-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz
windlord #64694 üzenetére
Azért írtam, hogy mutasd meg, mert könnyen ferdül a valóság...
A srác már párszor beégett, mert adatokat nem tud, csak mindenkinek el kell ájulni tőle, hogy ő mondja, aki mindenkinél mindent jobban tud, mert egyszer hallott valahonnan valamit, vagy úgy gondolja...Nyilván van az a szempont, hogy igaz, de a nyers adatok nélkül az egy vélemény, ami másnak meg más...
-
chess001
aktív tag
válasz
kardkovacsi #64690 üzenetére
Mutasd, hol írtam ilyet!
-
bubi92
őstag
Haliho
A6DE JBE: Mirror/spray-nozzle heating, left
A6DF JBE: Mirror/spray-nozzle heating, right
Ez a két hibám van egy e91-ben. Most ő tükör, vagy ablak spricni fűtés akar lenni? -
Kezd kicsit farokméregetésbe elmenni srácok, és sajnos nem a kinek van jobb autója a téma, hanem a ki az okosabb a másiknál... Légyszi kanyarodjunk vissza valami értelmesebb "útvonalra".
-
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #64675 üzenetére
Ha az a cég egy informatikusból áll, akkor valóban...
Amúgy most konkrétan a BMW-nek dolgozom, talán tudom, hogy mit tudok...
-
Chrys_
addikt
válasz
Gsx-rr #64682 üzenetére
Pontosan, városi használatra nagyon jó lenne, nekem elég lenne vele ez a range, de erre én nem adnék ki ennyi pénzt, amikor hasonló áron van sokkal komolyabb gép, ami városban is megfelel. Egy GSX 650FA volt eddig (5000€). Fogyasztás meg hosszú átlagban azzal sem több, mint 6,1 liter, és nem 100kmh-val mentem vele országúton
-
Gsx-rr
veterán
válasz
Chrys_ #64676 üzenetére
130 kilometer nekem annyira nem tetszik
Inkabb varosi motor mint turara alkalmas, mondjuk egy del Pest Dunakanyar talan belefer.
En tenyleg hajlok az elektromos fele, nalunk Dominikan toljak nagyon ,elektromos muveknek a Pick Upjai is elektromosak sok elektromos robogo elerheto gondolkoztam mert jol neznek ki.
De lemegy 70-80 kilometert ha 45-el mesz az mar annyira nem jo.
Tegnap vettem egy kis benzinest 2 litert fogyaszt csak az aksit mentem bekottetni mar 40 kilometer volt elektromosnal mar mehetnek tolteniElvittek ami I3-at kineztem, most van 3 is remelem egy megmarad
-
Chrys_
addikt
válasz
Gsx-rr #64672 üzenetére
Szerintem a tech csomag nagyon jó, még tetszene is az elektromos motor városban, a range is szuper. A kinézete már kérdéses. Az a windshield borzasztó, de biztos lesz rá 3rd party megoldás, valamint a hátsó kerék design is felejtős.
És kb. 14000€ egy scooterért, ami max 120-szal megy, inkább nem. Nekem hamarosan jól jönne megint egy motor, mert kb. 20km-re lesz a munkahelyem, de akkor ennyi pénzért már egy Suzuki GSX-S 1000 GT sporttourer-t vennék (kb. 1000€-val kerül többe). -
CharlieDrop
veterán
válasz
chess001 #64674 üzenetére
vedd úgy, hogy ez infós portál jellemzően. Egy informatikusnak (legyen az fejlesztő, dev ops, vagy bármi akinek köze lehet egy cég működéséhez) elég jól át kell látnia egy cég működését.
Persze neked is igazad van, jellemzően valós adatokkal CEO-k, esetleg pénzügyesek, kkv szinten meg a könyvelők látják ezeket a dolgokat. -
chess001
aktív tag
válasz
ittakary #64673 üzenetére
Bocs, de ezek nem infos vagy mérnöki kérdések, hanem gazdaságiak bónuszban a cégen belüli sajátosságokkal. Fentebb már írták, hogy kb. 1-2 CEO tudja megnézni az összes jelentést, másnak nem igazán lehet részteltes képe az egészről. A folyamatok részeiről igen, meg amik kikerülnek közszemlére...
-
válasz
KAMELOT #64630 üzenetére
te tényleg egy álomvilágban élsz, és ami a legrosszabb, hogy iszonyatosan makacs módon, kombinálva egy kis kellemetlen kötözködős jellemmel körömszakadtig véded azt
kamionosként dolgozol, van ezzel tapasztalatod, amit senki sem tagad - lásd ez a szőnyeges példa, kitűnően értesz az innen onnan gubázott termékek piaci árához
de egy PILLANATOT SEM töltöttél el SOHA egyetlen mérnöki, informatikai képzésben, nem dolgoztál soha ezekben a szakmákban, és még csak nem is vettél részt soha egyetlen mérnöki, informatikai vállalat napi rutinjában, hogy mi hogyan történik és mennyi pénzbe és időbe, és hány ember munkájába kerül mire kiadnak egy új modellt
utállak elkeseríteni, de nem te szarod a spanyol viaszt...
vannak jó meglátásaid, sokat látsz a világból, sokat teszel hozzá a fórumhoz, amit sokan értékelnek - de lassan ideje lenne felnőtt férfi fejjel elfogadnod, hogy nem mindig neked van igazad, mert ez már tök gáz, amikor könyékig vagy benne az olyan témákat illető vitákban, amikben rohadtul tévedsz
-
Gsx-rr
veterán
Ez is BMW.
Velemeny? Enyem mint a tobbi E-Bmw-nel
[link] -
windlord
őstag
válasz
KAMELOT #64630 üzenetére
Tudod, ez olyan mint az építőiparban a generál kivitelezés.
Építesz 5-10-15 milliárd forintért hatalmas és szép épületeket.
Senki sem hiszi el, hogy ezekből nincs minimum 25% haszon.
Hát nincs.
A mai világban hatalmas ráfizetés is lehet belőle pillanatok alatt.Az autógyártásban sincs ez így.
50 milla az autó, abból 10 milla az áfa, 5 milla az kocsi zakkpakk, többi meg megy zsebreAz, hogy a haverod egy kész terméket behoz- és elad 100% haszonnal az szép dolog.
De ebben gondolom sok marketing, sok fejlesztés és rengeteg innóváció van.
Max más a minta, szín esetleg a méret.
De ezt is a piac határozza meg
Hát az élet nem így működik.Amúgy én ma nyertem egy kaparós sorsjegyen egy +1000 huf -ot.
200huf -ért vettem. Akkor ezek szerint jobb vagyok, mint a haverod szönyegben.
Kicsit lesarkítva és elbagatelizálva a témát. -
szimi57
őstag
válasz
slashpm #64665 üzenetére
Szerintem 3 dolog lehet. Rossz az akku. Nem megfelelő a töltőáram feszültsége, vagy minősége. Valami rendellenes fogyasztó lépett be. Érdemes lenne első lépésként feltöltés után rámérni az áramfelvételre. Max. 0,1 amperről lehet szó. Ha rendben, akkor rá lehet nézni, hogy levett sarukkal mennyit veszít a kapacitásából 24 óra alatt.
-
vedini
őstag
Egyre jobban megszaporodnak a retrofit g30 lci videok, mai helyzetben, aranylag kis raforditassal szepen felfrissulhet a verda, elso lokos, 2 fenyszoro, hatso lampa, belul a fo kijelzot is cserelik mar, oracsoportal egyutt
ahogy szamoltam, 4 millio korul meg van kompletten + munkadij (ebbol ha jol lattam csak 1 guriga a belso nagy kijelzo, az eleg borsos)videoban csak kulso design:
[link] -
slashpm
csendes tag
válasz
CharlieDrop #64664 üzenetére
A regisztrációra gondolsz? Bimmerlink-el történt, ami gond nélkül ment és azóta írja is, hogy mennyi volt a km állás az utolsó cserénél. De mondjuk ez jó ötlet, le lehet ellenőrizni valahogy, hogy biztosan minden rendben történt-e a regisztrációnál?
-
slashpm
csendes tag
válasz
CharlieDrop #64660 üzenetére
Akkor az jól bírja
nekem 2020 végén, épp mikor valami hideg jött, nem indult a gyárival, de már hajnalban jelzett a riasztó is smsben, hogy gond van a feszültséggel, hirtelen leesett, szóval akkor így hirtelen teljesen megadta magát az akksi.
Az egyetlen utólagosan beszerelt dolog a gépjárművédelem (Car-Őr), ami sim kártyás rendszer, úgyhogy gondolom emiatt több az áramfelvétel is. Ezért gondoltam első körben arra, hogy talán ott lesz valami bibi / kisebb zárlat, de holnap, miután teljesen feltöltődött az akksi, meg fogom mérni multiméterrel az áramfelvételt. Kb milyen érték megfelelő? (Az ajtók nem keylessesek, arról olvastam, hogy jóval több áramot vesz fel, de így még az se játszik.)
-
vedini
őstag
válasz
FIREBLADE78 #64646 üzenetére
Turelem rozsat terem
-
-
slashpm
csendes tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne, 2016-os F30-al kapcsolatban. Azt vettem észre az utóbbi pár hónapban, hogy valami miatt az akkumulátor jóval gyorsabban merül a kelleténél. 2020 végén cseréltem akksit ugyanolyanra, mint amilyen a gyári volt (Varta 95Ah AGM). Most nem voltam itthon 10 napig és addig ki is kötöttem az akksit, mert tartottam tőle, hogy 10 nap alatt lemerül annyira, hogy ne tudjak majd elindulni vele. A töltöttség 50%-on volt. A múlt héten még egész héten rendben volt, szombaton néztem, hogy 44-45% volt a töltöttség. Ma pedig (kedd) sajnos már nem indult be és az app szerint 18% a töltöttség...
Kérdésem, hogy első körben tehetek-e valamit, hogy kiderüljön, hogy az akksi-e a hunyó, vagy máshol keresendő a probléma? Ha máshol keresendő, akkor először vigyem oda, ahol a gépjárművédelmet beszerelték, vagy egyből vigyem inkább villamossági szerelőhöz? Ha utóbbi, tudtok esetleg Pesten ajánlani valakit, aki ért az ilyen hiba felderítéséhez?Előre is köszi a segítséget.
-
#48584626
törölt tag
válasz
CharlieDrop #64656 üzenetére
A nagy részük villanyt fejleszt vagy fog fejleszteni. Van néhány nagyon speciális szaktudás, ami nem kell majd a jövőben ( égésfolyamatok, emissziós fejlesztések, stb. ) ők meg majd keresnek maguknak más melót.
De egy átlagos gépész tervező pl. az használható az elektromos világban is, ahogy egy mechanikai kísérletekkel foglalkozó vagy egy szimulációkkal foglalkozó.
A hajtásláncon kívül meg minden más van a villanyautókban is (futómű, karosszéria, fedélzeti elektronika, Infotainment, klimatizacio, stb). -
#48584626
törölt tag
válasz
kardkovacsi #64653 üzenetére
Bizony, ezek hosszú sztorik. Például én személyesen az S58on 2014ben kezdtem el aktívan dolgozni, de akkor már legalább egy éve koncepció szinten folyt a munka. Maga a motor meg 2019ben került szériába.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
Gsx-rr #64651 üzenetére
Arra gondoltam, hogy az átmenet nagyon is megy, hiába írod, hogy nem mert igen
Ezért írtam a német példát, mert az amit ott látsz majd az lesz itt 5-6 év múlva amikor elkezdik behozni a lejárt lízinges autókat.
Igen, az elektromos autó házba való leginkább, de aki bent lakik a város közepén az jó eséllyel nem is autózik annyit. De ez még problémás terület, ez tény. Szerintem ez is csak törvényi szabályozás kérdése lesz és szerintem lesz is rá. Egyszerűen beteszik, hogy ebben az esetben elég kisebb % akarata, hogy a többinek is bele kelljen egyezni és kész. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
CharlieDrop #64652 üzenetére
Így így. Az következő széria tervezését már azelőtt elkezdik, hogy az aktuálisra még ki se adták az LCI-t. Tehát mondjuk hármasban most lesz LCI, nyáron de a következő hármast már rég fejlesztik. A legtöbben azt hiszik az autógyártás annyi, hogy megveszed az acélt és présel a gép és kész is.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
KAMELOT #64650 üzenetére
pl az, hogy nem mehetsz be a bó'tba venni egyet...
---
De hogy kicsit közgáz felé tegyük a dolgokat.
Haszon mint fogalom.
Hogy maradjak kicsit a technél, minden évben leírták, hogy az iPhone X-be kerül valójában, de a mocskok X+Y-ért adják el (Y > 2X).Azért egy terméknek, ahogy SB is írta sok járulékos költsége van, nem csak az alkatrészek. Ott folyik kőkemény fejlesztési munka. És nem úgy van, hogy ma kitalálom mi legyen, azt jövőre gyárthatom is. Amikor Jobs meghalt is még 5 évre előre megvoltak milyen termékek jönnek ki, de az E46-ot is már 1993-ban elkezdték tervezni. Gondolj bele 2004-ben még adtak el e46-ot, addigra több, mint 10 éves volt, és biztos vagyok benne, hogy az első kerekített vázlatok, már 90 körül meglehettek, pedig akkor még csak az e36 jelent meg. De számítsunk csak 4 évet rá. Számold ki mennyi idő és ember, amíg ezen dolgozik, hány terv megy a levesbe, pláne a tervezési fázis különböző szakaszain.
És akkor a felhasznált erőforrások mi pénzt fogyasztanak, szóval hogy mennyi a haszon egy autón nem csak azt jelenti, mennyi az alkatrészek ára és az előállítás aktuális költsége.
-
Gsx-rr
veterán
válasz
kardkovacsi #64632 üzenetére
Most kiemeltel egy teruletet, mennyi orszagosan?
Meg a zold rendszam az nem az elektromos autokat tukrozi
A legtobb ember nem kertes hazban lakik, nagyon sok csoportban olvashato tarsashazakban nem jarul hozza a lakokozosseg a sajat toltohoz. A varosi emberrol ne is beszeljunk -
kardkovacsi
senior tag
válasz
vedini #64645 üzenetére
Igen, de ezek a számok jellemzően az üzemi nyereség, amiben még egy csomó költség nincs benne mint a marketing meg a fejlesztés. A legegyszerűbb, hogy megnézni egy adott autógyártó mennyi pénz keresett az előző évben és elosztod a legyártott autók darabszámával. Elég kis összeg fog kijönni
-
vedini
őstag
Referenciakent, 2019-es adat, top 10 autogyarto netto profit elso GM 7.2% majd a Toyota 6.9%.
2022-ben sem lehet ez sokkal maskepp, ha inflacioval korrigalunk. (Beszerzesi ar, munkaero, licensz, alternativa ktsg, hitel stb)
Nyilvan ez nem terjed ki egy-egy autotipus, vagy bizonyos teruletek eltero profit megoszlasara, ez a szummaIparagi szinten infotech 23%
bovebben:
[link]szerk: wv konszern sztem meg mindig nyogi a dizel botrany megabuntijet
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
KAMELOT #64635 üzenetére
"Milyen fejelsztések vannak az autóban? Ja olyanok amik már 10-15 éve is megvoltak. "
Szerintem innen kár vitázni, mert valami mérhetetlen butaságot írtál. Ez a kb. hasonló szintű marhaság volt mint a milyen fejlesztések vannak egy okos telefonban amikor a 95-ös Nokiának is volt kijelzője, nem??? -
chess001
aktív tag
válasz
#48584626 #64639 üzenetére
Nekem sem, csak anno én is olvastam, hogy 2-4-20 százalék talán a különböző gyártóknál a haszon. Az anyagárat is csak tippeltem, fogalmam sincs róla valójában, de az csak töredéke lehet a többinek.
Utoljára a rimac-nál, hogy x darabszámnál éri meg a bevezetést, mert a törésteszt annyiba kerül, meg ilyen nyalánkságok, ha már kész a termék... -
chess001
aktív tag
-
KAMELOT
titán
válasz
kardkovacsi #64634 üzenetére
Milyen fejelsztések vannak az autóban? Ja olyanok amik már 10-15 éve is megvoltak. Azért egy Oktiba semmiféle fejlesztés nem kell. Van egy android panel, aztán szevasz.
Ha nem lenne min.100% haszon, akkor egyik sem csinálná.Ha meg olyan jó a full E kocsi, akkor miért is félsz megvenni?
cOxeR: Nem nagy üzlet??? Azért húznak fel pillanatok alatt egy full gyárat akárhol. Biztos ingyír van?
Azér ilyeneket írni, aki a szakmában dolgozik, nekem nagyon fura.
chess001: A kocsi gyártási költsége már tartalmazza az összes áltatlad felsorolt költséget. Így jön ki a min 100% haszon.
-
kardkovacsi
senior tag
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
Gsx-rr #64625 üzenetére
Itt a budai agglomerációban már 5% körül van a zöld rendszámosok aránya. De Nyugat-Európában már 25% körül van, ebből 13% a tiszta villany.
Már miért ne tudnád feltölteni? Egy 3 fázisú töltő 200e forint, kell hozzá egy 3 fázisú CEE konnektor és mindjárt 11 kW-al tölthetsz, vagy rakatsz egy wallboxot. Még egy i4-et is teletolsz egy éjszaka alatt 11 kW-al. 100 kilométert meg egy sima 10A-es töltő is visszatölt. -
KAMELOT
titán
válasz
Gsx-rr #64625 üzenetére
Ez az, hogy mikor terül meg neked az, hogy villanyozol?! MO embernek soha.
Shadowbull: Jó nagy haszonkulcsal dolgoznak a gyártók, másképp nem tudnának csak úgy felhúzni gyárakat.
SuperB levezettem a múltkor.
Alap ár 33.000€ adó nélkül 27.500€
Tehát minimum 100% haszonnal dolgoznak, ami 13.750€ és akkor még lehet nagyon keveset mondtam.
Azért dobnak olyan villanykocsikat piacra, mert azon tudnak a legnagyobb szakítani. 10M alatti nem is lesz soha. -
válasz
#48584626 #64622 üzenetére
Kizártnak tartom, hogy képben vagy ebben, egy ilyen volumenű vállalkozás valós profitját kevesen látják, egy 80-100 fős pár 10 Mrd-s forgalmú cég mögé se látsz be alkalmazottként ha közel vagy a csuporhoz se. Jó ez a mindent is tudok hozzáállás csak ilyen nem létezik.
-
Gsx-rr
veterán
válasz
kardkovacsi #64624 üzenetére
Oke de hany szazaleka a piaci reszesedesnek az elektromos a vilagon? Mert a luxusautok aranyaban egy bizonyos szazalekig valtozik azert ez globalisan nem fog
Muktkor valaki levezette az ekektromos Megane vs Clio vetelar fenntartasi koltseg ertekvesztest a 10 millios diffi az arban sose terul meg.Kardkovacsi: a Nemetek mennek eleget, ott a napi par szaz kilometer normalis
Eleg ha csak 150 korul mesz utana mielott hazamesz keresgethetsz toltot,mert otthon egy sima konnektorbol nem lesz meg a hatotav.
Mar sokszor mondtam ez meg nyaron se oke, de szuper lehet -10 fokban szakado esoben ezzel szorakozni -
kardkovacsi
senior tag
Egyelőre az van, hogy több mint egy éves a backlogjuk, szóval van rá vevő
Nézd meg mennyi egy M440i, ez az autó kb. azt tudja lóerőben (sőt a villany lóerő kicsit más mint a benzin) és hasonló áron is van. Ezért kelendő ennyire.
A másik, tényleg így van. Itthon lassan sokan kiárazódnak a piacról. Egyik oldalról vagy 30%-al többe kerül ugyanaz az autó, a másik oldalról meg a lízing kamatok mennek fel rendesen.
150-160 az utazó, ahol még nem kell félned, hogy megb@sz a rendőr
Egy villannyal tényleg 130 és kész. Különben drasztikusan emelkedik a fogyasztás és akkor csak a töltőn ülsz egyfolytában. De a fő kérdés hányszor mész 600-700 kilométereket. Mert lehet akkor kibírod a 130-at amúgy meg annyit pernahajderkedsz amennyit akarsz, mert otthon bármikor visszatöltesz.
-
válasz
#48584626 #64620 üzenetére
Mondod ezt Te, én meg azt, hogy olyan pénzeket keresnek a gyártók, hogy na… mikor egy fos 20 Ft-os fröccsöntött műanyag kupakot - mint a körmöm akkora - 17 ezer Ft-ért akar adni a gyártó… vagy egy I3-ba való pohártartó árába ne is gondoljunk bele. Ne beszéljünk már mellé, kabzsiság netovábbja zajlik, elektromos auto “forradalom” terén.
-
Gsx-rr
veterán
Az ar is gond de ez az akksitecnologia,hogy tenyleg a 300km korul van a plafon hatotav atlag hasznalatban az nem fogja elorevinni a dolgot.
Neztem a benzines 4-es kb 10m-val olcsobb hasznaltbanNem ertem miert nem toljak tele a piacot az E Up,Citigo fele autokkal 7 milla korul.
Klima elektromos ablak es kesz. Nem kell urtechnika -
KAMELOT
titán
válasz
CharlieDrop #64615 üzenetére
26M alapár + 9M lenne a kiegészítők??
Megnéztem...36M és 5200km van benne.
100.000€ kibaxott drága. -
Gsx-rr
veterán
válasz
kardkovacsi #64612 üzenetére
Van fent a hahun 3
M40
31-35M kozott!
Akkor mennyi az M50
Mirol beszelt Andras,hogy Tesla M3 arkategoria?Tenyleg vicc kategoria. Barkivel fogadok ha nem valtozik a technologia zsakutca lesz az elektromos auto! Benzinar ide vagy oda!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #64608 üzenetére
Én nagy i4 fan vagyok, de....olyan évente 6-8x van egy Bp-Beregsurány-Bp távom és olyankor mindig elbizonytalanodom
Ma is levittem anyósékat a határra, visszafelé kurva jót autókáztam, kicsi volt a forgalom lehetett neki tolni, 150-160 között. Tuti agyfaszt kapnék, hogy csak 130-al lehet menni mert akkor csak 20 kWh-t fogyaszt az i4 (a nem M-es) és akkor csak egyszer kell 20 percet töltenem, a még nem létező IONITY töltőn, különben meg ülhetnék a lassú 50-es töltőn majdnem egy órát.
Szóval még az is lehet a következő is valami hibrid lesz és nem full villany. Én szeretek gyorsan menni autópályán -
Gsx-rr
veterán
-
chess001
aktív tag
Ahogy olvasom, az EQS is szedán már.
Az EQE akkor négyajtós kupé? Nem tudom miért kell ennyire majmolni a mercinél a tesla elképzeléseit, az i4 sokkal praktikusabb. -
vedini
őstag
válasz
FIREBLADE78 #64608 üzenetére
Vannak komoly erdeklodoid? Vagy csak ruppotlan almodozok vinnek probakorre a verdat?
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi #64605 üzenetére
Én is venném az i4-et,de ennyiért hülyeség. Pedig nekem városba nagyon jól jönne. Szarni is azzal mennék.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
vedini #64602 üzenetére
Volt egy jó nagy elhalasztott kereslet a covid alatt. Azt be kell hozni, illetve a rengeteg pénz amit kiszórtak a népek közé az most visszaüt.
Itthon azért már érezni, hogy 20-30%-al felmentek a lízing díjak egy 4 éves autólízingnél ugyanakkora összegre. Ha még hozzászámolod, hogy az autók árai is emelkedtek rendesen akkor azért már durva a különbség. Idővel jönni fog ez külföldön is, nem maradhat örökké nulla közelében az euró kamat. -
vedini
őstag
válasz
kardkovacsi #64589 üzenetére
Ami erdekes, illetve nem latom at az osszefuggest, egy baratommal most beszeltem, o ausztriaban dolgozik, fenyszorokat gyartanak, tobbnyire wv konszernhez, es nem hogy csokkenne a munka egyre tobb es tobb megrendeles van...
Vagy a megrendelo raktarkeszletet halmoz, kevesbe valoszinu, vagy valamelyik masik uzembe esett vissza a termeles, fene se tudjaemlitette bizonyos skoda modellek szallitasi ideje 2 ev, sztem azert az egy kicsit tulzas...
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bluetooth-headsetekről általában
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Diablo II: Classic és Resurrected
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- Milyen egeret válasszak?
- iPhone topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Kross Esker 6.0 2021-es model
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest