-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Hikvision #44646 üzenetére
Látod... Te is pont leírod őszintén,hogy tudod,hogy szarok ezek az olajcsere intervallumok meg a szűrők cseréje de nem érdekel téged.... Mint ahogy más is leírta ugyan ezt a fórumról a saját garanciális kocsijával kapcsolatban... Mindenki szarik rá.... Senki ne is csodálkozzon akkor.... Mindenki csak használni akarja de költeni senki.... Megértem ezt is de ne csodálkozzon senki,hogy szétmennek.... Másik világosan az is kiderült,hogy az emberek az új autónál sajnálják lecserélni 10 Ezrenként az olajat és az összes szűrőt + nem is lennének hajlandóak.... Pedig mindenki megtehetné aki ilyen autót vesz mert van pénze rá de sóherkednek ezen... Hiszen nem náluk fog tönkre menni miért is vigyázzanak rá.... Amíg garanciális addig kötelező szervizekre beviszik ha lejárt eladják... És pont te is ugyan ezt írtad le... És sajnos így is van a valóságban az emberek 99%-nál. Csak azt érdekli a kocsi állapota akinek már nem garanciális az autója aki sokáig akarja használni úgy,hogy jó legyen és saját zsebből fizeti.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xero
nagyúr
válasz steven84 #44649 üzenetére
Én erre az órás analógiát tudom hozni.
Lehet venni egy quartz akármilyen órát, vagy egy Seiko SKX-t 100e alatt. A fenntartási költsége marginális lesz.Viszont hiába veszünk 30M-ért egy Patek Philippe Grand Complicationst vagy egy Audemars Piguet Royal Oakot, annak biza a fenntartása is nagyságrendekkel lesz több, hiszen sokkal komplikáltabb, kifinomultabb cucc és törődést igényel.
Az viszont tény, hogy nagyon sok a konstrukciós hiba (lángoló 5-ösök), amiket azért illene kiszűrni. Ez az egy amire azt mondom, hogy nagyon gáz.
-
cOxeR
Ármester
válasz Hikvision #44646 üzenetére
Ezt mondjuk nem annyira értem, hogy miért gond, ha veszel egy autót 5M-ért és rá kell költeni 1.6-ot, ha nem kellene nem akarna senki újabb kocsit.
10 éves kocsi ami a felébe se kerül mint ujan, abban a korban veszed amikor már ezek időszerűek...
Miért egy ingatlanra 10 év után nem kell költeni? Fel se fogom mi ez a hiszti... -
Xero
nagyúr
Ez nekem sem világos igazán. Én is ha hazatolom a szekeret lerakom Ezredeséknél, mielőtt elraknám garázsba, simán 500e belemegy alkatrészekkel együtt, lehet több. De így lesz szuper állapotban és így lesz jó a lelkemnek ha lerakom. Ez a vételárának a 30%-a. Viszont így tudom, hogy lesz otthon egy megbízható, bármikor hadra fogható jó autóm.
(#44655) H.Ezredes: Ebben nem értek Veled egyet. Ez egy tüneti kezelés. Úgy kellene megtervezni ezeket a nyomorult autókat, hogy ne hányják így tele magukat. Ez igaz minden gyártóra. Csak ugyebár nyomorult ördögi kör, lévén a politikusok tolják az idióta határértékeket. Abba meg szarnak bele, hogy hullanak el az autók, generálják a roncsokat. Fejétől bűzlik a hal.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Áhh az nem úgy van.... Konstrukciós hiba ha költeni kell rá... Szarul építették fel mit képzelsz....
(#44652) Xero
Ha feljebb elolvasod pontosan leírtam azokat az okokat amik a kiégéshez vezetnek... Elkerülhető lenne...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Nagyon egyszerűen meg lehet szüntetni ezt. EGR-t nem kell építeni az autóba és soha nem lesz ilyen probléma.... Az a baj műszakilag nem látod át,hogy ha EGR-t csinálsz kivitelezhetetlen,hogy ne legyen koromlerakódás... Olyan autó nem lesz,hogy tiszta a motor... Viszont az tény az újabb motorok még több retket termelnek. Ezt vagy fel lehet fogni és ki kell takarítani a környezetért.... Valamit valamiért alapon vagy pedig nem kell EGR-t rakni és nem lesz ilyen nyűg soha.... Amíg van EGR addig takarítani kell ezt fel kell fogni és nem megmagyarázni,hogy de hát miért kell. Azért kell mert ott a retek kár filozofálni. Szigorú károsanyag kibocsátási normák vannak amiket nagyon nehéz betartani... Olyanok hoznak ilyenben törvényeket akiknek fingjuk sincs az egészről csak old meg azt meg,hogy csinálod le van szarva..... Így nem lehet....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #44658 üzenetére
Leírhatnád őket mert engem érdekel más márkákba milyen bajok vannak. ( Persze tudom máshol nincs de azért mégis... )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
steven84
tag
Ha új BMW-t vennék és tíz évig megszeretném tartani az autót, akkor biztos cserélném az olajat-szűrőket magamnak két hivatalos olajcsere között, viszont ha 3-4 évenként cserélném az autókat akkor csak a szervíz cserélné.
A legjobb megoldás venni a német bmw.de-n egy 10-50k-t futott fiatal BMW-t, és azzal már nem igazán lehet mellényúlni ha folyamatosan cseréled a kötelezőket időben.
Sajnos a BMW-nek rossz a hírneve van, de miért...
A legnagyobb példányszámban eladott prémium márka amire mindenki áhitozik, beleértve a roncs e36-os tesókat, a lakótelepi hülyegyerekeket, és fillérbaszó idiótákat is. Nekik mindegy hogy világit az összes lámpa a műszerfalon, vagy olajat kéne cserélni. Nekik csak az a lényeg hogy villantsanak vele.
És PRÉMIUM, IGEN... mert sok olyan megoldást alkalmaznak amit a kommersz autógyártók csak később, vagy rosszúl kivitelezve raknak bele saját autójukba. Ebből kifolyólag több minden romolhat el, ami MINDEN más autóban is elromlik.Többszáz cikk foglalkozik vele hogy mindíg olyan autót kell választani ami megfelel az igényeinknek és FENT TUDJUK TARTANI!
Xero
Ezzel teljesen egyetértek, sajnos elég pökhendi módon állnak a témához...[ Szerkesztve ]
-
Ummon
csendes tag
válasz H.Ezredes #44650 üzenetére
Szakmai kérdés. Mennyire indokolt lecserélni az olajat 10 ezrenkét, ha az autó amúgy egy indításra 50 km-t megy szinte mindig és annak 90%-át haladósabb országúti tempóban? Vagy ilyenkor nem akkora istenkísértés kitolni a cserét 20 ezerre? M47TU2-ről lenne szó.
köszi
-
Hikvision
senior tag
válasz H.Ezredes #44651 üzenetére
Igen, de én tákoltam eleget a 10+ éves szarokat mások után, öntöttem beléjük töménytelen mennyiségű pénzt, mostanra se időm se kedvem se energiám nincs ilyenekkel foglalkozni, egy autó addig jó ameddig garanciális.
Aki tőlem megvette az E90325ix-et, úgy hogy én minden forgó kopó dolgot és folyadékot kicseréltettem rajta, utána nála behányt a vezérlés, aztán a ccc, utána szervószivattyú, mind a 4db központi zár,ablakemelők,kormányszög-jeladó,kormánymű stb stb, van az autóban 235ezer km, és Én meg a mostani tulaj bőven ráköltöttük a jelenlegi árát, pedig igencsak jó állapotban volt, első gazdás magisz autó volt, volt nálatok is ccc magyarításon.
ezek ennyi idősen (10+év) ennyi kilométerrel már csak életben tartott halott gyerekek, feneketlen pénztemetők.
Nyilván egy pár éves F10 másabb kategória, de 200+ kilométerrel időzített bomba minden alkatrésze, és ez vonatkozik az összes elmúlt 10 éves autóra.
Érdekes módon a sokat látott E36 318i-ben van 425ezer kilométer, és bontatlan a motorja, és még mindig jó vezetni, pedig telepítő autóként gondolhatod hogy bánnak vele, kb ez volt a bmw utolsó normális korszaka, azóta még a koreaiak is jobb benzin motort raknak a Kia-ba mint a bmw a saját autóiba.
cOxeR
Igen általában mindenkinek vannak olyan időszakai amikor bmw-t akar és majd ő életben tartja meg feltámasztja, de aztán általában mindenki rájön, hogy abból a pénzből még ha kokaint is vett volna akkor is értelmesebb dologra költötte volna el a pénzt.
Ez a házfelújításos példa nem túl életszerű, mert ott növeli az ingatlan értékét ha fel van újítva, ha te ráköltesz a bmw-dre 1 milliót akkor eladásnál az pont nem fog érdekelni senkit, és általában bukod a pénzt.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44664 üzenetére
És az normális,hogy lejárt a garancia az RS6-ról és 1,5M-ért kell féktárcsákat venni rá ( De lehet inkább darabja 1,5M pontosan nem emlékszem ) ???? Ne azt nézd,hogy 4 éves autó.... A Km-t nézd. 4 évesen lenne benne 50 ezer nem kellene.... Egyébként mint írtam ha te is nézted egy épkézláb normális F10-11 7-8M között mozog és abba egy olajat nem cseréltél le 5,4+1,6-al 7M-ba van egy olyan autója ami fiatal de meg vannak csinálva rajta azok a dolgok amiket a többin is meg kellett volna. Mondtuk ha akar mehet vele még egy 20 ezret és megcsinálhatjuk utána is ő azt akarta,hogy most vásárlás után legyen rendben minden mert ő akar vele menni 150-200E Km-t . Majd az idő eldönti,hogy jól döntött.... Egyenlőre leszervizelve annyiba van mintha vett volna egy másikat amihez hozzá se nyúltunk....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
válasz Hikvision #44663 üzenetére
Szerintem ez nem bmw-ről szól... máshol is van ugyanúgy szívás... tudni kell mit veszel, mi az amit kapsz, miben gyenge, mire kényes.... es egy auto az mindig is csak kiadás lesz.
Meg kell emeszteni, ez olyan mint pl egy munkaeszköz en is 2 évente leamortizálók 2 fényképezőgépet, és bukok rajtuk kb 1M-et mikor eladom de meg se hisztizek... hiszen kell ahhoz, hogy pénzt keressek.
Autóval közlekedünk ez pénzbe kerül minél korszerűbb minél összetettebb annál több a hiba lehetőség, annál többet kapsz és vesztesz is..Ház felújításnál van állag megőrzés meg felújítás a kettő nem ugyanaz. Ez is olyan, mint a kocsi, tudni kell mire költöd...
-
Hikvision
senior tag
Nálam külön van a céges autó amivel dolgozok, vagyis dolgoznak nekem, és külön van a privát. A Cégesre nyilván nem sajnálok semmit mert munkaeszköz, mint ahogy írtad is, a privát autón amióta nem német van, eladásnál kerestem rajtuk mindig 1 , 1-5 éven belül, és ez azért van, mert nem ment rajtuk tönkre semmi, és eleve jó állapotút veszek, magas felszereltséggel. A Mostani autót ha 1 éven belül adom el akkor is keresnék rajta, mert jó áron vettem.
Ha azt mondod, hogy a fent említett Misi féle 1.6Milliós szerviz állagmegóvás, és nem felújítás, akkor szerintem nem egy fórumot olvasunk.
20 éve a PH-n.
-
szimi57
őstag
A járművek amortizációs kulcsa 20 %. Az ötödik év végén az összes autó értéke 0 Ft !!!
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
Észrevettem itt azok vannak kiakadva,hogy költeni kell egy használt autóra akik olajat se akarnak cserélni az új autóikba normálisan mert azt is leszarják..... Egyértelmű ha egy olajcserét nem akarnak kifizetni akkor egy normális szervizre megy a sírás... Nem új autót vett... Gondolkozzatok el ha új autót vett volna az 20+ M lenne ebből egy 1-2 éves kevés Km-es meg ~ 15M ehhez képest meg leszervizelve mindennel van neki 7M-ba.... Most akkor mi a sok ?????????????????????????? És nem akar évente 2 évente autót cserélni kb 5 évre tervez vele... Ha újat venne 5 év múlva érne 5M-t.... bukna 15M-t 5 év alatt Azért messze lesz ez a kocsi attól,hogy 5 év alatt 15M-t költsön rá És BMW-ről beszélünk mert azt akart nem Mercit nem Lexus-t nem Audit szóval ezeket felejtsük el.... Én nem látom,hogy ennyire szarok lennének ezek az autók... Ami másik nagy munkát csináltunk a másik F10-en 1 éve azóta olajcserékre jött meg most fék cserére fog. Illetve 1 meghibásodása volt mégpedig a ~350E Km-t futott első féltengelyeket újra kellett cserélni. Rendkívül sok meghibásodása volt tényleg.... Aki ügyfelünk F01-ről váltott G11-re ő ~200E Km-t ment el a kocsival a lerakódott szívósor lett takarítva elkopott fékek olajak váltóolaj meg ami meghibásodás volt az-az,hogy a combtámaszba valaki beletérdelt és eltörött de megjavítottam azt is.... Micsoda hibák.... Nagyon nem mind1 milyen autót veszel... Másik F11-be szétolvadt az üzemanyag szivattyú csatlakozó azért mert beraktak okos riasztót..... De ez nem az autó hibája.... De bármit is írok azt senki nem akarja elfogadni.... Fel kell fogni ha használt 150-200-250E Km-t futott autót veszel arra kell költeni. Ha új autót/vagy nagyon fiatalt veszel arra nem kell de 2x 3x drágább.... Ennyi a történet és pont.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
blade01
újonc
válasz MPowerPH #44628 üzenetére
Nekem még arra sincs időm és őszintén kedvem se, hogy naponta ide felnézzek, de szerintem ez egy hasznos fórum. Mert vannak itt tapasztalt és hozzáértő emberek (te maximum tapasztalt, bár egyre több a kétségem).
Inkább a hisztit érzem nálad "nem változtatok nevet mert hozzám nőtt, de fúj BMW". Jót mosolygok Nem szeretnék személyeskedni, nem ismerlek, lehet tök jó ember vagy csak egyszerűen megutáltad a márkát. Eddig értem is, de akkor minek jársz ide vissza? Bár szerintem már megfejtettem. Én akkor is imádni fogom ezt a márkát, ha már esetleg nem lesz ilyen autóm. Drága? Igen, nyilván. Luxus? Igen. Ezért is vágynak rá annyian. Amúgy is autót érzelmi és anyagi szempontok szerint vesz az ember.
Ma reggel megint jött sms, már házhoz jönne a kereskedő és azonnal fizetne, lassan le kell vennem a hirdetést.. Egyenlőre nincs mire váltanom (és szívem szerint nem is szeretnék).Szeretem azt is, ha valaki csak kiragad mondatokat a szövegkörnyezetből és nem az egészre reagál. Írtam "Magyarországon az 1-es BMW is luxus ha nem a legalapabb fapados". Elég kimenni egy főút mellé és megnézni mi az átlag autó.. Ja és nem ám Budapesten (de amúgy még itt is) hanem vidéken (nem, nem Győrben..). Amennyit olvastam tőled te itthon a felső osztályba tartozol. Sajnálom, ez is tény.
Írod nem kéne M3. Még el is hiszem, ha ki kéne fizetned, de amúgy ne haragudj.. inkább mégse
C63 AMG szép, nem is vitatkozom, bár nekem (nem tudom ebben az van-e még) a kínai vastag szélű tablet belül teljesen elvette a kedvem a Merciktől. Na meg a tolató kamera képe és "csíkjai". Sajnos kell nekem a szűk garázsba.. És ez egy Merci.. Az én autóm (igen, alap motor kb) számomra szebb és elnézve a szigorú szabályozást nincs is értelme a nagyon gyors autónak a jövőben. Sőt a belső égésűnek sem lassan..H.Ezredes és az "én szerelőm" aki a család barátja ért hozzá. Mondjuk hasonlattal élve ez olyan, mint az orvos kontra a beteg rokona.. Nagyon megbecsülöm a JÓ SZERELŐT! És nem is értem miért fáj neked, hogy H.Ezredes speciálisan BMW-ket szerel, ez talán nem azt feltételezi, hogy kívül belül ért hozzá és vakon megmondja mi lehet az autó baja? Pont ez a bajom a tényleg új autókkal, hol van belőlük a 6-10-20 éves változat ahol már tudjuk mi a nyűgje? Fel van fújva ez a kigyulladós sztori is, úgy tűnik már lehet tudni mi az oka, tehát lehet ellene tenni. És mi van azokkal a motorokkal és hibákkal, amiket még nem ismerünk? Nekem azok sokkal félelmetesebbek.
-
Hikvision
senior tag
válasz H.Ezredes #44672 üzenetére
Nem írtam, hogy nem akarok olajat cserélni, hanem azt, hogy minek cserélgessek 8-ezrenként, ha úgy is eladom az autót 1-2 éven belül? Ennyi erővel húzzak a bőrülésre pokrócot, hogy majd a következő tulajnak új állapotban legyen? vagy a kormányra tekerjek folpackot, hogy ne kopjon? Szerintem túlmisztifikálod ezeket a dolgokat, aki megteheti, hogy garanciális autót vegyen, az pont leszarja, hogy a kötelező szervizben tényleg lecserélik, vagy csak ráöntenek, hiszen garanciális, ha beszarik majd megcsinálják, azért vett ennyiért autót, hogy ne kelljen foglalkozni a vezérléssel, a láncokkal, meg a többi szarsággal, csak simán használja és örül az autónak.
Ez nyilván azoknak fáj, akik 3. - 4. tulajdonosok, és ők meg majd szopnak a sokat futott levetett szarokkal, mint ahogy én is tettem idáig rengeteg autónál.Ha 10 évre vennék autót, akkor nyilván cserélgetném 10-ezrenként az olajat, de aki 10M fölött vesz autót, az ritkán tartja meg pár évnél tovább, és ez szerintem így is van rendjén.
Szerelő szemmel, pedig ennél nem is lehetne jobb helyzetben az ember.
Látom, hogy téged az idegesít, hogy szarozzák a bmw-t, és a környezeti normák meg az EU szarságok miatt baszódik el a motor, de erről akkor is a bmw tehet, a japán autónál miért van még ma is 15-ezres olajcsere intervallum? Érdekes ott nem is hullik szét 200-ezernél a motor.
20 éve a PH-n.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Hikvision #44674 üzenetére
Általánosságban írtam de magadra vetted nagyon feleslegesen.... ( vagy nem ? ) Te benzines Lexusba ülsz ne hasonlítsd egy dízelhez.... Hogy lehetne ???? Meg,hogy jön ide a benzines Lexus 15 ezres olajcserével a Dízel BMW-hez amibe 30 Ezrenként írják... Tisztában vagy azzal,hogy a dízel DPF-es autóba megy a gázolaj a regeneráció miatt amíg a benzines Lexusba ilyen nincs... Mitől kopna el ??????? 2X sűrűbben van olaj cserélve.... Pont ezt írtam le ha normálisan le lenne cserélve az olaj és szűrők cserélve 300E Km-es korában se lenne elkopva a csapágy.... Miért nehéz ezt megérteni ??? Dízel autóban foglalkozni kell az EGR miatti kokszlerakódással. Tisztában vagy ezzel te is. Nehéz elfogadni,hogy nem gondozásmentes a motor ???? Nem azért megy tönkre a motor mert szar hanem mert ilyen b.zi olajcserék vannak megadva meg szűrőcserék és senki nem akar hozzányúlni mindenki csak használni. Tünet nélkül üzemelt a motor nem hullott szét De mivel tudom,hogy foglalkozni kell vele meg lett csinálva.... Miért baj ez ???? És ha ő azt a pénzt ami egy új autó és használt autó között van befekteti , elnyaralja vesz másik autót a te szavaiddal élve elkokainozza ???? Te el akarod adni 1-2 éven belül ő nem. Mások vagyunk más igénnyel az első tulaj/tulajok leszarják az autót utána pedig foglalkozni kell vele ennyi a lényeg.... A te szemszögedből egy BMW se lenne szar se Audi se Merci se semmi mert gyakorlatilag új autóba ülnél és mielőtt a garancia lejár eladnád.... Akkor mit érdekel téged,hogy mi lesz a BMW motorjával vagy bármijével ?????????? Ilyen alapon teljes nyugalomba vehetsz BMW-t nálad soha nem lesz baja Teljesen felesleges dolgokról beszélünk mindenki sír,hogy jaj miért kell belekölteni egy ~250E Km-t futott autóba de mindenki vagy új vagy alig használt kevés Km-es garanciális autóba ül.... Nem teljesen mind1 mi lesz vele ha eladjátok garanciaidő lejárata előtt ???? Ki nem szarja le akkor ????????? Nálad úgy se lesz baja ilyen alapon miért kell szarozni a BMW-t ????? Mindenki vígan mehetne gond nélkül 100-150EKm-ig de addig úgy se lesz meg senkinek ha 1-2 évente eladjátok... Szóval felesleges szájtépés az egész..... Ezek a bajok garancia idő lejárata után jönnek vagy mondhatom 150-200E Km után.... Rég másik autóba ülnétek mire baja lenne akkor mi a gond ???? Még jó,hogy az új autók amikben ültök és garanciális nem szar ez csoda????????????????? Hagyjuk már.. Felesleges az egész ami itt megy..... Természetesen ez nem neked szól hanem mindenkinek....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
A válasz banális. Igaz fillérb@szok az emberek.... Képzeld el ha 100E Km alatt nem 3x kellene olajat cserélni és 1x levegőszűrőt az mennyi +kiadás lenne 6X kéne olajat cserélni + minden alkalommal levegőszűrőt is. ha 15E Km-re vinnék le a 10-ről nem is beszélve.... Nem akarnák kifizetni az emberek... Így is az ügyfelek 90%-a tisztában van vele,hogy kellene 10 max 15 ezrenként cserélni és levegőszűrőt is de leszarják ha tehetnék egy forintot se költenének bele..... A kötelező szervizre is csak azért viszik be mert kötelező,hogy meglegyen a garancia.... Nem vennék meg az autót mert drága lenne a szervizköltség.... Ilyenek az emberek.... Nyugodt szívvel bemehetnének és kérhetnék,hogy cseréljék le a szűrőket és az olajakat 15 ezrenként de szarnak bele mivel mielőtt lejár a garancia eladják vagy ha eléri a 100-150E Km-t..... Másik példa F13 M6-ra bemész a márkaszervizbe és irdatlan pénzeket kérnek el... 2 hivatalos olajcsere között lecseréljük mi +-ba az olajat csak,hogy ne menjen olyan sokat vele illetve sokat kérnek a márkaszervizben és egy M6-ra se akarja kifizetni a tulaj...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #44677 üzenetére
Persze nyílvánvaló, de a megbízhatóságból fakadó jó/jobb hírnév nem ér meg egy bizonyos arányú vásárlói réteg feláldozását, mintsem az örökös szidalmakat és bosszúságot látni? Egy gyártónak a jó reputáció igenis fontos kellene, hogy legyen.
Én sem adom el olyan embernek az autómat szívesen, aki sóherkodik a karbantartáson, ez a gyártók esetében is igaz lehetne.
Érdekes, nem is olyan túl régen még nem volt ez a nyújtott olajcsere annyira elterjedve, mégis voltak újautó eladások.[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
A gyárat nem érdekli, hogy mi lesz garancia időn túl a motorral, addig pedig kibirja. A zemberek pedig megveszik az ujat és verik a mellüket, hogy csak 30 e-nél kell cserélni. Őket sem érdekli, mert eladják, ha letelt a gari. Itt jövünk a képbe pl. mi magyarok. Megveszünk egy fost. A többit már tudjuk...
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Hikvision
senior tag
Igen, köszi, pont ez volt a lényege.
Nem hinném, hogy ha levinnék a BMW-nél 15-ezer kilométerre a kötelező szervizt, akkor nem hordanák el időben szervizbe, mivel akkor ugrana a garancia, amire még az első tulaj is figyel, ha már másra nem.
Ez egy nagyon jó marketing fogás, mert az új ügyfél látja, hogy csak 30-ezrenként kell elvinni szervizbe és ez egy jó pont, és ami valószínűleg nem feltétel egy autó vásárlásánál, ha nem flottás az autó, a másik jó pedig, hogy így garantáltan szét megy a motor mire lejár a garancia, tehát tolják majd bele a gyári alkatrészeket milliós nagyságrendben, mint a fenti példa is mutatja.
Lehet ezt cifrázni, de akkor is tetves gáz egy pár éves autónál, hogy gyári szerviz előírás szerint 200-ezernél gatter a motor, és ezt lehet cifrázni, hogy így az első tulaj meg úgy, de minek vigye sűrűbb olajcserére, ha nem kötelezi rá senki? Azt se tudja az emberek 99%-a, hogy mi az a DPF, meg EGR. Nem a tulaj tehet róla, hanem a BMW, és üzletileg ezek szerint még így is sokkal jobban megéri nekik ezt bevállalni, mert a sok bmw fanatikus örömmel locsolja a pénz a széthullott autókba, jó kis gyári alkatrészárakkal.
így nem csak az új autón keresik meg a nagy pénzt, hanem utána a genuine bmw parts-okon is, minden egyes feltámasztásnál.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
H.Ezredes
őstag
Hiába ilyenek az emberek.... Mondom megtehetnék,hogy lecseréltessék. Bemehetne 2 olajcsere között,hogy márpedig kérek olajcserét és szűrőket nem küldenék el őket. De nem teszik... A hajlandóság sincs meg... Marad az 1% kivétel.... Az,hogy kigyullad egy 2009-es E90 2010-es F10 vagy pár fiatalabb 4-5 éves autók azt leszarják.... Mivel 1 nem is gyártják 2 kifutottak a garanciális időből... Régen a diffi olajat is kellett cserélni most már úgy csinálják a diffiket az elmúlt 10 évben,hogy nem raknak bele leeresztő csavart csak feltöltőt.... Mind megelőzhető lenne.... Másik példa G30 mikor vadi új volt hívott egy ember ilyen kis programozásra 20K-t mondtam és áhh az sok annyiért nem kell..... Nem egy szakadt e39-ről beszéltünk hanem egy vadi új G30-ról.... Ha valaki 20K-t nem akar belekölteni az új autójába szerinted az olajat lecserélni ???? Meg a másik minek cseréltessem úgyis eladom 1-2-3 év múlva válaszok..... És nem az 1-2 esetleg 3 éves Garanciális kevés Km-es BMW-kkel van a baj.... Szóval aki ezzel takarózik,hogy azért nem vesz új/ vagy kevés Km-es garanciális BMW-t mert a 150-200E Km-es lejárt garanciális autók kigyulladnak vagy a 2009-es E90 azon mosolygok.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
Attól nem fognak lecsökkenni a BMW eladások, mert 5-6 év után szivni fog egy réteg.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
Meg egy kis adalek. Pl Floridaba bemesz egy szalonba es ki van rakva,hogy 100 150E Km ig BMW Merci Audi szervizkoltsegek Pl BMW 1000$ Merci 1500$ Audi 1600$ azon versenyeznek ki tudja kevsebb koltseggel letudni az adott kilometereket.... Minden rohadt Ft $ € miatt meghalnak a tulajok... Ha felere csokkentene a szervizintervallumot a BMW es legszurot is kozelezoen csereltetne minden alkalommal akkor 2,5X-3X an megnovekedne a szervizkoltseg amire kiakadnanak az uj vasarlok. Mennek mas markahoz mert azt mondanak ez tul koltseges bezzeg a mercit sokkal olcsobb szervizeltetni.... Ahogy az emberek a fogyasztasnal is mindel literert es deciert remegnek..... Ha nem szamitana se a szervizkoltseg se a fogyasztas mindenki V12-vel jarna meg M-es autoval de az utolso Forinter is megy a remeges...... Es a gyarak akik az uj autokat rakjak ossze nem nezik mi lesz az autokkal 200-300E Km es koraba mert nem abbol elnek,hogy a masodik harmadik vagy negyedik tulaj mit szopik. A lenyeg az ELSO eladas a szalonba. Csak az szamit,hogy a szalonbol BMW-t vesznek vagy elmennek Lexust venni.... Amig sokan hibriddel akarnak menni mert azzal mennyit sporolnak meg elektromossal meg minel kevesebbet fogyasszon az adott auto ezek az emberek nem remegnek a 2,5-3X-os szervizkoltsegeken ? Sirva rohannanak at egy masik szalonba.... ( bocsanat telefonrol irtam ) ezekkel a szar feltetelekkel is kibirnak az autok atlagba ~250E 300E Km-t szerintem ez mar onmagaba csoda.......
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz H.Ezredes #44686 üzenetére
Itt végigolvastam az utolsó pár hsz-t. Hát én nagyon csonáldkozom, hogy aki használt kocsit vesz az fosik költeni rá mert mennyibe került. Esetemben is sokan mondják vegyél bele motort.....mondom neki te debil ha veszek egy másik motort ugyan úgy generálozni kell mert nem fogok belérakni valami nem tudom milyen motort...amiről azt sem tudom mit ki hogy használta. Csodálkoznak, hogy 3500 eurot kifizetek majd érte...Igen ki fogom fizetni mert tudni fogom, hogy 0km-es kocsiba fogok ülni, amit csak én használok és fogyaszt tetves 15 liter gázt maximum, ami átszámolva....3000ft/100km. Ami valljuk be édes kevés!
Összességében lesz egy 0km-es luxus kocsim 9000 euroért. Tessék lehet mondani mit kapni most 9000 euroért....trágya fábiát amiben a derekadat szétcseszed, vagy mást?!
Sokan nem értik meg, hogy egy használt kocsit megcsináltatni olcsóbb mint tiszta új kocsit venni. JÓVAL olcsóbb. Aki meg nyögni akarja a lízinget az meg vegyen tiszta újat![ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
válasz molnarpeter #44645 üzenetére
Szép,jó stb ez az e-tron csak 40 milla. Sajnos nem vagyok a haverok táborába és így nem telik rá. Még az 500 ezres lízingre sem. Max 300k,de még az is rengeteg.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
lali81
tag
totalcaron fent van az új X5, az odaver ám rendesen..[link]
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #44692 üzenetére
Ha kicseréled a láncot a főtengelyt a hengerfejet meg mindent, akkor nem 0km-es lesz? A váltó komplett felújítása 1200 euro. Még az előző tulajnál, azaz 3 éve cseréltek benne váltót!
(#44694) lali81: Szép, meg jó, meg minden csak éppen nem a mi pénztárcánknak lett kitalálva.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
KAMELOT
titán
Sajnos az előző tulaj akinél csak 1 évig volt a kocsi, cserélt benne olajat csakhogy a tömítés amit oda kell tenni arra ba...tt rá. Így csak sima szilikont tettek oda neki, ami a meleg hatására idővel engedett. Így a használat során lassacskán elcsöpögött a váltóból az olaj. Ez már a múlté. A kocsi jó kezek között van most, meg lesz csinálva.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-