Hirdetés
- Mobilinternet
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Synology NAS
- DIGI kábel TV
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Az irodákba kéri a dolgozóit a Dell, az Ubisoft is próbálkozik
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18087 üzenetére
A generátort szerintem nem kicsit terhelné le egy ilyen reflektor. Gyanítom nem vadászni akarsz járni robogóval, úgyhogy ezt szerintem felejtsd el.
Lehet kapni különböző halogén izzókat, kicsit visszakeresel egy user lnikelte is a 400-as Majesty-jébe miket rakott. Azok egyértelműen jobbak a gyári izzóknál. Max. olyat raknék egy 50-esbe.
A xenon szintúgy megterheli az 50-es robogókat, azt is hanyagolnám.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18100 üzenetére
A Bet & Win 50 és a Grand Dink 50 egyaránt 120kg, ami rohadt sok. 180-as Runner-em 116.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18103 üzenetére
Akksit le fogja szopni nekik folyamatosan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz zsolt19900 #18103 üzenetére
Azért ne keverjük a robit s robit: nálam pl. (ahogy priviben
is írtam) 180 4T a gép, eleve gyári dupla 35W-os izzókkal.Az meg, hogy nem lett rossz? Nem gyári akksival tolom.
Amúgy tényleg nem rossz, de sajnos full szabálytalan...runner 125: neked is volt xenon a Nexus 500-ban.
Nem tudom, hogy nálad mennyire "szopta le" az akksit,
nálam ennek semmi jele. Tél után is rendes feszkók, és
pöcc-röff volt a gép, ahogy kell. Amióta a szerelő srác
rendesen beállította, álom, ahogy beindul. Jó bekötésnél
meg nem fordulhat elő az a f*sság, ami talán kinyírta az
előző akksimat, hogy égő xenon mellett indítózok.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz zsolt19900 #18100 üzenetére
városi-elővárosi-falu-város közlekedésre megfelel, a bet&win is vajon?
Böszme és nehéz kasztniba 50-es motort választani ilyen célból merész.
Javasolnám, hogy vegyél nagyobbat, feltéve, hogy van rá jogsid. Ha pl. B
jogsid van, akkor elvileg viszonylag egyszerűen lerakható mellé egy "A1".
Vagy mi a tökömnek nevezték végül ezt a B125-ös dolgot. Lényeg, hogy
nagyobb köbcenti adott esetben jobb teljesítményt, és akár kisebb fogyit
is hozhat. Persze, vannak tök keveset kajáló 4T 50-esek: úgy is mennek.
(Ami normálisan megy 50-ből, az tuti 2T, és tutira zabál rendesen... Max.
talán vmi injektoros csoda képes kulturált fogyasztás mellett menni is...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
mocsanisi
senior tag
válasz zsolt19900 #18100 üzenetére
Volt már róla szó, grand dink kasztninak még a 125-ös motor is kevés.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18119 üzenetére
..ez nem így működik.
Ráadásul a nagyobb teljesítményű akku fizikailag sem fér el, mert nagyobb.
Nem beszéllek le. Rakasd bele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18137 üzenetére
60-70k ha magad intézed.
+ 30k körül van az átírásuk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz zsolt19900 #18135 üzenetére
Miből gondolod, hogy ez a két lámpatest csereszabatos?
Így első ránézésre (mobilról) formára is különböznek.#18147: mindenféle "kiegészítő világitás" necces jogilag.
Amúgy egyáltalán az adott motort már megvetted? Csak
mert ha jól emlékszem azt sem igazán javasoltuk.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Debilon
addikt
válasz zsolt19900 #18147 üzenetére
mi ez a világítás para?
nem igazán van gond a világítással (bár a sajátomból indulok ki) normál izzóval is rendesen látok vele
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #18137 üzenetére
Szia!
Ha te intézed az egész forgalomba helyezést akkor így néz ki.
Első forgalomba helyezéshez szükséges műszaki 28000
Reg. adó [link]
okmányiroda 18000 Ft.
Privátba megbeszélhetjük az egészet akkor max 2 nap és rendszámos a motor! -
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #18157 üzenetére
Én nem nagyon javasolnék 50-es mocit neked.
Legalábbis ha azt szeretnéd, hogy menjen is egy kicsit... -
őstag
válasz zsolt19900 #18159 üzenetére
Karburátoros van, meg injektoros. Az injektoros = ditech
-
t1
addikt
válasz zsolt19900 #18159 üzenetére
Nekem Yahama Neo's-om van, és bőven elvisz persze mehetne jobban is de arra ott van az autó ( 183cm/125kg vagyok szakács )
Főnökömnek Kmyco Grandink-je van, na ahhoz képest az enyém egy fürge nyuszi még alattam is.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18157 üzenetére
Nézzél 100-as Scarabeo-t.
vicces
Annak pedig a jobb taposó alatt kell lennie. Egy L alakú fekete vas lapba van beleütve.
Katt.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz zsolt19900 #18164 üzenetére
A DT50 pöpec kis gép, de mi pl. akkor csapattunk vele,
amikor 60 kg körül mozogtunk*, akkor még volt egy kis
dinamikája is, de közel kétszer ennyi súly alatt necc...*: igen, az nem most volt, hanem már sok-sok éve.
Unokatesómnak volt ilyen gépe, én nagyon szerettem.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Tirpitz1
csendes tag
válasz zsolt19900 #18187 üzenetére
zsolt19900: Nem tudom milyen a motorja, de nekem külsőleg tetszik, meg kell nézni...
Placi58: Neked milyen tipusú motorod van?
Igen, gondoltam már rá hogy lehet túl hideg, meg ugye most csak áll gyakorlatilag ősz óta, meleg motorral már nem biztos hogy akadékoskodik.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz zsolt19900 #18198 üzenetére
...ha az aprilia sr50 ditechjét nem ajánljátok... - SR Ditech-et nem ajánlják? A Morini-t biztos nem! Piaggio-t (Factory-t) meg olcsón nem veszel., max. olyat ami olcsó hús
Honda Leadnek a befecskendezős szerkezete is lehet olyan nem tanácsolható? - Oh, hát persze, mert az talán nem befecskendezi a benzint, hanem kiszívja? Így több marad a tankban!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz zsolt19900 #18204 üzenetére
mivel 2T, mindegyik SR 125 meg SR150 sokat fogyaszt, de nagyon jól megy. Nekem ennyi a tapasztalatom
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz zsolt19900 #18212 üzenetére
5-6 liter tűrhető egy robogónál? Ha 500-as maxi lenne, akkor én is ezt írnám, de így inkább autóhoz tudom hasonlítani a fogyasztását.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
busman
addikt
válasz zsolt19900 #18234 üzenetére
Papírok nélkül....hogy lesz ezen rendszám...ha majd kell rá?
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
PLaci58
őstag
válasz zsolt19900 #18234 üzenetére
Itt valami tévedés lesz. Nem akarok robogót venni!
Digitális fordulatszámmérő után érdeklődtem
Találtam egy ilyet : [link]
Kéne valami beszerzési lehetőség, ahol nem 100 db-ot kell venni
Találtam magyar hirdetést, de ott 7500 Ft-ért árulják a kb. 10-12 dolláros kütyüt.
Fontos lenne az ár."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Debilon
addikt
válasz zsolt19900 #18257 üzenetére
Kötelező nélkül át sem írják. Átiratni meg 15 napod van
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18267 üzenetére
..nem ismerem ezeket, kb egy típus mind, max más a színük.
Bukóból én csak márkát vennék, ha újért nem akarsz nagy pénzt kiadni, érdemes használtat nézni. 10x jobb egy normális használt, mint egy no name kupak.
Ráadásul 90%-ának mosható a bélése.Nolan, Shoie, AGV, Schubert, Dainese, Arai, ezek kb. a prémium márkák, eggyel alsóbb kategória (közép) ; Grex, Airoh, HJC, Caberg, Probiker, Shark, Berik..
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18269 üzenetére
Ezt miből gondolod? Én ezt a márkát nem említettem meg sehol.
A márkajelzéséből is látszik, h a nagy gyártókra akar hajazni. Ez az embléma ugyanolyan elvű, mint a Suomy sisakoké.
Vedd az AGV-t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #18269 üzenetére
Itt még tanácsos nézegetni,hátha ki fogsz valami nagyon szét akciozottat [link]
Vagy még az RMC-ben vannak nagyon jó árak mostBiztos hogy xxl a méreted??[link]
[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #18274 üzenetére
Ha az Airoh-ra gondolsz jó márka,de azt vedd ami inkább a fejedre passzol!
Próbálgass végig sok fajtát-tipust.Soha ne rendelj online,az a jó amit meg is próbálsz! -
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #18276 üzenetére
Én mindenképpen olyat vennék amit fel is tudok próbálni,fejemen van pár percig.
Ne kapkodd el mert egy rossz sisak sok bosszúságot tud okozni. -
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18272 üzenetére
..sisakot tényleg érdemes próbával venni. Ha, nem tudod megpróbálni, mérd le a fejkerületed. A gyártók nagy része odaírja a méret mellé a kerültet is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #18298 üzenetére
motoroknál nem kötelező a magasságállítás, mivel gyorsításnál meg lassításnál állandóam mozog az eleje, hol fel, hol meg bebólint, értelmetlen. lámpamosó helyigény miatt ugyancsak szükségtelen.
mod:
"Újabban a rendőrök több motort állítottak meg, és a helyszínen elvették a forgalmi engedélyt arra hivatkozva, hogy a xenon szabálytalan, új műszaki vizsgára kötelezve ezzel a motorost. Nem csak az a bosszantó, így szezon elején, hogy egy legalább 3 hetes procedúra alatt kerül a motor vissza a forgalomba (van, ahol 2 hónap), hanem az is, hogy az utólagos xenon-beépítés kérdése szabályozatlan.
A személygépkocsik esetében a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet 2. számú melléklete szabályozza a xenon specifikációit. E szerint:
Az Magyar Köztársaság által elfogadott ENSZ-EGB előírások
(45. 48. 98. számú előírások)
45. Fényszórótisztító
48. Gépjárművek világító és fényjelző berendezéseinek beépítése (kivéve a motorkerékpárokat)
98. Gázkisülésű izzólámpás fényszórók
A 48. és 98. ENSZ-EGB előírások tartalmazzák az automatikus magasság állítás és a szintén automatikus fényszórómosás kötelezettségét (az R 48.-ban utalás található az R 45.-re). Ugyanakkor a 48. pont kimondja, hogy ezek az előírások nem kötelezőek a motorkerékpárokra.
Jelenleg tehát a xenon beépítésére nem vonatkoznak azok a szabályok, amik a személyautókra, azaz nem kötelező a lámpamosó és az automatikus magasságállító. Nem is lenne elvárható ezek megléte, hiszen szinte kivitelezhetetlen egy motoron ennek az elhelyezése (persze vannak kivételek, pl. a BMW egyes típusai)."[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
mocsanisi
senior tag
válasz zsolt19900 #18359 üzenetére
2 üteműnél nem cserélünk olajat mert elégeti. Azthiszem átlagosan 1000km-enként esznek 1 liter olajat.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18364 üzenetére
mocsanisi jól írta, nagyjából 1000-1200km-re elég 1 liter olaj.
Normális minőségű olaj literje kb 2000Ft.Magyarán egy 6.000km-es futásra (4t-nél ilyen km-enként van az olajcsere) levetítve az 10.000Ft.
A 4t-nél 2 liter olajat kell megvenni, ami kb 5-6k, illetve az olajszűrő úgy 1500. E tekintetben a 4 "fentartása" olcsóbb 3-4.000Ft-tal _ 6.000km-re_ vetítve."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18368 üzenetére
Ki lehet matekozni, biztosan a 4t jön ki anyagilag jobban, hisz kevesebbet is fogyaszt valamivel, és az olaj, szűrőcsere is olcsóbb. De, soha nincs olyan dinamika, mint egy 2t-nél.
Keress rá erre: Motul Scooter Power 5W40 - én a Nexus-ba ilyet raktam mindig, az egyik legjobb robogó olaj. Az általad nézett 4t-kbe is ilyen kell.
De, ahogy megírtam már privátban is, egy 4t 180/200-as robogót bejátszani 50-esként nem kis bátorságra vall.
Az ilyen Runner-ekben feltűnően nagyobb a blokk/légszűrő, eleve 160-as óra van bennük, és még a mély, öblös 4t hangot, dupla hátsó felfüggesztést meg sem említettem.Sokszor leírtam már; ez a 125, 200/50-es móka jó pár éve divat volt, működött is - bár akkor is buktak meg emberek, csak egy motoros rendőrbe akadjon bele az ember. És a jogsi árának sokszorosára csesznek meg!
MAX. amit én is bevállalnék motorjogsi hiányában, egy 100-as Scarabeo, vagy egy 100-as F-12. Semmi mást.Többet én nem rágom neked a témát, felhívtam már elégszer a figyelmed, a Te döntésed.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18371 üzenetére
?
Azt' hol írtam, h 1 liter olaj 4k?
A viszkozitást kell figyelni. Nem azt, h autó olaj és úgyis jó bele.. Azokba általában 10-15W40-50 megy, míg az általad nézett 4t robogókban 5W40 kell. Nem más, nem autóolaj, hanem 5W40.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18375 üzenetére
Drága, ne ott nézd.
www.autoteka2000.hu
Írj nekik.
..de bármilyen másik minőségi 4t olaj megfelel. Repsol, Castrol, Mol.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #18371 üzenetére
Lehet hogy csak 2 év múlva futsz bele egy igazoltatásba,lehet egy hónapban pl 3szor is,de nem ez a lényeg.Ha rá ülsz a motorra onnantól benne van a pakliban a baleset veszély és független lesz attól hogy nem te vagy a hunyó az lesz a kérdés mit kerestél rendszám nélküli "nagy"motoron jogsi nélkül és téged meszelnek el.
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #18426 üzenetére
ha jól nézem csak a szín, minta -jól van akkor semmi
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18436 üzenetére
H7 és H1
dJ Peer
Megbízható motor, de Leonardo-ból gyakorlatilag nehezebb jót találni, mint maxi 2t Runner-ből. Sajnos a mo.-i példányok 99% lelakott, olasz import.
Fotóról nem tűnik rossznak, de a km kizárt. Minimum a duplájra, de inkább 40.000 körül futhatott.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18440 üzenetére
Csak az 50-esekben van 35Watt-os izzó, a maxik-ban 55-55 Wattos mindkettő.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz zsolt19900 #18448 üzenetére
Sajnos használt motorokkal meg lehet szívni, tökmindegy, hogy Leonardo vagy valami más. A Te haverod Leonardo-ja szar volt, én teljesen meg voltam vele elégedve, csak az automata szivatót kellett cserélni. A ferde vázat pedig tapasztalatlanság miatt nem vettem észre.
Faterom 2004es Honda Pantheon-t vett 2 éve, 150 4T 13.000km, egy-két karcon kívül hibátlan állapot. 1500km levezetése után mindenféle előjel nélkül, a hajtókarcsapágy leszakadt, vezérműtengely tönkrement, a motort úgy ahogy van dobtuk ki, bontásra vették meg 60k-ért...
Ezen kívül nem egy rémtörténetet olvashattunk itt a topicban is, szóval nem lehet azt mondani, hogy ha Leonardo-t vesz megszívja, mert lehet talál egy hibátlan állapotút amivel nem lesz gondja az elkövetkezendő 10 évben. Ugyanakkor találhat bármi mást is, Honda, Piaggio, Malaguti amire lehet hogy már pár hónap után költeni kell. Sajnos nem látunk bele a használt motorok belsejébe
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #18448 üzenetére
Szerintem nem az idehozott hányadék robogókból kellene leszűrni azt, hogy mi lóg ki a sorból. Ezek sosem kaptak semmi törődést olaszban sem, itthon meg pláne.
Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #18496 üzenetére
Felesleges.
Láncból milyet vettél? Nem rég linkeltem egy ABUS kb 10k-ért. Nagy, vaskos - annál nincs jobb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz zsolt19900 #18498 üzenetére
jah. elég lesz... aztán majd megnézem a fejed mikor nincs ott a motorod ahol hagytad. Vegyél normális láncot, hallgass ránk
nekem lopták már el robogómat...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
akos3
addikt
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #18554 üzenetére
Szerintem Te valamit nagyon el hallottál!
Pont ha centire ideális a méret,de az egyel kisebb sem nyomja nagyon a fejed akkor azt "kell" venni,mert egy idő után a belső szivacs felveszi a fejformád és abból lesz a "jó" méretü sisak.
De egyáltalán Te utána olvasol valaminek is a neten vagy csak bele-bele kapkodsz mindenbe?[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #18557 üzenetére
Itt van egy pár teszt,benn van a marushin is.[link]
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #18607 üzenetére
Én nem vennék már csak a súlya végett meg a záró szerkezet egy hiba lehetőség.Azt döntsd el,hogyan hordanád többször.Nyitva vagy zártan?Mert akkor meg is van a választás,azaz nyitott vagy zárt sisak.
-
őstag
válasz zsolt19900 #18607 üzenetére
Faterom kocsijába oldalról ütközött egy robogós, felnyitott flip up-os sisakkal. A csávó "ráharapott" a kocsira, az első 5 foga bánta... Én ezután cseréltem le a nyitott bukómat full zártra...
Geri89: Sajnos az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, hogy csodák nincsenek. Ami olcsó az általában olyan is, és költeni kell rá. Ez a motor még képről sem néz ki jónak, nem hiszem hogy el fogsz tőle ájulni. Továbbra is azt javasolnám , ahogy a többiek hogy gyűjtögess még és 100k alatt ne vegyél ilyen robogót ha jót akarsz magadnak.
-
akos3
addikt
válasz zsolt19900 #18607 üzenetére
Szia!
Nekem ilyen van (egészen pontosan egy Caberg Justissimo GT). Zárt sisakként tesztelték igen jó eredménnyel. Szemüveges révén nekem sokkal kényelmesebb felvennem a felnyithatósága miatt. és valahogy nincs is aza fullasztó érzésem benne. Sosem használom menet közben felnyitva, már csak azért sem mert letépné úgy a fejemről a menetszél 30 felett is már valószínüleg. Nekem bevált teljesen. beépített napszemcsi is jól jön mindig. És egyátalán nem lötyög meg ilyenek a csóklójánál, igaz azért nem épp a legalja
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen