Aktív témák

  • #41133696

    törölt tag

    válasz kano #22486 üzenetére

    Ez összhangban van azzal (nem a törvénnyel!), amit nekem mondott az Invitel Pontban a nő, hogy kaptak belsős emailt, és az Invitel Pontban is ezt kell mondaniuk. Mondjuk addig még veszélytelen a dolog ameddig telefonon arcoskodnak, de lehet az Invitel Pontban nem ártana biztonsági őrt alkalmazni, zabos ügyfelek csitítása okán :D

    A nő mondta nekem, hogy milyen szerencsém van, mert akkor még jövőhétnek számított a mostani, szóval, hogy jövőhéttől az email szerint senkitől nem fogadhatnak el ilyen alapon felmondást :DDD Egyébként ez egy buta próbálkozás, mert aki egy kicsit is ismeri a törvényi szabályozást az tisztában van vele, hogy felmondhat kötbérmentesen ha a szolgáltató egyoldalúan díjat emel. Meg ugye itt voltak azok a cikkek is, hogy hányszor büntette őket az NMHH.

    Telefonban mit mondtál nekik? Emailben mondj fel, és úgy, hogy NMHH-nak és fogyasztóvédelemnek is megy a levél. Látod, az imént linkeltem be, hogy elváltak az útjaink, töredékszámlát fogok kapni, amit természetesen be is fizetek, hiszen kb 2 hétig használtam a szolgáltatásukat (beleszámítva a 8 napos felmondási időt is), az jár, de kötbérről szó sincs a levélben sem :)

    Mind a két szerv az NMHH és a fogyasztóvédelem is elfogad emailben panaszt, válaszolni postai úton fognak.

Aktív témák