- Aliexpress tapasztalatok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Crypto Trade
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
majnkopf
tag
Kicsit off, mert bmw is meg nem is szorosan téma, de a véleményetekre lennék kíváncsi, illetve tapasztalatra akinek van
adott egy 2.2es benzines e46 sedan. tele tankkal már amennyi belefért ~63 liter. városi közlekedés nagyrészt, elenyésző mennyiség autóút, klíma is ment. fedélzeti komputer szerint 10.1 a fogyasztás, mentem vele ~620km-t. ez így reális és rendben van szerintetek? mert néhol olvasni olyan adatokat hasonló bmwk-ről amiket nem hiszek el csak ha inkább már azért írja le az illető, hogy megmutassa neki mekkora a pélója és, hogy az ő autója mennyivel jobb ebben is a többinél
-
-
MPowerPH
félisten
En csak bevagyok b@szva, nem ellened szolt. F10 forumon van eleg, aki osztja az 5er & 4 henger diesel-t. En nem ertek vele egyet, de azzal sem amit irtal.
5er -be illik a 6 henger, mert ne mar ugy kerepeljen, mint egy Octavia, ami raadasban elmegy neki. Azzal sem ertek egyet, hogy egy 3-4 evvel idosebb 30-30D tobb penzbe kerul. Road tax, biztositas nagyobb ra persze, meg tobb olaj kell bele es nagyobb a fek rajta, aminek dragabb a csereje. A BMW legjobb motorja a 35D, ez is koztudott. A valto is mas rajta, az egesz motor egy majdnem tokeletes konstrukcio, ha nem a hibas lancot kapta. A plusz extrak pedig az F10 -bol egy 7-est csinalnak. En az autora meg nem koltottem a kilicsen es az egr -en kivul semmit, pedig, pedig beleraktam 50k km -et. A kilincs ingyen volt, az egr meg 55k huf. 20D -n is annyi... A tobbi meg, mint a valtoolaj csere, az a futassal jar. De ha akarom, akkor nagyon keves auto tol lefele, mert van tartalek. A nemeteknel a Porsche -kal, S3 -akkal, es AMG -el mentem egy savban, 250 folott vegig, csak nekik ki kellett allni tankolni. Mindezt 7l -es atlaggal.
Nem felek semmitol, mert nem lesz baja. Soha nem ugy szalltam be az autoba, hogy attol rettegek, mi romlik el. 2 het alatt lenyomtam vele 7500 km -et 120 -as atlaggal.
Te irtad eloszor, hogy nem akarsz felve az autoba ulni. Pedig a BMW legrosszabb motorja van elol...
A 6 henger pedig majd kelleni fog. Meg ha nem is vallod be. Kockazat nincsen benne. Ugye ezt is irtad, es magamra vettem, mert nekem az van 144k km -el. De a ketto auto nem ugyan az.... Nem is kell osszehasonlitani sem felszereltsegben, sem abban, amit produkal, ha padlot nyomsz. Meg amikor lenyomsz benne 2200 km -et egyutobe. Nem veletlen kerul egy felszetelt 35D 2x annyiba ujonnan, mint egy flottas 20D.De ezek is egnek, nem hulyeseg a porolto, csak jotanacs. A borules pedig tuti bor, nem leatherette, vagy mi a franc?!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #43056 üzenetére
De van. Mondom, hogy bent all 3db volt ceges havernal. Mocskos BMW meg mindiv pakolja a szar vezerleset a motorjaiba. Szegyen... Ezert mondtam, hogy inkabb Lexus. Konszern se jobb... Egy termosztat csere majd 300k.
Don't Tread On Me
-
szimi57
őstag
Szerintetek jól állnak a mutatók? 1.8 benzines, tempomat.[316ti compact]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MPowerPH
félisten
válasz B-L-A-C-K #43059 üzenetére
6 hengeres diesel, de keves km -el. 50D -t kerulni kell, sajnos sokaknak elpukkan. 200k km -nel erdemes vezerlest cserelni, ha az auto a chosen one, egyebkent meg kimegy a vilagbol. Forumrol a tobbseg mar kozelebb van a 300 -hoz, vagy folotte van. Kis turbo szokott lehalni, es a valto 250k -nal, ha nem volt benne olaj cserelve.
Lehet jobb lenne, ha a BMW is egy V8 TDI -hez hasonlo dieselt rakna a felso szegmensbe a 3-4 turbos 3L helyett.
Ha benzines kell, mert rovid tavokra jarsz, akkor a 28i sem rossz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
majnkopf
tag
válasz lali81 #43057 üzenetére
Jaj dehogyis nehogy félreértsetek nem a világ vége ez. ennyi volt a 2 év alatt is kb. csak azért kérdeztem, hogy vajon ez sok-e hiszen vannak itt tapasztaltabbak aztán hátha valami leszűrhető. Leginkább azért volt ez a kérdés, mert néha olyan adatokat olvasok 1-2 üzemanyag mágustól, hogy csoda, hogy nem veszi fel valamelyik nagy társaság munkaerőnek, mert szinte már termelik a naftát
-
szimi57
őstag
válasz majnkopf #43052 üzenetére
Előző hozzászólásomban látható az 1.8-as benzines dupla vanos motor fogyasztása. A kocsit nagyrészt melóba járásra használtam (15 km), ill. rövid távokra (max. 10 km), némi városi forgalommal. Egy tankolásba belefért még egy nagyobb távolság is (oda-vissza 150 km), semmi autóút. 120 km/óra fölé elvétve ment a mutató, max. 1-2 előzésnél. Tankolásig kijön egy 6.8-as átlagfogyasztás. A képen látható 6.2-es átlag a nagyobb távolság megtétele után jelentkezett. Gyakran használom a tempomatot, még városban is, ha a forgalmi viszonyok engedik. Az előző kocsim egy 1.0-ás Corsa B volt. Ez egy nagy ugrás volt a részemről, viszont az átlagfogyasztásom szinte ugyanaz maradt. Felmerülhet a kérdés: minek is nekem BMW...? Nem tudom, hogy nálad hogyan jött ki ez az érték, de viszonyitási alapnak talán jó lehet, amit leirtam. Még annyit, hogy használom a Spurit, olajba a Metabond Eco-t.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #43063 üzenetére
Ez így netto faszság.... 6 hengeres dízelbe is el tud és elszakad a vezérlés... N57-be nem 1 motort keresnek jelenleg is emberek mert elszakadt... Sőt 250-300E Km fölött illik hajtókar csapágyakat is cserélni mert csapágyasak lesznek mint a szar. Itt se egyedi 1-2 esetről beszélünk....Ráadásul N47 16D-től az N57 40D-ig ugyan az a vezérlés az ÖSSZES motorba szóval elhiheted ha elszakad a 20D-be a 30-35-40D-be is elszakad Múltkor mikor voltam a bontós ismerősömnél direkt kérdeztem is,hogy szoktak-e N57-et keresni náluk láncszakadás / csapágyasság miatt és mondta óó hogyne.... N57-be az EGRhűtők szétrepednek mint a pics@ ami nem 2 forint ismételten.... Egyébként teljesen mindegy ilyen szempontból,hogy N47 vagy N57... Vezérlést mindkettőbe kell cserélni hajtókar csapágyat is szívósort szintén illik takarítani ráadásul az újabb N47-be értelmesen végre megcsinálták a szívósort. Cserélhetők az örvénycsappantyúk mivel a tömítéssel együtt vannak és normális az ára is. N47-be turbó viszont halálos ha nincs megcsinálva/ cserélve de N57-nél is a kis turbó rakoncátlankodhat. DPF-nél meg elmondtam 2 ok miatt gyulladhat ki 1 a turbó tengely eltörik és ömlik a motorolaj és begyullad mikor 650C os a DPF a másik,hogy szétreped a DPF... Ha turbóval van foglalkozva és a DPF-et is kicserélik vagy egy sima kiváltó csövet beraknak a helyére nem lesz semmi bajuk... Hozzáteszem régebben így álltam hozzá én is,hogy a 4 hengeres dízel nem kell de F30-ba tökéletes főleg remap után. Meglepő,hogy mennyire jó volt. F10-be is LCI-be amibe az átdolgozott B47-van gen2 8HP és kap egy remapot kényelmesen lehet vele menni pályán is. Persze akinek ez nem elég mert 250-el akar stabilan menni annak kell a nagyobb motor. De itt az a lényeg,hogy ez kocsi nem attól lesz jó,hogy N47 B47 M57 N57 stb hanem,hogy MEGFELELŐEN LEGYEN KARBANTARTVA !!!!
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #43068 üzenetére
EGR hutore van visszahivas, bar nem safety jellegu, ezert nincs meghirdetve. Nekem hazaut elott csereltek, ahogyan azt irtam is. Egy futomu allitas araba kerult, mert azert vittem be.
A csapagy temat kitargyaltuk, azt is, hogy mi az okozoja. Azok az autok, amik elso tulajosak 200 x ezer km -ig, es folyamat az BMW -nel vannak szervizelve, gyari inspekcio szerint, azokkal bizony megesik. De ha mar az elejetol, vagy akar 80-100k km -tol rendesen cserelik bennuk az olajat, es rendes olajat, akkor azok tovabb birjak.
DPF meg maradjon bent, mert ugy nem megy at muszakin. Ha meg megis, akkor a vizsgaztato is meguti a bokajat mar otthon is.
De nem errol volt szo, csak valaszoltam CK kicsit sem palastolt odaszurasara.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #43074 üzenetére
Mindent meg lehet magyarázni Ennyi erővel rendesen karbantartod 4 hengeres dízelt és remap mellett is kimegy a világból Meg állítólag itt sokak szerint egy DPF ára bagatel összeg akkor újat meg kell venni meg vezérlés és hajtókarcsapáűgy csere meg a többi karbantartás és garantálétan nem rohad le egyik se és nem gyullad ki sőt kellemesen megy és fogyaszt.... Ez meg már tényleg a f@szméregetés,hogy szar a 4 hengeres mert nem jó a hangja stb..... Egy F10 LCI-be remap-al igen is jó és jól is megy... Autópálya tempóra is alkalmas 200 körüli utazóra gondolok itt.... És akkor egy kis 1-es 3-ast meg rempít konkrétan....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #43055 üzenetére
Én, mikor 2 éve vettem az F10-est állapotra mentem nem felszereltségre.Ha berakom az új üléseket és kicserélem a lámpákat számomra "tökéletes" az autò.
Te vettél egy drágább jobban felszerelt 35d-t,én ehelyett 2x voltam Ázsiában nyaralni inkàbb.Mindenki arra költ amire akar,és ez ìgy van jòl.
De megnyugtatlak,hogy a hùzott 35d-d is lomha és "elavult"😁 ha a barátom új autòjához hasonlìtjuk..
https://ibb.co/gZcNgK
https://ibb.co/kHczTz -
MPowerPH
félisten
De akkor mar leirom a dolgot, mert nem ertitek, hogy miert ugrottam igy neki. Egy ideje mar beszelgetunk privatban, az auto vetelrol, es masrol is. Segitettem neki, kerdezett, valaszoltam, nem csak errol, minden masrol, tehat szakitottam neki az draga idombol. Aztan irta, hogy F10 -et nez, irtam neki, hogy az enyem elado lesz nemsokara. Extrakrol kerdezgetett, mukodesukrol, mit, hogy kell ezeken stb... Nem gondoltam egy darabig sem, hogy akar csak komolyabban is elgondolkodott azon, hogy megvegye az automat, bar nem reg meg olyan extrakkal keresett F10 -et, ami nagyon kevesbe van benne. Egy darabig meg 'hitegetett', vagy magat, nem tudom, en akkor raktam fel eladasra, mert eldolt a dolog. Nem irtam neki, O irt, hogy kuldjem mar el a hirdetest. Aztan pedig irt, hogy vett egy F10 -et. Furcsa volt, mert azzal kezdett volna kezdeni, hogy ilyen kategoriaban keresek autot. Aki fapados 20D -t vesz, az nem nez felszerelt nagymotoros oregebb, vagy akkor fogalmazzunk az O nyelven, egy lepusztult sz@rt.
De ezzel meg semmi gondom nem volt, irtam is neki, hogy grat az autohoz. Csak aztan berakja ezt ide a topikba:"ami több, mint elég mindenre, ezzel a motorral is megy mint a vöcsök, felesleges erőfitogtatásnak érzem a “csakasorhat” filozófiát."
"Őszintén szólva eléggé belefáradtam az elmúlt 10 év alatt az örökös szerelőkhöz való járkálásba, az állandó hibakeresésekbe, oda nem illő zajok fülelésébe, egy kis nyugalomra vágyok mostmár (és a család is.)
Ezért is esett a választás a sokhengeres, sokturbós, korosodó, többet futott F10-F30-ak helyett erre a 2 éves Csöppségre, 3 év garanciával, melyből 1 év még gyári."Erre valaszolvan en is leirtam a velemenyemet. Mert tok gaz, hogy egy uj Suzuki, ami zsir ujjan is olcsobb, tudasban megeszi reggelire ezeket a fapad F10 -eket. Na, azok legalabb tenyleg koltsegmentes autok.
Itt meg finoman fogalmaztak paran... Ugye szabad velemennyilvanitas van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #43079 üzenetére
Nem kötekedni akartam hanem viszonyitásképp hoztam fel,hogy mindig van jobb és gyorsabb autò.Mivel a jövõm fontosabb mint az autòk jelenleg ezért még marad az F10 és nemcseréltem ùjabbra.Másfél éve minden pénzem 2 lakásba fektettem Budapesten és jövõ nyáron végleg pròbálom a kinti életemet felszámolni majd haza költözni.
Peace -
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #43081 üzenetére
Szerinted en miert arulom az automat? Van egy hazam otthon, vettem egy lakast is, alapitottam egy angol ceget, amibol majd megprobalok megelni. Szeptemberben mar otthon leszunk mi is, nekem is eleg volt. Az auto ara lesz a kezdo toke.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
válasz MPowerPH #43055 üzenetére
Hogyan mész te 7 literrel 250-el? Ez a fos 25d pályán 9-10l eszik 150-160-nál. Ok itt nagyobb a bódé,de akkor is vicc. Hála istennek télen megy el a háztól. Kövi vagy macan lesz vagy audi vagy zsiguli
De még megvárom milyen plug int rak le a bömös.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #43083 üzenetére
Sehogy... Az az atlag. 200 -nal nekem 9,5-10 -kozott ker be, ha tempomatra rakom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #43083 üzenetére
Gondolod az Audi kevesebbet eszik? Vagy egy Macan? LooL, pláne az újból csak benzines van
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #43080 üzenetére
Pontosan azért írtam a 6 henger vs 4 henger döntésről, mert tudom, h itt a BMW az csakis 6 henger és attól fölfelé BMW, akinek ettől kevesebb van, az nem áll meg a többiek előtt.
Éppen ezért már támadás előtt védekeztem.
Sajnálom, h Neked ebből az jött le, h az egész komment ellened irányult, ill. rólad szólt, látszik, h nem ismersz. A sok segítség után eszem ágában sem lett volna cinikus megjegyzéseket tenni.
Valóban megfordult bennünk a gondolat, hogy a Tiéd tökéletes lenne szinte mindenben, de végül úgy döntöttünk, hogy nincs szükségünk ekkora motorra. Így a teljesítmény és néhány extra oltárán feláldozva a jelölteket, inkább egy fiatalabb, kevesebbet futott autó mellett döntöttünk. Ennyi, pont.
Nincs benne semmi mágia, hókuszpókusz, rosszindulat vagy szemrehányás.
Más szempontokat helyeztünk előtérbe, ennyi.
Egy szóval sem írtam “lepusztult sz@rt”, ezeket már Te költötted hozzá. -
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #43085 üzenetére
Nem kell dízel. Szar a hangja,csak a benzin
De viccet félre téve tényleg sokat eszik ez a fos. Pedig nem m50d. :/Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
nem, valamit félreértesz, nekem is 20d-m van, senki sem néz le.
Nyilván sok esetben a 30d optimális, sok esetben tényleg az a BMW, hosszú elmagyarázni miért, de hidd el, senki sem nézi le a 4 hengert, csak látszik mikor milyen problémák vannak vele, ennyiHasználd egészséggel azt a 20d-t a többi meg nem érdekes
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #43088 üzenetére
De a Tied az egy X5, nem? Gondold mar el, mi legellenallast le kell annak kuzdenie akkora sebessegnel. Teljesen normalis a kulonbseg. F10 -ben egy 25D ugyan ekkora sebessegnel beeri joval kevesebbel is, de akar egy 20D is(szerintem). Nagy motor elonye igazan nagy sebessegnel jon ki. A csere X5, amit kaptam jarkalni, az sem fogyasztott meg 10 alatt. Ez ilyen...
En egy S90 hibridrol almodtam eddig. Most az az alom egy idore tovaszall. Otthon egyenlore jo lesz egy Ampera.
CharlieDrop: Ott a pont.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #43091 üzenetére
Azert en nem keseregnek. Sokan leszhopnaak magukat egy olyan autoert... Azert is szidja mindenki, hogy kotsog gazdag suv -os, nem jo semmire stb....
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #43089 üzenetére
Én ennyi pénzért ólmot öntenék inkább a fülembe, mint hogy egy ilyen szar traktort hallgassak.
Leírom és bárki előtt vállalom. Csörög, zörög, remeg, még szarabb lesz, ha két év alatt kiverődnek a motortartók benne. Elhiszem, hogy bőven elég a teljesítménye, és nevetségesen keveset eszik, de pont ugyanolyan gáz, mint a fröccsöntött műanyag keret a kis navi körül. Nem 60-70-80 ezer eurós autókba való.
Az óra szerint 390-et futott 530d-m finomabb gép volt, mint bármelyik ilyen csattogó.
És amúgy csendben maradtam volna, mert mindenki járjon amivel szeretne és élvezze, de mikor jönnek itt a nagy dumával, hogy nem kell a fennhéjazás meg a hathenger, aztán beül egy malomkerekes empakettes kisnavis húszdébe, akkor azért jót vigyorgok magamban. Mert pontosan tudja, hogy kellett volna a normális felszereltség egy épkézláb motorral, de az nem fér bele a büdzsébe.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #43093 üzenetére
én azt mondom, ha azt akarja, legyen az
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #43093 üzenetére
Pont igy fogalmaznak az F10 csoportban.... Ezert van az, hogy 20D tulajbol nem sok van, mindegyiket eluztek mar.
De ugye mindenki szabadon leirhatja, amit gondol.Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #43095 üzenetére
En mondom meg egyszer, ha nem ezzel a szoveggel allitott volna be, csak posztolja, hogy vett egy szep LCI 520d-t, boldogan gratulaltam volna neki es meg egy rossz szo sem fordult volna meg a fejemben. Mert amugy nagyon szep auto.
De hazhoz jott a lofaszert a hozzaszolasaval.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #43097 üzenetére
Nem mindenki áll úgy ezekhez mint te vagy én. Valaki azt se hallja,hogy ki akar szakadni a futómű vagy konkrétan szét van szakadva x y dolog a futóműben vagy bárhol.... Szerinted mennyire érdekli / hallja a motort ?????? Sőt vannak olyanok akik megkérdezik ez benzines vagy dízel....... E90-be is mentem N47-el egyáltalán nem rázkódott a karosszéria se kormány és nem irritált engem... Az igaz,hogy hallom a motoron,hogy 4 henger de ezen nem idegelem magam... Egy szívó benzines 4 henger engem 100X jobban irritál,hogy gyenge mint a fos és nem is megy.... És nem akarom védeni az F10-ben lévő 4 hengeres dízeleket de a B47-el egy F10-ben nem olyan csettegős fos mint egy 15 éves M47..... Ráadásul elöl hátul felül alul be van burkolva már pluszba a motor... Azért azt senki ne találja ki,hogy egy ilyen autóba amiben eleve jó a szigetelés plusz a kocsiban magában is annyi burkolat/szigetelés van,hogy annyira hallatszódik meg annyira zavaró amikor bent ül és vezet... Engem nem érdekelne kintről más mit hall pont leszarnám... Bent az utastérben meg jó esetben zenét hallgat az ember amúgy is nem a motort..... De egyébként én is azt mondom ha lehet választani 6 henger én is 6 hengerest venném de nem csak hang miatt hanem összességében jobban szeretem.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄