Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 111Lujzi

    újonc

    EXCEL - ADATGYŰJTÉS

    Sziasztok!
    Kérdésem az, valaki tud-e segíteni abban, hogy egy sablonként használt excel fájlnak konkrét celláit számos alkalommal töltjük fel eltérő adatokkal, majd ezt követően lementésre kerülnek egy külön dokumentumként, -- egymástól függetlenül. Minden ilyen dokumentumban van pár tipikus cella, aminek tartalmát listaszerűen egy külön táblázatban is gyűjteni kellene. Meg lehet-e csinálni valahogy azt, hogy mikor megnyitottuk a sablon fájlt, kitöltöttük, lementettük, akár egy kattintással, egy fix helyen elmentett táblázat soron következő üres sorába, beírja, vagy behivatkozza akár automatikusan az szükséges cellák tartalmát az aktuálisan kitöltött sablonból.
    Lényegében azt kellene megspórolni, hogy a minta dokumentum kitöltése és elmentése után, egy másik 'adatgyűjtő' táblázatot kelljen megnyitni, és ott számos hivatkozást létrehozni az előbb kitöltött és elmentett sablon vonatkozó celláira (vagy bemásolgatni őket). Nem fontos, hogy hivatkozás legyen, simán az adattal is töltődhetne az adatgyűjtő táblázat. A sablon kitöltés után mindenféle néven mentődik egy folyamatosan bővülő mapparendszerben -ha ez fontos. Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák