-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
piszok jó alap ez a gt86... s2000 óta nem volt ilyen jó örömgép, amit annak is terveztek az alapoktól, ez biztos...
én 100%, hogy a lecsupaszított, lemezfelnis alap verziót venném, mert pár dolgot biztos változtatnék rajta. és az is biztos, hogy ehhez súlyhoz nekem még kellene +100 le és 150nm nyomaték, tehát egy turbo kit must have. fék és egy állítható futómű csere, a kovácsolt felnin pedig megfogja az ember a cserével járó többlet súlyt és kész az igazi örömgép....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Varoz
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #23283 üzenetére
De ennek a kocsinak nem az a lényege, egy Octavia is simán odaveri (nem is kell hozzá az RS). Tudom nehéz felfogni, nekem is nehezen ment. Az a lényege, hogy tudsz keresztbe menni vele ha akarsz, kilnccsel előre, amit az elsőkeres opc-vel soha nem teszel meg max jégen. Ha vki csak a-ból b-be akar gyorsan "steril" körülmények között eljutni akkor vegyen opc-t.
#nincsbennetarcsi
-
Analóg vén majom egy digitális világban
-
-
Tökmindegy
senior tag
válasz Mr.Grincs #23290 üzenetére
Ahogy néztem az árakat olyan 1.5-1.8között gondolkodom.Figyelem az aktuális kinálatot ha van jó darab megnézem,annyira nem sürgős hogy azonnal kéne.Mindenféleképp kevés kilóméteres kell (tudom lehetetlen ) és max 6 éves.Amugy csak ithonit első tulajost nézek, szervízkönyvest.
De kösz az infókat.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Tökmindegy #23278 üzenetére
Ha ez segít akkor szervízkönyveset vegyél, amihez nincs azt hagyd ott, nah meg magyarországit nézz. A kuplungok 120 ezer kilóméter körül cserések Újra, utánna már nagyon fent fog és csúszik mint az állat és iszonyat gusztustalan vele váltani. Mintha a 173 csuklós busz prága váltóját hallanád, amik mentek vagy 8 millió kilómétert.. Tapasztalat. Mennyi lenne rá a keret?
[ Szerkesztve ]
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Tökmindegy
senior tag
Urak!
Ismerősöm ma felhív,hogy menjek el vele megnézni holnap valami Rovert 400 ezerért.
Mondom ne butáskodj,nézz ki valami normális autót ,de ne angol vasat ,az életed ráfizeted,amúgy sem állsz jól. De ,hogy ez neki tetszik. Mondom akkor menj egyedül ,én még a közelben sem akarok lenni ,nehogy majd a végén rámkajabáld
És nem lehet megingatni észérvekkel sem.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
-
-
TaaT
nagyúr
"És ők mind-mind tévednek."
"Akkor téved.
A Toyota tudja jól, ön pedig a hajára kenheti az autókatalógus számait."
Ez Totálkár megmondja hogy mi kell nekünk... de ha nem tetszik akkor tuti mi tévedünk... pfff... akkor sem vennék ilyen autót ha ötösöm lenne...
Give them hell Ukraine!
-
Varoz
addikt
válasz lajafix #23280 üzenetére
A száraz adatok, mindig is lófüttyöt értek.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Tökmindegy #23276 üzenetére
Milyen akarsz venni?
Én benzinest akartam aztán dízel automatát 4 gangosat, azát 6 gangos kézi dízel lett belőle. A szerelőm tanácsára (betg) 1.8 ast felejtsd el. a 2.0 nem egy rakéta de nem nyal be annyit mint egy 2.2 es. a 3.0 benzines szerintem csak akkor vegyed ha százhalombattán dolgozol a molnál és ingyen tudod az üzemanyagot átlötykölni.
4 sebességes automatát kerüld el főleg azokat ami 200 ezer kilómétert futot meg majdnem belemegy. Időzáras váltók...200 körül tönkremennek.. (betg szerelő szerint, iszonyat nagy citroenes és peugeotos tapasztalata van) A 6 gangos fasza, de azt is inkább újonnan. Ezekre az automatákra ha költeni kell akkor csak sokat lehet 4-5-6 kiló körül, össze lehet szobrászakodni pár ezresből ha tönkremegy de akkor az olyan is.
Dízelből igyekezz olyat venni amiben volt kettőstömegű és kuplung cserélve. Nah ha az volt akkor az akár jó vétel is lehet.
majd még este írok. De irj privit, és kérdezz. Fogyasztás városban 6 liter, hosszú távon 5 liter./ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Tökmindegy
senior tag
-
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Typhoon47 #23270 üzenetére
Értéktartás nulla. 2 év alatt amíg nállam volt elbukta az akkori vételár felét. Igaz hogy töve volt az eleje...De akkor is durva.. Megbántam hogy anno megvettem. Fordot mondeot akartam, de ez lett. De ez a 407 es dízelmozdony, lekopogom jó vétel volt.
[ Szerkesztve ]
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Integra
titán
vedd meg, ennyi pénzért.. szarért húgyért kapsz már ilyen erős autókat, egy vagyon az üzemben tartás és a szervizelés, de ha belekalkulálod a vételár mellé, hogy még lehet,hogy legalább ennyit rákell költened alkatrészekre, plusz ezen felül majd tankolod is, akkor ess neki nyugodtan. de ha csak éppen hogy kitudod köhögni a vételárat és talán még 1-2 ezer eurod van szervízre, akkor hagyd, mert csak magaddal fogsz kegyetlenül kiszúrni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
A minap privát üzenetben kinyilvánítottad, hogy mekkora egy kultúrember is vagy valójában. Letiltottalak erre most itt folytatod a névtelen célozgatást, beszólogatást? Ejjejj Stig... hiszen mondtam már. Ne rám haragudj. Nem kell vetíteni és senki nem fogja a véredet szívni.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Svájcban jelenleg nem jár adókedvezmény a gázüzemű autókra? Mert akkor duplán jól járnál. Olcsóbban kijönnél a benzinessel mint a dízellel. Bár a dízelektől sem kell félni ha új korától megkapott mindent nem lesz vele komoly probléma. És svájcban erre jó esély van. Ott a jobb anyagi körülmények miatt nem hiszem, hogy pont az autó szervizelésén spórolnának az emberek. Egyébként is túl van misztifikálva ez a "dízel szar mert elromlik" dolog. Itthon jó a dízel mert vannak (sőt egyre több) dízel autókra és kifejezetten motor típusokra (pdtdi pl.) specializálódott műhelyek ahol a márkaszervízeknél lényegesen olcsóbban talpra állítanak bármit. Kint viszont ha megáll a kocsi nem sok választás marad. Irány a legközelebbi márkaképviselet szervize. Ők pedig nagy valószínűséggel nem fognak javítgatni semmit még ha menthető is lenne az alkatrész akkor sem biztos mert nem érdekük. Alkatrészeladásból élnek, kiszedik a rosszat berakják az újat és lehet a kasszához fáradni ahol még ottani mércével mérve is jó vastagon fog a ceruza. Svájci autókról egyébként azt beszélik, hogy eléggé rohadnak. Ők kénytelenek sózni az utakat főleg a hegyvidéki részeken az meg 6-7év alatt megteszi a magáét a lemezen. Erre oda kell figyelni. Subaru Legacy-t nem néztél még? Elég finom kis kocsi.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
neduddki
nagyúr
válasz csucsbicep #23237 üzenetére
HI!
a legsotetebb merci kor velemenyesen masodik legrosszab modeje a w140 mogott, a szomszed, valoszinuleg kesei pedanyt fogott, gyakorlatilag barmi es barmikor elromolhat elektronika, valto, futomu egy kalap sz.minosegileg, de hat ennyiert inkabb a koraik vannak
taxis meselte, 500juroeret vette /elado megmondta ne vegye meg taxink/ es 2.6M-et kooltott ra mire oto lett /aszittem kiesek az ajton mikro meghallotam:- ) /udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Varoz
addikt
válasz bitpork #23261 üzenetére
No komment. De egy GT86 ízig-érig élményautó, pozitív értelemben. Ezzel csak a h.lye vitatkozna.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Flow
senior tag
Tegnap nézegettem... Sajnos elérhető távlatba került egy abszolút ésszerűtlen típus. Drága, nagy, sok kilóméteresek általában, fenntartási költségei húzósak, de egy ilyen autó az álmom. Nem tudom kiirtani a fejemből a gondolatot. Úgyse lesz meg, de azért jó eljátszani a gondolattal, hogy egy S4-es quattro kombit hajt az ember...
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
Van egy sztorim.
Anno voltunk csapatfejlesztő tréningen céggel. Ott az előadók mesélték a következőt. Egyik kollegina elment a Szaharába egy 2 hetes túrára. Visszagyött csoki barnán, sok-sok fényképpel meg ajándékkal, és hát az itt maradtak kérdezték tűle hogy na milyen volt? Erre ő azt válaszolta hogy egy élmény volt a túra.
A többiek csak nem elégedtek meg ennyivel, nyüstölték h meséljen már bővebben.
Alanyunk, beadva derekát a nép akaratának elmesélte a imigyen:
-nincs víz fürödni
-a tevegelés szíjecseszi az ember seggét
-este nem lehet rendesen aludni mert a sivatag teli van mindenféle veszélyesebbnél veszélyesebb állattal
-senki nem beszél közös nyelveket
-bármikor belefuthat az ember karavánja fosztogatókbaMiután összeszedte mindenki az állát kérdezték:
-De hát azt mondtad hogy egy élmény volt?!
Válasz:
-Jegyezzétek meg: az élmény nem csak jó lehet...Uh, ja élményautó
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Varoz
addikt
"Hátamra venném, hogy lángoló kardként hordjam körbe a világon, Detroittól Sydney-ig, Auditól Volvóig: emberek, ilyen legyen az élményautó 2012-ben!"
Ámen!hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
lajafix
addikt
Rock'n Roll
-
A kijelentésük értelem h meg tudjuk csinálni ha akarjuk. Hát nem. Bár ha nagyon szigorú akarok lenni, akkor valamikor biztosan meg fogjuk tudni csinálni az érintett mentális épségének a megőrzésével, de most max egy nyáladzó majom a legtöbb ami eléri a Marsot, mert ugye ha vkit bezárnak évekre egy sac konyha méretű területre akkor az nem danonászva, phd-re felkészülve fog onnan kiszállni.
Jut eszembe, bort nem iszok
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #23251 üzenetére
Ennyi. De van aki ezt nem érti/értékeli. Minden esetre a cikkben elég jól megfogalamazzák, hogy:"Ha netán eszükbe jutna bármilyen erős kompaktot felhozni ellenpéldaként, akkor elég két-három kormánymozdulat és rájövünk, hogy a családi autóból lett erős kompakt és az eleve sportautóként tervezett és épített élményautó génállománya éppen csak annyiban különbözik, mint a miénk a csimpánzétól. Az a kétszázaléknyi eltérés azonban éppen elég ahhoz, hogy ne a saját pöcsünkkel játsszunk a porban hanem embert juttassunk a Marsra."
#nincsbennetarcsi
-
zoo8800
veterán
Ha kocsikáznom kellene menni az egyik kocsival, akkor nekem inkább ez kellene, mint egy Corsa OPC. Mai mércével gyenge ugyan, de sportkocsi, és nem csak egy kisautó erős motorral. Egy Integrát sem nagyon fikáznék le azért, mert nem turbós vagy mert nem 250 lovas. Más az élmény, amit ad.
rip and tear, until it is done
-
Miért van az az érzésem, hogy totalcarék figyelemmel követik ezt a topikot?
"egy rendes sportautó hátul hajt, a jobbik végén. Lehet ezzel vitatkozni, de nem érdemes: minden tisztességes sportautó ilyen, ennek egyszerű a magyarázata. Nem mindegy, hogy a kanyarívre rásegít vagy céltalanul lesomfordál róla a libbenő fenék. + Ha ön úgy gondolja, hogy 500 lóerő alatt nincs élet. Ha önben csak kétszázas tempó felett termelődik adrenalin. Ha ön úgy gondolja, hogy turbók és sok henger nélkül nem érdemes sportautózni. Ha ön továbbra is kitartóan azt szajkózza, hogy régen minden jobb volt. Akkor téved. A Toyota tudja jól, ön pedig a hajára kenheti az autókatalógus számait."
Ja, hát igen. Holnap estig lehet itt magyarázni a bizonyítványt de ez a tényeken semmit sem változtat. Amíg egy Corsával körbe lehet autózni addig azt hiszem nincs miről beszélni...
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
t1
veterán
Újabb GT86 teszt.
http://totalcar.hu/tesztek/2012/09/25/on_rosszul_tudja/1/#szovegFolytatódhat a vita
-
Mr.Grincs
veterán
-
Varoz
addikt
válasz Typhoon47 #23244 üzenetére
Ehehe
Milyen nepper az amelyik még az órát sem képes normálisan visszapörgetni. Szégyelje magát![ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Mr.Grincs
veterán
A régi c5: C5
218 ezerel adtam le.... Az elejét jól össze szobrászkodták. És ne higyjétek el ami ide van írva. Én kb a 4. tulaj voltam...
Sok szép emlék fűzödik hozzá. De ha ez az autó mesélni tudna, hogy hol járt meg mit mentem vele....meg hova borult be és mit kapott és hányszor.....ajjjjaaajjj...[ Szerkesztve ]
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
!Overdose!
őstag
-
TaaT
nagyúr
válasz !Overdose! #23238 üzenetére
"non-VTEC"
erről eszembe jutott egy ember, volt 4db replika felnije amibe bele volt ütve hogy "not OEM!"... erre úgy árulta hogy eredeti, hiszen ott van hogy OEM
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #23238 üzenetére
HI!
bocs elirtam d14 teremszeteen
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
csucsbicep
nagyúr
válasz neduddki #23234 üzenetére
Utcánkban van egy E 220D, annak gyakorlatilag szétkopott a belseje, karcolódnak a műanyagok stb. Más baja igazából eddig nem nagyon volt, nem is rohad.
Van nála minden, de ezt szó szerint kell érteni, tele van a háza alkatrészekkel/donorokkal. Hoztunk tőle adagolót, küszöböt, meg minden apróságot. Azt mondja Baranyában nincs olyan E34/E39-es, amit személyesen nem ismerne.
Én is a 1.9TDI Audi és a TDS BMW között vacillálok. Na most az a kérdés, hogy érdemes elmenni külföldre és megnézni ottani autókat és behozni egyet? Mert nálunk annyi hulladék van, hogy a félelmetes, hirdetés képeknek meg nem hiszek, mert már járunk úgy, hogy szépnek tűnt valóságban meg már 25m-ről ki lehet szúrni a bazi nagy horpadást.
Ezeknek az Audiknak van vmi típushibájuk, amit érdemes megnézni vétel előtt?
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #23235 üzenetére
HI!
en pl meg mindig nem tom, hogy a d16z5 es z6 miben kulombozik a gyertjan kivul... es hogy meeee???
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
!Overdose!
őstag
válasz Szplöttyy #23230 üzenetére
Képről szerintem nem fog menni, de neduddki linkjén ott van, hogy melyik típusba mikortól, illetve meddig szerelték. Ez már elég jó támpont. De egyébként egy telefon és kiderül.
Mellesleg szerintem csak nagyon minimális különbség lehet az 1Z és az AHU között, mert gyakorlatilag mindenhol egy motorként kezelik. Vagy esetleg valami segédberendezésben különbözik. Például Hondánál más a kódja ugyanannak a motornak, ha van rajta O2 sensor + cat és ha nincs.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz csucsbicep #23231 üzenetére
HI!
w210et fejelcs el hacsak sokat nerm akarsz rakolteni, ha ismeros van tds fonton es egedett voltal ele akkor maragy annal, meglepo lesz, de ebbol en az adagolos odira tennek:- )
erdeks egy listaudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz csucsbicep #23231 üzenetére
A6 2.5 és 180 v 163 LE, és ha ott van leellenőrzött múltja akkor igen. Azzal viszont számolnod kell, hogy itthon a gatyádat leszedik a jelölt típusok miatt
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
#10726912
törölt tag
Vettem egy új Pana-t, empéhármasost, meg sokwattost...aztán meghallottam az Alpine-t, ami csak audio formátumot tud lejátszani és elcseréltem...ment a panasonic a több éves Alpine-ért Nincsenek a kocsiban hatalmas márkájú hangszórók, (2 MAC 16/9-es, két noname 15 centis van hátul, elől két 10 centis), de megkérdezték már (pedig csak a rádió szólt): Van benne erősítő meg mély nyomó? Mosolyogtam: -Nincs, csak jó a fejegység!
Meg kellett mutatnom, hogy nincs zörgő hátul -
csucsbicep
nagyúr
Szerintetek érdemesebb Németországban nézni autót és behozni, mint MO-n? Pár éve költöztek ki rokonok, így most nyílt egy ilyen lehetőség.. Családi autónak lenne szánva és csakis dízel jöhet szóba(páran itt biztos, majd benzinest fognak mondani, de az nem jöhet számításba). Tudom, nagy futásteljesítmény, visszatekerés, ami általában jellemző hazánkban, ezért is merült fel ez lehetőség, hogy külföldről, de ilyen téren semmilyen személyes tapasztalatom sincs és nem is néztem nagyon utána.
Amik eddig szóba jöttek: BMW E39 525TDS, Audi A6 C5 1.9TDI/2.5TDI(150LE) illetve Mercedes E W210. Árban 1,2M-ig kb. Én a BMW felé hajlok, előtte egy E34-esünk volt szintén TDS motorral és elégedettek voltunk vele. Van egy kolléga, aki csak ötösökkel foglalkozik és nála van minden szinte fillérekért a rendes árhoz képest.
Mindenképpen viszonylag nagy és biztonságos autót szeretnénk. -
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #23228 üzenetére
AFN/AHU különbséget tudom, de AHU=1Z? Mert tudtommal nem. És az érdekelne, hogy hogyan lehet képről megkülönböztetni.
Smoke & Torque
-
neduddki
nagyúr
válasz Szplöttyy #23226 üzenetére
HI!
aszittem mar fejbol megyen: adagolos, pd
udv
neduddki
mod: adagolo: 1Z, AHU, AGR, AHH, ALE, ALH, AFN, AHF, ASV, AVG
pd: BSU, BRU, BXF, BXJ, ANU, ATD, AXR, BEW, BMT, AVB, AVQ, BSW, BJB, BKC, BLS, BSV, BXE, BPZ, AJM, ATJ, AUY, BVK, AWX, ASZ, AVF, BLT, ARL, BTB, BPX, BUK
ha vki tud meg akkor javicsa be a wikit:- )[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
TaaT
nagyúr
válasz manutdzoli #23222 üzenetére
havernak van régi középkatos Pio és "új" belépőkatos Sony feje is, mind2 teszi a dolgát, semmi kiemelkedő...
nekem csak Pana meg Alpine volt... utóbbi igencsak szépen szólt...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Szplöttyy
senior tag
Jut eszembe, hahu-s hirdetéseknél, hogy lehet kiszúrni, hogy az "1.9TDI" az 1Z vagy AFN/AHU? Az 1Z az még az adagolós TDI, ugye? Az AFN/AHU az meg közvetlen befecsis, de adagolós?
Smoke & Torque
-
#10726912
törölt tag
válasz manutdzoli #23218 üzenetére
Hallottam már Sony és Pioneer fejegységeket is. Pont ezért javaslom a harmadikat, a menüje és a minősége megelőzi a jelöltjeidet [link].
Meghallgatás nélkül, pusztán márka névre és annak múltjára alapozva ennél nem nagyon van jobb ebben az árban.. -
Szplöttyy
senior tag
Hát szada se éppen itt van, azért az is egy jó 15km ha nem több. Egy sződ vagy váci srácot ismerek, volt egy rommáhúzott hármasgolfja most egy 1.9TDI Cabrio 1es golf van meg egy 1.9TDi kettes. Ő szokott építgetni,de tudtommal nem adagolózik. Meg mondom ak örnyéken a csomádiak vannak, azoknak tényleg kurva jó hírük van és nekem is úgy tünt hogy profik csak drágák, de tuningal nem foglalkoznak. Diesel Gödöllő ugyanez.
Smoke & Torque
-
Typhoon47
senior tag
válasz manutdzoli #23218 üzenetére
autóhifi topik. tuti választ kapsz!
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
TaaT
nagyúr
válasz manutdzoli #23218 üzenetére
Ebben az árkategóriában sztem tök mindegy melyiket veszed, a lényeg hogy tudja azokat a funkciókat amikre szükséged van, és szóljon...
Give them hell Ukraine!
-
manutdzoli
senior tag
Sziasztok!
Nem autót akarok venni,hanem fejegységet.Azért írok ide,mert itt nagyobb az esélyem,hogy választ kapok.20-25e Ft-ot szánok rá,néztem ezta Sonyt,és ezt a Pioneert.Nem tudom melyik a jobb,de ha tudtok ilyen árkategóriába jobbat,megköszönöm ha segítetek.Lehetőleg USB-s legyen.Válaszotokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Tökmindegy #23216 üzenetére
Esetleg tudnál szerezni nevet címet? Csak mert fóti vagyok, de az életben nem hallottam még itteni adagolósról Csak a DízelGödöllősökről, meg a Csomádi adagolósokról.
Smoke & Torque
-
Tökmindegy
senior tag
válasz Szplöttyy #23215 üzenetére
Nem ismerem,csak ismerősök meg a taxisok mondják,hogy ott van a legnagyobb spíler. Állítólag időpontot ad mert annyi a melója.Nekem hála az égnek ilyetén problemám még soha nem volt ,és remélem nem is lesz,hogy szükségem legyen egy adagolós mesterre
Ok rákérdezek
[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Szplöttyy
senior tag
-
válasz bitpork #23211 üzenetére
Krézinél nem kell ütni az asztalt. Mindent ő egymaga csinál kizárólag új gyári alkatrészekből. Nem szereti a taknyolást így nála bontott vagy utángyártott alkatrész szóba sem jöhet. A legpercízebb mérnök ember akit valaha megismertem. A Pohu garanciánál többet jelent az ,hogy soha senkitől nem hallottam rosszat és egyetlen fórumon sem olvastam rá panaszt. Még név nélkül sem szidta soha senki. Magyarországon ez igen nagy dolog.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
itt most nem a szerelőről van szó, hanem a beszerzési forrásról! Mi van ha gyári hibás és a szerelőd nem tehet róla miközben az aki adta neked v neki eltűnik? Egy 1000€+ ba kerülő alkatrésznél nem szabad kockázatot vállalni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Én arra gondoltam hogy ha bármi bajom van van hova mennem ütni az asztalt és/vagy a munkafelvevőt amíg ki nincs javítva, mert a PoHu jobb eséllyel éli meg a holnapot.
(#23202) lsc : De ez, még ha igaz is, se predesztinálja hogy pont nála fog ez megtörténni...
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
hdman
őstag
-
-
Varoz
addikt
-
Kornel
veterán
tesóm is a légtömegmérővel szív, igaz Ford Escort MK7-el.
de szerinte attól még jó autó(#23203) Balupapa: számomra nem az a gond, hogy egy tizen x éves kocsinál ki kell cserélni pl. a légtömegmérőt, de hogy éppen annyit bírjon ki, mint egy olajcsere-periódus, az már gáz
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
válasz bitpork #23170 üzenetére
Amiben nincs attól biztosabb, vagy nem ? Első kérdésednél kimaradt egy szó, még.
Amiben van kettős tömegű az meg fog hibásodni, mindegy mikor, amelyikben nincs az nem, mi ezen a bonyolult? Ez egyébként általánosan igaz, mint ahogy a nagynyomású rendszer sem örök életű, de a vw légtömegmérő sem az örökélet netovábbja.Az élet kegyetlen .