-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrSealRD
veterán
válasz Snoop-y #206199 üzenetére
Nem huligán ő, hogy ilyesmivel furikázzon...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
dj79
senior tag
válasz BigBlackDog #206193 üzenetére
Készült a vesepecsenye…
2 éve zágrábi elkerülőn láttam utoljára külső égésű húszdét.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #206154 üzenetére
Ez nagyon fura, bár a lubadvisor is 40es olajat ír elő (de ez itthon (fél)ásványit fog jelenteni ha a szervizeken múlik ) .
A családban PSA ezeréves motorjaihoz (TU3 1.4 8V meg TU5 1.6 16V) is A5/B5 xW30-at írnak (már) elő (régen sima C2-est) és jó is. És az A5/B5 sokkal 'hígabb' egy A3/B4 vagy C3-nál. Igaz, a régi EW motorokhoz (1.8 és 2.2 benzin) 40es olajat használtunk.
Pedig a 75 lovas 1.4es még hírből sem hallott az alacsony HTHS viszkozitásról, mégis.Más:
#napifogyi Megane #nyaralás#Alpok#kánikula#monszun#perszehogymegpakolva 1097km-re 6,41l/100km[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
-
HoaryFox
őstag
válasz MC Pite #206206 üzenetére
1. Köszi.
2. Nem akarom magamra haragítani a rend éber őreit, jó lesz bele valamelyik GM Megalight Ultra is
3. Majdnem, Semperit Allseason-Grip, ami kb. ugyanaz, mint a Conti[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
kisza25
félisten
válasz Jorus #206209 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
MC Pite
veterán
llwynog: Azt is lehet, de még műszakin sem fogja senki megmondani, hogy ezen a Vectrán az nem xenon, főleg ha 4800K környékit rak be az ember [gif]
bandus: Nem szeretem igazán a Renaultokat, de ez a M3 fl2 GrT speciel (régóta) tetszik (meg az utolsó normális kombi).
Erről függetlenül nagy eséllyel psa lesz az utód (Leon3 helyett inkább 308, új Corolla hibridet még ki kéne próbálnim, de a C4 Spacetourer már egy út után is nagyon bevéste magát az agyamba, meg hát bringa meg gyerek mellé főleg nem hátrány; kár hogy rohadt drága).
A hegyek, főként az Alpok; meg örök szerelem
Bár idén nem hámoztam ki a montit az autóból a versenyre, mert a 93-100mm csapadék nem tréfa, főleg errefelé.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
rbalint88
addikt
Napi szurreal: prius 4 full TRD*-be feloltoztetve
*Toyota RACING DEVELOPMENT
-
Qru
MODERÁTOR
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #206219 üzenetére
Sérülés miatt júniusban F-re csökkentettem, de a C,D,E közül az E-t szeretem a leginkább
2007óta kötelező elem, (sokkal) jobban várjuk mint a karácsonyt
Pedig megint új irányban hajtogattam be a Sparkot, meg utána Bogi futóbringáját.Benzin: A héten 1,27 körül volt a legtöbb helyen osztrákoknál, persze ahol megálltunk (végre elaludt a picur, lebetegedett kissé és elég elcsigázott volt) ott 1,37/1,558€ volt. Meg Sopronban is 500 felett volt az jobban adalékolt nyál.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
gooool
őstag
Elkezdtem feldúrni a Hahu-t, hogy mik a lehetőségek és ez a 2 vas az, ami nekem nagyon tetszik:
Megane 3 RS Chassis CUP
Audi S3Az Audi sokkal sterilebb hatást kelt, olyan kicsit semmilyen, viszont a technika alatta elvitathatatlanul nagyon jó.
Mindkettő magánszemély, kvázi költségmentes autók, menetdinamika hasonló...
Kérdés, hogy ha pár hónap múlva megunom melyiket tudom eladni gyorsabban és jobb áron/kevesebb bukóval, mert a mosolyfaktort minden bizonnyal mindkettő tudja szállítani.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
3L1T3
addikt
válasz gooool #206227 üzenetére
Megane RS-re szavazok, azért az pajkosabb sokkal, és nem zabálja az olajat mint az Audi. A sper miatt meg eleve fickósabb, szórakoztatóbb mint a Quattro azzal sokra nem mész, ha élményautózni szeretnél.
Ha most vennék már hívnám is az RS-t.
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
Szada85
aktív tag
válasz gooool #206227 üzenetére
A fö kérdés mire akarnád igazán használni szerintem.
Ha állóból vicceskedni, talán a quattro ügyesebben leviszi a powert az útra, viszont kanyarvadászni, a vezetés élménye végett én is inkább az RS mellett tenném le a voksomat.Eladni tippre az Audit lehet gyorsabban a "németprémium" otthoni bálványozása miatt, kérdés pár hónap múlva az újabb parahullám miatt mennyire lesz érdeklödés zusammen a "játszós" autókra..
-
grizlisandor
veterán
válasz gooool #206227 üzenetére
Renault motorját nem ismerem, az Audi-ban ezek a TFSI motorokkal bele lehet nyúlni a problémákba, a közvetlen befecskendezés miatt kokszolódik, így egy szívócsatorna és szeleptisztítás dióhéjszórással biztos ráférne. 2013-tól stabilabbak, meg változó befecskendezésük, elvileg kevésbé kokszolódnak.
Motorikus dolgok miatt a Renault-ra voksolok.
Eladási szempontból szerintem az Audi nyer. -
molnarpeter
nagyúr
válasz gooool #206227 üzenetére
2.0 TFSI motorral én inkább MQB platformos járgányt néznék, a Renault árán nagyságrendileg 1-2 éve ki lehetett fogni 200k alatti Golf 7 GTI-t is (ha nem is patika állapotban), mostanában nem néztem. Mondjuk ha rendbe lett téve minden (és itt nem vezérlésre gondolok vagy kokszra, hanem gyűrűzés, hpfp, injektor, cam follower, stb), akkor tényleg költségmentes lehet egy ideig - fb-n tfsi klubban érdemes lehet még körülnézni. VR6 esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #206237 üzenetére
A legolcsóbb G7 GTI most 5,2millió, egy kellemes 2013-as (még turbórevízíó elötti) darab, azért azokról is hallani lepotyogó turbóról, nem sokkal lenne elörébb.
-
tboldi
nagyúr
Tankoltam a Jazz-be 10 litert, hogy fizuig biztosan kibírja, úgy negyednél volt a mutató. Most kalandvágyból a régi kedvenc Shell-nél voltam, ott 514,9 Ft a 100-as V-Power.
Amúgy 7,1-et ír a BC picivel kevesebb, mint 400 km-re, csak város, klíma kb. az esetek felében ment. -
roti86
őstag
Sziasztok!
Hátsó fűtőszál csatlakozó visszaragasztásával van valakinek tapasztalata? Tehát nem a fűtőszálat kellene javítani, hanem a bal oldai csatlakozó elvált az ablakról (már így lett véve az autó). Eddig 3 szélvédős és a márkaszerviz is elhajott, így úgy néz ki kénytelen leszek magam megcsinálni.
Amiket eddig találtam: Forrasztani nem érdemes, mert a biztonsági üveg a hő hatására felrobbanhat.
Amik szóba jöhetnek:
1. Elektromos vezeték és ablakfűtés ragasztó. Ez jó lehet, viszont nem vagyok benne biztos, hogy a csatlakozót stabilan megfogná.
2. Vezető ragasztó. Ez is jó lehet akár, de a megjegyzésben van egy ilyen: "Ez a forrasztó ragasztó nem alkalmas hátsó ablak melegítők javítására" Viszont én a csatlakozót akarom visszaragasztani, nem a fűtőszálat javítani.
3. Loctite 3888. Ez lenne a legtutibb, viszont az ára egyelőre visszatart.
Esetleg használtátok már valamelyiket ilyen problémára? Maga a folyamat nem néz ki bonyolultnak
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
mandleee
tag
válasz gooool #206227 üzenetére
+1 RS, de ahogy látom próbaút előtt tankolni kéne
Megjegyzés:
- navikártya a semmit mutatja (lehet frissíteni kell 20e-ért)
- a vezető ülés bal oldala kicsit töredezett (mindegyik az, vagy az lesz )
- tárcsákra fokozattan ránéznék van-e válluk, mert zsebbe nyúlós tétel a csere
- a jobbik rádió van benne (talán 3félével szerelték a 3/1-eseket)
Szerk:
- xenont is nézd meg hogy nincs-e kiégve, szintén húzos tétel a csere[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest