-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Van tapasztalat kézi elektromos kompresszorral?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #206495 üzenetére
Skodan nekem is auton van csak a klimat kapcsolom melle ki/be.
#nincsbennetarcsi
-
-
addikt
válasz MasterMark #206499 üzenetére
Akkor ha jól értem, valamennyire "normális", bár nekem így elsőre zavaró (nem volt klímás autóm eddig), majd figyelem, hogy felmenne-e a "piros" zónába a hőfok...
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #206511 üzenetére
Vagy sok lamella van elahajolva es azert nem aramlik at rendesen a levego. Nalunk az az autopalyazos autoknal volt ezzel gond.
#nincsbennetarcsi
-
válasz barnam_ #206508 üzenetére
Nem kapható, már a Praktikertől a Tescón át a mindent is végigjártam. Mi a város legforgalmasabb kereszteződésében lakunk. Max 2 hét nyitott ablak mellett hogy minden beszőrösödjön. Ez van.
BBD: neeeem isten ments az ilyen 90dB monstre valamikről. Ezért akarok elektromos kézit. 5-7 bar szerintem bőven elég a portalanításra
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MC Pite
veterán
Nálam sem jelzin autón a fordulatot, ez a jellemzőbb.
bitprok: Még egy szavazat a sprére, az is is valamit, és nem hangos. A kompi nagy nyomásra van, kis volumennel.
tope: Hogy picit felmegy, az normális. Ha feljebb kapcsol a venti/bekapcsol a második, akkor nem normális. Mintha nem jutna elég levegőhöz a motor hűtője (a légkondiéról meg meleget kap).
Megállás előtt 5 perccel érdemes kinyomni a klímát, manuálisnál hőmérsékletet visszatekerni hidegre a langyosról.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz MasterMark #206512 üzenetére
Na várgyá akkor miért vannak ráírva 3-7 bar közötti értékek?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
barnam_
nagyúr
Nálam huszon-X éves autóval ez a "normális" jelenség
Kánikulában ha állok a lámpánál, felmegy 90 fok fölé, ha elindultam lejjebb megy. Ha megy a klíma, az is emel a vízhőmérsékleten.
Szemből nézve: venti - klíma hűtő - normál hűtő - venti. Nyilván a klíma hűtő kapja az összes bogarat/kavicsot, pár helyen elvan már hajolva a lamella. De sosem melegedett túl, azt mindig figyelem. -
MasterMark
titán
-
-
válasz barnam_ #206521 üzenetére
Kérdés mennyire jó megoldás a palackos levegő mert nekem mennyiség kell ahogy említettem - lehet mégis kompi kell De a lakásba és autóba nem mehet feszt. Helyet is foglal , hangos is, nem is lehet rendesen rögzíteni. Hogy vinné el a fene
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
barnam_
nagyúr
válasz bitpork #206522 üzenetére
Van garázsod esetleg? Ott elférne egy rendes kompresszor, meg esetleg másokat sem zavarna. Lakásba no no no no, kurva hangos... én még vidéken családi házban használva is sokszor kellemetlenül érzem magam, hogy esetleg zavarom a szomszédokat...
A palackos levegő jó megoldás, mindenhol használják ilyen célra - az más kérdés, hogy rendszeres használattal mennyit költesz el... Hosszú távon olcsóbb a kompresszor, de nem lakásba való.
A pumpák meg annyit érnek mintha fújkálnád tüdőből. Akkor már inkább porszívó -
MC Pite
veterán
válasz bitpork #206522 üzenetére
Olyan mennyiségű port a lakásban tolnál szét? Ezek a kis kompik a kis volumen miatt nem jók szerintem, egy kis kézipumpa is hatásosabb.
A sima nagy kompresszornál az olajmaradvánnyal vigyázni kell, nem nagyon szereti a nyákot védő lakk.
Nem véletlen, hogy mindenütt a sprét tolják. Havi 1-2 használatra én kispumpát használtam itthon mikor gépeket takarítottam. Vagy kapcsolós(pressure/volumen), vagy mtb pumpa kell. Az nem tud nagy nyomást, csak 3-4b, de nagy volument tol. Az outi pumpák 7-11bart tudnak, de kis volumennel.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Gabesz87
addikt
Úgy 2000km múlva esedékes lesz egy inspekció, kb. 150.000 km-nél, gondoltam kérek ajánlatot két bp-i VW szervizből. Kötelező dolgokon kívűl még kértem: szilentek zsírzása, panoráma tető karbantartása, lefolyók tisztítása, kerékdob mögül levelek kipucolása, (kitakargatós) LED lámpák ellenőrzése, hogy megfelelő helyre világít-e. Egyik helyről hívott is a kontakt, amúgy tök rendes volt, segítőkész, utána is nézett a megadott adatok után az autónak. ELmondása alapján 120.000-nél ő nem lát váltó olaj cserét, holott itt van a vezetett (külföldi) szervizkönyv nálam, és 117-nél volt DSG olaj csere (meg persze 60k előtt is). Így mobilitás garit nem tud adni, és így nagyjából egy 120.00-es szervizet kéne csinálni, váltó olaj/szűrő cserével. Végösszeg a fentiekkel együtt, olyan 320k körül ha jól rémlik... Ezek után azt hiszem max. egy motorolaj cserét kérek, DSG olajcsere majd átmosással máshol, a többi apróságot meg megoldom majd valahogy, vagy valaki (csoport/fórumt tag) segítségével
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #206527 üzenetére
Pont a motorolaj cserét ne kérd. Ha már nem garis az autó akkor úgyis mindegy. Nagyon egyszerű kicserélni és sokkal olcsóbban jössz ki mint bármelyik márkaszervizben. Győrben én pont szombaton voltam, de VAG topikban most bitpork bele rakta a bogarat a fülembe
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
6030D
Ármester
válasz molnarpeter #206525 üzenetére
youtube, DIY bike tyre booster. Senkinek a szeméért nem vállalok felelősséget!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
Emlekeztetoul: most csutortokon lesz autos tali a szokott helyen/idoben.
#nincsbennetarcsi
-
pècsimunkás
addikt
válasz 6030D #206478 üzenetére
Tegnapi, de ma lőttem:
Szentlőrinc- Eisenach.
Osztrák határig lakott terület 55 60, országút 100-110.
Autópályán 145-150 utazó, néha kicsit jobban nyomtuk neki ( öcsémmel voltam), ha utolértünk valakit.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Nah új hír a szombati koccról. Az Audi kárfelmérője szerint jelentsem be. Ahogy odalépett a kocsihoz kiszúrt fél tucat festékhibát egy meghajlást a lökösön középen és egy díszléc leválást. Kb fél év szerinte mire le lehet birkózni a biztosítóval és 150k az alsó határ de ő tapasztalatból 300k-t mond.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gergo5991
őstag
ha mar mindenki fogyasztas, en is beszallok a buliba
renault megane 3 1.6 16v 2010
táv 403,7km
100km/7,2l
klimával
2 felnott es a kocsi dugig pakolva
az ut fele dombon le fel altalaban 3 masban fel, olyan nagy dombok vannak erre
meg 200km autopalya 140-110 tempoval
ez az 5 sebesseg nagyon nem palyara valo, 110ig meg turheto de 140 nel 4000rpm mar agyf*sz kategoria[ Szerkesztve ]
-
-
Szerintetek hányan fogják használni ezt az appot?
[Új pontrendszert vezet be a rendőrség
][ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #206542 üzenetére
sok sikert hozza. Amig nem az osztrakhoz hasonlo rendszer lesz itthon (kis buntetesi tetelrol indul, de kicsi a tolerancia is), addig biztos nem lesz komoly valtozas. A forgalom ritmusa is arra van beallva, ahol meg eppen nem buntetnek (50-es szakaszon 65-70, 70-es szakaszon 80-90) -
racskobalazs
senior tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyi idő alatt normális, hogy a kerekek engedjenek a nyomásból?
Szombaton hívták fel a figyelmemet, hogy az egyik hátsó kerék mintha kicsit laposabb lenne, megnéztem kúton 0,6 bar a 2.1 ajánlott helyett. Csak ez az egy kerék, másik három 1,8-2 között volt. Mindet utánfújtam. Ez előtt KB 3 hete fújtam mindet műszaki miatt.Szombat óta ma ismét néztem, mind jó, kivéve az előzőleg is problémás kerék, mert a 2 nap alatt 2.1-ről 1.8-ra eresztett. A többi semennyit se változott.
Érdemes lenne megnézetni valahol, hogy mi lehet? Lehetséges, hogy valahol van egy mini sérülés és azon szökik a levegő? Előre is köszönöm!
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
válasz racskobalazs #206544 üzenetére
Repedt felni, rossz szelep, gumi hajszálrepedés, szög a gumiban, meg kell nézetni.
-
#89309696
törölt tag
Egy igazi parasztember udvarában ilyenek állnak.
-
veterán
válasz racskobalazs #206544 üzenetére
Lassu defektnek hivjak, tobb oka is lehet. Nekem volt hasonlo, kis csavar de pont eleg volt az emlitett jelenseghez, 7k-ert javitottak.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Puma K
veterán
Neeehh ezt
akaromakarnám így ahogy van semmiféle változtatás nélkül:Volkswagen Atlas Cross Sport GT
nézzétek végig a galériát a cikkben, a második képre kattintva
Eszméletlen dög úgy ahogy van!!
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
hacki87
senior tag
válasz bitpork #206541 üzenetére
Ebből nekem nem az jött le hogy hideg hanem a mennyiség csak mivel érzékeny a húzatta ezért nem használja: nekem mindig levegő hiányom van, és ablakkal csínyán bánok, mert megfázik a buksin a huzatban.
Ha 40fok van akkor én is használom, de mivel reggel 6ra járok dolgozni 4:50 5:00 indulással akkor meg elég kellemes a levegő este 6kor jövök haza akkor se kérem már a hideget vagy amikor éjszakás vagyok akkor este6ra megyek és reggel 6kor jövök szóval nekem ilyenkor nem kell a klíma.
De olyat szoktam azért,
hogy a külső levegő gombot benyomom és akkor a menetszél jön a szellőzőn is.