Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Aktív témák
-
-
tupacamaru
veterán
-
htmtimcsi
tag
1 motoros játék MOFA RACER. valaki kérdezte egykor a héten még talán.
-
P@trick
tag
Erre nem tudna válaszolni valaki?
semmi
-
opr
nagyúr
a fenébe
Akkor valami más megoldást kell találni
Ha van valami ötleted, nagyon megköszönném ha megosztanád velem"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
válasz P@trick #17591 üzenetére
Az a baj, hogy előttem már valakinek sikerült szotveres raid5-be pakolni 4db 200gb-os vinyót
Most ezt próbáljuk lementeni két db 500-asra, viszont az eredeti gépben már nincs elég sata csatlakozó, úgyhogy marad az, hogy egy másikban megcsiholjuk a raid5-öt a két 500gb-osból, backup, utána csere -> megmarad az eredeti fileszerkezet, és remélhetőleg át is lehet rakni.Ez lenne a cél, csak biztosra szeretnék menni, mert ha nem lehet átpakolni, én meg két napig csakmentek feleslegesen, akkor nem lesz nagy sikere a tervnek a többieknél asszem
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
P@trick
tag
Szerintem igen, mertz csak a szükséges drivereket, és programokat kell hozzá feltelepíteni azokra a gépekre amelyeken futtatni akarod.