Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Jelszókezelők
- Mozilla Firefox
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Mikrotik routerek
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Az E36 20i meg tobbet eszik, mert hianyzik beloluk a valtozo szelepvezerles. Az 18iS viszont elvan 7L-el is akar, es menetteljesitmenyt tekintve sem marad el a 20i -tol.
De a tulajt kellene megkerdezni, hogy Neki most atlagban mit eszik az auto.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33047 üzenetére
Legyen 5 bar sokat nem szoroz, hogy 5 vagy 5,5. Viszont az a 8 liter sok lesz tekintve, hogy az E36 konyebb joval egy E39-nel es nekem a 28i ilyen 90-es temponal 7 literbol elvan. Bar a tempomat is szamit. Ja es nem atlagrol beszelunk hanem 90-100-as temporol illetve annak atlagarol.
Mivel anno volt csaladban E91 320d (ami a multe ahogy azt irtam miert) total kamunak tarom ezeket a 5,5-ket rendes atlagra. Ergo varos es palya fele/fele es a palya 150 km/h mondjuk. Siman 7,5-et evett ugy, hogy raadasul a varos inkabb csak 25% volt.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Azok a 320D-k inkabb 5L korul esznek. Mig a 320i-k inkabb 8L korul. Fogyasztasban alig van kulonbseg egy 20i, 23i, 25i es 28i kozott. A 30i log ki egy kicsit a sorbol, az beker +1L-t atlagosan.
Baratom occse az E46 320i -vel 9,2L-es atlaggal jarta meg az UK-Mo tavot. Mig ismerosom, igaz egy E90 320D-vel 5,6L-el, az atlagsebesseguk megegyezett.
Szerintem ez a kulonbseg eleg jelentos. A 320D 6,5L-t akkor fog megenni 100-on, ha egyfolytaban rugdalod. Ha nincs benne a DPF, akkor a sok hidegjarat sem gazos, kell bele a higabb hidegoldali olaj, meg ovatos hasznalat. A sok hideginditast egyebkent egyik auto(elektromos igen...) sem szereti, a benzinesnek is megvan a maga nyugje, ha sokat ugy hasznalod, foleg ha nagyobb a motor.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz t.kristof #33042 üzenetére
Nem irtad mekkora tav de rovid tavra, hideg uzemre sokkal roszabb valasztas egy diesel. Hosszu tavon meg a benzines se fogyaszt sokat igy nem ertem a valtast? Nekem E39 28i 90-100-as tempnal eszik 7-et egy E46 20d meg eszik 6-ot de legyen 5,5. Egy E36 20i mar ha jo motorikusan meg 6,5. Szoval az E46-ra valtast ertem csak a 20d-re valtast nem egy 20i utan Ha 30d lenne ertenem mert nem akarsz tobb fogyasztast mint a 20i
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ADAM1337
nagyúr
e39 szervo olajból milyet ajánlanátok ?
-
t.kristof
senior tag
válasz CharlieDrop #33040 üzenetére
Igazából vélemény, pro/kontra érdekelne a kocsiról (mind a 136, mind a 150 lovas változatho). Felvetődött bennem, hogy majd lecserélem a mostani e36-ot (m52b20) és átnyergelnék a dízelesekhez. Leginkább azért vennék dízelt, mert munkába akarnék járni vele, amire a mostani annyira nem a legjobb választás Ez a váltás még nem mostanában lenne, de azért szeretnék jól utánajárni a kocsinak. Érdekelne, hogy kb milyen a fogyasztás, mennyire beteges a tipus stb.. tehát hogy kb mire számítsak. Powerfanaticson Giovanni 320d-jéről olvasgattam és eléggé elbizonytalanított az a motorcsere..Természetesen vásárláskor nem a lista aljáról akarok majd választani, de azért nem akarok 2millát rá szánni, inkább olyan 1.3-1.5 között, plusz a sallangok. Ezek közül lehet esetleg már normálisat találni? Felszereltségben tempomatra,klímára és el.ablakra gondoltam.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33040 üzenetére
Nem vár fél évet rá , mert úgy jön haza. Már ha jól vettem ki a hszből.
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #33032 üzenetére
Ezredesék már nem csinálnak ilyeneket, vagy mi a túró?
Amúgy érdekelne a véleményed az F10-ről, mi az amit imádsz benne, mennyivel másabb érzés mint a hármas volt.
Köszi
@(#33039) t.kristof
Kérdezz bátran Még lehet én is tudok válaszolni
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
t.kristof
senior tag
Sziasztok!
Vannak itt köztetek e46 320d tulajok? Lenne pár kérdésem a kocsiról.Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
szőröscica
addikt
Nem mindegy, hogy ki melyiket szereti? Szerintem teljesen felesleges azon görcsölni, hogy meggyőzzük a másikat, hogy a hatmillió nyúltollméter alapjáraton dízel vagy az körfűrész fordulatszámán trombitáló benzines a jobb. Mindenki járjon, amivel szeretne.
-
haddent
addikt
válasz MPowerPH #33029 üzenetére
Füstöt max. a szar ereget. A rendesen belőtt dízel hiába van húzva, nem ereszthet füstöt. Ez levegőhiányra utal..
" Ez mind szep es jo, de Te tudnal tankolni egy olyan autot mindennapi hasznalatban, ami 20l-t eszik 100-on?"
De......... versenyautókról beszélünk. Meg turaaútó bajnokság meg tököm tudja mi más. Szerinted ott ez kinek jelent problémát? Már ezerszer leszögezted mi meg bólogattunk, hogy mindennapos használatra olcsóbb a dízelt tankolni és még is megy marha jól. Oké. Verseny az más tészta. De lehet, hogy már ott is "kettőért vert tele vérembáttya" megy a szervizuton..."akikkel nem kell leallni beszelgetni, mert par het BMW-zes utan mar mindent tudnak mindenrol."
Pontosan nulla köze van a BMW -hez annak, hogy turbódízel vs turbóbenzin vs szívóbenzin, ez a nagy szerencsénk nekünk, földi halandóknak -
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #33032 üzenetére
Én próbálok bicóval járni főleg, de nem jelentene gondot... Aki ilyen teljesítményben gondolkozik, szerintem az üzemanyagköltséget nem annyira nézi. Gumi, olaj, fék nagyobb kiadás, ha kihasználja valaki. Esetleg valami megadja magát, akkor meg...
Kérd meg a srácot, hogy VPN-nel nem tud e ránézni a kocsidra, helyben is csak azt látná...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Kozben csak raakadtam Mo.-n egy olyan sracra, aki BMW kodolassal, es multimedias dolgokkal, iDrive okositassal foglalkozik. VISO
Regebben ismertem, de akkor meg nem volt ennyire felfutva ez a kodolas, inkabb a hardware reszre volt kielezve. Nala pl. 55k mindennel egyutt, es a telo tukrozheto lesz. Sajna nem megyek haza nyarig autoval, igy egyenlore engem nem erint. Ellenben mindent kepes megcsinalni, szoval barmi ilyen gond van, O lesz a megoldas.
chess001: Ez mind szep es jo, de Te tudnal tankolni egy olyan autot mindennapi hasznalatban, ami 20l-t eszik 100-on? En a foldon maradtam, es amit linkeltem 335D, elvan 10l alatt, boven. Es a szeria E46 M3 is kihozhato 11-12L korul, ha normalisan hasznalod. En tovabbra is utcai hasznalatban levo autokrol beszelek. A palyazast kitargyaltuk, nem?
A csavo egyebkent rohadt szepen rajzolja az iveket, biztosan nem most megy korbe eloszor. Egyebkent csak hogy mennyire ki van hegyezve. Eldurrant neki a vizpumpaja a kor vegere. De baromi jol tolja a srac, orom nezni a pedalkezeleset.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #33029 üzenetére
Ha már benzinesről van szó meg tuningról:
https://www.youtube.com/watch?v=rcICv-6OSdk
Ez a régi-szar E46 egy feltöltővel.
1340kg, 600hp.
0-100 4 mp alatt.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
#56573440
törölt tag
válasz MPowerPH #33029 üzenetére
"mert par het BMW-zes utan mar mindent tudnak mindenrol."
Hát itt ezt rajtad kívül szerintem senki nem állította magáról hogy mindent tud mindenről...
"mod: Akkor tovabbra is varom a ket merest"
Az állításomat te magad igazolod nincs mit mérni. Ha nem látod akkor szólok. Nem a kocsival kapcsolatban fogalmaztam meg véleményt...
"Nem arrol szol, kinek mire futotta. Csak olyan meggyozodessel irja le a dolgokat, mintha minden nap vezetne mindegyiket. Gondolom akkor igy is van."
Egy dolgot írtam meggyőződéssel, és az itteni "vitáidat" nézve az elmúlt időszakban mindezt teljesen jogosan szerintem. Hogy te mit akarsz belemagyarázni az legyen a te bajod. Még csak azt se mondtam hogy nincs igazad btw...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Es akkor zarjuk is le a temat. En is sokat tanultam ebbol...pl azt, hogy van par szakerto, akikkel nem kell leallni beszelgetni, mert par het BMW-zes utan mar mindent tudnak mindenrol.
Ezt azert meg odaszurom. De szerintem meg mindig csak stage 1 teteje, mert stage 2 -nel mar fustot is eregetne.
Ez a benzin vs diesel vita mindig a regi szep idokre emlekeztet. Most mar nincsenek ilyenek, mert az arany 1:10-hez.
Don't Tread On Me
-
haddent
addikt
válasz MPowerPH #33022 üzenetére
"A manualis valtok egyebkent sem birnak el nagy nyomatekot, ezert a nagy turbos benzinesekhez es a dieselhez sem lehetett mar kapni egy ideje."
Ja.. azért van manuális (igaz, szekvenciális) váltó az 1000 lóra húzott turbós (benzines) egyes golfban is stb... Minden csak anyagminőség és méretezés kérdése.
" Varom, hogy lemerd az M3 -asodban, hogy 100-rol mit lep 200-ig es 240-ig. Gondolom olyat hajtasz, mert nagyon ismerheted a kommentjeid alapjan. "
Jajj, mert most neked futotta egy 300 lovas autóra másnak meg nem feltétlen? És mégis kit érdekel, hogy mit lép 240 ig? Téged. Oké. Van élet azon felül is, hogy 100-240 hány tizedmásodperc. Tipikusan a faszméregetés, FPS méricskélés stb.. kategória[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz #56573440 #33025 üzenetére
A stilusa hagy hidegen, mar kinottem ebbol. A videot pedig csak belinkeltem a miheztartas vegett. Nem a levegobe beszelek, es nem kepzelgek. Aztan ezt vagy megerted, vagy nem, ez mar csak intelligencia kerdese. Varom, hogy lemerd az M3 -asodban, hogy 100-rol mit lep 200-ig es 240-ig. Gondolom olyat hajtasz, mert nagyon ismerheted a kommentjeid alapjan.
mod: Akkor tovabbra is varom a ket merest.
haddent: Nem arrol szol, kinek mire futotta. Csak olyan meggyozodessel irja le a dolgokat, mintha minden nap vezetne mindegyiket. Gondolom akkor igy is van.
Nem faszmeregetes, csak amikor megkerdojelezik/jeleztek anno, hogy egy sz@ros diesel siman fogja a regi M3-ast, akkor mindig csak mosolyogtam. Most is azt teszem. Kit erdekel? Azon kivul, hogy megmutatja, hogy az adott auto hanyadan all eroben a tobbihez kepest, semmit nem jelent. En magat az E46 M3-at sem hivnam palyaautonak, ugy ahogy egy 35D coupe-t sem. Amig egy 2000ccm-es szivo Honda lemossa a palyarol, addig nincs mirol beszelni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz haddent #33007 üzenetére
Akkor ezt most tenyleg fejezzuk be, mert ugysem fogjuk egysegesen latni a dolgokat.
Akar hiszed, akar nem, nagyon is szamit, es megerezni. Alap beallitassal a coupem a 100-200 -at 13s alatt tudta, ami a modositas utan lement 11s-re. A 100-240-et 23,5s alatt tudta, a modositas utan ez 19s volt. Ezeket am eszrevenni, eleg szepen megerzodik, mintha masik autoba ulnel.
Viszont gondban vagyok. Azt irtak az egyik helyrol irva, hogy lockolva van az ECU ennel a modellnel, igy ki kell forrasztani, es 4 napig nelkuloznom kellene az autot. Szoval ezen a helyen ez biztosan sztorno, es akkor lehet meg 1 evig az is marad, mivel addig garancias az auto.
blackrulz : Tudom mire ertetted, de igazabol hidegen hagy. Itt a video, mit tudott a 335D -m, es nezz meg egy videot, mit tud az E46 M3 SMG-vel. Irtad a sulyt, az en autom menetkesz tomege 1580kg korul volt. Akkor 23kg-rol beszelunk.
Szoval ezen aztan tenyleg nem vitazok, bar ha meglenne meg a coupe, akkor barmikor odaallitanam palyan egy regebbi M3-as melle, az elso korben nem vallana szegyent, utana a fekek valszeg elfogynanak.Irtad az automata valtot. Mar csak az van, manual kikopik vegleg, nincs is valasztasi lehetoseg. A manualis valtok egyebkent sem birnak el nagy nyomatekot, ezert a nagy turbos benzinesekhez es a dieselhez sem lehetett mar kapni egy ideje.
Highend55: Neked hogy csinaltak a remappot? Mert ha a 35D lockolt ECU -s, akkor a 30D is az lesz, vagyis annak kellene lennie.
mod: Azert a nyomatek... En tudom, hogy sokkal erosebb benzineseket is meglehet szorongatni, foleg 200-ig. Ez kanyargos reszen meg jobban kijon, ott sok kis kigyorsitas van, ahol hirtelen kell az ero. Aki ezt nem hiszi el, az meg nem ult rendes diesel autoban.
[rvilike]: Azert meg vard ki a veget. Azt viszont leirtak, hogy garantalt a +60hp es a 120NM, es ez egy gyenge setup. Az ECO Pro 355 loero koruli, 700NM-el.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
haddent
addikt
válasz CharlieDrop #33009 üzenetére
Ha versenyautóról beszél az nem egyéni preferencia..
Azt én is írtam, hogy mindennapokra VAN olyan valóban egyéni preferencia, hogy racionálisabb döntés a dízelTuningról: persze tegye, semmi gond azzal.Tényleg őszintén érdekelt, hogy hol és miben érezni meg, hogy most 300 vagy 370 lóerő. Ez tényleg egy őszinte kérdés, nem több
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
Barátomnak 435 Xdrive -a van nekem húzott 530D,gurulóból 160km/h-ig fejet mentünk utána fékezni kellett..
De mutatnék azért egy videot is pár okoskának : BMW 530D 430hp vs 550x 500hp [link][ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz szőröscica #33015 üzenetére
bocs nem tudtam, csak elkezdtem keresgélni és akkor bukkantam rá, ennyi pénzért valóban megéri.
-
negro
őstag
WTCC
Azert azt tudni kell anno hatalmas nagy hibas dontes volt, hogy meg engedtek azt, hogy Turbos turaautok indulhasson szivok elleneben. Az, hogy diesel volt egy dolog. Nem volt fer mert akkoriban nem egy olyan palya volt amin azert voltak nagy szintkulombsegek boven es a turbo motor nagyobb nyomateka meglatszott azert, illetve mivel dieselrol beszelunk verszenytavon akar 20 kilo uzemanyaggal is kevesebbel beerte a Seat. Es egy 1150 kilos autonal, na meg gumikopas okan igen is szamitott 20 kilo. Ez is elony volt. Legnagyobb bunteto suly is 40 kilo volt 10 kilos lepcsokben szoval...
A masik resze a dolognak, hogy a BMW ezert is lepett le mert nem tartotta fernek ezt a szabaly rendszert. Legfob keppen azert mert anno csak olyan motort, blokkot hasznalhattak a tura autoban ami az utcai autoban is meg talalhato. Anno E46-ban ott volt a M54-es * alapjaira huzott 2 literes 280lovas motor, E90-ben pedig az N46, 290 loval kesobb meg az 1,6 Turbo 320loval (amire vissza is terek) ami bar a Mini -bol jott de ekkor mar nem volt gyari BMW WTCC program kezenfekvo volt a Mini 1.6 -osat beletenni. Egy szo mint szaz gyak. csak a BMW hasznalt szeria blokkokat. A tobbi gyartonak megengedtek 2008-tol, hogy kulsos motor epito cegek fejlesszenek csak a WTCC autoikba motort. Az akkori Lacettikben az utcai autoikban meg nem talalhato motor volt, ugyan ugy ahogy a Seat-ben vagy Ladaban. Radasuk a BMW-nek nem engedtek a 6-os sequencialis valtot csak a hagyomanyos H, 5-os manualt meg a tobbi gyarto mind az emlitett 6-os automataval ment. 2009-tol engedtek csak a BMW -nek a 6-is seq -et. De az elozmenyek utan mar be telt a pohar igy 2010 utan leptek a francba.
Vissza terve az atmeneti evekre meg a turbo diesel istenitesre.... Erdekes modon mikor vegyesen mehettek 2 evig a Seat 2 literes TDi -k meg a tobbi marka 1.6-os Turbo benzinesei a dieselek labdaba se rugtak!
Anno vkiknek kurvara erdeke volt a Seat es a nepauto csoprt TDi-nek felviragoztatasa es a WTCC hatalmas nagy reklam ertekkel birt. A nepet atvertek csak epp egy neves versenysorozatot tettek nevetsegesse...
* Epic mai napig
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
tutis
őstag
tudtok ajánlani budapest és vonzáskörzetében olcsó és jó bmw szerelőt? kuplungcsere és tömítés lenne, E46 318i-n.(1998)
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
lali81
tag
Üdv.
Ismeritek ezt az oldalt?
BMW / Mini Dealer History
3,00 EUR-ért megtudható a szerviztörténet, tegnap lekértem és stimmelt a szervizkönyvem adataival.
Adnak egy 4 oldalas pdf-et a márkaszervizben történt szervizelésekről, km állás, időpont, és a márkaszerviz nevével. Valamint felszereltség lista és fotók. -
CharlieDrop
veterán
válasz haddent #33007 üzenetére
látszik új vagy, nem BP-n közlekedik, ha mennie kell. Meg amúgy is, ha ezt szeretné tegye
(#33008) blackrulz
látom az ÉT-d elég szűk.
Nem azt mondta, hogy a Dízel az Isten, azt fejtegeti, hogy hétköznapokra sokkal jobb, mint egy benzines. De ahogy írtam többször is, csak egyikőtök sem olvassa, nem kell hitvitákat gerjeszteni. Mindenki más preferenciák mentén választ magának megfelelő autótBéke
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
#56573440
törölt tag
-
haddent
addikt
válasz MPowerPH #33002 üzenetére
Azért ez már az elvakultság és önhitegetés csúcsa Azonos felállásban köze nincs a dízelnek semmihez, ez vagy tetszik, vagy nem, de "sajnos" így van. Turbós benzin ellen hasonló lökettérfogatnál közöd nem lenne hozzá. Az új fejlesztések szarok, mint ahogy minden nagyon új autó az szvsz., egy kicsit sem szempont a tartósság, ellenben a fogyasztás és a parasztvakító teljesítmények azok. Egy literre, 3 hengerre nem akasztunk turbót, meghagyjuk az 5 literes V8 -nak és csak értelmes túlnyomáson, és máris nem lesz betegágy..
A fogyasztásban verhetetlen a dízel, ezzel kár is lenne vitába szállni. Szerintem több, mint 20% -al difi van, itt nyugodtan mondhatsz sztem. 30-50% -ot, ha tiporva van mindkettő.
Nyomatékban azonos lökettérfogat és azonos turbókonfig mellett nyilván jobb a dízel. Oké, és? Akkor majd észben tartom, hogy ha kamiont veszek, akkor turbó-dízel legyen De komolyan, bizonyos nyomaték fölött már "fölösleges", hogy ott van, mert úgyis elkapar a turbó benzin is. Ellenben az azért nem rossz, hogy extrém esetekben akár 2x annyit kipörög.Ne haragudj, nem sértegetni akarlak és nem kukitméregetni, mert annak közelébe nem vagyok, de egy turbós benzinest soha nem fogsz letolni.. Az rendben van, hogy sokkal racionálisabb meggondolás az, amiben te élsz, és egy ilyen pacek kis dízel. De ettől még a tényeken ne ferdíts... kár..
És azt pedig továbbra is tartom, hogy azt a fajta linearitást és közvetlenséget a turbós benzin sem tudja, mint a szívóbenzin. Persze, többet, jobban, kiguvad a szemed olyat tol, de máshogy. Igen, oké, jobban. Na szerintem akadjunk le a témáról, ha még ez sem győzött meg
Hogy ON is legyen: azt a 300+ LE és 700+ Nm hova akarod még húzni, és legfőképp minek? Most komolyan kérdem, nem kötekedés. Megérzed, hogy most 300 vagy 370 Le? Ott már kb. nem mindegy?
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #33002 üzenetére
Itt pár dologban nem értek egyet.
Új dízelek is dpf és társaival városba pl halál, tehát hatásfokról nem beszélnék sőt itt kb lehetetlen is kiszámolni annyi tényező van, de ha mégis beszélnénk, egy dizel a nagyobb nyomaték miatt jobban használja a féket is (persze automata), valamint jobban koptatja a gumit is (ez pl a tesla problémája is mind a fék mind a gumit eszik)De ez annyira dízel vs benzin téma, amit sokáig tárgyalhatunk, kinek mi kb.
Én napi 25km-re nem vennék városba dízelt amúgy meg szeretem a nyomatékosságát, de ha meghallom a hangját elhányom magam még az e60-tól is, nagyon egyén függő dolgokat írtatok le.
Amit megspórolsz, az üzemanyagon vissza jön a szervizben dízelnél, legalábbis szerintem ergo ha hosszútávra levetíteném egy 20d vs 20i üzemben tartását ugyanott lennénk, persze ha 3 évente cserél az ember spórolhat vele.Teljesen egyéni preferenciák mellett dönt mindenki ki mit választ, de meggyözni valakit hogy az egyik jobb a másiknál felesleges.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33004 üzenetére
35D, es annyira nem nagy durranas, mert alapbol is 313-rol indul. A 30D-bol is siman kihoznak 320Le-t. Viszont lehet megis bevallalom ezt a stage 1-es csomagot. Nezelodtem kicsit, es pl. Bp.-n az Autokorbel -nel 380Le@760NM-t garantalnak. Inkabb a nyomatek a veszelyes, szoval ehhez kepest az a 700NM nem gaz. Kertem par ajanlatot, de csak olyan helyrol, ahol van dyno.
A poen, hogy itt kint ugyan annyiba kerul a muvelet, mint otthon. Ezredeseknel is megcsinaltattam volna szivesen, de ha valami gaz van, akkor nem akarok fel-1 evet varni, mire ujra visszagurulok hozzajuk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kozben azert par dolog az autoval. Ma vegre odaleptem neki, kicsit kemenyebben. Sport+, a valto manualban. 5400RPM-ig engedi forogni. Nincs lassulas, ugyan ugy huz 5000RPM folott, mint alatta. Beteg....
A masik. 180km/h -nal 2500 -at forog a fotengely, 8. -ban. Eszre sem venni, hogy jar a motor, teljes csend, nincs szelzaj, csak a gumik hangja szurodik be a kabinba. Fogyasztas olyan 9L ilyenkor, ha lehet hinni a pillanatnyi meronek.
Valszeg megis viszem remapra, valami lightosabb beallitast kerek majd, mert a 360 loerot es a 730NM -t sokallom, nehogy hazavagja a technikat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Miert kellene ilyen teren osszehasonlitani? Ez badarsag. A lenyeg azon van, hogy azonos teljesitmeny mellett melyik konstrukcionak jobb a hatasfoka, es melyik a megbizhatobb.
"Egy turbos benyas ugyanugy jobb egy turbo dieseltol mint egy szivo benyas a szivo d-tol."
Mar melyikekre gondolsz? Az uj fejlesztesekre, amik 100-150k km alatt szethullanak, lezabaljak a gatyadat?
Ott van a helyi pelda, BMW -nel a 35i es a 35D viszonya. A 35i persze kicsit erosebb, de a kulonbseg minimalis. Ellenben egy betegagy, ami lezabalja a gatyadat(a 35D majd ugyan akkora teljesitmeny mellett akar 50%-al(atlagban 30%-al) kevesebb uzemanyagot fogyaszt), es mindig attol kell felni, mikor all meg alattad.Es igen, egy 2.0 turbo benzin siman hozza egy 3L -es TDi teljesitmenyet, de a nyomatekat meg mindig nem. Es a differencia ott is min. 20% plusz a fogyasztasban.
Csak csondben megjegyzem, hogy egy diesel auto minimum 2x akkora futasra kepes, mint egy sima szivo benzines. Aztan ha a benzineshez csatolsz egy turbot, akkor ez mar mindjart tobbszoros.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Skimaster
senior tag
Érdemes x driveban gondolkodni?Kérdezem hibákkal kapcsolatban?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest