Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15749 üzenetére
Jah, hát télen a hőmérséklettel van a baj. Az autó 15-24C között fogyaszt a legjobban. Most reggel túl hideg volt, ellenben hazafelé már 13-14C volt helyenként, ami érezhető is volt.
Szerintem 6.2l/100km reális lehet, mondjuk egy 205-ös nyárival, aminek alacsony a gördülési ellenállása. Télinek azért elég nagy ez az érték. Pl. Michelin Energy Saver, az másra úgysem jó, csak spórolásra. Nem tapad, nem tudod megfékezni vele az autót, de alig van ellenállása, és 2x addig bírja.Meg megmondom őszintén, nem akarok alatta menni. Ez még pont kényelmes volt, jót beszélgettem közben barátosnével, és nem stresszeltem, nem versenyeztem.
De ez csak hosszabb távokon működik. Ellenben mostanában csak rövidebb etapokra álltam ki a garázsból. És bizony egy hidegindítás, és bemelegítés sokat ront a fogyin. 12km kell, míg beáll a hűtővíz 80C-re, és a mutató középre vándorol. De 100-104C között van a normális érték.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest