszen ment. ment naná, de hogyan? meg meddig?
szóval hagyjuk ezeket kérlek.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
őstag
válasz zsolt19900 #19637 üzenetére
Nagyon elfogult vagy, nem csoda. Tudom az érzést, ilyenkor úgy tűnhet mindenki csak a faszságot mondja és lehurrogják a Te csodagépedet... Nyilván jól megy a motorod, örülsz neki, úgy érzed jó vásárt csináltál, de hidd el nem véletlen hogy vannak Runnerek 150k-ért papírral meg 300-400kért is.
Ezzel nem azt mondom, hogy nem jó a motorod, csak tényleg nem lehet ezt kijelenteni ilyen hamar. Egy autóra se mondom hogy elmentem vele 5000km-t semmi baja, fasza vétel volt
Vannak hibák amit tapasztalatlanságból nem vesz észre az ember meg van olyan amit egyszerűen egy használt motor kipróbálásnál nem lehet észrevenni, hiszen nem látunk bele a motorba. Lehet hogy 25.000km van az órában ami valójában 40.000km és kizárólag csutka gázzal használta egy olasz kisgyerek korábban....
Vettem már meg én is ferde vázas Leonardo-t, nem tudtam hogy erre is kell figyelni rámsózta a nepper... De ezek után vettem 180 2T Runner-t én is, az évszázad bizniszének tűnt eredeti papírokkal hibátlan esztétikai állapotban. Aztán kiderült hogy a Pesti utakon a fordított teló miatt használhatatlan, cserélni kéne a szilenteket valamint lazán benyal 5-6 litert, átlagosan 70km/h-val közlekedve... Ki lehet fogni jókat, de csodák nincsenek sajnos.
50cc: 4Tnél mintha babakocsit tolnál, cserébe keveset eszik. 2T már nyilván jobban megy, de többet eszik. A vízhűtésesek erősebbek, én egy SR 50-t (karburátorost) próbáltam, az fojtás és tuning nélkül ment 85-90km/h-t, de 4 litert megevett. 180cc után amúgy kegyetlen gyengének fogod érezni, de még egy 125 4T után is erősen.
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #19635 üzenetére
Továbbra sem érted.
"hogy megveszi az ember és rögtön költeni kell rá, hát erre nem kell, én csak ennyit mondtam"
Ismétlem; megbontottátok? Megnézted a szíj, vairátor, görgők állapotát? Motorolajat, hajtóműolajat cseréltél? Nívópálcát figyeled, h eszi-e az olajat? Szelephézag, vezérműlánc, csapágy, szimering, ellenőrzés, esetleg végnyomásmérés történt? Blokkszilentek, kormánycsapágyak rendben vannak?
Vagy mindezeket hibátlannak vélted röntgen módszerrel... - így persze, h nem kell rá költeni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #19633 üzenetére
1 hónap és 150km-es futás után akkor sem kijelenthető, h márpedig a tiéd annyi volt és megbízható. Értsd meg.
Ha, két évet és 15-20.000km-t elmegy úgy, h egy fillért nem költöttél rá pluszba (olaj, szűrő, szíj és kopóalkatrészeken kívül), akkor ki lehet jelenteni.Hozzáteszem egy 4t-nél nagyobb az esély erre, hisz elviekben tartósabb.
A kérdéseimre meg nem adtál választ.
Nem véletlenül kérdeztem. Ha, gondos gazdának vallod magad, s valóban szeretnél törődni vele, plisz célod a tartósság, akkor ezeket mind végrehajtod. (Olajszint, vétel után rögtön olajcsere, majd figyelni, h eszi-e, motor kopottságát ellenőrizni, szelephézagokat szintúgy, plusz egy ilyen import példánynál a vezérműláncra is illene ránézni.)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz zsolt19900 #19623 üzenetére
200k volt az ára, de semmi papírod nincs hozzá nem?
A zsíros, fordított teleszkóposokat szerintem felejtsd el, nekem szétrázta a testem a legkisebb úthibánál is a motor, annyira nem csillapított.
Egyébként sajnos tényleg igaz, hogy ennyiért nincs jó runner papírral. Ferde váz, cserélendő szilentek, szar teleszkóp, kopott motor, stb... A legtöbb már a lelkét is kifutotta annyi km van benne, konténeres szarok, alig fizetnek értük a magyar nepperek, itthon meg megy rá a több tízezres haszon, a pornép meg csak viszi...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #19623 üzenetére
Most saját magadat hazudtolod meg? Nézd meg a 2012-03-31 22:49:57-kor számomra írt pü-det.
Miután megvetted már szar volt...és biztos vagyok benne, h minimum 40-50.000km benne van. Hosszabb távot nem mernék bevállalni vele. Ráadásul 1 hónap alatt _nem nevezhető_ megbízhatónak semmi. Ha, két évet elmegy hiba nélkül, akkor kijelentheted h 'ennyiért vettem, mégsem volt vele baj'. - De, ahogy írtam, ez már nálad elvből megbukik, hisz a privátod is ezt bizonyítja.
De pl. a motor állapotát csekkoltad? Mértetek egy végnyomást, - 4t-nél sokkal pontosabban mérhető, mint a 2t.
Vagy; miután megvetted az olaj és a szűrő le lett cserélve? Vétel előtt meglested, h mennyire retkes olaj van benne, vagy hittel a tulajnak, h kétezerre' ezelőtt lett cserélve?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #19621 üzenetére
Szerintem nem is kellene hasonlitgatni a 125-öst egy 180-as géphez.
Csak runnerben gondolkozól?
[link]" az én 180asomra sem kell költeni, jó és megy és 200k volt az ára "
Erre csak annyit,hogy nincsenek is meg a papírjai..úgy lehet jót olcsón kifogni![ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz zsolt19900 #19623 üzenetére
70-es hengerrel kicsit megpöckölve így.
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #19621 üzenetére
Kb. 3x írtam már neked, h 270-300k alatt _nem kapsz_ költségmentes Runner-t. Ezek a hugyért árult Runner-ek 99%-a le van lakva.
Lehet h valami elképesztően giccses friss fényezése van, de a blokkjuk a végét járja.
Garantáltan 100-140k-t rá kell verni, ahhoz h rendben legyenek."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #19617 üzenetére
" az olasz dokumentumnak a fénymásolata van meg. (nem tudom, hogy azzal forgalomba helyezhető-e) "
Nem!
Szerintem felejtős -
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #19546 üzenetére
Miért nem kérdezed meg hátha bele menne a cserébe is.Előfordulhat hogy ő is csak kereskedő.
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #19376 üzenetére
Ezzel nem is akármekkorát, és nem is egyszer estek.
A bal fékkar úgy áll, mint a bika szarva.
t1
Nem. Felejtsd el. A Neo'S-od még 40.000km-rel is többet ér, mint egy olyan.
Killing
Pénzbírságot elvileg nem, mivel nem vagy 18. De, rendőre válogatja. Ha, komolyan meg akarnak bszni, elveszik a jogsid - hisz, pénzbírságra nem vághat.
Noh, meg amúgy is, szvsz ha idősebb lennél, leszarnák, de azért 17 évesen 1 éves A1.-gyel még erősen rutintalannak számít az ember.
Ha, én lennék hasonló cipőben, biztosan nem vinném le.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz zsolt19900 #19378 üzenetére
nagyon sokan érvényes magyar okmányokkal hirdetnek, mert "50esként használta és nem volt soha ebből gond". Az ilyen motorok többségének semmilyen papírja nincs sajnos, nem egy ilyet hívtam fel anno...
-
SzlobiG
félisten
válasz zsolt19900 #19376 üzenetére
Nem rossz néztem már én is, kár hogy csúsztak vele.
-
Tothgera30
Ármester
válasz zsolt19900 #19372 üzenetére
Inkább Keeway X-Ray, cicám .
#19374 zsolt19900: Akkor bizony az a valóság hogy rafkósabb vagyok mint a google , ránézésre megállapítottam . Amúgy pedig újra van fújva, fel van újítva, és autós boltból vet króm ragacsokkal van "felmatricázva" . De te nem SR50-et kérdeztél az előbb ? Vagy most mit is akarsz, mert ez olyan mint a hetero-homo téma, vagy csak simán biszex és kész !?
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kokov
tag
válasz zsolt19900 #19369 üzenetére
hogy legyen nálad szerszám szétszedni de komolyan manapság robogó vételnél mindenre figyelni kell kéz alól meg pláne. Legalább az ülést kapd le, én már bánom, hogy az elejét nem néztük át annó, mert minden működött, aztán most copakodok a szivatóval.
-
Tothgera30
Ármester
válasz zsolt19900 #19351 üzenetére
Az 2T, nemde? Akkor ezt nem értem!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jozsi252
veterán
-
SzlobiG
félisten
válasz zsolt19900 #19347 üzenetére
A hangja biztos hogy nem fog tetszeni a 4T után a 2T-k ált pörgősebb élénk hangjuk van a 4T-nek meg inkább mélyebb szebb, de ugye ez ízlés kérdése.
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #19344 üzenetére
Kérdés, h be lett fizetve az, amikor értékesítésre került a magyar kereskedő által.
Nyilván minden új, Magyarországon forgalomba helyzett motorra is van regisztrációs adó. Magyarán, ha úgy hirdetik, h eddig 50-esként volt használva, de vizsgáztatható, akkor 90%-ban a reg.adó sem volt befizetve, úgyhogy be kell.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz zsolt19900 #19344 üzenetére
Akkor elvileg nem, mivel magyarországi és nem behozott a gép, vagy amikor behozták akkor már fizettek regadót.
-
DigitXT
nagyúr
válasz zsolt19900 #19180 üzenetére
El kellene döntened, hogy legálisan, vagy illegálisan akarsz motorozni.
Utóbbit már most is megteszed, szóval kár küzdeni érte trükközéssel,
hogy megint(!) legyen egy olyan motorod, aminek a papírjai sincsenek
rendben, de még jogosítványod sincs rá... Na ehhez nem kell B125.[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #19182 üzenetére
Kíváncsi vagyok hogyan tudnád megoldani!
1, Ha papírozni akarod feltételezem még nincs forg.-ba helyezve,tehát külföldi.
2 Hogy forg.-ba helyezd nem elég a sima műszaki csak az NKH-s.(Ott van ismerősöd?)
3 A külföldi papírokon is a valós ccm szerepel amit vinned kell tovább a vámba meg az okmány irodába.Na most!Ha műszakid 125-ös de egy 150 es motorrol,ezen a két helyen hogy sütöd el a dolgot?
Ha meg már magyar papíros eleve bukott mert alváz,motorszám szerint a rendszerben van.[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz zsolt19900 #19180 üzenetére
Törölve
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
dJ Peer
aktív tag
válasz zsolt19900 #19180 üzenetére
Megcsinálod a B125-öt, majd utána különbözeti vizsgával a korlátlan kategóriát ("A").
Példa.Egy kis olvasni való.
[ Szerkesztve ]
-
dJ Peer
aktív tag
válasz zsolt19900 #19178 üzenetére
Csináld meg az A1-et, és utána különbözetivel az A-t, 1 éven belül.
Nagyjából ugyanannyiba kerül a különbözeti, mint az A1, utána le van a gond...bármekkorát vezethetsz.Ki volt az a baromarúkocsog, aki műanyag védőt tervezett a kipufogóhoz?
Útközben meglazult az egyik csavar, elhagytam, s mire hazaértem lógott az egész és egy picit megolvadt a belseje. -
DigitXT
nagyúr
válasz zsolt19900 #19087 üzenetére
Biztosan nem lesz ugyanolyan dinamikus. 180 ccm + kisebb tömeg vö. 125 ccm + nagyobb tömeg... Meg az egész gép "más stílusú", gondolom a motor is máshogy van hangolva... Úgy tudom a 180-as Runner "sportosabb" az én Majámnál is (már ha ez a fogalom értelmezhető az esetemben), hát még akkor a 125-ösnél...
Az, hogy használható-e, arra, amire szeretnéd, csak rajtad áll. De számolj vele, hogy "lomhább" lesz. Ennyi.
Lehet, ha ledobsz időközben 10-15 kilót, ugyanott leszel menetdinamikában. Rám is rám férne - sajnos: no offense.
Szerintem inkább felfelé kéne váltanod, ha váltasz, pl. 180 2T (mint runner 125-nek van). Persze rendszám + jogsi alap. Nehéz ügy, ha a mostani géped nem papíros, és nem is igen megoldható rá. Én is nagy buktával "adtam el" anno a SYM-et, de inkább ez, mint hogy balhé legyen, ha bármi van... (Mondjuk jogsim legalább volt rá végig.)
[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #19076 üzenetére
Szerintem a 90 nem mérvadó,azzal is le akarnak majd tolni.Pont ez a 125 kategória aminél már necces egy 80-al haladó kamion előzése.
-
DigitXT
nagyúr
válasz zsolt19900 #19070 üzenetére
Hát egy 180-as Runner után biztos lomhább lenne... A kis Maja nem
tudom mekkorát ugrik a városban... Az enyém még elég jól megindul
(főleg a lomha autósokhoz képest!), de oda tudnak verni, ha akarnak.Szerintem vásárlás előtt úgyis mennél próbakört: érezni fogod, hogy
mennyire szimpatikus: kényelmes-e, meg megy-e úgy, ahogy kell...Nem tudom, milyen szériahibák vannak, nem vagyok szakértő. Sőt,
nekem nem volt vele komoly bajom - eltekintve attól, hogy "ramaty"
állapotban volt, amikor megvettem. Amióta helyre lett pofozva, zsír.Ja, egy mégis van: az enyém eszi az olajat. Írták itt, hogy ez nem
normális, de ez van... Ettől eltekintve, hogy utántöltöm: minden jó.
Fogyasztás sem vészes, pedig hajtom rendesen - és csak Bp-en.
(Amikor egyszer kicsit is "hosszabb" útra kellett mennem, rögtön
meglátszott, hogy mennyivel kevesebb lett az átlagfogyasztás.)
Egy 125-ös ennél elvileg kevesebbel is beéri... Kivéve, ha nagyon
pörgeted / nyelezed, mert akkor az is bekajál szerintem 3,5L-t...vaksi8: GPS-szel 120-at? Lehet, hogy vinné, csak hosszú-hosszú
egyenes* kellene. Jómagam megvagyok 100kg+ott a légellenállás.
Szerk: meg aztán városban 120-szal már nem lenne vicces menni.*: esetleg lejtő. Hátszéllel.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz zsolt19900 #19066 üzenetére
Viszonylag nagy testű ketyere és nem is nagyon könnyű,
szóval nagyon sportos menettulajdonságokra ne számíts.Mi lenne a cél? Városba rohangálni simán jó lehet, azért.
Néha kellene nekem is több "kraft" a 180-as verzióba, de
alapvetően nem kell vele nyélgázon közlekedni. Ez valós
175 ccm, aminél a 125-ös pont 50-nel kevesebb... Hát...
Papíron a 13 Nm versenyez 10-zel, hogy ez most sok-e?Szerk: viszont elvileg a kisebb blokk miatt könnyebb is,
mint a 180-as: ez kg/LE arányban segít a dolgon. De
pl. fenntartással kezelném a 120-at: max. óra szerint.
(Az enyém nem megy annyit, pedig 180-as... Persze,
óra szerint megvan nekem is, de durván csal addigra...)Én két személlyel nem próbáltam: magam sem vagyok
kis termetű, szóval alattam is dolgozik rendesen.
Kényelmes, jól motorozható, ezekkel egyetértek...[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #19066 üzenetére
Relativ..Lomhább mint egy runner.4T,kis fogyasztású,végre azért tud egy 110-120-at.
Cserébe kapsz egy 2 személlyel is kényelmesen motorozható gépet.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #19033 üzenetére
LOL, nem ezt magyaráztam több hsz.-on keresztül?!
... ezt kb. frissen hozták be Olaszból, meg amúgy is, az a Malossi villa egy versenyteleszkóp. Specálisan pilótára szabva beállítható, brutál jó holmi, nem véletlenül majd 1000 ajró.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz zsolt19900 #19027 üzenetére
papírok nélkül 200k-ért, ilyen állapotban vicc
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #19027 üzenetére
..arra nem térek ki, h 4t és így fut 50-esként. De, te most vettél, nem?
Egyébként szoksásos; lelakott bazári gönc, kamu szöveggel.
A km fake, kapcsolók szarrá vannak kopva, minimum 45-50.000km. Az enyém 2t és gyári a vízpmupája, szimeringje és 26.000km van benne...
Teleszkópszárakon is mi az a köteg szigetelőszalag, nem tudom...
Felejtős.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
canniball
nagyúr
válasz zsolt19900 #18939 üzenetére
Már csak az a kérdés mennyire biztonságos az a sisak és a "napszemüvege".
Más.
Ezen a képen azok a csillag szerű pacák mit jelölnek?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz zsolt19900 #18923 üzenetére
Ez a lehajtható napszemüveg hogy működik? Ilyet még nem volt szerencsém látni.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kkrisi
senior tag
válasz zsolt19900 #18889 üzenetére
egy kicsit lehúzták tesztben...
de az mt az nem no name legalább is úgy hallottam, hogy az jó, de mint laikus nem tudom :/
TayRoy: Igen jó sipkák, lehet végül az lesz....köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz zsolt19900 #18770 üzenetére
Ha a wattszám megegyezik akkor igen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18701 üzenetére
Merész.
Csak, h érzed a törődést:
Katt."Itt vége is lenne a mai posztnak, ha nem futottam volna össze egy-két rendőrrel. Mivel endurózni mentünk és teherautóval vittük a segédendurókat a mezőig, persze hogy kivettek egy kis igazoltatásra. Ha már ott voltunk, rákérdeztem, hogy mi van a kamuötvenes robogókkal, mert mintha a napokban a robogósokat is igazoltatnának. Engem ugyan nem érintő, de sokakat nem éppen megnyugtató válasz jött: ebben a kerületben kifejezetten utasításba van adva, hogy vadásszanak az "ötvenes papírokkal rendelkező", valójában nagyobb robogókra. A kétséges esetek állítólag azonnal műszaki felülvizsgálatra küldik, és ha kiderül, hogy nem ötvenes, többszázezres (?) bírság várható."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18680 üzenetére
Ablaktisztító és szemüvegtörlő pl.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
narancsnn
senior tag
válasz zsolt19900 #18670 üzenetére
Na igen, felhívtam. Holnap meg is nézem. Kíváncsi vagyok
Legjobb: "Forgalomból ideiglenesen kivont külföldi okmányokkal"
Remélem azért kapok tanácsokat Tőletek
-
akos3
addikt
válasz zsolt19900 #18607 üzenetére
Szia!
Nekem ilyen van (egészen pontosan egy Caberg Justissimo GT). Zárt sisakként tesztelték igen jó eredménnyel. Szemüveges révén nekem sokkal kényelmesebb felvennem a felnyithatósága miatt. és valahogy nincs is aza fullasztó érzésem benne. Sosem használom menet közben felnyitva, már csak azért sem mert letépné úgy a fejemről a menetszél 30 felett is már valószínüleg. Nekem bevált teljesen. beépített napszemcsi is jól jön mindig. És egyátalán nem lötyög meg ilyenek a csóklójánál, igaz azért nem épp a legalja -
őstag
válasz zsolt19900 #18607 üzenetére
Faterom kocsijába oldalról ütközött egy robogós, felnyitott flip up-os sisakkal. A csávó "ráharapott" a kocsira, az első 5 foga bánta... Én ezután cseréltem le a nyitott bukómat full zártra...
Geri89: Sajnos az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, hogy csodák nincsenek. Ami olcsó az általában olyan is, és költeni kell rá. Ez a motor még képről sem néz ki jónak, nem hiszem hogy el fogsz tőle ájulni. Továbbra is azt javasolnám , ahogy a többiek hogy gyűjtögess még és 100k alatt ne vegyél ilyen robogót ha jót akarsz magadnak.
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #18607 üzenetére
Én nem vennék már csak a súlya végett meg a záró szerkezet egy hiba lehetőség.Azt döntsd el,hogyan hordanád többször.Nyitva vagy zártan?Mert akkor meg is van a választás,azaz nyitott vagy zárt sisak.
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #18557 üzenetére
Itt van egy pár teszt,benn van a marushin is.[link]
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #18554 üzenetére
Szerintem Te valamit nagyon el hallottál!
Pont ha centire ideális a méret,de az egyel kisebb sem nyomja nagyon a fejed akkor azt "kell" venni,mert egy idő után a belső szivacs felveszi a fejformád és abból lesz a "jó" méretü sisak.
De egyáltalán Te utána olvasol valaminek is a neten vagy csak bele-bele kapkodsz mindenbe?[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
-
mocsanisi
senior tag
válasz zsolt19900 #18498 üzenetére
jah. elég lesz... aztán majd megnézem a fejed mikor nincs ott a motorod ahol hagytad. Vegyél normális láncot, hallgass ránk
nekem lopták már el robogómat...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18496 üzenetére
Felesleges.
Láncból milyet vettél? Nem rég linkeltem egy ABUS kb 10k-ért. Nagy, vaskos - annál nincs jobb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #18448 üzenetére
Szerintem nem az idehozott hányadék robogókból kellene leszűrni azt, hogy mi lóg ki a sorból. Ezek sosem kaptak semmi törődést olaszban sem, itthon meg pláne.
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Láncfűrész topik
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Dark Souls sorozat
- Nyomtató topik
- Gyúrósok ide!
- Formula-1
- További aktív témák...