- Napelemes cégbe vásárolta be magát a Google
- Trösztellenes vizsgálatot indíthat az EU a Microsoft és az OpenAI ellen
- 4 év alatt 75 milliárd dollárt önt az AI-ba és a chipekbe az SK Hynix
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Predator2 #126777 üzenetére
Érdemben az E12 corollához tudok hozzászólni. Az 1.4 és az 1.6 benzin motorok 2005-ig olajevősek voltak, akár 1L-t is benyeltek 1000 km alatt. Anno gariban cserélték a motort 7 éves korukig vagy 150.000 km-ig. A szar olajtól elkokszosodott az olajvisszavezető furat. Amelyiknek cserélték a motorját annak nincsen motorszáma, csak motorkódja van. Ezekkel már nincs gond, nyugodtan megvehetőek. Ezen kívül a benzineseknél a szívósor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Nem okoz különösebb problémát, de zavaró és kb. 200k HUF egy új szívósor. A 2005 után gyártott autókba lengyel váltó került, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200k HUF a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet észrevenni, hogy búg, illetve üresben zörög, de ilyenkor már nagyon a végét járja. Futómű, elektronika agyonüthetetlen, rozsda nem jellemző. Dízelnél a szokásos dolgokra kell odafigyelni, befecskendezés, nagynyomású, EGR, típushibája a dízelnek nincs. Kettőstömegű, DPF nincs benne. Nem prémium gázolaj használata esetén 100-150k km körül el szoktak kopni a porlasztócsúcsok (elvileg felújítható, erről nincs bővebb infóm).
Új hozzászólás Aktív témák
- Arozzi Vernazza Soft Fabric Gamer Szék - Világos Szürke
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Superior XC 859 29" M MTB vadonatúj kerékpár eladó