-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Tökmindegy #23089 üzenetére
abba bele kene huzni merr ebbol 300db keszult
-
hdman
őstag
válasz
Tökmindegy #23093 üzenetére
oldalt bulyya,az adja tovább az én balyomat az emberek felé.És ígérlyétek meg ha BARCS-on jártok akkor a Karvalics és Karvalicsautókereskedésekben nem vesztek sem ujj Fordot,sem pdig ujj Susukit,vagy bármijen használt autót,mert ha igen ,akkor úgy jártok mint én. A
-
#10726912
törölt tag
Nem tiszta már szegény, fenntartási költségre 5 csillagot adott
Gondolom, nem lát már az idegtől
Tökmindegy: Simsont tartok napi használatra. Elég erősen kajál (vagy nem megy, vagy beveszi a 3 liter feletti adagot), nem szép igazából, nem erős igazából, nem is tiszta igazából...(sőt mondhatni, hogy tud mocskosan kinézni a blokk egy-két hét után), állandóan bütykölni kell, üldözés mániásan nézem át kilazult csavarokat, szakadó bowdent, stb. keresve, néha irigykedve nézem, ahogy elteszik a bukót az ülés alá normálisabb robogókon, vagy elhúznak mellettem, de akkor is a Simson. (abból talán a legkényelmesebb, a roller, de ez szinte nem számít). Hogy miért?
Remek érzés megbütykölni, mikor van egy kis időm, és azt mondani: Na megint rendbe raktam
A faterod is gondolom ugyanígy van vele...szeret bütykölni és saját érdemének tekinti, ha megy a verda[ Szerkesztve ]
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
#10726912 #23091 üzenetére
Fateromnak ezidáig 3 db autót vittem oda ,hogy tessék öreg a tied használjad. Nem kellett egyik sem ,mert a skoda 120 asát tudja szerelgetni és unatkozna nélküle. A pincében 2 db zsír felújított cseremotor,és 2 darab váltó található,na meg pár karbi ,mitököm biztos ami ziher alapon. 72 éves a kisöreg de állandóan baxtatja azt a hulladékot.
hdman
Miért is?
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Szenvedjetek
-
Varoz
addikt
válasz
Tökmindegy #23089 üzenetére
Apám ilyennel kerekezett.
Oldalára kapta és úgy ment vele.
-
neduddki
nagyúr
válasz
Tökmindegy #23085 üzenetére
HI!
aszongya nekm egy esmerosm, hogy tulbonyolodik az elet, a kispolszkival ha megalalt az ut mellet siman megjavitotta, a mostani accord 7gen-nel lila kodje sincs semmirol, es kerdem, hanyszor allt meg az almult 8 ev allat, ja egyszer sem...:- )
udv
neduddki
-
Tökmindegy
senior tag
Jaja
Csepelen haverral meghekkeltük,kapott verseny trafót ,sokpólusú gyertyákat,meg tudományos gyújtáskábeleket (nem röhögni nem volt akkoriban egyszerű beszerezni ezeket) no meg átalakítottuk a légszűrőt oszt azzal szórakoztunk,hogy a XV kerből mennyi idő alatt érünk csepelre a műhelybe. Mondjuk sacc kb 15 liter alatt nem fogyasztott de nem is nagyon volt ellenfele. Amúgy pont ilyen színű volt. A másik meg a wartburg volt amit állandóan tákoltunk ,az éppen elkészült M3 ason gyorsulgattunk a cimbikkel. Volt egy raklap motorunk hozzá a végén már mértük mennyi idő alatt cseréljük ki. Motorszám nem volt problem lévén megvolt a beütő készlet,na meg a rendőrök még nem ismerték az ultrahangot sem a röntgent
neduddki
Igazad van. Én sem vágyom ám vissza azokat az időket ,csak a nosztalgia tudod
)
Mondjuk már kedvem sincs szerelgetni ,az maradjon meg a fiatalabb korosztálynak.[ Szerkesztve ]
-
Varoz
addikt
válasz
Tökmindegy #23085 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Tökmindegy
senior tag
Az az igazság,hogy van egy korosztály (sajna már én is ide tartozom) akik ezekkel a szovjet vasakkal nőttek fel. És biza a lakótelep parkolójában komplett motorgenerál ment végbe
és olyan ismeretanyagot halmoztak fel ami párját ritkítja. Emlékszem volt olyan,hogy gömbfej meghót , leálltunk sétáltam 20 métert egy autós boltig megvettem valami aprópénzért és ott helyben ki lett cserélve. Zsigával sose volt ,hogy nem értem haza. Volt hogy elrepedt a gyújtáselosztó fedele ,éppen valami tanyán voltunk nejem akkor még a barátnőm nagyfaterjánál,kicsi keresgélés után találtam a szomszéd faluban egy helybélit akinek volt.
Boldog idők voltak azok
Az igaz,hogy a szerszámos láda alap tartozék voltAz 1500 ös körlámpás volt az igazi,azt nagyon komáztam,de az isten a Nagypolák . 4 tárcsafék (már akkor) ment mint a veszedelem,kényelmes nagy hodály. Hátul a laprugók, sose ült meg.
-
Varoz
addikt
válasz
hobizoli #23082 üzenetére
De nem is a sarki pék megy be dirigálni nekik.
persze amikor van eleg anyaga, akkor nyilvan tobbet is eszik, de lovak zabbal mennek, mert olyanok
De ha belefojtod a zabba akkor ő se fog menni.
Csak, hogy sarkítsak. Mert az égés milyensége nagyon nem mindegy. Pont ezért kéne tisztába lenni a szakmai dolgokkal. -
hobizoli
nagyúr
ahhoz nem kell annak lenni baszod
pl az uszoedzok sem feltetlenul ex-olimpiai bajnokokszoktam progizgatni a sajat automat, injektoros rendszer, ott is ez van
ha nem adsz eleg nyalat, akkoris mukodik az auto, csak tunya es nem_megyde siman erezheto a diffi, nem ugrik, hanem unottan felgyorsul
persze amikor van eleg anyaga, akkor nyilvan tobbet is eszik, de lovak zabbal mennek, mert olyanok
-
Varoz
addikt
Szereljünk autót!
-
Tökmindegy
senior tag
Az miért fontos? Ismerek nem egy "végzett szerelőt" akinek a biciklimet nem adnám a kezébe.
Amúgy meg lapozzunk szerintem ,itt valószínű senki sem akar Zsigulival közlekedni már
Ha jobban alszol tőle akkor elfogadjuk na és nem kötekszünk többet.
Ugyan egyetlen ladám sem volt kis étvágyú ,még az sem amibe skoda karbit tettünk annó (mondjuk kevesebbet evett ,de nem is ment),de valszeg én vagyok a falábú . Így megfelel?[ Szerkesztve ]
-
Varoz
addikt
válasz
Tökmindegy #23076 üzenetére
Itt a mechanikus is, ha már olyan bőszen lapozgatod.
#23080
Azért, mert itt többen még csak olvasni se tudnak.
Direkt leírtam, hogy ez a lada nyit ekkor és akkor. Erre már a 3. tag jön azzal, hogy nem. Ezek szerint vagy ők is ott ültek mellettünk a kocsiban vagy csak látatlanban állítanak dolgokat.Nem felel meg, de mindegy. Szerintem is hagyjuk, mert a tényeken nem tudtok változtatni.
[ Szerkesztve ]
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
hobizoli #23073 üzenetére
Itten van a vákumos
De mintha lett volna valami olyasmi karbi is aminél mechanika nyitotta a második torkot,de az ritka volt. Legalábbis úgy rémlik,nem ma voltak azok a vasak.
Ha vákumos a karbi akkor semmi köze a sebességhez vagyis nincs olyan,hogy csak 120 nál nyit. Az terhelés függvénye és kész.[ Szerkesztve ]
-
Varoz
addikt
válasz
Kornel #23070 üzenetére
Akkor leírom még egyszer, hogy EZ a Lada 120-nál nyit. Az IQ betyárok kíméljenek, könyörgöm.
Mivel nem én állítottam be a karburátorját, így nem tudom, de gondolom, hogy direkt így lett beállítva. De ezt úgy látom r.hadt nehéz felfogni.
Húz rendesen egy torokkal is. Jobban húz, mint az 1,6-os Citroen Xsara Picasso (Azért ez, mert ezzel jár apám, ahol dolgozik). Persze ez 130-ig igaz, ott azért ledöglik a Lada.A km óra sem csalt. Direkt utána ellenőriztem a távnak, de ez se zavarjon senkit.
De aki k.rvára ráér, az elmehet Kondorosra megnézni.
De mindent ő fizet. Nem lopjunk feleslegesen apám idejét.
Bár jelen pillanatban elvileg nincs rajta műszaki, mivel apám nem használta az utóbbi időben. Szóval a büntetést is a lelkes tesztelő pénztárcájára bízom.
TökmindegyVolt mechanikusi s, igen. Az ezerkecske pont az.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
Tökmindegy #23072 üzenetére
Munkatársam ukrán gázolajat vesz, amikor arra jár átmegy, teletankolja a talicskát meg még hoz 10 litert és azt mondja érezhetően jobb, csendesebb.
-
hobizoli
nagyúr
szerintem a 2. torok vakuumra nyit, az meg gazallasfuggo
de 110-nel az ezerkettesnek szerintem siman kell nyomni annyira hogy kinyissonsot, mive 80km/h volt a megengedett regen, elozeshez plusz erohoz tuti ugy volt attetelezve a valto is, hogy 80 fole vereted pl elozni, akkor legyen jedi is hozza
110...persze, hazudik a kmora, ilyen ecceru
az a szint, mint a 1.3i Kadett 200-t megy -
-
Kornel
veterán
válasz
hobizoli #23062 üzenetére
110-nél nekem gázból evett 6,5-et a swift
Utána kezd el enni, 130-nál már 8 liter gáz.
témához kapcsolódva: nekem is volt ladám, 21061 négykörlámpás 1500-ös láncos mocival, országúton elment 7 literrel, amíg nem nyitott a 2. torok, de 100 felett már nyitott, és nem volt piszkálva a kocsi, totál gyári beállításokkal, a kocsi új korától a családban volt. Szóval az a 120-nál nyitás elég irreálisan hangzik, sőt, szerintem ott már szegény keverékkel megy a moci... városban viszont kéri a 9-10 litert!
Egyébként a fogyasztás nagyban lábfüggő, okosan vezetve simán 5 alatt van a splash-em, és nem tartom fel a forgalmat. -
hdman
őstag
válasz
Tökmindegy #23056 üzenetére
Jó ez a cikk, köszi!
Mr.Grincs: évente pár teletankot nyomok belőle, ártani nem fog neki, max használ, ha használ. Talán picit kipucolja a lerakodásokat.
-
Mr.Grincs
veterán
Van értelme néha néha jobb minőségű prémium gázolajat tankolni? MOL EVO NEO, Shell, V power diesel, stb...
-
_NCT
addikt
válasz
Tökmindegy #23055 üzenetére
Kergettem, de már letettem róla.
-
Varoz
addikt
válasz
Tökmindegy #23059 üzenetére
Mit lehet rosszul számolni rajta? Tele tank (km állás feljegyez), elindulok, megérkezek. Tele tank (km óra állás ismét feljegyez). Így adott lesz a liter, meg a megtett km. Majd osztom a km-t 100-al. Majd a litert elosztom a kapott értékkel.
-
Tökmindegy
senior tag
Ok
Szvsz szerintem te rosszul számolsz ,de inkább ne menjünk ebbe bele
Végül is én nem akarok még egy ladát venni volt vagy 10 az életemben.
Itt egy másik ami aszongya 6.5 de az nem egy egyszerű motor -
Manitou
veterán
válasz
Tökmindegy #23055 üzenetére
tényleg jó az a fóka,
Ültem egy ilyen kombi 1,8-ba, elég jól is megy. -
Varoz
addikt
válasz
Tökmindegy #23056 üzenetére
Bullshit. Nincs mit tanulmányozni. Lemértem, fogd már fel!
-
Tökmindegy
senior tag
-
válasz
Tökmindegy #23009 üzenetére
Nah vahj én mémondottam h csak vépóvert meg a drágábbat?!
-
_NCT
addikt
válasz
Manitou #23045 üzenetére
Én a renyóra gondoltam, hogy jobb a Megane II áttételezése.... Legalábbis érzésre. Bár 1.6-ost próbáltam (Megane), ott nem volt gond, magamnak 1.4-nél nem vennék nagyobbat, annál meg szintén azt mondják, hogy hiába 100ló, gyenge az is. Pénz meg kínálat fog dönteni, szívem szerint Nissan-ba jobban bízok, megane meg jobban tettszik.
Bár nekem a családban lévő 1.2 TCE Clio is elégnek tűnt, csupán az idegesít, hogy városon kívül mindig 4-be vissza kell vágni, ha előzni akarok. Bár arról már kezdek lemondani 1M-s árkategória alatt, hogy én majd 5-be dinamikusan előzök városon kívül.....
Más: ha most veszek köv. hó elején autót, idénre valószínű már nem kell fizetnem teljesítményadót? Legalábbis kollégám ezt állítja, hogy csak jövőre kell.
[ Szerkesztve ]
-
-
_NCT
addikt
válasz
Manitou #23040 üzenetére
No akkor.... Lehet fogalomzavarban vagyok...
Amire gondoltam, és lehetőségem volt kipróbálni.
A kettő ugyanaz nem? (n16), csak a 2. facelift-es.
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
addikt
válasz
Tothgera30 #23039 üzenetére
Ott ültem a kocsiban amikor 120-nál nyitott ki a szekunder torok.
A 23036-os hozzászólásomat ajánlom amúgy.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
HI!
szoval vizsla, na az megszuri meg a liftbeket is, szoval akkro maread a kombi, ezt leeht szurni, de , kihuznam a seviket, 206 elektrinikaiu hulladek /majd mingya gyun a fun jajgatni.../, suzukik nem valos kombik, marea volt az ismeretegi korben 6-8 evig nem volt veluk sok gond /benzines/, de utanna pilllanatok alalt mindeki megszabadult tole, de benenahygtam /enenk nez zutanna/: szurve
udv
neduddki
-
-
Tökmindegy
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
addikt
válasz
Tothgera30 #23028 üzenetére
Valaki leírta már helyettem a dolgokat, csak nem tudom már, hogy hol, de a szöveg az megvan.
"A Ladák karburátora egy '60-as években tervezett 32-es esőáramú, soros működtetésű Weber-karburátor licence alapján készült. A '80-as évek végéig, a Solex-karburátorok megjelenéséig ezt csiszolgatták, nem csoda hát, ha nem tudtak annyira jó fogyasztást produkálni, mint a kortárs karburátoros autók. A motor belső súrlódásait, kiegyensúlyozatlanságát sem csökkentették annyira, mint kellett volna, ez is energiát emésztett fel és növelte a fogyasztást.
A gond azonban nem ez. A Ladák nem fogyasztanak olyan nagyon sokat. Eredeti állapotukban elég erősen kellett őket taposni a 10 liter/100 km-hez is. A probléma abból adódik, hogy itthon minden sarkon Ladát javítanak, csak éppen nem olyan eszközökkel, ahogy kellene. Ezek a Weber-rendszerű karburátorok a régebbi típusokhoz képest rendkívül összetettek, így az eredetileg Ladán tanult szerelők sem mind értenek hozzá, az újabb generáció meg nem mindig veszi a fáradságot, hogy megtanulja. Ráadásul mivel már jó pár éve nem gyártanak karburátoros Ladákat, nehéz is megfelelő alkatrészeket beszerezni a karburátorhoz - a régi, mechanikus szekunder torkú karbikhoz például kincset ér egy jó felújítókészlet. Ez az alkatrészhiány és az általános igénytelenség aztán azt okozza, hogy éktelen módon elcsavargatott, lehetetlenül átfúvókázott karbikkal és hasonlóan igényesen, fülre állított gyújtással (az előgyújtás-szabályzót ellenőrizni luxus) közlekedik az itthoni Lada-állomány túlnyomó többsége. Így aztán hiába az egyébként egész jó gyári konstrukció, az autók zabálnak, mint az őrült, menni meg nem hajlandóak. Vagyis nem kell megijedni a Lada fogyasztásától, csak előtte megfelelő szakembert kell találni, aki nem csak annyira hajlandó, hogy a fojtószelep végállásának ütközőcsavarját tekergesse alapjárat-állítás címszó alatt." -
neduddki
nagyúr
HI!
tc, de emlkeimben mintha lenne egy masik is, az n15 fuggvenyeben az n16 kicist alulertekel, ezert is szoktam kiemlni, hogy ar-ervjaratbna az n16 verhetelen
udv
neduddki
mod: pont azert nem szeretik, mert addigra mar rono volt az ur es mijaz, hogyegy igazi japoban flanszia legyen:- )
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
addikt
válasz
Tothgera30 #23028 üzenetére
EZ 120-nál nyit, tudom. Haver 1300-as kockája 100-nál nyit, nem tudom miért, de zabál is.
Ez egy 2101. Ami megint csak más autó. Van benne összesen 65 ezer km, jól karbantartott, jól beállított autó.
Azért konkrét tényeket ne akarjunk már megmásítani vazzeg.
Egyetlen egy beállításon is rengeteg múlhat.Persze, ha úgy vezetném, mint a Mazdát akkor nem keveset fogyasztana, az is biztos.
Nem is lehetne vele, elvégre 140 a plafon.
Nem is ajánlom, hogy vegyen Ladát valaki, mert csak annak alternatíva aki szereti valami oknál fogva. Csak azért jó lenne a tévhiteket eloszlatni.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
veterán
-
120 helyett inkább 90-100 legyen az. Hidd el, van tapasztalatom 2105-el és 07-el is, sőt még Niva is volt a családban, rokonságban most is van, de az már 1.7i. 120km/h-nál a Lada már elég sokat eszik, az 1.5-ös is alapból benyeli a 7-7,5 litert, ha nyomod neki akkor 9-10 körül. Niva 8-tól indul (állandó összkerék miatt, bár ezt már meg lehet oldani, átalakítással és még 80-ig kapcsolható a 4*4), terepen a 15-20 litert is megzabálja, persze úgy hogy orrán-száján jön a sár, és felező többször sír, és feljajgat.
-
Tökmindegy
senior tag
-
-
harry
veterán
Nos ha nézed az előzményeket, látni, hogy alapvetően a 400 környékén lévő Astra F-ben gondolkodtam, csak pl. totalcaron volt cikk (milyen első autó 300 illetve 600ért), és abban említették a Mondeót is, így gondoltam, rákérdezek (meg mert egyik kedvencem, de nyilván nem ez fog dönteni). De ahogy írtam is, nekem elég egy kisebb autó természetesen.
Kutya amúgy egy termetes Vizsla
És alapvetően én is szívesebben tartanám csomagtérben, 5 ajtósban, kivett kalaptartóval utazott már hátul, az teljesen rendben van. Vagy ugye a kombi, amit én egyéb, olykor felmerülő célok miatt is praktikusnak tartok.
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
addikt
válasz
Tökmindegy #23019 üzenetére
Azért mert nem az én nevem áll a Lada papírjaiban attól még tudhatom a fenntartási költségeit, nem gondolod?
Meg nem tudom ez, hogy jött ide, amikor most fogyasztásról volt szó. Ami meg tény, ezen nincs mit ragozni.
Volt már pár járgány alattam, szóval van rálátásom a dolgokra.
Amúgy áruld el, mennyivel hinnél nekem jobban, ha az a Lada az enyém lenne?
Semmivel, ugyanúgy hozzáértés nélkül, meg tapasztalat nélkül, pár sz.rul megcsináltból kiindulva ítélnél.Apropó fenntartási költség, megnéztem még egy alkatrész árat a Mazda 323P vs. VW Polo ügyben. Nehogy szó érje a ház elejét. Nos a lengéscsillapító is egy árban van. Akkor miről van szó? A drágább alkatrész tétele úgy tűnik megdőlt.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
veterán
Vegyetek ladát
[link]
Ez csak 5 litert eszikAmúgy jó állapotban van
csak ne lenne ilyen runya
[ Szerkesztve ]
-
Tökmindegy
senior tag
"De tudom, mindig ez van, hogy ha valaki véletlenül ügyesebb az vagy hazudik vagy csal vagy tudom is én. Elfogadni sose tudjátok. Igaz ez mindenre, játékra, szerelésre, életre stb."
Ne gyerekeskedjél már. Itt ahogy nézem sok olyan ember van aki már párszor megkerülte a földet kilométerben,és nem egy vagy két autója volt már,ergó van némi tapasztalatuk az ügyben,és a csodákban sem hisznek.
Csodák pedig nincsenek ,én nem vitatom,hogy ladával el lehet menni 6.5 el de akkor vagy agyonütnek a mögötted levők ,vagy csuklik a muterod elég sűrűn. Ez nem arról szól,hogy te milyen ügyi vagy (mellesleg a kutyát sem érdekli) hanem a realításokról.Beszélsz itt össze vissza ,aztán még egy darab saját négykerekűd sem volt aminek tudnád a fenntartási és egyéb vonzatait, vagy egyáltalán az előnyeit ,hátrányait amit mondjuk kb egy év távlatából leszűrhetsz. De ha akarod én készséggel elhiszem ,hogy nálatok a családban mindenki F1 es pilót és fogyasztás bajnok is egyben
Na részemről ennyi -
Varoz
addikt
Egy szó, mint száz. Azt ajánlotok neki amit akartok és azt vesz amit akar. Csak ide raktam én is egy véleményt,(amit vagy megfogad vagy nem) elvégre ezért van ez a topik.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz
Tökmindegy #23016 üzenetére
Ja értem. Okés.
Talán az a legdrágább nedű.
Pesten keveset megyek vele (mondjuk mostanában máshol is), az a pár deci nem nagyon számít már, mert amúgy viszonylag szomjas a pesti tötymörgésben. -
Tökmindegy
senior tag
válasz
tomcsi23 #23013 üzenetére
Sima 95 el. De én mindig a kagylósnál tankolok,nekem bejött,és arra megesküszöm ,hogy a fogyasztás csökkent mióta rájuk szoktam. Budapesten 7 liter tötymörgés nélkül.
Ezzel az újjal csak az ára a baj,azért nem kicsivel drágább,de így a kuponnal jó voltJa és a hotdogjuk is kiváló
A pontocskáimat mindig leeszem.
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
addikt
A mérlegnek két oldala van.
Hiába olcsóbb az alkatrész, ha több kel. Vagy ha máshol máson vered el a különbözetet.
Na megnéztem hirtelen a kuplung szettet, mind kettőnél 40 ezer forint körül jössz ki.
Tehát most amit így hirtelen megnéztem, nem drágább a Mazda.#23014
Nem alattam, apám alatt. De az, hogy ti bénák vagytok arról miért én tehetek?
Ha ismernéd a ladát, akkor tudnád, hogy két torkú és amíg csak az egyik nyit addig nem nő számottevűen a fogyasztás. A miénknek 120-nál nyit.
Az a baj, hgoy ti is az ilyen-olyan józsi bácsi a legjob szerelő által agyon b.sztatott karburátorból indultok ki. Azok meg verik a 10-et. Plusz ugye ott szarrá hajtott igáslovakról beszélünk. Míg ez most jár 65 ezer környékén.Ja és nem 6, hanem 6,1, mivel ez a pontos adat. Ha összességében mondanom kéne egy adat, akkor 6,5. Mert volt ugye 6,1 is, de volt már 6,5 meg 6,8 is.
Mármint nem akkor, hanem másik alkalommal.De tudom, mindig ez van, hogy ha valaki véletlenül ügyesebb az vagy hazudik vagy csal vagy tudom is én. Elfogadni sose tudjátok. Igaz ez mindenre, játékra, szerelésre, életre stb.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Tökmindegy #23012 üzenetére
Alatta az 1200-as Lada is csak ~6litert fogyaszt 110nél hagyjad már.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Tökmindegy #23009 üzenetére
Előtte mivel tankoltad?
Mondjuk a kagylósnál még régebben a sima 95-ös is egész jó volt. A mostani kocsival ( dongó motoros verolex) 95-ös vépóvert nemtom, de a racingot próbáltam, mintha tényleg. Majd ránézek erre az új racing nitrosra is.
bár ami itt van kút, ott idegesítően levakarhatatlanok az alkalmazottak.
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
addikt
válasz
Tökmindegy #23010 üzenetére
F Astrát nézeget és beajánlotok neki egy kis bödönt. Szerinted? Csak én érzem a nagy váltást?
Ha van fél milkája kocsira, akkor vegyen már valami normálisat.
Persze ha, - mivel első autó, lecseréli 2 hónap múlva akkor végül is jöhet. Egy tapasztalattal több lesz.Mondjuk mindig kölcsön kocsival úgy érthető,hogy széttiprod ,elvégre nem te fizeted a szervízt
Vagy inkább, pont, hogy nem. Mivel nem az enyém, így szét nem fogom tiporni. Mivel engem fognak szidni akkor. Plusz ugye a széttiprás és a sportos vezetés két külön dolog.[ Szerkesztve ]
-
Tökmindegy
senior tag
Apropó. Tegnap asszony adot valami kupont ami a kagylósnál ahol amúgy is tankolok kedvezményt biztosít. Na gondoltam akkor kipróbálom ezt a piros 95 ös V power nitrót vagy mit,. Gyerekek a kocsit picsán rúgták
Fogyasztásban szerintem ugyan ott van mint a simával de érezhetően jobban megy.
-
Varoz
addikt
válasz
Tökmindegy #23006 üzenetére
Azon kívül, hogy egy kis talicska? Komolytalan, komolytalan motorral. Azt az ezres motort ha véletlenül meg kell hajtani. (most nem az én tempómra gondolok, simán pálya is elég) Vagy tele pakolja akkor meg ugrik a fogyasztás.
De nekem aztán mindegy, ajánlhattok én tőlem trabantot is neki.Én is első autó előtt állok, de nincs az az Isten, hogy egy ilyet vegyek. Majd 90 éves koromban talán, akkor csak a sarki CBA-ig kell elmenni, arra jó.
[ Szerkesztve ]
-
Jó hát lehet röhögni rajta de most komolyan, első autónak kell ennél jobb?
Nézzük meg a mérleg két nyelvét.plusz: első tulaj, sérülésmentes, keveset futott, friss vizsga, olcsó biztosítás, jó fogyasztás, olcsó/átlagos alkatrész árak, könnyű szerelni, jól felszerelt.
mínusz: gyenge motor, AC nincs, ABS nincs.Nálam simán pozitív irányba billen a mérleg. 100x inkább ez kéne mint egy hasonló évjáratú full fapad papír Swift. Ez ~150ezerrel drágább mint a Swiftek de ha csattansz ebben nem maradsz ott.
(#23005) Varoz Ne feledd egy autót nem csak megvenni kell fenn is kell tartani. Ha kiröhögted magad nézz meg a Bárdiba, Unix-ba bárhol pár kopó alkatrész árait (kuplung szett, kerékcsapágy, lengéscsillapító, fékbetét, vezérlés szett stb...) ahhoz a Mazdához és ehhez a Polohoz ...
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
addikt
válasz
Tökmindegy #23004 üzenetére
Olcsóbban vesz egy olyan mazdát amilyet én is hajtottam. Ne röhögtessetek már, hogy az a polo egyáltalán ötletként felmerül.
-
neduddki
nagyúr
HI!
elvtarsak aze azt ne felcsuk el, hogy egy egyellor emg nem hatarozott meretu kutja is van a dologban, szoval gondoljuk arra a szegeny ebre is...
udv
neduddki
p.s. remelm nem csak az en bolonderiam, hogy kutja a /sajat es utastarsak/ egessegenk erdekeben, min csomatarto teljes haloval elvalasztva /ezert is a kombi/, v. meginabb allatszallito alkalmatossa
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Vicces képek
- Windows 11
- További aktív témák...
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest