-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #44350 üzenetére
2005 körüli autókról beszélünk.... BMW-nek akkor minden dízelmotorja sokkal jobb volt... Nem szakad a vezérlés nem csapágyasodik le a M57 D2 30D minden tekintetben korszerűbb jobb motor... A járáskultúra a menetdinamika sokkal jobb mint egy kotvadék D5.... Egy normális 4 hengeres M47 20D-vel megint csak nincsen baj mert megbízható nem fingik le a motor normális keretek között mindent kibír.... gyakorlatilag a turbót felújítod kiveszed a szívósorból a lapkákat és a motor maga nem hullik szét... Ráadásul mindkettő motort nagyon könnyű tuningolni is mert nem fog lefingani és bírja bőven gazdagon... A kocsinak a gazdája aki az elmúlt időben több mint 1 milliót költött rá elmondja,hogy egy ipari fos... Gagyi műanyagok kopogós szar nincs az úton a futómű a váltó is elavult.. Egyáltalán nem mondja ő sem,hogy jobb mint a BMW sőt.... Pedig egyébként napi használatban van rendesen szervizelve... És van Volvo és BMW a családba is... Korszerűbb motorok / hajtáslánc jobb / váltók jobbak / jobb fék / futómű.... Semmi baj ha neked bejön nekem / nekünk nem tetszett és a tulajának sem.... E92 más világ coupe.... Egyébként kb melyik 10+ éves autóba nem fogsz hallani bármilyen nyöszörgést ami nem a Magyar utakon járt ????? E90-nek gyárilag főleg az M-futóművesnek nagyon jó az úttartása jó vele menni élvezet.... A tied is nagyon rendben volt.... Bármilyen E90-el élvezet menni amiben jó a futómű és nem 2-300E Km-t futott ezer éves gátlók és szilentek vannak mert akkor lehet mondani,hogy szar... Bármelyik 1es 3-ss aminek rendben volt a futóműve nagyon jó volt... De mind1 mindenki vegyen azt ami neki jól esik nyilván egy fapad kocsiban nem fogod soha jól érezni magad ha olyanok az igényeid én se vennék fapadosat.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44352 üzenetére
Én is ilyenekre gondoltam. A fapadról meg annyit, hogy annyit hoztak a Szigetről, hogy fillérekből bele lehet rakni mindent, ami kell, de az I-drive -és társai annyira ótvarok, hogy az inkább előny, ha nincs.
Nem értem, hogy a gyártók miért nem csinálnak egy különválasztható rendszert- ami egy aksi nélküli tablet és kétévente lehetne cserélni?!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Newlachka
őstag
BMW001 és Ezredes..kéne nektek egy vitafórum ahol állandóan egymásba állhattok...
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #44350 üzenetére
Nem tudom neked mit jelent a jót mentél. Sperr nélkül eleve nem megy az ember pályára, automata megint öli az élményt, utcai gumival meg kb. a fele képességét elvesztetted a kocsinak.
Nem csak a végsebességből áll a hungaroring, nézd meg, hogy a gyöszös sport swiftek mit mennek rajta!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz lali81 #44351 üzenetére
Nekem a legújabb széria Volvo nagyon tetszik, de ott is olyastam valamelyik tesztben (S v. V60 ), hogy 2000 km és ki van ülve a sofőrülés a sajtós példánynál. Szövet üléssel, meg ZF váltóval kéne csinálni és akkor már jó ajánlat lenne...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #44352 üzenetére
Pont errol beszelek.... Tobb, mint 3 evig nyuztam az E92 -ot, volt idom kiismerni, szeretni es utalni. Egy valag penzt beleontottem, igaz nem is volt vele bajom. De se nem volt kenyelmes, se nem volt csondes. Minosegileg a 1010 -es Octavia fenyevekkel megelozi. Azon is malott minden, mai gumirozva volt, nyoszorgott a konyoklo, az idrive recsegett, az ules neha igen, neha nem, a visszapillanto nyoszorgott, az ajtohoz egyszer hozzaertel a cipoddel, es onnantol nem tudtad leszedni a nyomat, mert olyan otvar olcso muanyagbol volt csinalva, az ablakok mozogtak 200 felett.
Es az S60 -al szinten szemelyes tapasztalatbol irok. Hazavezettem vele Mo.-ra, majd vissza UK -ba. Az elejen, mikor nem volt angol autom, azzal jartunk mindenhova, Skociaba, Walesbe, vagy csak munkaba. Mas liga a ket auto. A Volvo nem a szaguldasrol szol, de kenyelmes utazo auto. Sokkal jobb, mint az E9X. Pihenteto, en a magam reszerol pedig imadtam.Te jo szerelo vagy, tudod is az autok nyugjet, bajait. De amig nem hasznalod oket napi szinten sokat par even at, addig nem fogod erteni. Eletembe tobbet eszembe sem jutna E9X -et venni... Volt egy kis szikra, de gyorsan elhesegettem.
chess001: Porig ultetett auto, kemeny gatlokkal, majd zero oldaldolessel, utcai sport gumikkal, jo fekekkel. E36 -okat szepen megettem, valszeg mind sima sor 6 volt, nem kompresszorosak. En elveztem, az auto is szerette. Manual modban valtogattam, meg csak nem is kormanyrol. Motorsportban mar ez a normalis, nem nyomogatjak a kuplungot. Persze slick gumival jobb lett volna, de igy sem szegyenkezhetett a 35D kigyorsitasokon, akar rovid szakaszon is csak tavolodott minden hetkoznapi auto. Az E46 M3 az elment, de az is kibelezett volt. Raba ringen biztos mas lett volna a suly miatt, ott nincs olyan egyenes sem, technikas szuk a palya, a Suzukik ott tudnak villogni. Hungaroringre azok nem elegek...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
negro
őstag
Ha mar ennyire E39-en...
Vezess,hu volt par hete egy adas amiben 2db E39-et probaltak es teszteltek es ott is oda voltak erte. Vmi bmw szaki is azt mondta komfortsabb mint egy X6 pl. Ami azert vicc. Egy szo mint szaz egy jo 39 meglepoen jo tud lenne meg mai standard szerint is.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Jó kis F11 530D 2014/10 N57N Igazolt Német 230E Km
Vezérlés komplett cseréje , hajtókarcsapágyak csere , teljes váltóolaj csere , turbó felújítás meg a többi....
Kedves ügyfelünk kinézett egy autót. Átvizsgáltuk és elmondtuk mikre számíthat... Egyébként porszáraz motortér alulról is kb mintha új lenne tényleg szép állapot de ugye 230E Km . Felkészítettük,hogy kell költeni ha megveszi... 1 lengőkar ami már lóg meg hardy ami szétrepedt ilyen pár kopó alkatrész még... Megvette most álltunk neki a motort már ki is pattintottuk... 230E Km-el alatt 4 éves autó !!!! Halál retkes ótvaros az egész szívósor takarítás után biztosan kiírjuk az EGR-t mert botrány már a szívósor eleje is... a turbón már érzem,hogy kottyan megy a turbósunkhoz.... A többit majd holnap látom ahogy szedem szét... De erre lehet számítani egy ~200E Km-t futott autónál.... Vezérlés csere, 250-300E Km környékén hajtókarcsapágyakat is illik cserélni szívósor takarítás , turbó , váltóolaj stb... Úgy veszem észre,hogy beiigazolódik az,hogy ezeknél a kigyulladás több ok miatt következhet be 1. az EGR hűtő eldurranása. 2. Turbó tengely kikopik / eltörik és ömlök a motorolaj a motorba majd felpörög... Viszonylag könnyen lehet orvosolni ezeket mert 200E Km után turbó felújítás EGR- hűtőből vagy újat kell berakni vagy ki kell írni mert tönkreteszi a motort / ki is gyújtja ha beszarik...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
erikke17
őstag
Jövök én is akkor egy őszi képpel
Jövőre kap egy futómű felújítást ha minden jól megy, meg egy hardy tárcsa is érik szerintem Futóműből vagy Lemförder vagy MeyleHD lesz.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
-
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #44365 üzenetére
Szééép...
És akkor jön az összes magyar autós topicban ismert kedvencem, hogy “állapotot veszünk, nem km-t”.
Részben igaz, hogy akár egy negyed annyit futott autó is lehet rosszabb, elhanyagoltabb állapotban, de azért mégis, a legtöbb kopó alkatrész, motorikus és futómű elemek, rugó, csapágyak, stb stb. igenis szoros összefüggésben van a valós futásteljesítménnyel is, bárki bármit mond.A turbóval kapcsolatban egy kérdés, elég sok legenda kering a start-stop rendszerről, tulajdonképp akkor megszűnik a turbó kenése amikor lealllitja a motort, vagy van vmi elektromos szivattyú ami keringeti
ilyenkor még az olajat?[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Így van állapotot veszünk... Pl most ezt megcsináljuk és majd 300E Km-es korában jobb állapotban lesz mint a 200E Km-t futott autók... Mert vezérlés csapágyak és egyéb dolgok újak lesznek szívósor kitakarítva vízhűtők és összes hűtők kitakarítva EGR kiírva így nem lesz ótvar retkes se a motor turbó felújítva... Sőt 350E Km-es korában is jobb állapotban lesz mint egy 200E Km-t futott... Állapotot kell venni a Km csak egy szám... pl inkább vennék egy 250E Km-t futott autót amiből kivan írva az EGR megvan csinálva minden kivan takarítva és 10 Ezrenként mindig olaj lecserélve mint egy 150E Km-es kocsi amiben volt 5x olaj cserélve és egy pudva szar amúgy...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
E92 320i, difibe 80W90 olaj megfelelő vagy mást kellene bele rakni?"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
kenguru99
aktív tag
válasz Klemens #44372 üzenetére
Nem. Ez való oda.
-
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #44371 üzenetére
De ez így már nem fedi a valóságot, mert meg van csinálva vásárlást követően. Tehát nem jó állapotot vesz az ember, hanem súlyos pénzek árán azzá teszi.
Ha csak a vásárlás pillanatát nézzük, akkor nagy valószínűséggel egy valós harmad annyi futással kevesebb is lesz az az elfáradt alkatrész, ami javításra/cserére szorul. Így már mindjárt értelmet nyer a futás teljesítmény és később is könnyebb lesz eladni harmad annyi futással.
Itt pl. 160 ezer km felett a legtöbb helyen menekülnek az autók elől, még egy szalon/kereskedés sem igen akarja beszámítani. -
H.Ezredes
őstag
Dehogynem.... rákölt 1M Ft-ot és kimegy a világból... 200E Km-t stabilan gond nélkül fog tudni menni vele... Egy 100E Km-es vagy az alatti ugyan ilyen autó 3-4M Ft-al kerül többe átlagosan vagy esetenként még nagyobb a különbség... Eleve nagyon jó áron volt szép az állapota ez mind autópályás Km... Rákölti azt az 1M Ft-ot és még mindig beljebb van a másikhoz képest 2-3M-val... Ő ezt most hosszútávra tervezi ő maga akar menni ~150E Km-t vele... Arányaiban jobban jön ki... 1. Kivan cserélve a vezérlés nem fog elszakadni / lecsapágyasodni 2. Nem fog lehullani a turbó ezért szétforognia magát és esetleg ez miatt kigyulladni 3. az EGR kiírása után szintén nem fog fenyegetni ,hogy kigyulladjon. Bármikor be tudja ültetni a családot rendbe lesz rakva és tud biztonságosan menni vele szerintem megéri és ő saját maga szerint is most rákölt egy nagyobb összeget de később nem lesz vele ilyen problémája és mondom olcsóbban jön ki így is.. Egy kevesebb Km-es autót is kell ugyan úgy szervizelni ha megveszed ugye olajak szűrők cseréje stb stb....
Nem mindenki 1-2 évre akar autót venni úgy,hogy szarik az autóra mert úgyis eladja.... Valaki szeretné használni évekig sok Km-t megtenni vele stabilan Ez egy viszonylag új autó most lett pont 4 éves LCI jó felszereltség touring kellett ezek voltak a lényegek.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #44379 üzenetére
Persze, hogy kell szervizelni a kevesebbet futottat is, egy szóval sem írtam, hogy szarni kell az autóra, aztán meg eladni.
De én pl. pont az ilyen jellegű szervizeléseket akarom elkerülni, ami a mellékelt képeken látható. Egész egyszerűen, mert pont ugyanezt csináltam az elmúlt 10-15 évben az összes autónkon és belefáradtam, szellemileg és anyagilag is.
Most tettem egy kísérletet más irányba, 2 éves autó 50 ezer km alatt, plusz 3 év garanciával, majd eladni 2-3 éven belül 80-100 ezer km-rel, évente szervizelve.
Meglátjuk, hogy majd mit ad ki a matek, lehet rossz döntés volt, lehet nem.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #44379 üzenetére
Ha az embereknek lenne pénze új kocsira akkor szinte mindenki 1-2 évig használná a kocsit aztán eladná. Pont most volt a tvben hogy rekord szintén a kocsik száma,új autók stb és magánember 70% kpra. Azt még sírnak,hogy nincs pénz. Nincs a faszt.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
H.Ezredes
őstag
Ez az autó 4 évesen ennyi Km-el úgy,hogy névre van írva mindennel együtt + leszervizelve ahogy látod nem lesz 7M Ft-ba. Ugyan azzal a feltétellel amiről te beszélsz 2éves autó 50E Km alatt pedig ~14M Ft Azért van különbség nem ???? És mondom ebbe a ~7M Ft-ba leszervizelve néven úgy,hogy kész az autó beülsz és mész.... Egyébként amit még kinézett autót abba ~130E Km lett volna de csak a kocsiért kértek ~9M Ft-ot...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #44381 üzenetére
Szerintem megváltozott az összetétele az új autó vásárlóknak és a mentalitás is. Ismeretségi körben is pár éve még inkább megvették élből hitelre, vagy cégbe bevitték lízinggel és jónapot, manapság pedig megveszik kp-ra magánban és kiszedik az üzemanyag költséget cégből.
Azok akik anno 0-ás hitellel tolták ki az autókat, azok bizony eltűntek az új autó piacról. Ez a réteg vagy nem is vesz, vagy ha vesz, akkor használtat fog venni. Az e fölötti réteg pedig rendelkezik annyi tőkével, hogy kp-ra kitolja a szalonból.
Én is sokat töprengtem, hogy kp-ra veszem, de nem vicces a tőke jelentős részét eldurrantani egy autóra, mikor 2 évre simán be lehet hitelezni a felét 6%-al. Oké, várni kell 2-3 hetet, hogy hozzájussak, kicsit erősebb biztosítás csomagot kell rá kötni, de ez utóbbit úgyis megtettem volna, mert ha én töröm meg, akkor heroin javíttatni.
-
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #44382 üzenetére
Persze, elég meredek az árkülönbség, ezt aláírom.
Egy gumis kérdésben tudnál-e segíteni?
Gyárilag az ótó elől 245/45/18-al van szerelve, hátul viszont 275/40/18 van. A felni méretről fogalmam sincs sajnos, nagy eltérés lehet a két tengely között?Téli gumit keresek és a 245/45-ös méretben rengeteg van viszonylag normál árban, de a 275/40-es a duplájába kerül.
A gumiabroncs nyomás táblázatban fel van tüntetve a hátsó keréknél is a 245/45/R18 mint variáció, ezt azonos vagy eltérő felnivel kell érteni? Nagyon nem vagyok otthon a témában.
Köszi -
MPowerPH
félisten
Azert menekulnek, mert idiotak.
Te amit megsporolsz a szervizen, azt bukod az ertekvesztesen es azon, hogy a piac telitettsege miatt abbol a fajtabol kb lehetetlen lesz eladni. Dunat lehetne veluk rekeszteni, es idosen mar a kutyanak sem kell, mert mindenki a jol felszereltet keresi, rendes motorral.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
Vegyél rá egy külön 17-es szettet és kész... A szerelés évente 2x nem is tesz jó a felninek, meg sokkal rugalmasabban lehet váltani, ha más lesz az idő.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Sziasztok!
Lenne gy kérdésem, ha szabad
306d3 motort hol mennyiért lehet venni nem újra hasznosított állapotában?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Shamat
aktív tag
Sziasztok! Nemsokára e46 328i tulaj leszek, ha minden jól alakul. Gyertyákat szeretnék cserélni benne, mi lenne az ajánlott? Illetve motorolaj is érdekelne, mennyiség és márka is.
Válaszokat előre is köszönöm!DEAD LIKE ME
-
-
basys2
csendes tag
válasz CharlieDrop #44378 üzenetére
Köszi! Az erősebbik Brigéciol 2000 -re és nem a D-3 ra gondoltál ugye?
Illetve mennyi ideig ajánlott áztatni? -
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben