Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Linux Mint
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Zyxel NAS326
- Windows 11
- Reklámblokkolók topikja
- Hálózati / IP kamera
- AliExpress tapasztalatok
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
őstag
válasz dragonfx #15710 üzenetére
Tévedsz cimbi. Egyáltalán nem kötekedni jöttem. Eddig azért is nem reagáltam, hogy ne legyen teleoffolva már megint a topik (de mivel már mindegy). Ő leírt egy hülyeséget amire én egy hasonlóan nagy hülyeséggel reagáltam csak, hogy érezze a súlyát. De ennyi erővel én is írhattam volna, hogy mire veri magát a bmw egy gallardo-t sem tud legyorsulni pedig erősebb annál. Nem írtam mert nem így gondolom. Csak az bántja a kolléga önérzetét, hogy van ember aki nem veri rögtön két kézzel csorgó nyállal a f@xát ha elhangzik a bmw szó. Hát ez van, szokjon hozzá. Ahogy a kis ccm-s turbós motorok gondolatához is mert ha tetszik ha nem ezek a sokhengeres szívómotorok mennek majd a kukába.
"Mekkora szar már az Audi V10-ese" + "fos Gallardo" + "konszernes ócskaságok" stb... Majd ha te magad tudsz annál jobbat letenni az asztalra akkor lehet menni fikázni.
"Amíg az F1 -ben voltak, a BMW -é volt a legerősebb erőforrás, főleg a V10 -éréban volt nagy a fölényük." Aha és mire mentek vele? Semmire. Jöttek nagy mellénnyel, hogy XY év és világbajnokok leszünk. Mi lett belőle? Semmi. Hol vannak most? Sehol. Erről ennyit.
Ha valakinek valami nem tetszik a továbbiakban az offolósban megtalálható vagyok, oda lehet szarásig offolni hiszen azért van.
-
dízelracer
őstag
válasz MPowerPH #15697 üzenetére
Ez nagyon durva.
Mekkora szar már az BMW V10-ese, ezek komolyan nem tudnak rendes motort építeni. Mondhatni 2x olyan erős és a fos M6 nem bírja legyorsulni, LOL.mod: itt ugyan az. Imádom ezeket a BMW-s ócskaságokat, mindegyiknek csak a híre nagy, egyik sem megy. Igazán jó motort a németek tudnak építeni, leszámítva a Ferrari -t.
Ugye érzed az iróniát?
Nem lehet őket összehasonlítani. A két kocsi alapvetően teljesen más karakter. A Gallardo nem arra való, hogy egyenesen gyorsan menj vele. Egyszerűen nem erre tervezték. A futóműve, a fékei, a váltó áttételei, a motor karakterisztikája, stb... minden arra van hangolva, hogy versenypályán/kanyargós szerpentinen legyen gyors. Nameg ha nem kézi váltóval szerencsétlenkedett volna az ember... Egyenesen gyorsan menni nem nagy szám. Ennyi erővel ott van a Nissan R35 GT-R. Keresztbe hosszába megeszi az M5-öt és a Lambit gyorsulásban és versenypályán is holott az is 1800kg felett van és mindkettőnél gyengébb. Ja és persze sokkal sokkal olcsóbb ezeknél. Made in Japan!
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
E30 330D valakinek?
-
dízelracer
őstag
Nagy élmény lehet egy ilyennel körözgetni.
-
dízelracer
őstag
-
dízelracer
őstag
válasz dízelracer #13738 üzenetére
A képeket kiszedtem mert egyelőre még nem publikus az autó.
-
dízelracer
őstag
válasz VR6-Fan #13735 üzenetére
Én tudnék a bmw dízelről is nyilatkozni de nem fogok mert akkor itt páran keresztes hadjáratot indítanának ellenem. Ez az autó magyar honban épülget. Azt hiszem az építő srácok tudnának mesélni róla mennyire egy gyenge szar motor is ez valójában... Legyen elég annyi, hogy ha elkezdi az ember feljebb tornázni a teljesítményét szépen sorban jönnek elő a motor (330D) konstrukciós hibái. Már minimális teljesítmény emelésnél is!
BMW001: Ez a túltöltés olyan nagy szám? Már az 1.6-os Lancia Delta HF Turbo is tudta ezt a nyolcvanas évek derekán.
szerk: Többit az autós offolósba.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
válasz MPowerPH #13719 üzenetére
Na mert a Ford, a Peugeot, a Fiat, a BMW, a Toyota stb... nem a CR dízeleket nyomatja már kurva régen ugye? Dízel háború meg erősen le vannak maradva? És miben ha meg szabad kérdeznem? Teljesítményben? Fogyasztásban? Megbízhatóságban? Semmivel sem rosszabbak a Volkswagen dízel motorjai mint a többieké holott csak xy éve álltak rá a common rail technikára. Az összes többi autógyár már közel évtizedes tapasztalattal rendelkezik ezen a területen és semmivel sem nyújtanak többet. Ez inkább a többiekre nézve égő és nem is kicsit. Ennyit az erős lemaradásról.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
válasz MPowerPH #13677 üzenetére
Szerintem ez csak marketinges duma. Anno a Toyota is hasonló rizsát lökött meg azt, hogy azért hagyják ott az F1-et mert ezentúl más autósport szakágakra koncentrálnak. Abból sem lett semmi. Mint ahogy abból sem mikor újoncként hatalmas csinnadrattával beharangozták, hogy xy év múlva ők lesznek világbajnokok, számolatlanul ölték bele pénzt az eredmények meg csak nem jöttek. A vezetőség meg gondolom meghozta a döntést, hogy egyrészről nem dobálják ki tovább a pénzt az ablakon, másrészről a világ akkori legnagyobb autógyártója a többieknél jóval magasabb költségvetés ellenére is éveken át csak a középmezőnyben vergődik. Nagyon rossz reklám. Nem engedhet meg magának ekkora blamázst a Toyota, ezt belátták és inkább kivonultak. Egyetlen igazán jó évük nem volt az F1-ben. Persze utólag ők is magyarázták a bizonyítványukat de egyszerűen csak nem tudtak labdába rúgni. Ha meg jön a többi szutyok márka, akkor jön. Én személy szerint örülök neki. Csak jót tesz az F1-nek a vérfrissítés.
A Mitsubishi sem véletlenül hagyta abba a Dakar-t. Éveken át folyamatosan ott voltak a dobogón és nem csak a Dakaron tereprali vb-n is. Dakart a fél világ nézte/nézi azt nem lehet mondani, hogy ne lenne reklám értéke a dolognak. A mitsu relatív kisebb autógyártók közé tartozik. Egyszerűen nem engedhette meg magának a további szereplést, túl sokba volt. Vagy ott a Seat: "Már nincs mit elérnie a Túraautó világbajnokságban a SEAT-nak, ezért kivonul a sportból a gyári csapat - tudatta közleményében a spanyol márka" Uram isten ekkora faszságot... Csak nem a tudták a gazdasági válság kellős közepén az anyavállalatot pumpolni, saját erőből meg nem ment volna a dolog. Ennyi. Hiszen ki az az elcseszett idióta aki akkor hagy abba valamit amikor a legjobban szalad a szekér?Az F1-nek mindig is óriási reklám értéke volt és lesz is. A turbó motorok újbóli bevezetésével a BMW talán megélhetné a második F1-es aranykorát de hát ugye, senkinek sem kötelező az F1-ben szerepelni.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
válasz Tálydi #13657 üzenetére
Valószínűleg a szigorodó károsanyag kibocsájtási normák miatt kellet ezt meglépniük. Ha teli vannak nagy ccm-s erős és ebből adódóan környezetszennyező motorokkal kellett valami a mérleg másik nyelvére is ami relatív környezetkímélő. Fent kell tartani az "egyensúlyt". Minden autómárka ezzel trükközik. A Mini meg ugyanúgy nem BMW ahogy a Skoda sem VW. Azért 150dízel lóerő és mellé a bőven 300Nm+ nyomaték nem kevés egy akkora bódéban. Szerintem nem lesz az rossz.
-
dízelracer
őstag
válasz dragonfx #13537 üzenetére
,,hát igen lassan mennie kell az autonak...400ft felett repül.engem nem huz le az állam ennyivel.max. alternatív nem törvényes megoldásokhoz kell hogy folyamodjak"
Én már léptem ez ügyben . Állambácsi meg jöhet és bőnyállal ...
Zewa: Favágó ismerősömnek lefoglalták a vámosok a Niváját mert illegálisan lett átalakítva gázüzeműre. (11kg-s PB palack a csomagtartóban ). Nem érdemes ezzel szórakozni főleg ha nagyobb értékű autóról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
-
dízelracer
őstag
válasz MPowerPH #13007 üzenetére
A Nokian WR G2-t is szépen lehúzták pedig jó téli gumi (a havas Finnországból). Más teszteken általában dobogós helyezést ér el. Itt már majdnem sereghajtó szerepet tölt be. Érdekes. A legutóbbi adac személyautó meghibásodási statisztikájukon is röhögőgörcsöt kaptam. Tipikusan a "mindegy mi csak nehogy japán legyen" elven megírt átlátszó statisztika volt. Röhej. Egyre szánalmasabb az adac tesztek végeredménye. Ahogy ezé a téli gumiteszté is erősen vitatható...
-
dízelracer
őstag
válasz dragonfx #12983 üzenetére
Pont, hogy munkaidőben lehet aránylag jól közlekedni. Reggel szar fél hét, héttől kb kilencig aztán onnantól egész délután háromig fasza. Háromtól ötig, fél hatig újra bedugul az egész város a létező összes irányba. A Hungária körút > M3 ilyenkor halál. Megesett, hogy az M3 felüljárótól az Váci útig az a kb 2kilométeres szakasz 50perc volt. Borzasztó. Bazdmeg komolyan gyalog gyorsabb lett volna .
-
dízelracer
őstag
OFF:
"Most 1 bar-os töltőnyomással 730 - 750 Le"
Muhhahahaha...LOL. Ez az autó a büdös életbe nem volt 700lóerő de még 500se és ezt a futott ideje is alátámasztja. Pont ez a kocsi volt a téma pár hónapja az egyik drag fórumon. Öreg bmw-sek szerint kb alulról karcolja a 450-et de az 500at biztosan nem éri el. A néhai SRSCLUB.HU-n volt fent néhány videó egy korábbi gyorsulási versenyről. Saját szememmel láttam mert én is ott voltam, hogy éppen, hogy csak meg tudott verni egy tök gyári V8-as Corvette-et ami a tulaj szerint mindössze 290lóerő volt. Ez a bömi úgy 700lóerős mint a 'mikibá' 500lóerős dragpolskija, sehogy. LOL Szépnek szép aránylag megyeget is de a többi csak rizsa ...
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
-
dízelracer
őstag
válasz tomcsi23 #11972 üzenetére
Ez igaz, a hiba az én készülékemben keresendő.
Azért az túlzás, hogy ismerem. Régebben fotóztam egy vidéki versenyen. Megkértem, nem-e csinálhatnék pár képet egy barátom autóján róla. Azt hittem elküld a halál faszára de nem, simán mosolyogva igent mondott. Láttam, hogy a Cars & Girls-ös fotós csávónak nem is nagyon tetszett a dolog, de leszarom. Aztán később összefutottunk a büfében (a szöszi csaj sem volt egyszerű akivel volt). Megkérdezte megnézheti e a képeket, volt ami tetszett is neki. Ott akkor beszélgettünk pár percet míg sorban álltunk aztán mindenki ment a dolgára. Aranyos kiscsaj. Teljesen közvetlenül viselkedett.
Gebriel: azért az a hozzászólás odabasz a videó alatt... Dejavu ...
"Gaben: Dejavu-m van!
Róka: Mekkora? megveszem!"[ Szerkesztve ]
-
-
dízelracer
őstag
Magyarországon él hozzávetőlegesen 10,5millió ember. Csak Moszkvának jelenleg kb 13millió lakosa van. 1db város = 13millió ember. 13millió emberből van 30-40 jómódú autóbuzi fiatal aki megengedhet magának ilyen vasakat. Nagy számok törvénye. Itthon is láttam már Lamborghini Gallardót meg Ferrari F430-at magyar rendszámmal az utcán és hát egyiket sem nyugdíjas bácsika vezette.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
Leszedték azt a videót amin a Bugatti Veyront leveri a Switzer P800 GTR. Biztos valami bizalom gerjesztő, rossz arcú Moszkvai Bugatti szalon tulajdonos kedvesen "megkérte rá" őket, hogy villámgyorsan szedjék le mert rontja az üzletét...
-
dízelracer
őstag
Na jó de azért komoly előnyben van a Nissan. Könnyebb, nagyon jó hajtása van, a váltója is piszok gyors. Viszont azon komolyan meglepődtem, hogy mekkorát lép a cipős doboz : BMW M3 E92 Evotech (460 hp) vs Jeep Grand Cherokee SRT-8 (580 hp) Vannak még érdekes videók a dragtimes profilon.
-
dízelracer
őstag
válasz MPowerPH #11804 üzenetére
Szerintem mechanikailag az összes 5.8-as stroker motor (Hamann, EvoTech, Noelle...) nagyjából egyforma lehet és csak a szoftvereben lehet eltérés köztük. Bár fene tudja.
Csak a súly fogja vissza, de az nagyon. Hiába 600+ lóerő úgy megy el mellette a GTR mint a picsa és a Corvette-et is alig bírta megfogni. -
dízelracer
őstag
-
dízelracer
őstag
válasz dragonfx #11721 üzenetére
Azért azt sem árt tisztázni, hogy a mezei chiptuningosok nagy része hozzá nem értő kókler fasz. Ha vesz valaki egy sokmilliós új autót aminek 2év alatt tönkremegy a motorja a szar chiptuning miatt majd megérti a tisztelt vevő miért csak xy lóerőt szavatol a gyár meghibásodás nélkül.
-
dízelracer
őstag
válasz Sziszka_88 #11670 üzenetére
Vannak a cikkben pontatlanságok.
-
dízelracer
őstag
válasz MPowerPH #11669 üzenetére
Egyik oldalon ott a nagyobb stabilitás és kanyarsebesség míg a másik oldalon a hajtási veszteség miatti teljesítmény "csökkenés" és a többlet súly amit cipelni kell. Kb kiegyenlítődik a mérleg két oldala. . Az is meglehet, hogy pályán azonos vagy gyengébb időt futna mint a sima rwd verzió. Akkor meg kidobott pénz volt az egész fejlesztés. Én is maradnék a BMW-s hagyományoknál. Orrmotor + hátsókerék.
Előbb futottam bele a vimeo-n [link]
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
válasz rootkiller #11587 üzenetére
-
dízelracer
őstag
válasz rootkiller #11555 üzenetére
Tehát a kérdés adott: [link]
Amúgy meg igazat adok mackótestvérnek. Ez már tányleg röhej.
-
dízelracer
őstag
Én mióta az eszemet tudom dízellel furikázom mindig dízelek vettek körül de egy mai agyonbonyolított dízelautót nem biztos, hogy megvennék. Vagy ha igen 6 - 7évesen mielőtt az első komolyabb összegű cserék, javítások aktuálissá válnának kiszállnék belőle. Szerencsére manapság egy jobb 2.0 benzines is elmegy 8-8.5literes átlaggal. Igaz az sokkal több mint a dízelé de ha bejön egy váratlan 400k-s javítás (szakszervizben, még nem is mondtam sokat) akkor baszhatom én, hogy keveset fogyasztott 5éven át ugyanott vagyok mint a benyásnál. Persze nem törvényszerű, hogy ez bekövetkezik minden esetre benne van a pakliban. És ahogy én magamat ismerem biztos valami gyári hibás szarba nyúlnék bele. Ha valaki akkor én szeretem a dízeleket de a dízel motor gyártás számomra a PD TDI korszak kezdetén meghalt.
Rootkiller: apa kezdődik! Vagy mi?
-
dízelracer
őstag
válasz dragonfx #11494 üzenetére
Papír szerint...
Papír szerint itt az M3-nak csúnyán el kellett volna picsáznia az 530D-t. A való életben általában borul a papírforma. Láttam már testközelből néhány igen erős dízel autót ahhoz, hogy tudjam a lóerő önmagában nyomaték nélkül mit sem ér.[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
válasz dragonfx #11490 üzenetére
286le/320Nm vs 265le/650Nm
Ha az M3-ra fogadnál valószínűleg buknád a zsét. A 2x akkora nyomaték bőven ellensúlyozza a súlytöbbletet és a -20 lóerőt. Na és az sem elhanyagolható tényező, hogy hiába fogy el fokozatosan 3500felett a kamionnyi nyomaték az 530D-ből ha onnan erőből ugyanúgy (vagy még jobban) húz tovább. Baromi széles tartományban használható motor míg az M3-ról ugyanez nem mondható el. ~7000nél adja le a 286lovat de mit csinál 3000nél? Kb semmit. Ez a különbség turbódízel és szívó benzines közt. Kanyargós szakaszon az 530D-t visszavágod 4-be és csak játszol a gázzal. az M3 al ezalatt gyöngyöző homlokkal folyamatosan gépészkedhetsz, hogy fordulaton tudd tartani a motor.
-
dízelracer
őstag
Mindjárt jön dragon és mindenkit kizavar innen...
-
dízelracer
őstag
-
dízelracer
őstag
válasz tibi666 #10967 üzenetére
Nincs stílusuk? LOL
Csak össze kell hasonlítani egy baltával faragott GLK-val vagy egy eröltetett kupé szerű X6 -al. Attól, hogy egy autó elképesztően 'kurvaronda attól annak még nem lesz stílusa.
Az A8 meg pont azért tetszik mert hozza a konzervatív klasszikus limuzin formát, nem ment el ilyen felpumpált hörcsög irányba (BMW 5GT), és erőltetett szánalmas fejterű sportkupé formába sem (Mercedes CLS).dragon: "semmi formabontás.ív.ami ugy a dinamikát a sportoságot a luxust hangsúlyozza" .Nem mindenki villogni meg rajoskodni vesz egy autót.
Bubu: az lehet, hogy egy ormótlan bálna de legalább úgy néz ki mint egy autó nem pedig mint egy szörnyszülött: [link] + [link]
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
válasz Kinder #10906 üzenetére
"A tuning óta a fogyasztás nem csökkent ( pedig ugye ezzel is vetítenek ), de nem is lett nagyobb, viszont a dinamizmus jelentősen megnőtt, még optimista álmaimban sem vártam ilyen mértékű javulást"
Áhh...Én évek óta ezt pofázom de senki sem hiszi el nekem. Pedig dízel tuningnál nincs jobb
-
dízelracer
őstag
Nyálcsorgatás ON (üsd be, hogy BMW)
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
válasz dragonfx #10578 üzenetére
Én a felé hajlok, hogy inkább ezt a kocsit foltozgatnám még egy darabig. Ennek legalább már ismered minden csavarját, nyűgjét. Nem érhet olyan nagy meglepetés. Viszonylag jól látni előre mikor mekkora kiadás lesz vele. Tudsz tervezni vele. Viszont ha átülsz egy másikba ki tudja milyen eltitkolt rejtett hiba fog előjönni a legváratlanabb helyzetben. Kockázatos lenne egy autócsere pláne hitelre. Átérzem a helyzeted. Én is egy 350k-t érő öreg szarban ülök. Cserélni kéne mert ezer apró hibával szórakoztat nap mint nap de nem akarom. Ezt már kiismertem tudom mire kell figyelni és még remélhetőleg évekig elgurul a seggem alatt A ból B be. Az túlzás, hogy szeretem de jelenleg nem tudok ennél olcsóbban fenttartható autót mondani.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest