-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MPowerPH
félisten
válasz RedDot #44053 üzenetére
xd -nel szokott meg az osztomu hasonlo hibat generalni. Sajnos nehez megmondani, foleg igy. Javaslom, a gyari BMW szerviz helyett keress egy specialistat, aki tudja, mit csinal. Mert az ilyen hibak utan van az, hogy a kokler kicserel minden szir-szart az auton egy vagyonert, de a hiba utana is jelen van.
Vagy gyordan add el az autot, es vegyel valami koreai vagy japan gepet... Azok jobbak is, es problema sincs veluk. A BMW egy hatar szar, ugy uber alles. Foleg ezek a 4 hengeres csodak, amik egy forintot nem ernek. Ez maganvelemeny.Don't Tread On Me
-
KAMELOT
titán
válasz MPowerPH #44055 üzenetére
+1 én is azt javaslom, mert volt rá sok példa. haver X6-nál sem tudtak mit kezdeni a BMW szakszervizben semmit. Majd elvitte olyanhoz aki kimondottan BMW-kel foglalkozik. Megtalálta a hibát neki.
Szakszervizbe soha nem vinném a kocsimat. Azok ott találgatnak csak.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
RedDot
tag
Nagyon köszönöm mindenki hozzászólását és segítségét! Elviszem egy jó kis szakihoz!
-
Skizz
addikt
Ha már talányok:
E60 530xd bekapcsolt tempomattal, inkább alacsonyabb sebességnél (<65kmh) rángat. Mintha rosszalkodna a tempomat, picit hagyja lelassulni és picit rágyorsít kb. 1 másodperces különbségekkel. Ilyenkor a fordszámmérő is ugrál kb. 100 rpm-et, tehát rendesen látszik ahogy nagyokat gyorsítgat, de mivel a gyorsítás szakasz kb. fél másodpercig tart, ezért így tartja a sebességet. Marha idegesítő.
Valaki? -
szőröscica
addikt
-
MPowerPH
félisten
Szerintem is Wandler... Es ahogy irtak, ha regi a valtoban az olaj, nem csereltek es sok a km, akkor nem nagyon szabad visszaepiteni uj olajjal, mert sokaig nem mesz vele... Tehat +1 valtofelujitas is kinez. Ott vagy, hogy fel milla sem takarja be...
Ha nem az, akkor nem fog annyiba kerulni. De BMW -nel nem lehet tudni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #44064 üzenetére
Ez nem GM váltó..... ( a GM hajlamos volt ilyen problémára ) Ki kell cserélni !!!!!!!!!!!!! Főleg egy olyan autónál amin csak egy wandler hiba van. El se tudod képzelni mennyi ilyen autót csináltunk és nem voltak csak egy wandler miatt teljesen szétszedve a váltók és nem lettek felújítva + nem is raktuk vissza a régi olajat....A váltó elejét széthúztuk ,hogy a kopott siklócsapágyakat kicseréljük de ennyi.... Mondom ezt úgy,hogy sok sok éve csináljuk ezeket.... És ha nincs úgy baja a váltónak csak mondjuk van benne 200-250-300E Km akkor is ráfér a csere nem lesz baja a váltónak.... Ha egy ZF 6HP váltónak olajcserétől baja lesz ott már eleve szar a váltó. Ne terjesszük ezt a nem kell cserélni dolgot a ZF 6-8HP váltóknál...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xero
nagyúr
válasz H.Ezredes #44065 üzenetére
Mondjuk nekem a gm váltó sem térdelt le még(!!!) szemben más dolgokkal. Igaz tavaly is új olajat kapott, meg előtte 1-2 évvel, illetve előtte 1x még kapott. Tehát 220e alatt kapott 3x új töltetet.
Az autó amúgy kibírta az 1500km-t. Már csak egy 1000-est kell még kibírnia.
A mercit megnéztem. Nos igen. Rohadtul más liga. Igaz fullos F30-hoz még nem volt szerencsém, de ez nagyon kellemes beltér. Az AMG performance kipufogó nagyon hülyegyerekes nyitva, durrog ha kell ha nem. Mellette megy mint a mérgezett egér. Nem mertem teligázzal gyorsulni, de simán hihető az 5 alatti 0-100. Hozzá a fogyasztása sem tűnik veszedelmesnek. A computer 10.5L-t hazudott 10.000 km-re. Tettem egy szemtelen ajánlatot és kértem egy hitel kalkulációt a felére. Most pedig várakozunk.
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #44065 üzenetére
Srac a ZF8HP -ban 220k km utan csinalt egy olajcseret, latszolag elotte meg rendben volt az egesz. A cseret koveto 5k km mulva elkezdett rantani...
ZF allasfoglalasa szerint ha ilyen szinten kitolod a csereperiodust, akkor nem ajanlott cserelni. Meg kell varni, amig leterdel. Hivatalosan megerositve. Nyaron en kulon rakerdeztem, amikor naluk voltam atomlesztesen. 140k km utan is mar boven tulhasznalt volt az olaj a valtoban. Az eloiras a ZF -nel 100.000 km. Nem volt rossz, hidegen lehetett erezni, hogy mar nem az igazi. Aztan csere utan eg es fold.... Ott van Toletek par km -re a ZF magyarorszagi kirendeltsege, kerdezz ra magad, mi az O eloirasuk.Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Egy olajcserétől nem is fog... Akkor állhat fenn,hogy baj lesz ha soha az életben nem volt cserélve és van benne 3-4-500E Km és vagy 10-20éves... De akkor sem garantált,hogy tönkremegy mert lecseréled csak van rá esély...
(#44067) BMW001
Ismerjük őket szoktunk járni oda.... Hidd el elég sok váltót megcsináltunk. Nem akarok ezzel vitatkozni és nem azt mondom,hogy hallottam egy x y embert. Én ezeket csinálom évek óta. Mondjuk nekem erre speciel egy ~10 évnyi rálátásom van műhely szinten meg egy 30 éves rálátás !! Én nem foglak meggyőzni arról,hogy kell cserélni de kérlek te se akarj meggyőzni másokat,hogy nem kell... ( egyébként halkan jegyzem meg édesapám már a váltókat is írja és visszahozott olyan váltót ami folyamatosan ledobálta magát vészprogramba+ sok más váltón mást is megoldott szoftveresen.... 6HP-t egyébként. ) Szóval az én álláspont és rálátásom az,hogy kell cserélni olajat + ha egy váltóval van probléma sok esetben szoftversen lehet orvosolni pl ütögetéseket stb stb.. Ha fizikailag egy wandler szar azt természetesen NEM. És mondom ezt úgy,hogy nem a ZF-et megkérdeztem meg nem hallottam,hogy a Józsinak a haverja azt mondta,hogy. Gondolom azért ha én ezeket mondom elhiszed nekem
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #44067 üzenetére
A másik meg ha valami tönkremegy az emberek 99% hajlamos összehozni az előzőleg cserélt dolgokkal. Pl tönkremegy a váltó az azért volt mert előtte váltóolaj volt cserélve.... Valami tönkrement a motorba azért történt mert chiptunigolva van autó..... Nagyon sokszor azért mert ez vagy az volt csinálva az autón már arra húzzák rá a bajt miközben semmi köze nincs hozzá.... És sajnos ez nagyon így van.... Pl volt nálam átvizsgáláson egy autó és felhívott,hogy az M0-on félreállt mert olyan hangok jönnek kocsiból ,hogy mindjárt szétesik. Mondom megemeltük csak az autót semmi nem történt vele... Mondom a szar M0-ás betonlapok adják ezt a hangot nyugodjon meg... Fél óra múlva felhívott,hogy igen ahogy lejött megszűnt a hang.... Szóval ha váltóolaj cserélve volt és ezután tönkrement a váltó az csakis a váltóolaj csere miatt lehetett... hát persze Ha pedig olajcsere után tönkremegy a motor az azért volt mert olajat cseréltünk.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skizz
addikt
Fú, lavina.
Nem tudom srácok, hogy mi volt előttem (osztrák szervizkönyves 270ig, kiolvashatatlan), de 280nál nálam rögtön kapott egy váltóolaj+szűrőcserét. Most 290.
2 hete kb., nyílegyenes száraz úton 2x előugrott egy 4x4 hiba, aztán soha azóta. Összefügghet ezzel?
Mi az a wandler és mi megy rajta tönkre?
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #44072 üzenetére
Van 4 db félrekopott, az jó? Nem nagyon akarok venni, lehet marad fent a nyári... úgy se járok vele ha hó lesz.
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #44074 üzenetére
Nincs kérdés akkor, vegyél rá valami normálisabb télit.
-
Skizz
addikt
Ja, hogy citrom.
De miért a tempomat hozza ki belőle az állatot? Egyébként teljesen normálisan váltogat. Volt már alattam kipurcant citromos Merci, van viszonyítási alapom... az se fel, se vissza nem szívesen váltott, csak beremegett tőle a bódé és nem találta a fokozatokat.
Itt most semmi ilyesmi nincsen, csak a tempomatos malőr.
-
H.Ezredes
őstag
4X4-nek nincs köze hozzá teljesen más.... Turbinánál azért ingadozik a fordulat mert nyit/zár nem a turbina miatt fog szarul váltani egyébként a mercinél valami magában a váltóban nem volt jó..... Próbáld ki tempomat nélkül,hogy mész pl 100-al és látni fogod,hogy ugrál-e a fordulatszám vagy nem ha ugrál nagyon valószínű,hogy szar a turbina átlagban ~ 300E Km-t mennek el pont időszerű. Tempomattal meg azért veszed észre mert ott mész fix sebességgel ugye....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
Adja Bar en nem csipazom csak a nyarat. A szep osz, mindosszesen 1 honap, tavasz detto, a tel meg 4-5 honapos tobbnyire, az is szurke, tobbnyire ho mentes, de barmikor eshet akar Aprilisban is.
Errol jut eszembe. Vennem kell teli felnit, gumit mert a regi Style 31-et eladtam. Megmondom oszinten nezegettem 17-es felnit (eredetileg Style 66-ot akartam egyreszesben) , hogy ilyenkor is mutasson vmit az auto es talaltam is szep Style 80-at pl. de a 220.000 forintos garnitura arat soknak talalom szoval lehet leszarom es veszek 16 -os acelt ra bagoert azt jonapot.
Egesz egyszeruen a teli szett nekem 3-4 honapot van fent csak! Raadasul ebben az idoszakban nem megyek tobbet 5ezer km-nel. Az, hogy uj teli gumit se veszek biztos hisz nem erne meg mert hamarabb eloregedne minthogysem elkopna. Ennyi penzt sajnalok teli szettre az agyon sozott magyarorszagon.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
cOxeR
Ármester
Csináltam videót is, majd linkelek be.
Nekem elkopik a télim is, sose vettem használt gumit. Én télen is sokat megyek, napi 100km körül van az átlag.Nagyon ritka, ha egy héten nem megyek legalább 6 napon ennyit.
Viszont ha mar felni/gumi, van valami negatívum, ha nyári szetten áll kint a kocsi egész télen?
Vagy ne pocsoljek tegyem fel a kopott telit es rakjam el a felniket nyári gumival a melegbe?[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #44083 üzenetére
Az még az SE-nek is jól áll
-
Anubris
őstag
Több mint másfél millió autót hív vissza a BMW.
-
negro
őstag
En nagy hasznalt gumis vagyok/voltam mert 1/3-ad aron vettem 70-80%-os gumikat es sose volt gondom veluk. A mostani P Zero is csak azert uj mert nem volt meretben jo hasznalt most. Teny... az uj gumi szaga adja na
Egy uj teli nekem jo lenne 8-10 evig kb. mar a minta alapjan. Ezert nem opcio mert felesleges penz kidobas. Egy 7mm-es 2016-ban gyartott fel aron boven jo.
Masoltalak
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #44083 üzenetére
neztem ilyent is. igazabol szentsegtores, hogy ilyeneket akarnek telire befogni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #44091 üzenetére
jaja. ~10 eve oda jarok/jartam. privatban elkuldom ha erdekel.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
kenguru99
aktív tag
válasz CharlieDrop #44087 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz kenguru99 #44093 üzenetére
Es az ujabb szegyen... Ha meg leeg az autod, akkor szettarjak a kezeiket, es elhajtanak. Mocskos egy bagazs, egyre hulladekabb autokkal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KAMELOT
titán
válasz MPowerPH #44094 üzenetére
Még így is megéri nekik gyártani, hogy ennyi autót hívnak vissza! Hogy követhet el ilyen hibát egy gyár? Elméletileg a gyárból hibátlan letesztelt kocsik jönnek le. Továbbá minden kocsiban alap tartozéknak kéne lenni egy tűzoltó készüléknek. Sajnos ezekre nem gondol senki! Ennek a vezető ülés alatt kéne elhelyezkedni. Sőt 2 darabot kötelezővé tennék!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #44094 üzenetére
Érdekes ,hogy azt mondják a hűtővízzel keveredett kipufogógáz meggyullad és leég..... Gyakorlatilag EGR hűtő 20 éve van bent és a régiek is nem egyszer szakadtak át ahol keveredtek az extrém magas hőmérsékletű kipufogógázzal és mégsem gyulladt ki egyik autó sem.... Pedig a régi M57 D1-től kezdve a legújabb M57-ig mindegyikbe volt és olykor tönkre is ment.... Pl nekem is tönkrement azon kívül,hogy fogyott a vizem és 1x nyomott egy fehér füstöt a kocsi nem égtem le.... Sőt egyik autó se égett le se gyulladt ki... Pedig az újabbak mind DPF-es autók és összességében sokkal több ilyen van az utakon mint az újabbak.... Én szerintem attól gyullad ki,hogy eltörik a cső és a kipufogó gáz "kiszabadul" amiről már raktam is fel képet.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄