- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Milyen routert?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoZoli
tag
válasz Newlachka #43985 üzenetére
"pl az új leaf elég szép már, 400km-t tud elméletben,és 0-a értékvesztéssel kalkulálnak az okosok."
400? Max. lejtőn, lefelé. Talán, a Model 3 ami éppen tudja azt a gyakorlatban. Az értékvesztés pedig, nettó hülyeség. Már csak az akksik állapotának romlása miatt is. És akkor, a technikai fejlődésről nem beszéltünk.
"a 2 éves Leaf-et 0-a értékvesztéssel tudná eladni most."
Ez sem felel meg a valóságnak, főleg, hogy már kijött az új Leaf.
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #43998 üzenetére
Nem állt össze a kép, éppen egy ruhavásárló körúton asszisztáltam.
-
CharlieDrop
veterán
Ma voltam egy előadáson, ahol a dolgok szuper menetét szemléltették fotóval
A megbízható motor szinonim képe egy N-es motor volt
Nem akartam lelombozni az előadótNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
cOxeR
Ármester
Első helyzetjelző izzó javaslat?
6000K-es a xenon van bent, Osram 66240CBI.
Osram Cool Blue Intense 2825HCBI W5W 4000K
vagy ledből
Osram LEDriving Premium 2850CW W5W 6000K
mondjuk, 1,7k vs 4,5k-ból kiindulva az első... -
Ummon
csendes tag
válasz lali81 #43996 üzenetére
Szeretem ezeket a "bölcs" megállapításokat. Végül is el lehet krúzolgatni fáradt lengéscsillapítókkal is. Még az se biztos, hogy felrobban tőle az autó és még be is kanyarodik.
De azért érezni, hogy pl. nem nyeli úgy az úthibát, bizonytalanabb irányváltásokkor, tempós kanyarnál "ráesik" a terhelt kerékre. Ez lehet az átlagos sofőrnek nem tűnik fel, mert nem hirtelen a romlás, hanem fokozatos és hozzászokik. De kicserélve elég kontrasztos tud lenni a különbség.
-
-
Xero
nagyúr
Ezredes szama megvan esetleg valakinek? Megerezte az oreg e46, hogy lassan megcsalom es hirtelen felindulasbol eltepte a hosszbordas szijat. Szoval most Pesten se elore se hatra.
-
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #44013 üzenetére
Koszi szepen, kozben mar le is fixaltuk. 😉
Az E46 megy garazsba. Van egy zsak alkatresz garazsban amiket be kell epiteni (gatlok,fekek, stb egyszeruen nem tudtam megallni vele honapok ota egy egybefuggo hetre), utana tartalek auto lesz vagy edesanyam “ujratanulos” autoja. Eladni tuti nem fogom, megtanultam hogy mindig kell backup. -
Newlachka
őstag
válasz CharlieDrop #44018 üzenetére
be kéne fejezni a puncsolást mi?
-
MPowerPH
félisten
Nem banod meg... Szvsz e mellett a C Merci mellett a 3er elbujhat. En az elozo gen. -bol akartam C63 AMG -t az F10 helyett. Aztan mashogy alakult, de tudtommal az a motor kategoria elso, foleg egy M -es eroforras mellett, amik ezer+1 sebbol vereznek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mhalacka
csendes tag
-
Xero
nagyúr
válasz H.Ezredes #44024 üzenetére
Jelentem BP-Miskolcot kibírta gond nélkül, pedig kapott egy órás dugót és idegből 180-t is.
De azért nem cibálom a bajszát a kelleténél jobban.(#44022) BMW001: Nekem is tetszett az előző széria. Valahol írtam is, hogy mielőtt tavaly megvettem az E46-ot amikor totálra törtek az előzővel, az eredeti terv egy FL-es W204 volt. Csak akkor egy hét alatt kellett valami megoldás, az pedig drága móka lett volna így és rizikós.
Utólag nem is bánom a dolgot, mert most agyalhatnék, hogy valahogy importálom a gépet Svájcba, vagy eladom, bukok és kint veszek megint egyet.A 63-as motor szép meg jó lenne, de azt képtelen vagyok kifizetni sajnos egy levegőre. A V6 pont elég lesz nekünk, ez is nagyon durván fogcsikorgatós összeg, de életemben először szeretnék valami igazán fiatal és kulturált autóban ülni.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Letezik egy akkumulator ugy doglik meg,hogy kb annyi elojele van,hogy elozo nap mar ereztem inditaskor,hogy lassabban teker, es masnap reggel mar nem indul es a toltest se veszi fel mar akkutoltorol se?
Eddig ha mar gyengelkedett egy akksi csak csak feltoltottem es meg jo volt -
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #44034 üzenetére
Simán lehet, hogy az ólom levált és beadta a kulcsot. Zárlat ugyebár már nem alakul ki, hiszen el vannak szigetelve műanyaggal egymástól, de attól még beadhatja a kulcsot. Vagy simán a szulfásodás elérte a kritikus szintet.
Plusz simán lehet, hogy ha megfelelő ampert nem tud már kiszedni belőle a rendszer, akkor egyszerűen a computer letilt és kakukk. Ha van töltőd, akkor rádobod, majd valamilyen bikább fogyasztóval szimulálva nézd meg mit ad ki magából. -
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #44037 üzenetére
Bocs, de még nem láttam ilyet azért kérdeztem! Nem szoktam szétszerelni motort és volt dízelem, de ilyen gondja sosem volt 5 évig. Gondolom mert additívot raktam bele vagy piros naftát!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #44041 üzenetére
Itt mindig tanulok valamit. Azért is van a topik! Még jó, hogy benzines van!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
RedDot
tag
Sziasztok!
Adott egy F30-as 2014-es BMW 318d (N47D20 - 105Kw), 8 sebességes automata, melyben 46000 km van. Az elmúlt hetekben remegést lehetett tapasztalni nála. A jelenség az autópályán jött elő, amikor is apróbb remegés jelentkezett nála a 1200-1400-as fordulatszámtartományban, de ha leváltottam egy alacsonyabb sebességfokozatba és felment a fordulatszám pl. 2000 vagy afölé akkor a jelenség megszűnt - ugyanazon sebesség mellett. A jelenség egyre jobban erősödött, annyira, hogy több órás autópályás vezeztés mellett egyre zavarobb volt a remegés és felkúszott egészen 2000-es fordulatig. Nem tudtam már 130-nál 8-asba kapcsolni mert annyira remegett, de 7-esben 2000-es fordulat felett nem volt észlelhető.
- motor controll lámpa NEM világit
1.) Elvittük egy BMW-s szakihoz, aki computerre rakva semmi hibát nem észlelt. Frissítette a váltó szoftverét, de semmi egyéb.
A jelenség csökkent, a vibrálás kisebb és csak 1200-1400 között van jelen.
2.) Elvittük a BMW szervízbe, hogy tárják fel a hibát. Átnézték és ők azt mondták, hogy a szívósor oldali ház cseréjére van szükség, mert nagyon levan kokszosodva. (#44030 H.Ezredes által belinkelt egység)
Hazaérve leszereltem az EGR szeleppel együtt, kormos és kokszos volt de nem tragikusan. Kitakaritottam minden részét, az EGR szelep nem volt csak kormos. A blokk szívó torkát is kitakaritottam és mindent tisztán összeraktam.
Kipróbáltam, de változás nem volt, a remegés megmaradt.3.) Mások a kocsi kerekeire, gumijaira gyanakodtak - na de a remegés nem sebességhet kötött, ahol a rezonanciafrekvencia érvényesül, hanem a fordulatszámhoz kötött, 1200-1400 között. Mindegy mennyivel megyek 60-nal vagy 100-al. De legyen, egyébkéntis most jön a hideg, le lett cserélve másik gyári felni+téli gumira (kicentirozva).
A jelenség változatlan. Szépen ment az előző kerekekkel is és ezzel is, mert ha nem 1200-1400 között vagyok akkor hibátlanul gurul.4.) Megint mások váltóolajra vagy motortartó gumibakokra gondolnak. Most motortisztítóadalékot és lerakodáscsökkentő adalékot öntöttem a motorhoz/üzemanyaghoz. Most ennek az eredményét várom...
Minden ötletet véleményt meghallgatok. Ha esetleg tudna valaki valami hasznosat vagy érdemlegest vagy valakit ajánlani azt nagyon megköszönném.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz RedDot #44043 üzenetére
Volt F10 forumon hasonlo egy 20D -vel. Neki motortarto bakok voltak a ludasak. Az a gond, hogy ezek a marka, igen kulturalt motorok olyan szepen, csondesen es egyenletesen jarnak, hogy eszre sem veszed a 4 hengeres traktor mivoltat.
Az igazsag persze az, hogy borzalmasak... Szetrazzak az egesz autot, meg ha Te nem is erzed, es azt hiszed, egy hipermodern diesel dohog elol.Don't Tread On Me
-
KAMELOT
titán
válasz MPowerPH #44044 üzenetére
46 000km-él már a dízel be lenne rakódva?
Hát igen...ez így van még ha nem is érzed te bent meg kintről is éppen, hogy hallani azért van ott rendesen rezonancia sajnos. Itt most eszembe jutott a régi jó kis FORD 1,8D. Ott még a kaszni is rezegett rendesen.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Design Falipolc
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot