-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dj.Mike
senior tag
válasz dzso22 #58850 üzenetére
Ha a karburátor szivató keverőcsőre gondolsz ami a 2 fúvókánál van benn az a hosszú akkor azt ki lehet venni sőt már volt is kifújva az is a fúvókák is sőt még a levegő meg alapjárati csavarok is. A probléma még mindig fennáll. A szívócsonk viszont meg van repedve de azt nem tudom hogy belül is vagy csak kívül. Mert gondolom ha belül is akkor ott szívhat falsot nem? Lehet érdemes lenne új szívócsonkkal bepróbálkozni?
-
ludsimon
veterán
MA végre egy tuning rezókipuffos AEROXost úgy bealáztam.
Pedig még mindig a hajtás nincs behangolva!
Kerepesiről ahogy fordulunk a Hungáriára az Örs vezér tere felől ottragadt a pirosnál a következő kereszteződésben én meg simán át tudtam menni mikor alatta voltam váltott sárgára.Felért egy orgazmussal az az öröm!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #58856 üzenetére
2 hete nem ültem a mocin, mindenkit aláztam, nem volt 50es aki jobban kilőtt volna 0-60ig.
undefined
-
ludsimon
veterán
Még jobb a Tied, enyém nincs még egyáltalán behangolva csak belb***va a kipu, meg a karbi körülbelül beállítva.
Meg a kuplungrugó is túl későn nyit.
Elkezd váltani már vagy 3-asban van mire megindul.
A rugószettért mentem Halásztelekre, el kell játszogatni a rugókkal...[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
jó hát most hogy magyarázzam el?
Az értelmesebb lett volna, hogy 3-4 cm-t megy befelé mire fog a kuplung?
Mihez viszonyítja? Érted?Mondhattam volna ezt is, de jobb ha úgy mondom, hogyha autóval akarsz álló helyzetből indulni 3-asban és nem akar menni.. kb ugyan az.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
félisten
-
ludsimon
veterán
válasz korcsillio #58872 üzenetére
Biztos csúszik is mint állat mire fogni kezd.. az se jó.
Vagy sport tuning vari + kuplungod van erős kontrasztrugóval.Mondom, hogy az enyém teljesen gyári....
kell majd egy jobb variátor... jó hogy vettem később még hasznát veszem az erősebb rugóknak.[ Szerkesztve ]
undefined
-
korcsillio
őstag
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz korcsillio #58879 üzenetére
Tudom.
Városban legalább nem veri szét a gépem a szar út, leginkább ezért vettem 16-os kerekűt, amúgy Aeroxot vettem volna.undefined
-
ludsimon
veterán
-
dzso22
senior tag
Úristen mi van itt Inkább meg sem szólalok
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz dzso22 #58883 üzenetére
Azt hittem lesz értelmes hsz, de tévedtem... Kéne valami offtopic üzenőfal bizonyos embereknek... A Totalcaros robogós tervezgetés/szerelés érdekel, de ez a ki mit talált youtubeon és ki tud nagyobbat mondani (kinek nagyobb a farka verseny) kurvára unalmas szvsz... Kinek nem inge... többi meg öltözködjön.
www.dongosofor.hu
-
runner 125
nagyúr
válasz huszi.gyb #58885 üzenetére
Elképesztő egyébként mennyire leesett a topik szívonala.
Mondjuk az utóbbi években már háttérbeszorítottam, a munkám sok energiát felemészt, de annó ez egy baromi jó kis közösség volt, tele értelmes userekkel, tartalmas csevelyekkel.
Mára egy 14 évesek lakta játszótér lett, kár érte."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz runner 125 #58886 üzenetére
Egyetértek... Régen még nekem is tetszett, nagyrobogóssal semmi bajom, csak ott meg kuss van. Viszont itt voltak értelmes hsz-ek, jó közösség. Most viszont néhány értelmes hsz-ért 1000 baromságot végig kell olvasni. Az "elmúlt időszakban" meg különösen megnőtt a baromságokkal meg arcoskodásokkal teli farokméregetés.
www.dongosofor.hu
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #58886 üzenetére
Szerintem meg nem kene egy ember miatt altalanositani :-)
Huszi: szerintem te is csak egy emberrol beszelsz, nap, mint nap. Vagy elkerulte valami a figyelmem?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Kiszivattam az olajat a tartalybol, mondom ki tudja mit ontott bele a pali es zold olaj volt benne. Milyen olaj lehetett az? Kiszivattam amennyire csak lehet, meg is dontottem a mocit, majd ontottem bele egy kis repsolt, megdontogettem es azt is kiszivattam. Utana ontottem bele frisset, de csak 1-2 decit, nem sokara lekotom az egeszet.
(#58877) korcsillio Ebbol a kepbol semmit sem lehet megallapitani. Egyaltalan melyik kerek ez?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #58888 üzenetére
Nem akarok neveket mondani... Mint mondtam kinek nem inge... Szerintem mindenki tudja kire/kikre gondolunk...
A robogó tuningnak sem látom racionális értelmét, de mint hobbi, szórakozás el tudom fogadni... A labda rúgdosásnak/dobálásnak sincs racionális értelme, ha úgyis vissza teszed a polcra. Csak jót szórakozol és költöd a pénzed...www.dongosofor.hu
-
Hunyus
senior tag
Sziasztok!
Ide írok,hátha tud itt valaki valami megoldást a problémámra.
Van egy gilera xr2 125 motor.
Valamiért nem akar kipörögni rendesen,csak 6-7000-ig pörög aztán csak puffog.
Power szelepes elvileg 6-7000 körül kellene nyitnia és nyit is,de mégsem pörög ki.
Gyertya csere volt már,karbi kitisztítva,gyertya pipát és kábelt is néztük már,de semmi...
Kipufogó rendszer tiszta.
Az egészben az az érdekes,hogy régebben nem volt gond a motorral.
Állt kb fél évet,aztán ez a jelenség.
Viszont mentem vele aztán egyszer megjavult pörgött rendesen,kb 1-2km-ig jó volt aztán megint elkezdte ezt,hogy csak 6-7000-ig pörög ki majd ez fölött csak puffog...
Van valakinek valami ötlete,hogy mi lehet a baj? -
félisten
válasz korcsillio #58891 üzenetére
Ilyet meg en sem lattam soha. Marhasagnak is tartom, mert teljesen mindegy hol van a gumi, a forgasiranya vagy kotott, vagy kotetlen, de hogy itt erre ott meg arra forog.
ludsimon Azt irta hatso kerek, szoval ha nem jobboldalrol fotozta, akkor hatul van a karburator es a blokk.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz korcsillio #58891 üzenetére
jaaa leesett. de ez akkor is fura hogy elől erre, hátul fordítva.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Dj.Mike
senior tag
válasz body007 #58854 üzenetére
Na vettem rá új szívócsonkot és most mintha ugyanannyi levegővel meg dús lenne a keverék mert mintha jobban füstölne melegen is. Menni nem mentem vele de ha jól emlékszem most talán 2 fordulatra van kitekerve a levegőcsavar. Alapjárat viszont egészen jó attól hogy dúsabb a keverék. Lehet hogy mégiscsak volt valamiféle kis fals szívás? Nem tudom mennyire találtam el a helyes beállítást mert ugye gyári az olyan 1-1.5 fordulat. Kiváncsi vagyok holnap mit produkál menet közben.
-
félisten
válasz korcsillio #58896 üzenetére
Ha nem forgasiranyos akkor biztosan jo. Ezert irtam, hogy egy gumi vagy forgasiranyhoz kotott, vagy nem, de ilyen elol erre hatul arra okorseget meg nem is hallottam. Gondoltam arra is, hogy azt jelenti, elore forgasirany, hatra forgasirany, ez igy meg nagyobb gaz.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hunyus #58892 üzenetére
Alapvetően azok az ötleteim lettek volna, amiket kizártál.
A légszűrőt megnézted? Annak milyen az állapota? Esetleg ha tiszta helyen vagy, kapd ki, és menj egy kis karikát úgy (ne földúton). Ha úgy megjavul, akkor nem kap elég levegőt.
Karbit nem állítottad el? Milyen a gyertyakép?www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Magisk
- Honor Magic V2 - origami
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Mini-ITX
- További aktív témák...