Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Kicsit tud a csávó. Egy ilyen drifttaxival én is körbevitetném magam, csak egyszer járjak arra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kis olvasmány az M52-M52TU-M54 -es erőforrásokról. Most találtam, sokat elmond.
Snooker: Igaz, az sem gyenge. Az még ropogósabb, még hörgősebb. Ellenben nem olyan mély, mint a V12.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15793 üzenetére
e36 m3 ..eisenmann
nekem ez a legjobb hang.
na jo f430 novitec rosso
áhh megnéztem ujra best üt mindent...90 to 290...14sec
nincs luyk,nincs fokozat.csak huz bazzzmeg[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Egyébként V12-es AMG -t akartam írni, hangban eddig az állt hozzám a legközelebb. Nagyon eltalálta azoknál az AMG a kipufogó hangolását. Bár itt lehet a V12 is közrejátszik.
Ez a V8 már közelít ehhez. De ezen a téren továbbra is a Merci a király.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15780 üzenetére
ezek bizti jo munkát végeznek de az ára 7számjegy.az a 450ló elég tisztességes.bár lássuk be a 40i eléggé alul loerősített volt anno.
Ez kérlek szépen egy f10 550i by ac schnitzer..hát gyakorlatilag M5 tudású....ára vajon hol lehet.
[link]...0:23tól...áhh szerelem.ez kéne
saguaro>>figy ennyi pénzért simán megéri.külsőre nem tünik gázosnak.küszöbb, doblemez széle megnézős.onnantól elválik milyen a karosszéria.ha melegen nagyon csörög akkor hidrótőkecsere.ja és ha nem forog el a végéig akkor tengelycsere is. számolj azzal hány éves 16i technika ez nem fog 6liter fogyasztani meg 7et se....kiindulásnak teljesen korrektnak néz ki.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Tálydi
senior tag
válasz saguaro #15785 üzenetére
Én elsősorban az eladót figyelném, gesztusok, hangnemek, szemkontakt Kicsit hülyén hangzik, de így többet lehet megtudni az autóról, egyébként meg csak a szokásos, motor, futómű, de leginkább arra alapoztam a véleményemet ahogy kinéz. Tipikus boyracer, olcsóbb 4hengeres 16i, nagy felni, szemöldök, ezek egyoldalról jók hiszen így jobb esetben törődött vele, de mindenki tudja, hogy 100Le neheze(bbe)n mozgat 1,2 tonnát, jampiskodásra pedig így nyilván többször kapott redline-t. DE, ha valóban van egy jó lakatosod, nagyon sok elektronika híján, kevesebb az esélyed a szívásra. Most nem találom Csikósnak a cikkét, ahol vett egy mergát, mennyit vesződött vele, ugye érhetnek meglepetések.
Tehát, szvsz-> Eladó személyisége-> beülsz, 10-15km, megnézed lent fent hogy húz, füst, karter, kipufogó, egy körforgalom tempósabban, a váltó állapota is sokat elárulhat stb. Konkrét dolgokat nem tudok neked mondani, ennek a sok kicsinek kell majd adnia egy képet. Plusz vásárlás előtt népítéleten érdemes tájékozódni a típushibákról.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
saguaro
tag
Srácok, erről a kocsiról mi a vélemény?
Később költenék rá, rendbe raknám, csak egy jó kiindulási alap kellene.
Max 350.000-em van most rá, átírással, regadóval együtt, ebből kéne egy jó alap, amit lehet szépítgetni.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
aero.
veterán
-
MPowerPH
félisten
Na, elkezdtem keresgélni új első lökhárítót műanyagokkal, és körbe krómot. Nem sürgős, tél végén rakatom fel egyébként is. Ezt még megcsináltatom, és eladásra kész lesz az autó.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15779 üzenetére
A százalékokat nem tudom. Annyi bizonyos, hogy egy 288 lovas 540i kompresszorral 450 lóerőt képes előállítani biztonságosan, a mindennapokra. Nem tudom ez turboval mennyi lenne.
SC Motorsport foglalkozik ilyennel, ők biztosan nem végeznek gány munkát. Vagy ott a DS Motorsport is, szintén BMW -re vannak szakosodva, ők turbo -t is beépítenek.mod: Jah, a kép el lett tolva. Erről van szó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15778 üzenetére
jo ez az acs szerintme mai napig üt.és ver jopár mai bmw.t...pedig már vagy 4-5 éves konstrukcio.e90vsV10...kevés ellenfele van.szerintme az M5öt is elkapja ez a verda a sulya miatt.
a 1999es 523.nál mé milyen jo hogy egy e46 touring vana képen.
amugy jol elmondtad a kompresszor és a turboalkalmazás paramétereit.csak ugy ha valaki tuningol a lényeg a minnél erősebb kocsi.
márpedig a kompresszor nagyátlgban kb 33%kal mig a turbo kb 50%kal képes az ugyanazon szivomotor teljesítményét növelni.és innentől bukos a kompi.pláne az ára miatt főleg átlag sufnituning esetén.
nem sufnit meg maximum a hamann, acs, alpina, ilyenek tudnak ...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Volt szó itt a gázról. A BMW épített gyárilag gázos kocsikat. 1996-ban volt 518g, 1999 -ben pedig 523g.
Itt meg egy AC Snitzer GP3.10 LPG. M3-as, a V10-es motorral. Gázzal 552 lóra képes, azért nem gyenge.
Ráadásul nincs ólomkibocsátás és szén-monoxid kibocsátás értéke is nulla, tehát elég környezetbarát.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A kompresszor alacsony fordulaton is képes rendes nyomást előállítani, nincs turbo lyuk, tehát állandó reakciót kapsz. Ez az azonnali reakció, és a magasabb elérhető telejsítmény az, amiért érdemes a kompi. Mert teljesítmény terén is jobb egy mechanikusan hajtott kompresszoros motor. Hátránya, hogy a motortól veszi el az energiát, mivel közvetlen a főtengelyről kapja az ívet, így erős a többletfogyasztás, bonyolultabb az egész rendszer ezért drágább is, és nagyobb a hibafaktor.
Kompinál van egy munkatartomány, amit ügyesen be kell lőni. Szűkebb ez a tartomány, mint a turbo esetében, tehát a kompis motort nem érdemes halálba pörgetni, alsó és közepes fordulatig viszont odab@sz. BMW-re azért ideális, mert a sima sor 6-ok és V8-ak alapjáraton is alacsony fordulaton üzemelnek()max. 6k rpm, így ezeknél be lehet lőni, hogy a teljes tartományban meglegyen a megfelelő nyomás. Az ilyen 7-8500RPM-et forgó motorokra már nem ideális, ilyenek az M-es BMW-k.A turbo ezzel ellentétben 'hulladék energiát' hasznosít, ugye itt a kipufogógázra kell gondolni. De van turbo lyuk, és magas késedelmi idő. Persze itt is van több lépcső, lehet bonyolult, változó geometriás típust is alkalmazni, amivel a turbo lyuk megszűnik. Ellenben a teljesítmény itt is alacsonyabb lesz, és a késleltetés megmarad.
De ugye lehet ezt is kombinálni, ott van a konszern TSI -je. Ott együtt van a turbo és a kompresszor. Alacsony fordulaton a kompi adja az erőt, aztán a turbo átveszi egészen red line -ig.
Szóval ha van pénzed, akkor sor 6 -ra megéri a kompi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #15764 üzenetére
Kompit?! Mi előnyei vannak a turbóval szemben?
Okééé h. azonnali reakció de bonyolultabb, drágább és kisebb a hatásfoka.E36-al az az egyetlen bajom hogy már túl modern egy nyers élményautóhoz képest (pl E30 M3) viszont ha reccs van akkor nem igazán szeret megvédeni. E46 + 6henger
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #15772 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs az áráról, de 42-47k között mozog/db. Alpin PA4 jövőre lesz csak, addig be kell érni a V mintával. Az kicsit hangosabb, és erősebben kophat a belső fele. De a Michelin alapból 2x annyit bír, mint a többi, így az mellékes. A PA3 hiába van a listán, óriási hiány van belőle, itthon biztosan nem kapsz(máshol sem, alapból külföldi raktárakból hozzák). A4 mivel új minta, van belőle, de abból is limitált a mennyiség. Jó minőségű téli gumi olyan lesz lassan mint a fehér holló. 1 évvel előtte rendelni kell.
De igaz ez a nyárira is... Nincs elég kaucsuk.dragonfx: Hát vazzz, ha már élményautó, akkor maximálisan legyen az. Most az az 500k nehogymán földhöz vágjon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15764 üzenetére
áhhh van fenn 330ci kompresszorral 340loerős.e46...az kicsit jobb.ujabb
és ki nem nézed belőle...
nem kell erre turbo teso??minek??? 5.5alattvan 100on.ki tudja megfogni??? max egy nagyon szűk 1%.de az is csak akkor ha kitapossa a kocsibol az 500lovat...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #15769 üzenetére
Ennél nem. Most az összes BMW-s erre van rákattanva. Klubbról 7-en ilyet vettek most télre, ugyan ilyen méretben.
Vagy PA3 is jó, ha az asszimetrikusban bíztok.(én is mindig arra szavazok) Azt ajánlják az M3-M5-M6 modellekhez pl. De ez az A4 brutális lett, magasan a többi fölött van. És piszok tartós.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
Hello Srácok!
E60 525D LCI-re keres haver téli gummedlit, 225/55/R16 méretben. Valami tuti tipp?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dragonfx
veterán
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15755 üzenetére
hát ezért elgondolkoztató egy 25i.
én le se irom emnnyit eszik enyém városba...12+...bár most xar valami.ujfenn nem ujdonság.alkalmankétn hazsnálóm.nem esik jol.de nem ver földhöz.lexarom menjen.megnézzük mit birnekem elég lenne ha hosszutávra akarom hazsnálni az 18d.143lóval.megy.és keveset eszik.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #15757 üzenetére
Van egy olyan érzésem ha ez az újfajta csiga megvalósul akkor igen jó cucc lesz és mocskos mód drága is. Valahol tartok egy kicsit ettől a downsizingtól..
Nekem tettszik. Valahogy szívesen terelgetném én is..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #15755 üzenetére
Persze hogy nem. Egy 1,5tonnás, 200lovas luxuslimuzintól egyáltalán nem az. Sőt!
A lovak zabbal mennek. Ezzel nincs is gond ilyenkor nem sajnálja tőle az ember a naftát.Lehet öregszem? Ezek a szép E39-k egyre inkább bejövösek..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #15740 üzenetére
Hm, így valóban elgondolkodtató a gáz.
Tényleg jól fogyaszt a vasad de csak hosszútávon.
Találkoztam egy másik pécsi E39 28i tulajjal neki 8,5 a nagyátlaga normálisan vezetve.
Kemény.. Ennyit egy 1.6os benzines is könnyedén nyal...#15753 143ló egy 1,4tonnás BMW-be?! Az elég karcsú.
Inkább legyen pár évvel idősebb de valamivel erősebb szerinte, Még benzinre is marad egy kis fagyi pénz..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15752 üzenetére
baxki nézem dízel 416 ..de hagyján maxxmotion diesel 444
kellett nekik dízel....márpedig egy e90 20d.be ezt kellr aknia gyár szerint .számolj 444x5...7x390...olyan vészesen sokat nem buksz.hát aza lényeg neked megvan.hát ja a 28i tuti 12+ liter pesten.
18d kéne ..elég a 143 ló.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15751 üzenetére
Klubbon is a sok olajkályhás kételkedik, meg a 23i tulajok is csak néznek. De engem hidegen hagy, jót mosolygok rajtuk. Az én pénztárcám, abból fogy kevesebb pénz naftára, és ez nekem rendkívül jó, és nagyon fel tud villanyozni.(tegnap mondjuk pont más lett felvillanyozva, szintén azt hitte hogy csak szórakozok )
De nem értem mit sírnak, egy 20D 5l alatt elmegy, egy 30D meg 6l alatt. Attól még így is messze vagyok, nem beszélve arról, hogy Budapesten ez a 6.6 pont a duplája lesz. Talán az a gondjuk, hogy mostanság drága a gázolaj(ők választották), és biztosan a szervizben is költeni kell a mocira. Mert ugye mi ezt a fogalmat nem ismerjük.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15749 üzenetére
Jah, hát télen a hőmérséklettel van a baj. Az autó 15-24C között fogyaszt a legjobban. Most reggel túl hideg volt, ellenben hazafelé már 13-14C volt helyenként, ami érezhető is volt.
Szerintem 6.2l/100km reális lehet, mondjuk egy 205-ös nyárival, aminek alacsony a gördülési ellenállása. Télinek azért elég nagy ez az érték. Pl. Michelin Energy Saver, az másra úgysem jó, csak spórolásra. Nem tapad, nem tudod megfékezni vele az autót, de alig van ellenállása, és 2x addig bírja.Meg megmondom őszintén, nem akarok alatta menni. Ez még pont kényelmes volt, jót beszélgettem közben barátosnével, és nem stresszeltem, nem versenyeztem.
De ez csak hosszabb távokon működik. Ellenben mostanában csak rövidebb etapokra álltam ki a garázsból. És bizony egy hidegindítás, és bemelegítés sokat ront a fogyin. 12km kell, míg beáll a hűtővíz 80C-re, és a mutató középre vándorol. De 100-104C között van a normális érték.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15747 üzenetére
Senki nem hiszi el, addig amíg nem látja. Ma a kutast győztem meg róla. Mindig ő tankolja az autót, mivel magán kút. Azt tippelte, 26l megy majd bele...csak lesett mikor csattant a pisztoly. Ennél kevesebbet ezekkel a 255-ös gumikkal nem tud a gép, legalábbis ahhoz már csigáznod kellene. Majd nemsokára felkerülnek a téli papucsok, 205 -ös szélességet szerintem megérzi majd az autó is.
Egyébként piszok jók ezek a nyári Contik, ma 5C-ben megtudtam siratni őket az egyik körforgóban, és fogták az autót szépen. Persze nedves úton ilyen hidegben már ezekkel is vigyázni kell. Még nem akarom átrakatni a téliket, utálom azokat a virsligumikat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ma volt egy 303km-es trip-em. Nyugisan mentem, 90-110, Kaposvár felé sok az egyenes. Benzinnel el kellett számolnom, így pontosan tudnom kellett mennyit égettem el. Az autót fullra megtankoltam előtte(5l ment bele, most raktam tele pár napja, de így tudtam számolni egyszerűen) Majd a végén újra teletöltöttem. 20l ment bele, és kattant a pisztoly. :mrgreen: Na, akkor most lehet utána számolni, mert nálam a 303km -re 20l -es fogyi 6.6l/100km-es átlagot jelent. Komp is ezt írta egyébként, már a titkos menü. Ami annyit tesz, hogy 8000FT-ot számoltattam el, és 303km -ről beszélünk.
BMW powaaa rulz...
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
what the fuck???
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Jah, ráadásban anno azt hiszem én 300Ft -os benzinnel számoltam. Most 400-on vagyunk, míg a gáz alig emelkedett.
Etanolra nem éri meg átállni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sokaig abban a hitben eltem... Aztan itt a forumon hobizoli elkezdte reklamozni a gazos autokat. En meg kicsit k0rbe szimatoltam. Van itt Pakson egy 540i, amibe beleraktak a komoly injektoros gazt. Magan a MID-be van telepitva a software resze, onnan tudod szabalyozni, es onnan tudsz minden fontos infot kiolvasni. 15 literes atlaggal jar most, 150k km ota benne van a rendszer. Kicsit gyengebb lett tole az auto, de minimalis. Uzemanyag koltsegben ott van mint en. Klubbon meseltek, hoy van gazositott M5 is Mo.-n. Aztan beszeltem egy 330i tulajjal, akinek gazzal 11l az atlaga. Tehat piszkosul megerne. 280k, plusz jo ha van okos MID.
Nyaron szeretnek menni. Mar ha nem jon kozbe semmi sem...mert van aki ezer kovet megmozgat, hogy maradjak.
Dragon: a teljesitmenyt mar annyira nem is, a 204 lo egyaltalan nem szamit soknak napjainkban. Oregecske mar, de ugye kepvisel egy erteket. Mivel muszakilag kifogastalan szemben a tobbseggel, es a km is garantalt, leellenoriztetheto. Sot, garanciat vallalok arra is, hogy 12k km alatt 1deci olajat nem eszik meg. De ugye ez csak nekem lesz ertek, mas lehet nem is azt nezi, hanem az arat. Aztan majd tudatosul benne, hogy lehet megsem a legolcsobbat kellett volna megvenni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #15737 üzenetére
Múlkor nem pont azt említetted hogy gázzal a szokottnál jobban megugrik a fogyi és nem sokkal lenne olcsóbb az üzemeltetése?
Mikor tervezed hogy lelépsz? Illetve arra már elképzelésed hogy mennyi buznyákot kérsz az E39-ért? Lehet tudnék rá egy vevőt..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15733 üzenetére
Van. A 30i. Nem is emlitettem soha, hogy nincs olyan. Egy 40i is korszerutlen benzintemetonek szamit, meg is orulnek neki. Majd kiderul mit birnak a kis turbos motorok. Egyenlore annyi biztos, hogy fogyasztas teren ugyan ott vannak, mint a nagyobb ccm-es modellek.
Egyebkent 6 eve van nalam az auto, amikor vettem meg egesz jonak szamitott. Ha szannek ra kis penzt, akkor gazzal meg sokaig gazdasagosan hasznalhatnam.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
na látom elszáll a vicc, a poén az emberekből....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15732 üzenetére
hát ez nem csak gazdasági.ez minden tekintetben kaputooo.
nem bírja a stabilitást eza kasztni a V8 biturboval?vagy ebbe más moci kerül?Hát figy engem meggyőz ez az 1.6os turbomoci.egy 318i \\\M sport. ....vagy akár az e36omba is jöhetne....
nem kell besértődni....vedd tudomásul a tiédtől van már ujabb korszerűbb moci.ami gazdaságosbab jobb."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Na, összetörték az M6 prototípust a Nordschleifén. Ahogy nézem, gazdasági totálkár.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15729 üzenetére
Azért chip nélkül nem valami virgonc... Egy 2.0D ennél jobban megy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15724 üzenetére
Azt jól szétesik, hurrá.
dragonfx: Nem lesz kompresszor....egy másik autó lesz, ahol a kormányt is a rossz oldalra tették. Azt hogy milyen, még nem tudom. Most jelenleg Volvo S60R -t nézegetek. Jó lenne a 4WD, mert asszon is vezetni fogja, és nem merném beültetni egy RWD -be. Audi nálam kihúzva, így maradt ez. Anno már nézegettem ilyeneket. Vagy ha FWD, akkor meg Mazda 6 2.3 DISI.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15716 üzenetére
minek?szükségtelen....
az M.es bmw.k mindent vernek.és híresek az egész világon.rengeteg fut belölük.R8bol meg elvétve van pár darab.és mit ér az V10 es motor gallardo mcovial.arra ott az M6 válasznak.vagy az M5.a 28i tuti díjat fog nyerni.bár az uj 3as elég drága és a bajuszléc hiány nekem nem jön be.
18i mocira érdemes odafigyelni ami az 1esben van.1800cm turbo.170 lo.....chippelve elkap téged
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
senior tag
Ezt az előbb találtam. Szerintem egy ilyen motorhanggal és teljesítménnyel mindegyikünk elégedett lenne
[link]Tiszta Windows rendes ház
-
Calogero
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #15713 üzenetére
Eddig konszernes ócska Audi -t használtunk, az ócska, überszar 4.2 FSi motorral. Én tapasztalatról beszélek. Mert előtte a 3.0 TDi, alias szar PD se működött, és még lomha is volt. A 4.2-es nem lomha, cserébe mindig elromlik, és zabál is. Nem beszélve a tömérdek elektronikai hibáról... Egy ipari hulladék, és még csak nem is kényelmes.
"Majd ha te magad tudsz annál jobbat letenni az asztalra akkor lehet menni fikázni."
Ott a BMW V10-ese erre a célra, ők letették. Ez nem az én dolgom...
Az F1-ből pedig nem azért nem lett semmi, mert a BMW nem gyártott megfelelő motort. Szar lett az aerodinamika, ennyi. És azért letettek az asztalra ezt-azt. 2002-2003, konstruktőri 2. -ak. A semminél ez egy kicsit több.
A turbo -s motorokhoz meg hozzászoktam, ugye már nem 1 éve a BMW 35i motorja a legjobb a kategóriájában. Most meg az új 28i szintén viszi majd a prímet, dízel oldalt pedig a 23D volt az első ilyen motor. Minden tekintetben az élen járnak a dupla turbo -s fejlesztésben.
Don't Tread On Me
-
dízelracer
őstag
válasz dragonfx #15710 üzenetére
Tévedsz cimbi. Egyáltalán nem kötekedni jöttem. Eddig azért is nem reagáltam, hogy ne legyen teleoffolva már megint a topik (de mivel már mindegy). Ő leírt egy hülyeséget amire én egy hasonlóan nagy hülyeséggel reagáltam csak, hogy érezze a súlyát. De ennyi erővel én is írhattam volna, hogy mire veri magát a bmw egy gallardo-t sem tud legyorsulni pedig erősebb annál. Nem írtam mert nem így gondolom. Csak az bántja a kolléga önérzetét, hogy van ember aki nem veri rögtön két kézzel csorgó nyállal a f@xát ha elhangzik a bmw szó. Hát ez van, szokjon hozzá. Ahogy a kis ccm-s turbós motorok gondolatához is mert ha tetszik ha nem ezek a sokhengeres szívómotorok mennek majd a kukába.
"Mekkora szar már az Audi V10-ese" + "fos Gallardo" + "konszernes ócskaságok" stb... Majd ha te magad tudsz annál jobbat letenni az asztalra akkor lehet menni fikázni.
"Amíg az F1 -ben voltak, a BMW -é volt a legerősebb erőforrás, főleg a V10 -éréban volt nagy a fölényük." Aha és mire mentek vele? Semmire. Jöttek nagy mellénnyel, hogy XY év és világbajnokok leszünk. Mi lett belőle? Semmi. Hol vannak most? Sehol. Erről ennyit.
Ha valakinek valami nem tetszik a továbbiakban az offolósban megtalálható vagyok, oda lehet szarásig offolni hiszen azért van.
-
Gézengúz
addikt
Traktort a szántásba.....
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15707 üzenetére
ne foglalkozz vele szánalmas csak kötekedni jön ide. az az összetákolt szekér 500km.t nem tesz meg generál nélkül.
igen nekem inkább az M6 kéne ..meg az M5...sőt a techart porsche.t is elverte mega viper.t akkor azok is xarabbak ugye? ...mellesleg a porsche ugye házon belüli.a hamann M5 tuti 40+ milla.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #15708 üzenetére
Értettem. Linkeltél két videót, széria vs. épített. Én meg két 'hétköznapi' autóról beszéltem, ne zavarjon. Éreztem az iróniát... vagy mégsem?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #15706 üzenetére
Az összehasonlításod már ott megbukott, hogy épített vs. széria, érzed az iróniát? LOL, szánalmas vagy ezzel a hsz -el. Mi van, nyomta a csőrödet? Gallardo nem arra való? Hanem mire vazzeg? Száguldásra, és mindenhol, autópályán is. Ha elmondanád egy Gallardo tulajnak, hogy az autója nem való pályára, akkor körbe röhögne. A fékek, futóműve nem számít ilyenkor, áttétele közel azonos. Teljesítményre ugyan akkora, és sokkal könnyebb, ne magyarázd már a bizonyítványt. Nagy rakás szar az a V10, ez az igazság.
És ne linkelj ide ilyen szar füstölő szemétdombokat, senki nem kíváncsi ezekre az ipari hulladékokra. Ezeket már bezúzni sem lehetne, mert jóformán 1 kályhából, meg funérból vannak összerakva. Népautó rulz. Épített BMW -s videkkel gyere, azok legalább rendes üzemanyaggal mennek, és egy kategóriában vannak.Az R35 legalább autó, nem valami konszernes vacak. De továbbra is tájékoztatlak, hogy az M5-M6 széria, utcára készített családi/sport coupe. Nem versenypálya szörnyeteg.
Tojok rá mit csinálnak a pályán, csak a motor érdekel. És abban a bajorok a legjobbak, évről évre kiderül, és a vidikből látszik is, pont azért mert lezúzza az ugyan olyan erős, és sokkal könnyebb versenypálya szökevényeket, ha gyorsulni kell. De autópályán az sem eszi meg az M5-M6 -ot, csak pályaversenyen.Amíg az F1 -ben voltak, a BMW -é volt a legerősebb erőforrás, főleg a V10 -éréban volt nagy a fölényük. Aerodinamika terén nem tudtak nagyot alkotni, először a Williams oldalról, aztán gyárilag sem. De az Audi meg sem merte próbálni ezt a műfajt, így nekik maradt a Le Mans.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dízelracer
őstag
válasz MPowerPH #15697 üzenetére
Ez nagyon durva.
Mekkora szar már az BMW V10-ese, ezek komolyan nem tudnak rendes motort építeni. Mondhatni 2x olyan erős és a fos M6 nem bírja legyorsulni, LOL.mod: itt ugyan az. Imádom ezeket a BMW-s ócskaságokat, mindegyiknek csak a híre nagy, egyik sem megy. Igazán jó motort a németek tudnak építeni, leszámítva a Ferrari -t.
Ugye érzed az iróniát?
Nem lehet őket összehasonlítani. A két kocsi alapvetően teljesen más karakter. A Gallardo nem arra való, hogy egyenesen gyorsan menj vele. Egyszerűen nem erre tervezték. A futóműve, a fékei, a váltó áttételei, a motor karakterisztikája, stb... minden arra van hangolva, hogy versenypályán/kanyargós szerpentinen legyen gyors. Nameg ha nem kézi váltóval szerencsétlenkedett volna az ember... Egyenesen gyorsan menni nem nagy szám. Ennyi erővel ott van a Nissan R35 GT-R. Keresztbe hosszába megeszi az M5-öt és a Lambit gyorsulásban és versenypályán is holott az is 1800kg felett van és mindkettőnél gyengébb. Ja és persze sokkal sokkal olcsóbb ezeknél. Made in Japan!
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
Ez mennyibe kerülhet? [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest