-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
-
Lobeu
csendes tag
Srácok egy kis segitséget kérnék!
2009 E60 525d, újfajta [link] kontrollerel de régi CCC Business rendszerrel (kis képernyő, navi nincs). Könyöklőben van USB meg AUX kivezetés, 16gigás FAT32-es pendriveot nem látja, nem hogy dolgokat nem lát róla, hanem kiirja, hogy nem kompatibilis. Mindenhol azt olvastam, FAT32 oké, 16giga oké, folderekbe rendezve oké, ékezet meg ilyen hülyeségek nélkül, mégsem látja. Az iPhone-t rádugva USB-n szintén nem ismeri fel.
Hogyan tudom felismertetni vele a pendriveot?
-
MPowerPH
félisten
Kopasz.
Ismerosom is 1 eve arulja mar a 30D -t itthon. Valaki kalandvagy?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kenguru99
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #44806 üzenetére
Így van. A bmw tulajok meg mind büdös gyökér nem indexelő parasztok...
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #44806 üzenetére
Es a 2 literes X5?
-
-
chess001
aktív tag
Az okos M3 tulaj:
Video
Az a vicces, hogy vannak benne féligazságok, de nem igazán tudja miről beszél.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
A 80e-es csapágycsere az hülyeség, csak a gyárilag hibást kell jóra kicserélni, mert az körbe tud fordulni. A konkáv felni elrontja a kocsit-ott is az ET-szám számít, nem a kinézet, meg ilyenek...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szimi57
őstag
válasz Newlachka #44805 üzenetére
Hideg hatására sűrűbbé válik az olaj, ezért lesz halkabb a hidrotőke. A 10w-set lehet kipróbálom, de csak nyáron. Most inkább az 5w40-el lehetne próbálni, még halkabb lesz. Nekem 5w40 van, de szinte teljesen elhalgatott, nyáron viszont volt hangja.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #44817 üzenetére
Te beszélsz hülyeséget... Semmiféle erősített csapágy nincs.... De,hogy tuti 1000%-ba biztos legyek még
Niesz Ferivel is beszéltem emiatt és ő is mondta semmiféle javított / erősített / más csapágy nincs....►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44819 üzenetére
Akkor okosodj, ne csak okoskodj!
Let me google it for youA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #44820 üzenetére
2011 től 702 / 703-as cikkszám végű csapágyak jönnek amit ugyan úgy kell cserélni De te biztos jobban tudod hiszen cseréltek sok ilyet.... Gondolom aki havi szinten csinálja ezeket annak meg fingja sincs hozzá meg M3-al versenyzik meg ilyenek... De te a fotelből többet tudsz nála is
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44823 üzenetére
Szerintem ő M1-et megy rally-ban az MTA-s M3 GT4-et csak szervizelni.
Nehogy már egy szériát egy versenymotorhoz hasonlítsunk...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44824 üzenetére
Amúgy meg tök mindegy nekem, én személy szerint nem fogok ilyen többmilliós motorra költeni, a kisebbekre is lehet eleget.
Azért írtam, hogy ne vegye az ember készpénznek az okosságokat.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44827 üzenetére
A videós srácnak is autóépítő cége van, és ott elmondja, hogy mi a gond a csapágyakkal. Mivel kopó alkatrész idővel nyilván cserélni kell-ami nem 80e km, de a faceliftes már legalább nem konstrukcióhibás. Versenykörülmények között úgyis szét van húzva a motor rá lehet nézni-mérni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #44828 üzenetére
Egyébként ez a lényeg:
"Max 100e km egy csapágyszett élettertama sürű olajcsere periódusok mellett is. Ha valaki meg csúcson használja annak max 50000km utcán. Versenyautóban 5-8000km-t szoktuk használni és csere. "
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
dobi
aktív tag
válasz blade01 #44808 üzenetére
Ez a BMW-nél mindig is így volt. Anno pl. az E30-ban lévő M40-es motorokkal kezdték az E36-ot de voltak azok E34-ben is! Az E36-ban lévő M52-vel szereltek E46-ost sőt konkrétan az M52B28 volt E38-ban is. És akkor ott van még az M54 ami az E46 mellett volt E39-ben és a facelift előtti E60-ban is! Szóval ez teljesen normális!
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #44829 üzenetére
Biztos jobb a megelőzés, de a videoban is látszott, hogy mennyi kopás van a régi illesztéses csapágyon, meg az újabb fajtán.
Aminél kikönyökölt az oldalfalon, ott tuti nem cseréltek, csak nyomták neki. Aki megteheti dobja le az olajat is gyakran, csapágyat is, meg minden kopó alkatrészt.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shamat
aktív tag
Fel kellett töltenem az aksit az E46-omban, felhoztam a lakásba, estére fent hagyom töltőn. Holnap amikor visszateszem, kell majd valamit csinálnom a gépessel? Az óra beállításon kívül?
DEAD LIKE ME
-
Reibek
senior tag
Hello
E46 FLNCS Expertben ha beakarok mászni az L.SZ. modulba ezt a hibát dobja Codierdaten_lesen parancsra
Coapi-2041 A_LSZ: CODIERINDEX=28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
Ez mit takar? hibás az index szám az LSZ modulban?
Inpa is 28-as indexet mutat kiolvasásnál -
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #44836 üzenetére
tul jo aron se volt, mert ha lenne egy kereskedesbe normalis kapcsolatod akkor nettoban meg tudnal venni barmilyen uj autot!
Akkor jo aron lenne!Orulnek? volt 2 uj X5-om 30d,
De F01 50d utan meg kifejezetten vagynek egy 4 hengeres traktorra!
Most meg egy 3.6 V6 utan meg jobban[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
ECO Pro móddal kapcsolatban fel tudna vki homályosítani a vitorlázó üzemmód létjogosultságáról?
Legjobb tudomásom szerint a karburátoros korszak vége óta motorfék üzemben nincs befecskendezés, ergo nulla a fogyasztás.
Ellenben vitorlázó módban alapjáraton gurul az autó, ami elméletileg a nullánál mindenképp több fogyasztást kell eredményezzen a motorfékhez képest, de persze lehet, hogy baromi nagy hülyeséget írok most. -
válasz FIREBLADE78 #44836 üzenetére
Ilyen élethelyzet nincs, hogy kapok, erre nem tudok érdemben reagálni. Azt tudom, hogy magamtól nem vennék. Ennyi erővel én is kérdezhetem, hogy örülnél, ha kapnál egy hibrid lexust??
-
kisbago
aktív tag
válasz KAMELOT #42211 üzenetére
Most jött vissza a kocsi a szervízből! (BMW e46 316i n46b18a) Kisebb vagyont költöttem rá de úgy néz ki jó lesz! Cserélve lettek: komplett vezérlés, szelepszár szimering, karter csövek, szűrő, gyertya és még ilyen apróságok!
Haza fele úton úgy gondolta hogy kibaszik velem így megadta magát a vákumpumpa is, így azt is cserélni kellett! Úgy hogy aki ilyen kocsit vesz az nagyon figyeljen oda mert elég kényes motorok illetve zsebbe nyúlós főleg ha gyári cuccokat kap![ Szerkesztve ]
-
kisbago
aktív tag
válasz dellfanboy #44845 üzenetére
Hát ha rossz lenne gondolom a márkaszervízes nem rakta volna be! Sztem ameddig meglesz a kocsi addig bírni fogja!!
-
kisbago
aktív tag
válasz CharlieDrop #44847 üzenetére
Mért?
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.