- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Programozásról_szubjektíven
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Tomato firmware
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Kornel #133050 üzenetére
Ha elfér benne a tag akkor a helyében vennék másfélért egy jó állapotú Jimny-t oszt annyi. Mondjuk ezt [link]. Parkolási sérülések ellen körbe védve van, futóműve kiröhögi a szar fővárosi utakat, pici, fordulékony, jól lehet vele parkolni is, télen a havas úton is felmászik bárhová. Lehet, hogy a Dacia fiatalabb tágasabb puhább komfortosabb de kétszer annyit nem ér mint ez.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #133064 üzenetére
-
válasz runner 125 #133064 üzenetére
Lexus, de abból se ám a mezítlábas is meg ilyen pitty-puttyok - LX-LS és slussz
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mike81
senior tag
válasz footy #133049 üzenetére
Amenyire bele néztem a fórumokba nekem is ez jött le. Szerintem szép autó mind a 2 kasznival. Bár nekem a cw jobban tetszik. Ha jól emlékszem akkor itt is csak a vezérlés különbözik a kér disel között. Szóval egy kis laptopozás és már 136 pacis a járgány. Viszont ahogy néztem a kettős tomegu elég horror áron van hozzá. Egy Mondeoba pl olcsóbb:-/
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Egyik ismerősöm kinézett két Civicet LINK1 LINK2.
Éves szinten 7-9 ezer kilométert tenne meg vele, nem gyilkolná 90-100as tempó, 30% város és 70% országút arányba használná.A kérdésem az lenne, hogy mi a vélemény erről az 1.4-es motorrol illetve az egyik automata váltós.
Mire érdemes még figyelni az alap dolgokon kívül? Melyiket választanátok?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz bmwsan #133070 üzenetére
Egyiket se.
Csakis 1.8
Legalabb.
Persze a typeR az igazi, na de ne essünk túlzásba se.
Lenyeg, hogy az 1.8 is lehet harmatos egy nem szivohoz szokott embernek, na de az legalább már halad is, ha pörgeted.
De az 1.4 ezzel a bodéval halott. 1300 kg-hoz kell az 1.8 legalább.
Kezdjen el azok között nézelődni.Ja.
Automatát még vegepp felejtse el a civicnel[ Szerkesztve ]
-
-
deere
csendes tag
Sziasztok, nemreg kerdeztem SUV-al kapcsolatban...vegul valtozott a terv, es nem koltok annyit autora...(kell masra a penz)
Holnap ki szeretnek menni piacra, es ha talalok egy megfelelo autot, megvenni...
Nehany tanacs, mire kell odafigyelni?
Valoszinu, a km allas nem valos az autok 60-70% nal, mibol lehet megallapitani, hogy sokat futott egy auto?A keret, max 3500-4000€ ra csokkent,
Amiket neztem:
Ford Focus 1.6 disel, 2007-es evjarat
Passat B5.5 1.9TDI
Vagy Audi A4 1.9 TDIMindharom auto kombi kivitelben.
Mi lenne jobb valasztas a harom kozul? Vagy hasonlo kategoriaban mi lenne ezeknel jobb vetel?
Fontos lenne, koszonom! -
rbalint88
addikt
válasz deere #133075 üzenetére
Arra mondjuk nem art odafigyelni, hogy holnap punkosd vasarnap van.
Olyar vegyel, aminel igazolhatoan mostanaban voltak a draga alkatreszek cserelve. Mindharom tipus jo, amelyik a leginkabb tetszik azt vedd.
Szerk: astraert nem adnek penzt, a tobbi mellett egyszeruen gagyi.[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Kornel #133079 üzenetére
Ezt egy szóval se mondtam.
Természetesen csak a Honda, az a legjobb
Én erre reagáltam:
"astraert nem adnek penzt, a tobbi mellett egyszeruen gagyi."
Kérdés, hogy kinek mi a gagyi, én pl. ezt utálom a Focusban...
Filléres dolog, erre csak a bal első és csak lefelé automata...[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
Ismerős szeretne új vagy max 1-2 éves autót hosszútávra, évi párszor lakókocsivontatásra (75kg vonófejterhelés a minimum ehhez).
Picivel az átlagosnál magasabbat szeretne, külsőre az új HR-V tetszett a legjobban, de ez nem tud akkorát vontatni, és belül is szűkös. Emellett még a C-Max compact tetszett 1.5 dízellel, illetve az 1.8-as benzines Civic (hogy ez mitől magasabb mint az átlag, ne kérdezzétek ). Túl nagy vagy hivalkodó modelleket kerülné.
A vontatás, fogyasztás, nyomaték hármas miatt dízelt szeretne.
Én egyelőrecsak a hondanal találtam meg a vonófej terhelésére vonatkozó adatokat a katalógusban.
A keret rugalmas még, gondolom a hr-v meg c-max környéke.
Első körben mit ajánlotok?
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #133084 üzenetére
90-100-as nyugdíjas tempóhoz nem elég? Akkor nem szóltam. Azért azt se felejtsük, hogy a nagy köbcentis autóknál a fenntartás is jóval drágább, és majd eladni is nehezebb lesz x év múlva, mert a nagy többség olcsó kis köbcentis autót keres.
Látom, hogy mondod, közben meg ott van írva a fogyasztás, végsebesség stb. Azt azért tegyük hozzá, hogy neked nem elég, attól másnak, sokaknak még jó lehet. -
Kornel
veterán
válasz #94529552 #133087 üzenetére
Olvass már vissza kérlek.
Más is írta,hogy nem elég hozzá.
Ilyenem van 1.8-al, az éppen elég.
Nehez, nem egy swift, hogy egy 1.3 elég legyen bele.
Később egy 1.4-es eladhatatlan lesz (már most is az), ellenben egy 1.8-al.
Kollégám feleségének ilyen van 1.4-el, gondolkozik rajta, hogy eladja jó nagy bukoval, és vesz egy új 1.8-ast szalonbol, mert kevés,nagyon kevés.
Fogyasztásra ugyanazt fogod tudni mindkettővel, hidd el.
Ha a keves fogyasztás a cél, akkor 2.2 ctdi -
Sátán44
addikt
Lenne egy olyan kérdésem, hogy egy Németből behozott autót, hogyan lehet leinformálni immáron a magyar tulajdonos beleegyezésével? Mert nekem mint érdeklődőként (leendő vevőként), csak a km óraállást és a gyártási évet adták meg.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Maotun
őstag
[megnéztem élőben nagy a szerelem ]
azérz viszek egy szakit aki elfogulatlan mielőtt foglalóznám[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #133088 üzenetére
Nyugodj már le, kérlek. Megfér itt többféle vélemény is szerintem, nem kell túlspilázni. Vagy csak egy igazság van, a földön? Akkor minek ide ilyen fórum? Egyértelmű, hogy itt a régi autós fórumozók inkább a sportautók felé hajlanak. Akik a tömegautókat veszik, nem nagyon jönnek ide tanácsot adni. Vedd úgy, hogy most én képviselem az ellenpólust. Közlekedjünk nyugodtan, szabályosan, abból baj nem lehet. Ok?
tboy93 Köszi a véleményt.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
szőröscica
addikt
válasz #94529552 #133096 üzenetére
Pedig annyira elég csak. Ugyanúgy, ahogy a Swift Sport is. Ezekkel fel lehet venni a forgalom ritmusát, és ha visszapakolsz hármat, meg lehet előzni egy kamiont. Az 1.4-el ha visszapakolsz hármat, felveheted a forgalom ritmusát, a kamionnak pedig megtanulod a rendszámát míg eléred úticélod. Ennyi a különbség.
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #133097 üzenetére
Pumma: no comment.
Na jó megis.
8 éve nem kaptam csekket, az is egy 10k volt, egy ezres swifttel 😂😂😂[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz #94529552 #133087 üzenetére
"Azért azt se felejtsük, hogy a nagy köbcentis autóknál a fenntartás is jóval drágább, és majd eladni is nehezebb lesz x év múlva, mert a nagy többség olcsó kis köbcentis autót keres."
Olyan hű de jóval nem drágább fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót mint ugyanabból a modellből egy alapmotoros verziót. Sokszor fogyasztásban sincs jelentős különbség sőt megesik, hogy az erősebb motorral szerelt verzió ugyanannyiból elgurul mint az alapmotoros társa. Pl. Seat Ibiza 1.0 vs 2.0 GTI. 7.25 vs. 7,30 liter. A GTI dupla olyan erős jobb a felszereltsége, jobb az az ülése, a féke, a futóműve megy is ha kell és ugyanannyit fogyaszt mint a full fapad billegő futóműves tekerős ablakos parasztklímás társa aminek végig padlógázt kell nyomni ha sík úton előzni szeretnél egyet de akkor sem árt hosszan cipőzni ha meglátsz egy emelkedőt a messzi távolban, hogy még idejében lendületet tudjál venni, hogy leküzd. Ezek régi autók de a helyzet azóta csak tovább romlott mert már egy alapmotoros akármi is egy tonna felett van és minimum 17-es kerekeken gurul. És amikor mindezt párosítják valami kis pöcsköszörű motorral és egy félelmetesen rövidre áttételezett váltóval, hogy a kocsi egyáltalán önerejéből meg tudjon mozdulni máris nem érti a paraszt a kúton, hogy az 1.4-es autója miért eszik nyolc litert százon amikor a gyári prospektusban csak 'mittomén' 5,8 liter szerepelt.
"majd eladni is nehezebb lesz x év múlva, mert a nagy többség olcsó kis köbcentis autót keres."
Szomorú, hogy az emberek még mindig ott tartanak, hogy a kis motor a gazdaságos a nagy motor pedig csakis gazdaságtalan lehet.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest