-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
opeter87
senior tag
válasz
Bigemperor #5598 üzenetére
Milyen autó?
én már VAG-os kocsiknál meg-meg hallottam ilyen hangokat - komolyan
vagy inkább be-be beszéltem magamnak -
Bigemperor
senior tag
Tapasztaltatok már olyant, hogy ablaktörlő bekapcsolásnál a műszerfal felől egy halk kattanás, majd a törlés befejezésekor (illetve szakaszos törlésnél-1. fokozat) egy újabb, folyamatos törlés közben azonban nincsen? Mi lehet a jelenség oka? Maga a törlés és annak véghelyzete egyébként nem rosszabbodott/rövidült.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Grincs
veterán
Furcsa, hogy ezt írod, csak mert ez a saját tapasztalatunk volt. Én tudom a saját igazam, ezért bátorkodtam ajánlani, a dolgot. De ilyen történetet nem is olvastam és nem is hallottam.
Ford dízel motorokról hallottam meg olvastam is, hogy a gatyánk is rámehet, de melyikre nem ha nem vigyáznak rá, meg van benne félmillió kilóméter és 80 ezerre tekerik vissza. Na ez a nem mindegy. Ettől függetlenül nem zárkózom el a te általad írt infótól sem, csak meglepett. Pedig jó kis 16 szelepes, szerintem. -
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #5592 üzenetére
egy ford galaxy, nem csipsz tuningos, tán a 115-ös lehet, óra szerint 210, belső szerint max 300.
-
opeter87
senior tag
Az a fő kérdés, hogy mire kell az autó, hol használnád főleg (város-országút-pálya)
méret sem mindegy, hogy egyedül használnád vagy többet? csomagtartó méret számít vagy mindegy?
Mert azért a Yaris és mondjuk egy kombi Focus, hát nem egyméretű autóPoloból van 75 lovas (majdnem 80), nekem volt semmivel nem rosszabb, mint pl. az Opel 1.2 80 lóerőse, sőt.
-
Qru
MODERÁTOR
Első generációs megbízhatóbb de a 2-el sem szokott gond lenni.
Igen.
Kicsi és relatíve drága. De nem romlik el és nem fogyaszt sokat.
Nem éri meg az árát szvsz, akkor Skoda Fabia. Kb ugyanaz csak a címke más és jóval olcsóbb minden téren.
Eszi az olajat a legtöbb de amúgy nem rosszak, nekem kettő is volt.
-
Zoza24
senior tag
Érdeklődnék,hogy mit ajánlanátok max 1 millióért?
méret igazából mindegy,min 80 LE legyen,megbízható,szóval a szokásosminden ajánlatot szívesen veszek,s ha indok is van az még jobb
én eddig ezeket néztem:
Fiat Punto (miért dícsérik többen a 2004 előtti verziót,mint az azt követőt?)
Ford Focus (apámnak már volt egy,azt nagyon szerettem,ha nem cégautót fogsz ki akkor jó vétel lehet-e? (min 1.6-os ebből)
Toyota Yaris
VW Polo (ebből ezért mondjuk 80LE-t nehéz kihozni)
Opel Astra G -
VR6-Fan
veterán
jó kis pd tdi, 4-ből 3 dugó félbe repedve, egy már át is égve
-
k.
őstag
válasz
Mr.Grincs #5570 üzenetére
Faternak-több suzukis szervízt ellenörzött már- mnodták, hogy Diesel Suzukit soha, mert nem jók. Se a wagonban/swiftben stb-ben nem jó a motor.
Szóval nem értem ezt az egésszet. Nem benned kételkedem, csak több véleményt is olvastam már, hol szét fikázták, hol az egekig marasztalták ezeket a motorokat. -
phaet0n
tag
-
Laraxior
titán
válasz
runner 125 #5582 üzenetére
már a felénél szakadtam
-
runner 125
nagyúr
válasz
Laraxior #5581 üzenetére
A legnagyobbat szerintem ez szól:
"MILYEN KIVITEL? - ez a limitált szériában gyártott, eredetileg a román piacra tervezett Foschtalitschka Edition, de a románoknak nem kellett. Azt mondták, nem tudják befogni elé a lovat, mert túl alacsony és mindig a motorháztetőre szarik."
-
Laraxior
titán
válasz
runner 125 #5580 üzenetére
reggeli derülés megvolt
-
runner 125
nagyúr
Újabb gyöngyszem, kivételesen nem a Csonticar-tól.
-
Bigemperor
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
dízelracer #5573 üzenetére
Én még mindig dízel párti vagyok(adagolós, régi ősdízel) csak kiváncsiskodom
-
-
Szplöttyy
senior tag
Mi a helyzet a gázt nem bíró motorokkal? Pl.M13A Suzuki motorok, stb. van rájuk már valami megoldás? Ami 100% és végleges? Úgy értem, hogy "beülök és megyek" nem tankba öntögetni, meg motorba öntögetni, meg ilyesmi...
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
Vesztor87 #5564 üzenetére
Tapasztalatból szólok a suzukinál az 1,25 DDIS dízelmotor, szétkúrhatatlan. Kb csak tankoltuk mert céges autó volt. Ugyanez a motor van a fiatokban ami multijet, opelban cdti, itt ddis. Nekünk ignisünk volt, imádtuk. Hosszú utakat is kiválóan vette. A fogyasztása sohasem volt 6 liter fölött, 5-6 littyó közöttt mászkáltunk vele. 130 ig élvezhető a hangja a motornak utánna kicsit hangos. Nem egy rakéta, de lehet vele tartani a forgalom ritmusát simán.
192 ezernél passzoltuk el és hibátlanul üzemelt a motorja. Még egy benzin tankolást is túlélt Budaörstől Bicskéig, másnap leszív, gázolaj bele és minden ment hibátlanul. -
Pitu
aktív tag
nem tudjátok működik még olyan oldal ahol tárolva vannak a régi zöldkártya adatok? Találtam egy ilyet, de a részletes adatok már nem lekérhetőek: [link]
(2010-től nyilván nem frissül, de hasznos lehet korábbi óraállást is látni) -
soldi3r
veterán
-
_seth_
veterán
válasz
Tökmindegy #5562 üzenetére
Peugeot 206 1.4HDI, 3,9 vegyesben
Igaz az astránál egy mérettel kisebbb
-
Tökmindegy
senior tag
Renault Megane 1.5 D . Normálisan használva városban az se eszik 5 nél többet pl.
-
"Álmodom, vagy tényleg nincsen olyan kocsi, ami G Astra méret, (1.2-1.4-1.6) és 5 körül eszik benzinből 100km/h-val járva?"
Csak arról feledkezel meg mindig, hogy ezek országúti adatok, de szerintem te se a várostáblán kívül parkolsz az autóddal és onnan mész dolgozni meg oda is érkezel vissza!
Magyarázattok bármit a benzines autó meghal városban ha fogyiról van szó, a Bécsi kolegámnak az egykettes 3 hengeres Fábiája (dízel ellenes egyébként) 8-9 liter körül eszik télen a dugókban!
Ezt ő is elismeri de nem hajlandó hallgatni a dízel kerepelését. Mondom akkor ne szívd a fogat a téli fogyasztásán a kocsidnak. -
Dare2Live
félisten
"Álmodom, vagy tényleg nincsen olyan kocsi, ami G Astra méret, (1.2-1.4-1.6) és 5 körül eszik benzinből 100km/h-val járva?"
A legsporolasabb sebesség ~30-40kmh. Yarisom ilyenkor 3-4l körül ehet. Puntod se sokkal többet.
Országuton/falvakban 40-100km/hval haladva ami egy tipikus ut. 4-4.5l környékén. Puntod se sokkal többet.
Konstans 100km/h esetén ez ~5-5.5l/100km/h ra modosul kb.. Puntonal is.Ezek ilyen ökölszámok gumi/olaj/hőmrséklet... mind képesek rajta változtatni.
Konstans 100km/hval haladva nem sok minden eszik ilyen szinten vagy ennél jobban.Talán egy atkinson ciklusu 0.26CWs Prius, vagy egy új erre kihegyezett MA/TSIs Fiat/VW.Mondjuk a Prius neked lehet bejönne, amerikai autó: puritán a belseje, kopognak a műanyagok... de baromira elférnél benne, automata váltó... fogyasztásban mindent ver ha meg gázositod termeli a pénzt. Tán ki se röhögnélek az ami autó az isten punto váltás durvább mint a Punto az isten->prius.
-
Pitu
aktív tag
válasz
soldi3r #5554 üzenetére
sajnos eléggé zavar ez az esztétikai hiba, feltűnő számomra (is)
ill. ha később el szeretném adni az autót, akkor én is magyarázkodhatok, hogy az miért van ott kirepedve..stb
az opeles fórumban írták hogy nem nagyon lehet vele mit kezdeni, max ragasztani, de az kifehéredhet, ill. befolyhat.
valaki össze tudná foglalni a g astra és octavia közötti pro és kontra érveket? -
soldi3r
veterán
a műszerfal csere nem akkora meló, ezzel a "repedéssel" még nem kell foglalkozni, csak esztétikai hiba, de alaposan megnézném, hogy nem volt e kifli az az autó, mert a visszajelző működése nem garancia a légzsák épségére
(#5536) _seth_, nem mindegy milyen az olaj benne, meglepő módon a szemét gm olajat ritkán fogyasztják az opelek
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
-
Rick4
félisten
Az gondolom 15K körül van, ennél sokkal jobbat úgyse találni, magyarán majdnem mindegy. A január 1-jei évfordulónak a kampány miatt lenne értelme.
Motion: Az jó literrel több mint a Punto. Álmodom, vagy tényleg nincsen olyan kocsi, ami G Astra méret, (1.2-1.4-1.6) és 5 körül eszik benzinből 100km/h-val járva?[ Szerkesztve ]
-
-
Rick4
félisten
Király az utolsó kép: [link]
-
Rick4
félisten
-
KrAt
veterán
Ha veszek egy autót most decemberben, és a 15 nap úgy telik el, hogy az már átlóg jövő év januárjába, akkor már az akkori árak szerint kell adóznom? (kb 10k-t spórolnék)
Vagy ez akkor érvényes, ha az adás-vételi 2012-re szól már?
-
Pitu
aktív tag
Felteszem akkor a kérdést, hogy 900K-s árkategóriában milyen autó(ka)t nézzek? v. maradjak az astráknál? fontos szempont az alacsony fenntartási költség, ill. az hogy gyerek kompatibilis legyen (: (skoda octavian gondolkodtam még az astra mellett)
-
Rick4
félisten
válasz
Motion_Blur #5534 üzenetére
Mennyit esznek ezek az Astrák kíméletesen vezetve?
Csak azért kérdem, mert tegnap méricskéltem a Puntot, mentem 630km-t, Szeged- Debrecen- Bp- Szeged, volt keresztül kasul kis falvakon 50-ezés, volt lámpánál ácsorgás, Pesten pici dugó, lámpa, reggel megtankoltam, 6.49l gáz lett. 1343Ft/100km, vagyis 3,2 liter gázolaj ára, igaz nem hajtottam, Debrecenig 95-tel mentem, 2x nyomtam 100 fölé, 69km/h lett az átlagsebesség, gps szerint max 99km/h volt. Pestig pályán 100 körül, 78km/h volt a max rövid pesttel együtt, gps szerint 112km/h volt a max(totál jól lehetett így haladni, nem tartottam fel senkit, nem kellett egyszer se a fékre lépni és néztem, a végén a 110-es megszokott tempóhoz képest Pesttől szegedig buktam 9 percet, 13 km-t, 89km/h-s átlagsebességet hoztam). Igaz, szarok voltak a gázbeállítások, majd hétfőn lesz időm foglalkozni vele, mert a héten 2 új szoftfrissítés jött, plusz a gázfúvókákat is most cseréltem kisebbre... Ha az Astra 6 körül elmegy ugyanígy, lehet cserélek.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz
Motion_Blur #5534 üzenetére
Ez változó, haverom g astrája pont a híres X16XEL és semmi kiugró olajfogyasztása nincs ennek ellenére. De van aki litereket önt bele egy-egy olajcsere periódus alatt.
-
Pitu
aktív tag
válasz
Motion_Blur #5534 üzenetére
ez 1.2-es szintén láncos motor. a tulaj állítása szerint kibírja az olajcsere periódust utántöltés nélkül, bár azt nem tagadta hogy csíp az olajból. egyébként 2003-as, ~150e km-el.
előtte egy clio II.-t néztem, de azzal gond volt. kb. 900eFt-om lenne most erre. -
Motion_Blur
félisten
G Astra-hoz számold hozzá hogy nagyjából 1 liter olajat meg fog kajálni 1000km-enként, ha szerencséd van, csak 6-7 decit. Népítéleten lehet olvasgatni hogy mennyi gond van velük... fater 2007-ben vette újonnan 1.4 Twinport, szinte gurulgat vele nagyon félti. Ennek ellenére már csörög egy kicsit a lánc és neki is elkezdte kajálni az olajat.
-
Pitu
aktív tag
a visszajelző lámpa működik, bár gondolom azon lehet ügyeskedni, viszont az egész autón nagyon rendben vannak az illesztések, mm pontosan stimmelnek. hétfőn felhívok márkaszervízt is, ill. beírom ezt a most talált opeles topikba. Műszerfal csere sok lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
Sziasztok,
találtam egy nagyon jó állapotú g-astra-t. Annyi esztétikai hibája van, hogy az utasoldali légzsák bal oldalán a könnyítésnél van egy kb 5cm-es repedés. Szerintetek ezzel lehet valamit csinálni, meg lehet valahogy javítani (műszerfal csere nélkül)? Kép -> [link]
Köszönöm!
-
Rick4
félisten
-
killer1203
senior tag
válasz
opeter87 #5464 üzenetére
családban volt 1.3-as (8v) swift bőven jól ment és keveset evett.
Csatlakozom én is, tegnap béreltünk egy ilyen szörnyet, beletettünk 5en 13 liter benzint a gázpedált sem sajnáltuk padlózni szinte minden fokozatba, haver jó párszor megforgatta rugattuk össze vissza, este 6 kor indultunk de még fél 1 kor kocsikáztunk, egyszerűen nem akart fogyni a benzin pedig ez idő alatt annyi időre álltunk meg csak hogy a boltba be mennyünk. Könnyű és elég jól is megy
Az 1.0 után ami a családba van átülve ebbe az 1.3 ba hát, össze sem lehet hasonlitani a kettőt. Igaz nekünk egy 2001 es 1.6 16v 110LE Xsara II -őnk van de ebből átulve a suzukiba hát nem egy kényelmes kocsi az biztos a kis suzuki de legalább megy
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz
cassius.clay #5516 üzenetére
Én módosítanám, ha nincsen arra pénzed, hogy kocsit veszel, akár arra is, hogy ott álljon az udvaron kihasználatlanul, ne vegyél kocsit.
-
soldi3r
veterán
válasz
Szplöttyy #5499 üzenetére
nem tud annyival többet, mint amennyibe kerül, vegyél egy legalább +50% vagy +90%-ost, a bárdinál 1800-ért szoktam kapni a párt, némi kedvezménnyel
mindkettő messze van a xenontól(#5510) Vesztor87, szoktam vele utazni, (azq-sal), szerintem 120-ig nem vészes a hangja a hasonló kategóriában, illetve kényelmetlennek sem mondanám
sőt jut eszembe, 2 hete raktunk össze egy awy-ost, az sem volt hangos 110-nél[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz
cassius.clay #5516 üzenetére
Ez a hsz több volt, mint amire a topiknak szüksége lett volna.
-
cassius.clay
senior tag
Ne vegyél autót, mert ebbe az országba nem érdemes! Akkor is ráfizeted a gatyád, ha csak állsz vele egy helybe!
-
phaet0n
tag
válasz
Vesztor87 #5510 üzenetére
A családban van Fabia, és én is azt tapasztaltam, hogy hihetetlenül megfájdul ~100km után a derekam benne. (akár egy B Corsából kiszállva is ezerszer kellemesebben érzem magam) De lehet, csak rosszul van beállítva az ülés (vezetőoldali), én még nem találtam meg a helyes pozíciót. Ezt leszámítva városban el lehet vele rohangálni.
-
VR6-Fan
veterán
szuzuki helyett
-
Vesztor87
senior tag
Skoda Fabiaval kapcsolatban kérdezem, csak nekem tűnt iszonyat kényelmetlennek? 2-ben is ültem, először azt mondtam, ez az, jó ez.... de 10 perc után már ki kívánkoztam belőle... és ami fura volt, hogy baromi hangos 90 felett.... tapasztalat?
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- További aktív témák...
- Használt Stadler Form hideg párásító ingyenes szállítással
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Eladó Wunderkid Luk babakocsi
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest