-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Azert, mert egy BMW 15k km alatt megeszi a gumikat, es meg ketszeles is, es alt. a dragabb meret kell ra, ertsd dupla annyi a gumi darabja, mind egy halando gepsarkanyra.
Persze annak mind1, aki megveszi a kinai sz@rt, mert az olcsobb, mintha a Szuszkara vennel markasat.Felnit nem ertem, miert szamolja mindenki bele.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
válasz MPowerPH #44854 üzenetére
Használat függő nekem van benne 10k és simán van meg benne egy újabb 10-es...
120 volt a garnitúra es ez nem kínai.
A kínairol meg annyit, hogy a múltkor mentem Ezredes után és előbb elkezdett kimászni a z4 eleje a körforgalomba mint a fos kínai gumis 5-ös... szóval ez sem minden esetben releváns, de ezt úgy se látod be míg nem látod a saját szemeddel. -
H.Ezredes
őstag
A másik apámnak ecseteltem,hogy mennyire fog ez a szar kínai gumi és kiderült,hogy egy évvel beelőzött már Ugyan olyat rakott fel magának az E38 750iL-re és szerényen csak annyit mondott mindenhol megáll befordul elmegy... Mondom bővebben nem fejted ki ? Mondja nem elég,hogy nem esek le vele sehol és jó úgy,hogy tiporva van ? Ő leszarja ki mit mond fórumon megveszi és kipróbálja... ( Neki van elég sok tapasztalata nagy teljesítményű autókkal / gumikkal és minden mással is... Nekem az ö szava többet ér itt bárkiénál... ) Magának elhiszi,hogy szar vagy jó... Az-az autó inkább padlógázon közlekedik mint gurulgatva.... És ha a 2 tonnás 50-esen is jó és nálam is sőt másik ismerősöm hátra vett ugyan ilyet E90 335i-re és ő is csak pozitívan beszélt róla akkor ??? Sajátomon 13E Km-es és egy teljes szezon tapasztalat van és nagyon-nagyon jó... Csak a hátsók nem fognak elmenni még egy szezont... 2-3E nagyon nagyon max 5E Km ha csak gurulgatok és el kell dobni mert iszonyat fognak de kopnak is gazdagon Mondjuk nem kímélem őket meg vannak dolgoztatva rendesen mindig.... De leszarom ha évente kell venni 2 ilyet mert ~40K-ért vicc és mondhat bárki bármit bizonyít minden nap
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
Ck.
addikt
Van-e különbség egy keresztmotoros elsőkerék platformra épülő xdrive és egy hosszmotoros, hátsókerék platformra épülő xdrive rendszere között? Menet stabilitás, kanyarsebesség, tapadás, stb?
Elsősorban egy X2 vs X3 kapcsán kérdezném.
Ezredes úr, ha jól tudom, már volt az X2-höz szerencséd. -
kisbago
aktív tag
válasz CharlieDrop #44864 üzenetére
Azt tudom kb fél éve lett cserélve lengőr de szólt a szerelő hogy már lóg...
-
Shamat
aktív tag
Azt mi okozhatja, hogy motorfék után ha elkezdem nyomni a gázt, akkor mintha egy pillanatra megtorpanna. Amikor a gázon állok, mindegy, hogy milyen a fordulat, azonnali a gázreakció. Csak motorfék után csinálja és nem mindig...
DEAD LIKE ME
-
Shamat
aktív tag
-
negro
őstag
az az e39 erdeme nem a gumie
szerintem amugy nagyon egyszeruen nezitek ezt... ugye azt senki se hiszi komolyan el, hogy 1/3-ad aron megkapod ugyanazt a minoseget? en el tudom hinni, hogy egesz jo lehet egy kinai gumi is, plane ar/ertek aranyban de azt nem szopom be, hogy ugyan olyan jo mint egy p zero, vagy ps4 vagy contisportcontact6 stb.
en meg nem lattam olyan hivatalos gumi tesztet ahol ezek labdaba rugtak volna.
lehet ezredesen levo tud jol tapadni de akkor valszeg vmi baromi puha keverek lehet amit meg azt eredmenyezi hamar el fog fogyni a minta rola. haverom 1x vett kinait. nagyon orult neki, mondta jo is csak eppen egy nyar alatt fel centi kopott el rola es egy szaros A3 1.9 TDi -rol beszelunk 110 loval. nem azert fogyott el neki mert nem birta a nyomatekot. apam orosz telit vett mert jo van az. katasztrofa a gumi mikor elviszem a kombi 6-os golfot. lada niva hang, fektav nonszensz, nyulik es hoban meg nem is probalta.
korforgo meg rossz pelda. sokszor a dupla tengelyes teher kocsik miatt a szukebb korforgalmakban mas aszfaltot hasznalnak, hogy konyebben csusszon a gumi szo szerint. hihetetlen de ezert van, hogy nekem is pl tavasz derekan a regi 8 eves teli pirelli 205-os jobban tapadt ezen a feluleten mint a 235 -os nyari p zero. de ez baromi ritka. mert mashol persze nyult mint a takony meg 20-al mar nyikorgott.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #44875 üzenetére
En is furcsallottam, ranezesre pont idealis. Aztan anno olvasgattam felhasznaloi tapasztalatokat, review -eket, amikor filoztam, hogy veszek egy par eves Z4 -et... Azt hiszem az a gond ezekkel, hogy nem eleg merev a kasztni es csavarodik. Coupe -k a legjobbak ezen a teren.
Jobb futomu mondjuk nem teljesen igaz, maximum kemenyebb, es nem annyira szintetikus. F10 -nek azert eleg komoly a futomuve, foleg ha adaptiv, es van kanyardoles gatlo.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Megint a FÓRUMOS baromságok...
Nem is ismeritek a 2 autót.... Elég sok autót csinálok. Pl a Z4-et is teljes egészében... Nyáron raktunk be új M-es lengőkarokat keményített hátsó szilenttel....A Bilsten B12 szett amit beraktunk meg szintén nem a gagyi termékek közé tartozik.... Bent van elöl egy toronymerevítő ami iszonyatosan pozitívan hat az egész autó viselkedésére.... Az-az autó úgy és oda kanyarodik ahová te akarod.. Úgy megy be a kanyarba / úgy vált sávot,hogy hihetetlen... Én nem csak a fotelből mondom mert vezettem is együtt is mentünk kívülről is láttam egymást kergettük is..... Nem csak 1 körforgalom volt De az E92 330D M-es futóművel is szar akivel együtt mentünk.... Meg az F10 35i-is biztos az.... Mikor mentünk az M0-on 250-el és bementem ugyan oda ahova ő a kanyarba akkor a guminak semmi köze nem volt hozzá csak a kotlák ~20 éves E39 érdeme..... Meg amikor vészfékezni kellett mindkettőnknek 230-ról és érdekes módon nem ütöttem ki pedig 230-ról 100-ra lassítottunk mert kijöttek elé én meg nem 100m-re lemaradva követtem De ott meg csak a fék miatt tudtam megállni a guminak semmi köze... Vagy a másik verzió az Osztrák 35i-n is szar kínai gumi volt és azért nem értem utol mert ő se tudott megállni Vagy azon a fehér betonon ahol mindenkinek csúszik össze vissza az autója ott vészfékezésnél megálltam úgy,hogy nem össze vissza csúsztam annak sincs köze a gumihoz ( nyilván másképp tapadt mint a "normális" betonon ) .... Vagy abban a körforgalomban ahol az XD F10 80-al tud körbemenni a vadi új GYÁRI csillagos gumikkal és én is az is csak az E39 érdeme.... Mikor jött az E89 a cuprakkal a piros lámpához az E89 alig bír megállni én meg mellette normálisan megállok annak sincs köze a gumihoz.... De számtalan ilyen helyzetbe voltam más autókkal és érdekes módon megálltam / elkanyarodtam..... Bárhol bármikor bármilyen kanyarba lámpától elindulásnál megállásnál semmilyen köze nem volt a guminak soha.... A véletlen műve volt,hogy betapad a lámpánál a véletlen műve,hogy bekanyarodok.. Minden a véletlen műve... Nem állítottam soha,hogy ennél vagy annál jobban tapad de azt bármikor állítom,hogy nagyon jó gumi és nem számítottam arra,hogy ennyire jó.... Minden körülmény között amiben én használtam kiállta a próbát. Milyen bizonyíték kell????? Éjjel nappal tolom neki és nem esek le / rajtolva betapad / megállok stb.... Mi kell még??? Mit kellene tudnia ? És biztosan puhább mint más keverék mert 13E Km-t mentem vele és hátul lassan kopáshatáron lesz ( Meg összenéztük a Z4-el is meg másik gumikkal)... Elől nincs akkora kopás de hátul igen.... Nyilván azért is van ez mert csak 50-el gurulok...... Puha a gumi valóban a kereskedő is mondta,hogy 15-20E alatt el tudom koptatni de addig tapad.... Nekem ez kellett. Veszek évente 2 hátsót 2 évente meg 2 elsőt.... De ha kell lecserélem évente.... És mindig ÚJ gumim lesz... Nem kell persze elhinni.. Én se hittem el..... Nagyon sokáig nézelődtem és mikor elmentem megnézni akkor is mondtam a gumisnak,hogy mondja meg ha szar veszek másikat amit ajánl. Mondom én nem 50-el gurulok megyek 250-el is erőteljes sport használatba lesznek a gumik. Mondta nyugodjak meg megleszek elégedve vele.... Rengeteget beszélgettem vele mielőtt megvettem... amiket elmondott a gumiról minden úgy van. De teljesen mindegy az embernek milyen SAJÁT tapasztalatai vannak vagy épp mivel foglalkozik itt valaki mindig jobban tud valamit... Mindig megvan magyarázva,hogy miért szar valami miközben nem is látott épp olyat soha vagy nem is volt problémája vagy igazából nem is ért hozzá mert nem ez a foglalkozása... De a másik fórumon azt írták,hogy.... A youtube-on az van,hogy Az internetes ( lefizetett elcsalt teszteken az van,hogy.... ) tesztekben... Mi van ha 100 ember vagy 1000 ember fikáz egy autót / motort / gumit bármit a többi 2 milló meg le se szarja a fórumot??? Akkor az szar mert a fórumon azt írták ?? Mindig lesznek emberek akiknek nem felelnek meg adott dolgok..... Hallooo emberek !!! Normális ez ???? Édesapámnak is mesélek / mutatom mik vannak ebben a fóruma csak annyit mond ő el se olvassa ezeket nem akarja felidegesíteni magát mekkora baromságokat tud itt sok ember összehordani de nem csak erre fórumra igaz hanem az összesre... Másik kedves szervizes barátom aki szintén tagja a fórumnak mondja nekem ő már direkt nem jár ide mert csak felidegesíti mennyi okoskodó hozzá nem értő ember van és még meg is akarják magyarázni mennyire értenek hozzá.... Akik ezzel foglalkoznak csak röhögnek az egészen mert rossz vicc ami sokszor itt és más fórumon megy... Alkossatok saját véleményt... Saját tapasztalatból... De sokszor félrevezető lehet mert lehet valaki akinek van egy 760Li-je és leírja szar mert szar akkor a többi 10 ember aki ezt olvassa már meg se akarja venni... Nagyon félrevezetőek tudnak ezek lenni.... Én egy adott típusról beszéltem nem általánosságban..... De teljesen mind1 mert vannak olyan emberek akik ha ezek után kipróbálná és jó lenne csak azért is fikázná,hogy ne mondjon magának ellent....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44877 üzenetére
Én elhiszem, hogy jó a kínai, a westlake semislickjével jobban tudtam lenni, mint egy használt Michelin slickkel. A kínai újonnan majdnem olcsóbb volt, mint a használt versenygumi. A pilotsport 3-4 nél is jobban tapad, mondjuk 1 délután alatt le is lehet nullázni drift nélkül is. Sok embernek a federal is bejött, nekem még teszt alatt van zestino is, 1 ps abroncs árán majdnem meg van a szett... Az utcai felnin nekem PS4 van, úgysem megyek annyira, de az tényleg sokat bír kmben
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Skizz
addikt
Hello
Bp./ környékén ismertek megbízható műhelyt, ahol a xenon belsejét újítják fel? Mert nálam a bura nem matt, mégis gyenge az új xenon csővel a fényerő - gondolom, hogy a projektor van kicsit elöregedve.
köszi, -
Sziasztok. A következő kérdésem lenne. E36 sedanba a touring/coupe ülései mennyire kompatibilisek? Ha belsőt nézek, ezek is szóba jöhetnek, vagy teljesen más kialakításúak?
Ugyanúgy kérdésem lenne az ajtókárpit, a sedan/touring első/hátsó ajtók megegyeznek? -
szőröscica
addikt
válasz kovbandi82 #44884 üzenetére
Realoem.com-on nezegess cikkszamokat. Az elso ulesek szerintem tuti stimmelnek, a hatsok valoszinuleg nem, hasonloan az ajtokarpitokhoz, bar utobbira nem vennek merget.
-
válasz szőröscica #44885 üzenetére
Csak nem tudom az Oem számokat Gondoltam valaki tudja/próbálta már.
-
szőröscica
addikt
válasz kovbandi82 #44886 üzenetére
De ha kiválasztod az évjáratot és a kivitelt, akkor meg tudod nézni, hogy mi van mondjuk egy 93. júniusi szedánban, és mi van egy ugyanekkor gyártott touringban.
-
Gézengúz
addikt
válasz kovbandi82 #44884 üzenetére
Szerintem a sedan/touring ugyanaz lehet. A coupe ajtók hosszúak és az ülések is dönthetők. Bár ez utóbbi nem lehet probléma. Inkább sedanba egy coupe ülés, mint fordítva.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #44878 üzenetére
A WESTLAKE SPORT RS nekem szimpatikus... Tavaly nézegettem. Még utcára is használnám ha csak száraz időben mennék vele.
(#44866) Ck.
Az egyik kereszt motoros alapból első kerekes kialakítás a másik hosszmotoros alapból hátsó kerekes kialakítás. Így más a felépítése. De ugye mindkettő xdrive. "Az xDrive összkerékhajtás elektronikusan vezérelt tengelykapcsolójával a pillanatnyi szükségletek függvényében módosítja a nyomatékelosztást,
képes akár az erő 100 százalékát is az első vagy a hátsó tengelyre küldeni,
utóbbinál még fékezéssel operáló nyomatékvektor-szabályozás is van, amely kanyarban úgy növeli a stabilitást, hogy az ívkülső kerékre küld több nyomatékot." Feszes volt a futóműve jó volt a kanyarokba pályán is. A váltót lassúnak mondani merész kijelentés... Szerintem szépen teszi a dolgát 20D 400Nm 25D 450Nm hivatalosan a váltó 480Nm-t tud de valóságban elbír többet is ahogy az összes ZF-is többet tud a névleges nyomatéknál.... Lényegében egy sima remapol-t 25D -vel (~ 500Nm ) elbír. Ha 20D-ről van szó akkor meg simán►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #44889 üzenetére
Érezhető a váltásban bármi különbség a ZF 8 fokozatú váltójához kepest?
Az xdrive-hoz visszatérve, ezen agyaltam én is pont amit írtál. Tehát akkor elviekben nem érezni a hajtásban különbséget keresztmotoros és hosszmotoros összkerekes autó között?Más:
Az mennyire normális, hogy 50 ezer km alatt az első tárcsa továbbra is makulátlan, ellenben a hátsó így néz ki?Az ott nem váll, teljesen egy síkban a tárcsa teljes felületével, csak csupa rozsda ott.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Egy haverom, aki látogatóban van BP épp, egy BMW 118D, 2008, 2000 dízel, 136LE géppel.
Tegnap, úgy 15km városi araszolás után a műszerfalon STOP felírat villant fel, majd hangjelzés. Félre is állt, kiegyenlítő tartály minimum alatt volt, így töltött bele vizet. Amire odaértem (Deák tér), ez megtörtént, utána motor beindít és nem volt hibaüzenet.
Mentünk kb 40 percet vele (parkolóhely keresés belvárosban) és nem volt gond. Este viszont újra jelentkezett a probléma.Levegő lehet a rendszerben - légteleníteni kellene rátöltés után - vagy egyéb probléma lehet (nincs hibakód, check engine, etc). Holnap vár rá egy 700km út, szóval kicsit érdekes szitú
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
chess001
aktív tag
válasz Gézengúz #44892 üzenetére
Nem újonnan vett gép tuti, ezért nem tudja, hogy mit kapott, vagy nem kapott az előző tulajoktól.
Amúgy meg műszaki csodák, mert ahhoz képest, hogy mennyit fogyaszt, nagyon jó a teljesítményünk. Azért mert ennyire kihegyezték őket, kevés a tartalék, a tűréshatár igen pici. Nem az örökkévalóságnak készültek karbantartás nélkül, az tény.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
gzbotii
veterán
Most úgy néz ki, megvan a probléma. Hibakód A6D1 - auxiliar water pump.
Egy szaki ránézett, de nem fog neki a javításnak, mivel nem foglalkozik BMW-vel. Egy szenzort kellene cserélni, elméletileg.Valaki tudna ajánlani egy szerelőt, BP (Kispest előny), aki rá tudna nézni?
Szerk: (#44891) folytatása
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz CharlieDrop #44895 üzenetére
"smert a hengerfalak repedése, erre leginkább a hűtőfolyadék fogyása és a fehéres füst figyelmeztet." - Húsz motor: ezeket kerülje
Lehet ez is
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
BMW E90 LCi vásárlásán gondolkodok. Amit kinéztem az egy 2011.03. hóban gyártott 18d 190e km-rel. Még gyári lánc van benne, aminek viszont még nincs hangja.
Ha jól gondolom itt már nagyon érett egy lánccsere?
A kiégős story mennyire érinti ezeket?Előre is köszönöm a válaszokat!
-
H.Ezredes
őstag
válasz Vincsaba #44899 üzenetére
"F11 LCI 2014/10 231E Km. Vezérléscsere / csapágy csere és hozzá tartozó karbantartások. Sokakkal ellentétben mi rendes karbantartást végzünk az autón. Tapasztalataink alapján sok szerviz nem foglalkozik kellőképpen a kocsik állapotával !!!! Nincs olyan,hogy CSAK vezérlés csere ezeken az autókon. 150-200-250E Km után nem elég csak vezérlést cserélni. A szívósor teljesen lekokszolódik és a hengerfejben lévő szívó járatok is. Ezeket meg kell tisztítani különben nem fog megfelelően működni a motor.(Gyakorlatilag az összeszűkült járatok miatt lecsökken a teljesítmény szabályozni se tudja magát megfelelően alapjárati problémák lesznek stb. ) Ha nincs kitakarítva a szívósor még a tűzveszély is fennáll. N47-N57-en 100-150E Km alatt is akkora koromlerakódás keletkezhet,hogy már komoly problémát tud okozni.N47-57-nél akár már 150E Km után tönkremehet a turbó amit ha időben nem vesznek észre nagy baj lehet. Eltörik a tengely beszívja az olajat a motor felpöröghet / kigyulladhat stb... EGR szelepet szoftveresen ki tudjuk kapcsolni így nem eszi meg a saját retkét a motor és nem fog kigyulladni se mivel zárva lesz a szelep. Sokan ezekkel abszolút nem törődnek. A másik fontos dolog,hogy a hűtőkazettát is ki kell takarítani mivel megáll a kosz a hűtőkben ezáltal romlik a hűtés hatásfoka ezzel akár komoly melegedési problémát előidézve. Ezek fontos dolgok főleg nyáron és hozzátartoznak ahhoz,hogy megfelelően működjön további ~200E Km-t.A váltó olajat és szűrőt kell cserélni mert nem lifetime.... A gyári kitolt olajcserék 20-30E Km ( levegőszűrő 60E Km !! ) és állandó regeneráció miatt a motorolaj felhígul és elveszíti a fő tulajdonságait. Emiatt idő előtti kopások alakulnak ki. Turbó / csapágyak. A főtengely nyugvócsapágyak erre érzékenyek Gyakorlatilag aki nem foglalkozik ezzel annak előbb utóbb kuka motorja lesz. Ezeket ellenőrizni kell de inkább cserélni. Mi olyan gondossággal nyúlunk az autóhoz,hogy ne kelljen 2 havonta szétszedni. Ezt tartjuk valódi megfelelő vezérléscserének és karbantartásnak. Lehet olcsón vezérlést cserélni igénytelenül úgy,hogy semmit se takarítanak ki és nem foglalkoznak semmivel mindent retkesen hagynak. A mi célunk a hibamentes működés a következő ~200E Km-re. Egy prémium autónak prémium szervizelés jár "
Cserélni kell a vezérlés és takarítani is kell a szívósort és a többi dolgot. Alvázszám kell,hogy lehessen látni milyen EGR hűtő van rajta.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000