- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Hálózati / IP kamera
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Linux kezdőknek
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Crypto Trade
- Windows 10
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz rasotamas #206949 üzenetére
Pedig Isten látja lelkem, egyáltalán nem rád vonatkozott az a mondat, eskü.
Nekem úgy ámblokk nem tünik átgondoltnak a megvalósítás nem csak ebben a témában, hanem még pár egyéb, a fogyasztói társadalom elszabadulásával kapcsolatban elfajult dologban is, de ez már persze az én bajom.
Ami inkább elgondolkodtatott mostanában (csak, hogy kapcsolódjak a topikhoz ) az az, hogy vajon az utóbbi hetekben történt természeti csapásokban érintett német, holland, belga autók vajon mekkora része fog egy kiadós "k-európai wellness" után visszakerülni a piacra megkímélt, újszerü autóként, és mekkora rollerek lesznek belölük vajon idövel? Meg föként, hogy ezeket hogy lehet majd kiszürni a piacon?
(Nem a jégvert, sokkal inkább az elsodort, víz-sárkáros darabokra gondolva.) -
veterán
válasz Szada85 #206954 üzenetére
Nekem meg az a bajom, hogy a dízel már lassan euro5ig tiltva van (pedig az én euro5-ösöm aztán karban van tartva, meg kiskilométeres, tisztább levegő jön ki belőle mint amit beszív), miközben akármilyen kékes-fekete füstöt okádó ezeréves leroggyant szar katalizátort már csak nyomokban tartalmazó benzines az úton lehet. Pont pár napja mentem kilométereken át egy ilyen mögött, majd meg fulladtam, belső keringetésre kellett kapcsolnom. Tömény benzinszag, olajat is okádja.
Ja és a tiltás csak a személyautókra vonatkozik, A 30 éves füstokádó porrárohadt T4 transzporterek és társaik persze mehetnek a melósokkal, mert különben megállna a gazdaság, ki csinálná meg 1 millióért amiért a fővállalkozó fölveszi a 10 milliót?https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szada85 #206954 üzenetére
Elég nehezen ha rendesen kitakarították. A nehezen kiszáradó szivacsok, szövetek idővel jellegzetes szagot adnak ez lehet gyanús de egy friss ózonozással az is elfedhető ideig-óráig. Jellegzetes foltok a szőnyegeken, szöveteken, kárpitokon és az üléseken lehet árulkodó jel. Homok- és iszapnyomokat keresve nézz be a szőnyegek alá, zseblámpával benézni a rejtett szegletekbe, üregekbe. És ugyanezért a lemezeken a kábeleket átvezető gumigyűrűket, záródugókat is csekkolni kell. Próbáljuk végig az összes elektromos alkatrész, kijelző, műszer korrekt működését és persze hibatároló csekkolása és élő adatot is érdemes nézni. Illetve a fura helyeken megjelenő korrózió is lehet árulkodó jel.
#nincsbennetarcsi
-
válasz Tsebacsi #206961 üzenetére
Nekem benzinnel a fogyim 7,2, amúgy meg insgesamt 7,2
Kia niro: szinte csak helyben 4,8, vegyesben 5,2, csak pálya 6,5
Fater imádja[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #206964 üzenetére
Ioniq electric premium dettó ugyanez. Fullos max ami kérhető volt benne van, de csak az anyósoldali automata még ebben a felszereltségben is. Ez ilyen elég sok japán és koreai autónál sajnos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
10.10
csendes tag
Sziasztok,
Remélem jó topikba írok, ha nem, legyetek szívesek útba igazítani. Köszönöm.
A történet a következő: A tulajdonomban van/volt egy Audi A4 B5 kb 12 éve. Fele UK fele Magyarország. Egy szervízen keresztül honosíttattam. Pár napja eladtam, de az új tulaj nem tudja átíratni, mert a motorszám nem egyezik a forgalmival. Mindkettő AHUxxxxxx, de két különböző szám. Ez most az eredetiség vizsgán derült ki. Az elmúlt 12 évben biztos nem volt motorcsere benne, sem kinn, sem itthon.
Mit lehet tenni ebben az esetben? Ha esetleg van itt valaki jártas ezekben a dolgokban, legyen szíves infóval ellátni.
Minden segítséget köszönök. -
nagyúr
válasz aero. #206967 üzenetére
Szeva!
Tudom, csak pénzbe fáj Valóban jobb a Carplay bizonyos dolgokban, de tudjuk, miért.
Mivel ebbe a verzióba nem lehet AA, és nem fogom jövőre eladni az autót, a telefont kell lecserélni (amúgy is évek óta tervezem az almára váltás, csak az S20+-ra még adtam egy esélyt a droidnak. Na ez vegyes lett, már néha bánom)Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
-
válasz stickermajom #206964 üzenetére
Ázsiai autókban nem szokás automata ablakemelő, csak vezető kiváltsága
Amúgy tipoban is első kettő lefele automata, felfele csak vezető oldal, a két hátsó, meg nem automata
A seatban mind a 4 automata volt, nyáron használtam is sokat a komfort ablakot távirányítóról[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Magnum_
nagyúr
-
shootme2
aktív tag
válasz rasotamas #206822 üzenetére
Nekem kb. 2 éve van egy 6x6-os kétbeállós mobilgarázsom. Az enyém szögvasból van a kapuk fölött van merevítve és felül középen fut még végig egy nagyobb merevítő így a szögvas ellenére is stabil. A tető hátrafelé lejt és horganyzott a váz és a lemez is.
A kocsik között szabad az átjárás nincs oszlop.
Télen kb. 10 °C -al van melegebb bent mint kint úgyhogy a nagy hidegben előfordul hogy bent is mínusz van de még mindig jobb mintha kint állna. Nyáron szintén kb. 10 °C-al melegebb mint kint.
Pára nekem csak a tavaszi-őszi szutyok időben fordul elő a plafonra kiülve a kocsin semmi.
A réseket alul tömítettem felül hagytam szellőzésnek.
Én tőlük vettem kiszállítva összeszerelve került 350-be de persze drágult azóta.
Galéria - 3D virtuális séta menüben megnézheted milyen belül.
Elégedett vagyok vele szerintem megérte az árát.Más: Debrecen környékén tud valaki olyan szakit aki át tudna állítani/aktiválni néhány komfort funkciót egy 2015-ös Lancer-en?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #206980 üzenetére
Nem kell 3 féle kapcsoló, ha felfelé nem automata akkor megspórolja a gyártó a becsípődésgátlót.
#nincsbennetarcsi
-
pècsimunkás
addikt
válasz Magnum_ #206977 üzenetére
Láttam, hogy a BMW- n van. Jól néz ki a képeken !
De...
Szüleim autóján ( 95- ös Carina E) van egy elektromos tetőablak. Talán ha 5x volt használva a 26 év alatt.
Két hete otthon voltam, gondoltam kipróbálom, és még működik.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #206976 üzenetére
A Meganeban a sofőr volt automata fel-le, de az is csak járó motornál. Az is úgy működött, hogy egyet nyomva ment végig, kicsit hosszabban nyomva volt a szakaszos. Utáltam, mert csak a kínlódás volt vele hol áll meg épp. A Caddy féle kétállású gombos sokkal jobb, az mindkét oldalt automata fel-le. Abba csak azt utálom, hogy a könyökömnél van a kapcsoló.
Meg az, hogy gyújtás levétel után egy kis ideig még engedi húzni, de valamikor nem. Valamikor lefele menet közben leállítom a kocsit és lemegy szépen közben, máskor meg beakad félúton. Ezek ilyen random németes dolgok. A mai napig nem jöttem rá a hátsó elektromos zárú ajtót mikor engedi nyitni és mikor nem. Öv, kuplung, fék, váltókar, a sofőrajtó megnyitása, mindig másra engedi kinyitni... -
-
-
-
-
#89309696
törölt tag
-
Biqci
aktív tag
válasz kisza25 #206974 üzenetére
Az Accordban mind a négy automata, a CR-Z-ben mind a kettő, viszont a Jazz-ben ahogy csak Boldinak csak a sofőré. Viszont hátul a legmegbízhatóbb, sosem elromló biomechanikus ablakemelő van
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
válasz pècsimunkás #206982 üzenetére
Nem volt lehetosege elhasznalodnia. Eladasnal sokat szamitana.
De en azt gondolom, hogy ha van, hasznalni kell. Nagyon jo.I humbly and respectfully decline™
-
tboldi
nagyúr
válasz Biqci #206993 üzenetére
Én mondjuk nem bánom, hogy hátul ilyen, a fólia miatt amúgy sem húzogatnám az ablakot, nehogy megkarcolódjon véletlenül, így meg nem is fenyeget a veszély, hogy nem figyelek oda és rossz kapcsolót nyomok le. Az utasoknak is meg szoktam tiltani.
Bár elvileg bírja a fólia, de én nem akarom megkockáztatni. Pláne a légterelőkkel együtt, az egy újabb veszélyforrás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Dell notebook topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...