Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
mutyi
őstag
válasz jozsi252 #42185 üzenetére
Köszi, megfogadom a tanácsot. Elsőre nem tudtam, hogy mennyi fog kelleni, de most már tudom, hogy a kocsimhoz elég lesz 4 deci víz meg 20-25 ml fruit snow foam.
Hogyan oldjátok meg azt a problémát, hogy pl. befújtam Fritz-el a műszerfalat,ajtókat és a ronggy,amivel letöröltem, az hozzá-hozzá szokott érni az ablaküveghez. De pl a fújásnál is van hogy pici permet megy az üvegre.
Na nekem ezek letörlésével van a bajom,ez kezd el maszatolódni,ha üveget takarítok.
Nyilván nem fogok maszkolni ilyenekért,de ki hogyan oldja meg? -
mutyi
őstag
válasz RP1980 #42168 üzenetére
Tegnap időközben meg is csináltam a kocsik lemosását.
A következőket tapasztaltam:
1 hete bekevert és megmaradt Shiny Garage Fruit Snow Foam-ot használtam.
Amikor bekevertem, akkor kb 30-40 ml-t használtam 900 ml vízzel.
Akkor sem volt tökéletesen kemény a hab, de egészen jónak ítéltem meg.
Mivel kimaradt több mint fél liter bekevert cucc,ezért tegnap ezt használtam fel.
A tapasztalatom az volt, hogy alig volt hab állaga, olyan volt mint egy jó habos autósampon.
Szerintem azért mert 1 hét alatt az egyébként is kicsit hígra mért keverék még jobban oldódhatott.
Továbbá amit tapasztaltam, hogy a kocsi nem volt koszos, az oldalán alul volt eső cseppes,mármint koszos és ez a hígabb snow foam 5 perc várakozás után sem oldotta fel igazán, szinten teljesen rajta marad, mindenképpen kellett hogy a kétvödrös megoldással lemossam róla.
A kérdés az lenne, hogy ha töményebben keverem vízzel és keményebb a hab, akkor jobb a hatásfoka?
Szárazolás után BSD-t ráfújtam és szépen áttörölgettem a karosszériát.Ami viszont kezd előjönni, hogy át akartam törölni az üvegeket kívülről és gondolom némi bsd lehet maradt az üvegek szélénél levő résznél és a rongy kicsit beleért, a lényeg, hogy picit maszatos az üveg és bekevertem egy kis IPA-t vízzel és próbáltam takarítani, de olyan mint amikor a rongy ha nem túl steril,akkor azért itt-ott mindig maszatol, akármeddig törölgetem.
Kezdem érteni, miért is szívás az üveg tisztítása.
Az a véleményem nekem is, hogy venni fogok szöszmentes papír kéztörlőt és azzal törölgetem az üvegeket mert ha bármi anyag éri az ipán kívül, akkor kuka és máris tiszta darabot tépek le és azzal folytatom a tisztítást.Még egy kérdés:
A szárazolást a lehető legóvatosabban csinálom, ahol lehet ott csak végighúzom ahogy szokás, ahol nem lehet pl. oldalt ott meg óvatosan törlöm.
Na most amikor felviszem a BSD-t és el kell törölgetnem a felületen, ott azért picit többet kell a ronggyal dolgozni,mint szárazoláskor,mert nem a vizet törlöm le, hanem azt a krémes anyagot kell beledolgozni a fényezésre.
Szóval ez nem tesz nagyon kárt összességében mint ha nincs is fent? -
mutyi
őstag
Na én is elkezdtem az összevásárolt cuccok használatát.
Két kocsim van. Az egyik egy 3 hónapos Civic a másik egy öreg G astra.
A következő cuccokat használok:
Előmosás: Shiny Garage Fruit snow foam
Elsőre picit gyengébb állagú lett a hab, szerintem azért mert nem tettem elég szert bele.
Mennyiségét tekintve, az MJJC palack fele fogyott el az Astrara.
Szóval majd holnap lemosom a másik verdát a másik felével.
A Civicen Fusso lett feltéve 2 hónapja.
Még jó hogy nem Avalanchet vettem,mert az túl erős lett volna a wax miatt.
Kérdés: Előmosás előtt le szoktátok a verdát sima vízzel csapatni vagy egyből menjen a száraz kocsira a hab?
A másik kérdés hogy a hab menjen először és utána kezdjek felnire Shiny Garage wheel-t használni vagy előbb a felnit takarítsam meg és ha tiszta utána menjen a hab a kocsira, meg persze akkor is fújok rá a habból a felnikre.
Habot 5-10 percig fent hagyom, utána lemosom és jöhet a két vödrös mosás.
Itt Sonax sampont használok.
Öblítés után szárazolás.
Két kérdés:
1. Szárazolás után kell befújni a kocsit a BSD-vel? Befújom és áttörlöm vele a fényezést?
A BSD mehet az üvegre is vagy azt kifejezetten ne fújjam be vele?
2. A szélvédő kapott a Fusso felrakásakor egy nano bevonatot.
A kérdés arra irányul, hogy ha használnék Ipa-t akár vízzel hígítva is, akkor a nano bevonatot leszedi?Vettem két féle műanyag ápolót. Spritz-et, ez megy az új kocsi műszerfalára, stb. és vettem egy Gyeon Q2M Preserve szert is. Ezzel kenem be az Astra belső műanyag részeit.
A kérdésem, hogy a Gyeon Q2M mehet pl az autó külső műanyag elemeire is? -
mutyi
őstag
Ma jöttek Auto Finess cuccok a shopba, szóval aki rendelni akar az most már tud.
-
mutyi
őstag
válasz RP1980 #41917 üzenetére
Ok, köszi, akkor ahhoz is lesz spritzni,bár ahhoz elég a tescos olcsóbb is.
A Green Start-t hogyan hígítsam ha a belső műszerfalat,stb műanyagokat akarom portalanítani?A Gyeon Q2M Preserve az műszerfalápoló is vagy az kifejezetten műanyag felújító,ápoló?
Minden videoban azt látom,hogy kívül-belül használják, az elemek ápolására, műanyag küszöb, külső műanyagok,stb, viszont nem láttam videoban hogy pl a műszerfalat azzal ápolná.
Továbbá, hogy mennyire lehet ez fényes?
Jah meg kérdés, hogy szilikonmentes?
De lehet érdemes venni egy ilyet és majd egy Spritz-et a műszerfalra?[ Szerkesztve ]
-
mutyi
őstag
válasz RP1980 #41914 üzenetére
Ok, akkor rendelek egy Fruit Snow Foam-ot, biztos jó lesz.
Várok még a Spritz-re,mert az matt és a Shiny Garage interior satin dressing selyemfényű és képeken eléggé csillogós.Hány darab spritzelős flakonra lehet szüksége az embernek egy mosáshoz?
Lesz egy MJJC az lesz az előhabra.
Sima Sonax sampon, ahhoz nem kell semmi, megy a vödörbe.
Vettem IPA-t,az most egy kolás flakonba van,de mivel hígítani kell, ezért gondolom azt is könnyebb hígítva majd spriccelni az üvegre,mint hogy rongyra mártogassam.
Van egy green starom, az jó a saját flakonjában. -
mutyi
őstag
válasz jozsi252 #41907 üzenetére
Na most értem amit írsz, viszont a következő lenne a megjegyzésem.
Adott az autóm, ami 1 hónapja kapott fussot.
Érezhetően jobban lejön róla a piszok, ha csak újjal is megnézem.
Vödrös mosást azóta még nem kapott.
Szóval azt mondod hogy Fusso évente és Avalanche,ami nem ph semleges és picit lehet hogy oldja a wax réteget is, viszont mivel jól siklik ezért alig kell a vödrös mosásnál dörgölni, így tovább fent marad a Fusso.Ha veszek ph semleges aktív habot, ami elmondásod szerint kevésbé szedi le a bogarakat és egyéb szennyeződést, viszont nem bántja a wax réteget, akkor elvileg jobban fent marad a wax réteg, amitől viszont kevésbé tapad meg a kosz és elvileg így laikusként arra gondolok, hogy oldania kellene a szennyeződéseket a waxos rétegről.
Egyébként pl. azt olvastam, hogy az erősebben szennyeződött felületnél, pl. ahol a bogarak vannak, ott érdemes némi Green Start hozzáadni az aktív hab-hoz és úgy rányomatni.
-
mutyi
őstag
Köszi srácok a sok hasznos hozzászólást.
Akkor ez fog előttem lebegni, hogy havi 1 kontatkos mosás, közte meg mehet a lándzsás.
Viszont egyből van is egy kérdésem ezzel kapcsolatban, ki hogy oldja meg.
Amikor lándzsás mosóban csapatom le, akkor az ajtó nyitás belső részénél ahova nem ér a víz max csak becsepeg, ott iss poros és mosás után vizes lesz.
Azzal mit kezdtek lándzsás mosáskor?
Ráhagyjátok és majd a havi 1 mosáskor szépen meg lesz tisztítva vagy azokat pl. külön otthon azért valahogy tisztítjátok?Használta valaki ezeket a szereket?
A Spritz-et akartam venni, de lassan nem tudok tovább várni, szóval van újabb két játékos a belső műszerfal ápolásra:
Shiny Garage Interior Satin Dressing
vagy
Gyeon Q2M Preserve -
mutyi
őstag
Ha már ennyire belementünk ebbe a részbe, akkor szeretném megkérdezni, hogy ki mit gondol, milyen időnként érdemes az autót lemosni aktív foam-al+ két vödrös technikával?
További kérdésem, hogy ha már két vödrös technikával mosunk, akkor előtte mindenképp érdemes az aktív habot használni?Én kb. úgy tervezem, hogy a kocsim most két hónapos, pont egy hónapja lett waxolva és értelemszerűen előtte polírozva, mosva.
Azóta minden héten lecsapattam lándzsával és foltmentes vízzel öblítettem.
Pénteken ha megjön az MJJC, akkor otthon összeállítom a magasnyomásút és végre magam takaríthatnám.
Abban kezdek biztos lenni, hogy amennyiben otthon magam látok neki, akkor előmosóhab+ két vödrös+ szárazolásos megoldás lenne, viszont ezt gondolom teljesen felesleges 1-2 hetente elvégezni, főleg mert a kocsim sajnos a szabad ég alatt áll.
Szóval havonta 1 szép mosást kapna tőle, viszont mivel rá szarnak a madarak néha, rá esik a poros eső és sokat is megyek pályán, így minden héten inkább csapatnám le mosóban,de csak azért,mert ott van olyan víz, amitől nem lesz foltos.A mosó kb. 5 percre van a háztól, szóval ha tudtok köztes megoldást hogy hogyan érdemes csinálni, akkor írjátok le bátran.
-
mutyi
őstag
válasz RP1980 #41890 üzenetére
Az Avalanache-re nem írják hogy ph semleges(ettől még lehet az)de azt írják, hogy mehet wax-os felületre is,mert nem bántja.
Amit észrevettem most az összehasonlítás során, hogy pl. Avalanache-ból azt írják hogy 200 ml kell a kocsihoz, a Shine Garage-ból kb. 80 ml megy a vízhez és a Koch Chemie Gentle Foam-ból pedig olyan 40 ml kell.
Azért ennyi különbség nincs árban közöttük, viszont mennyiségben ez nagyon nagy különbség.Mit gondoltok?
-
mutyi
őstag
Köszi srácok az ajánlásokat, kicsit össze is zavarodtam, ugyanis ha a Citrus Oil-t venném, arra azt írják, hogy eltávolítja a különböző wax maradványokat.
Na ezzel az a bajom, hogy 1 hónapja kapott a vadi új kocsim Fusso-t, szóval egyáltalán nem szándékoznék lemosni róla a drágán kifizetett waxot.
De akkor már felmerül a kérdés bennem, hogy akkor a többi Shine Garage cucc is és az Avalanache is eltávolítja a waxomat? -
mutyi
őstag
Tudtok ajánlani az avalanche helyett hasonlóan jó előmosó habot, amit pl. a Polirtechtől meg tudnék venni,mert lassan két hónapja várom hogy legyen a Spritz meg most már Avalanche is, de csak ígérgetést kapok és még mindig nincs készleten.
-
mutyi
őstag
Megvettem a Parkside 135-ös típusú magasnyomásúját.
Még csak 2-3 percem volt tesztelni,de furcsa volt, mert 20-30 mp után volt hogy teljesen elment a víz.
Ez mitől lehet?
Vettem hozzá egy 20 méteres 3/4-es Tescos tömlőt, jó szar, kemény már alapból és csavarodik is.Most akarok venni egy Gardena flex csöves 1/2-es tömlőt, az legalább nem csavarodik.
Mit gondoltok bőven elég lesz ehhez a géphez a 1/2-es tömlő is?
-
mutyi
őstag
Kerámiáról friss video
[ Szerkesztve ]
-
mutyi
őstag
válasz jozsi252 #41598 üzenetére
Köszi a részletes infókat.
Kinéztem ezt a Nilfisk-et, ez már egy picit erősebb és nagyobb vízhozamú,mint a 125-ös és képességeiben is jobban hasonlít a Parkisde PHD150-re.
https://szerszamdoboz.hu/nilfisk-c1351-8-eu-haztartasi-magasnyomasu-moso-128471160.html
Mindenképp veszek MJJC-t hozzá,csak előbb a gépet akarom megvenni, hogy utána annak megfelelő MJJC-t vegyek.Jah és még annyit, hogy mivel messze van a kert és a kút, így nekem előbb kell egy kb. 20-25 méteres tömlő és majd arra csatlakoztatnám rá a magasnyomásút.
Ez járható ugye? -
mutyi
őstag
válasz RP1980 #41594 üzenetére
Mennyire lehet jelentősége ha van tisztítószer adagoló, ahova a tisztítószert lehet betenni?
A Nilfisk esetében nincs,a PHD150-nél van ilyen.
48-ért tudnék venni cégtől amúgy ebből a Parksid PHD150-ből, a mostani 33 ezres akciós Nilfisk-el szemben.Még annyi kiegészítés képpen, hogy A PHD150 10 méteres,a Nilfisk 6 méteres tömlővel van.
A Nilfisk 6,6 kg a másik 11 kg. Ez számíthat?[ Szerkesztve ]
-
mutyi
őstag
válasz Safranek #41592 üzenetére
Én még mindig a Parkside PHD150 típusra vadászok, de sajnos nem lehet kapni egyik Lidl-ben sem. Írtam is nekik, idény jelleggel van csak amikor van.
Néztem az előbb említett Nilfisk C125 típust, nem rossz 33-ért, de a PHD150 a leírások alapján erősebb.
Mit gondoltok?
Nekem csak kocsi mosáshoz kellene. -
mutyi
őstag
válasz RP1980 #41516 üzenetére
A helyzet az,hogy nem ismertem ezt a szabályt,de amikor vizes volt, akkor aránylag nem látszódott, amikor szárazra töröltem,akkor igen és úgy fotóztam.
Holnap elviszem itt Csepelen egy autókozmetikába és megnézetem velük élőben, hogy mit látnak, érdemes-.e políroztatni.
A fekete csíkokra ötlet? -
mutyi
őstag
Sziasztok.
1 hónapos a kocsi és sajnos ma vagy neki mentek a kocsimnak biciklivel vagy valaki rányitotta az ajtót a kocsimra és valahogy pluszban megkarcolta a táskájával vagy ruhájával mellette.
Szóval készítettem két fotót. Az egyiken ilyen feketés szín maradt rajta, amit tudtam lemostam,de ronggyal ennél jobban nem tudtam ezt a fekete valamit leszedni.
Ebben az esetben nincs karc,hanem a felületen lett pár ilyen fekete csík.
A kérdés, hogy mivel próbáljam még ezeket lemosni?
Benzin vagy IPA esetleg leviheti?
Vagy ehhez érdemesebb valakivel políroztatni?
Egyébként hétfőn került a kocsira a Fusso, szóval ha nem is sokat,de lehet védett rajta valamit.A karc esetében mindenképp kell a polír,mert azt a ronggyal csak kitakarítani tudtam, így a karc látszódik, de nem annyira mély, hogy a festék alatti részt érte volna.
Ilyen esetben szerintetek kell a gyári festékkel azonos javító festék és azt polírozza bele a szaki vagy simán vigyem el és megoldják? -
mutyi
őstag
válasz RP1980 #41473 üzenetére
Ma van oda a kocsi a múltkor említett első kozmetikai kezelésen, addig nem volt fizikális kontaktus a felülettel, csupán kétszer lecsapattam, szárazolás nélkül.
Szóval ma kozmetikában megkapja a 12 hónapos wax-ot, tudtommal a Soft99-ből.A további terv a következő:
Felnik: Shine Garage Monster Wheel
Avalanache hab előmosáshozUtána Sonax samponos mosás megfelelő kesztyűben.
Minden mosás után BSD. A kérdés, hogy BSD szárazolás után kell befújni vagy miután leöblítettem a samponos vizet és még szárazolás előtt?
További kérdésem, hogy ha otthon mosom magasnyomásúval, akkor hogyan előzhető meg a vízkövesedés? A szárazolással?Szárazolás: Gyeon Silk Dryer
Belső műanyagra: ha végre lesz Auto Finess Spritz
Belső szövet kárpitra: még nem tudom mivel kellene.Szélvédő: APC
Írtátok, hogy amíg nincs Spritz a belső műanyagra, addig elég ha tisztán tartom. Van itthon Koch-Chemie Green Star. Azt tegyek a vízbe és azzal töröljem át a belső műanyagokat?
Mire érdemes még használni a Green Start? Esetleg bogár eltávolításra? -
mutyi
őstag
Mit javasoltok, mivel és hogyan lenne érdemes az új kocsim esetében a szövet borítású közép könyöklőt és az ajtó könyöklő szövetét takarítani?
Auto Finess oldalon milyen időközönként tölthetik fel a kifogyott termékeket,mert lassan egy hónapja nincs Spritz és addig csak porosodik az egész autó belső.
Van hasonlóan jó más ajánlott termék vagy még várjak további heteket inkább?[ Szerkesztve ]
-
mutyi
őstag
Avalanache 1 liter hány mosásra elég?
Attól függően vennék 1 vagy 5 litert.
Sajnos két hete nincs készleten az oldalon se az 1 literes,sem pedig a Spritz, addig meg nem tudom belül ápolni a verdát.
Sajnos a kérdésemre nem válaszoltak az oldalon, hogy mikortól lesznek újra elérhetőek. -
mutyi
őstag
válasz jozsi252 #41306 üzenetére
Nem feltétlenül olcsón,de feleslegesen nem akarok drágábbat venni,mint amire szükséges van egy autó mosáshoz.
De jó lenne olyan,aminek a kompresszora a lándzsa megnyomására kapcsol be/ki és nem megy folyamatosan.
Továbbá fel lehessen tekerni a tömlőt.
Amit adnak hozzájuk ilyen kis habosító tartály az ér is valamit vagy mindenképp érdemes venni azok közül,amiket itt használtok? -
mutyi
őstag
Szeretném a véleményeteket kérni, hogy háznál mosás esetében mennyire van jelentősége egy magasnyomású gépnek egy sima slagos mosással szemben?
Egy dolgot biztosan az előnyére tudok mondani, hogy a habosító rendszerrel sokkal jobban fújhatja és gyorsabban,mintha manuálisan pumpálnám.
Tudtok ajánlani erre a célra néhány konkrét típust,amivel hatékonyan lehet dolgozni?
Ez lenne az egyik legdrágább tétel ahogy nézem, berendeltem már az általatok ajánlott cuccokból, még 1-2 dolog kell és utána már moshatom is.
Végül nem lesz kerámia a kocsin, 60 ropi lett volna kb, helyette egy wax lesz a 99 Soft-tól, de nem tudom melyik, csak annyit, hogy 12 hónapos védelem elvileg. -
mutyi
őstag
Ipa-ból tudtok ajánlani? Gondolom ott nincs nagy eltérés, szóval nem kell belőle drága.
A Polirtech-től veszek most Koch Chemie Green Start-t és Shine Garage Monster Wheel-t, szóval ha van elfogadható áru IPA, akkor légyszi mondjatok egyet. Az IPA-t szélvédőre hogyan kell használni? Hígítva vagy hígítatlanul?
További kérdésem, hogy ez a szárazoló a teljes kocsira mennyire használható,mert árban sokkal olcsóbb,mint egy Lotus márkájú szárazoló.
https://polirtech.hu/LE-Silver-Back-XL-Szarazolo-kendo
Ha egyenlőre nem lesz vásárolva magasnyomású,csak sima locsolócsőre teszek valami fejet, akkor milyen manuális cuccot ajánlotok amivel az Avalanche-t tudom habosítani? -
mutyi
őstag
Köszi a gyors választ.
Akkor csapassam le és válasszam az ozmózisos vízzel való öblítést majd magatol megszárad?
Ebbwn van valami viasz az automata szerint.
Jövő héten meg ahogy tudok megyek egy autokozmetikaba hogy kapjon egy vedelmet
Ismeri valaki a csepelen levo xpress carwash autokozmetikat?[ Szerkesztve ]
-
mutyi
őstag
Néhány kérdés:
A kocsi most egy hetes nem volt még mosva,de nem tudtam még elvinni egy kezelésre,viszont a fa alatt állok
és párszor már esett az eső,a fáról meg ilyen sárgás cseppek estek rá.
Szóval ma le akarnám csapatni a kézi mosóban.
Volt egy 400 km pálya de nincs sok bogár rajta.
Ha elviszem a kézi mosóba és csak megmosom mindenféle érintkezés nélkül majd leoblítem ozmózisos vízzel
és nem szárazolom hanem hagyom megszáradni ez a jobb megoldás vagy szárazolom viszont nem tudom előre hogy marad e rajta főleg első lökösön bármi szennyeződés és akkor a szárazolással megkarcolhatom?
Egyébként ha esik a sima eső attól nem alakul ki vízkő?
Nem akartam volna érintkezni a kocisval mielőtt meglenne az első kezelés amivel védve lenne a verda.[ Szerkesztve ]
-
mutyi
őstag
RRC márka milyennek számít?
Van nekik egy RRC APC cuccuk. Ezt érdemes bogár eltávolítónak használni az első lökhárítón, fényszórón, motorháztetőn? Vagy más APC-t ajánlotok? Az apc-t össze lehet keverni az avalanche-val és úgy együtt behabosítani?Tegnap vettem tesco-s mikroszálás mosókesztyűt, de azt a felnikre gondoltam. Továbbá Lotus felni tisztító kefét. Már csak valami felni tiszító cucc kell és ez meg lesz.
Sajnos amit ajánlottatok Auto Finess Spritz elfogyott, pedig már be akartam rendelni. Egyébként arra gondoltam, hogy ezzel nem csak a műszerfalat, de a fekete műanyag küszöböt és minden más belső műanyag elemet is ápolnék.
Lenne is mindjárt egy kérdésem. Általában sosem túl poros a kocsim belül. Ha használni akarok pl. egy Spritz-et, akkor előtte mikroszálás kendővel kötelező szárazon portalanítani és csak utána fújjuk rá pl. a Spritzet vagy eleve mehet a poros felületre és azt letörölni?Csak reggeli órákban érdemes a kocsi mosást csinálni vagy lehet ilyenkor nyáron este is,amikor már lement a nap,de még világos van?
Azt már megtanultam, hogy tűző napon se kívül, se belül nem tisztítjuk az autót. -
mutyi
őstag
https://www.youtube.com/watch?v=J6AYfADMMWs
Most láttam, szerintem alapvetően egész korrekt egy kezdőnek,mert látjuk hogy mik a folyamatok, sorrendek.
-
mutyi
őstag
Elvileg bor a kormany de nem az az erdes hanem olyan finom puha es egyenletes bevonatu. Azt majd sima nedves torlokendovel apolom
-
mutyi
őstag
válasz RP1980 #41170 üzenetére
Köszi a sok infót, remélem majd kapok még ötletet a fekete küszöb védelmére is.
Rendelek ebből a spritz-ből akkor a beltérre.
Sima mikroszálas kendővel jó ha törölgetem a belső teret?
Továbbá vennék valami ecset készletet is, akár a belső elemek ecsetelésére, de főleg a külső elemek tisztítása végett, mivel a Civic-nél azért van belőle elől és hátul is bőven, amit elég nehéz tudtommal tisztán tartani.
Mit ajánlatok?Van még az AF-nek egy citrus power nevű cucca, ami bogár és előmosó termék.
Ezt érdemes használni vagy inkább valami aktív habot? mielőtt leöblítené az ember a kocsit?[ Szerkesztve ]
-
mutyi
őstag
válasz RP1980 #41153 üzenetére
Köszönöm a hozzászólásokat.
Az autó még 5 napos, nem volt mosva, most akarom picit leöblíteni kézi mosóban,mert esett az eső és ha bár még csak 300 km van benne az eső miatt most kicsit piszkos lett.
Szóval ha kerámia bevonatot tennék rá, akkor mi lenne a menete?
Ez ilyen simán ráfújós valami lenne vagy el kellene vinnem valakihez, aki megcsinálja?
Ha mindkét megoldás járható, akkor ha más csinálja,annak milyen előnyei vannak?
Nyilván ha saját magam, akkor olcsóbb elvileg. Amiket írtál kerámiát felnire, azok a kocsira is mehetnek?További kérdéseim: Én alapvetően heti 1-2 alkalommal Budapest-Szeged között jövök-megyek és ezáltal oszkározom is. Eddig a régi kocsit nem féltettem annyira ilyen tekintetben, most nyilván a vatta újat igen.
Szóval a küszöböket mivel tudnám ápolni, ha véletlenül valaki úgy száll be/ki, hogy rálép a fekete részre?
Küszöb alatt én nem a fényezett küszöböt értem,arra lehet venni ugyebár a küszöbvédőt, én a fekete részre gondolok,mert sokan képtelen átlépni rajta,hanem arra lépkedve szállnak be.
Na ettől eddig is hülyét kaptam, szóval most valami megoldást keresek rá.
Akár valami ápoló szerre gondolok, de eszembe jutott olyasmi is, hogy tudnék-e valami átlátszó fóliát ragasztani rá. Max időnként cserélném.Belső műszerfal ápolásra mit ajánlotok? Régen a fényes ápolónak voltam híve, de szerintem egy Civic-nél már próbálnék a gyárihoz hasonló felületet biztosítani, az meg inkább talán a matt.
Fóliáztatni nem hiszem hogy fogom, elég drága kiadni több száz ezer ft-ot, de ezek szerint nem csak színes fóliák vannak, hanem áttetsző fóliák és olyan mintha az eredeti színe lenne a kocsinak, csak védik egy ilyen fóliával? Szélvédőre is van ilyen,ami védi a kavicstól?
Lehet keresek majd Szegeden valaki ügyes fóliázót és kérek árat a szélvédőre meg első lökire, motorháztetőre, bár casco-t kötöttem a gépre,mert lízinges és kötelező volt. -
mutyi
őstag
Sziasztok.
Olvasgatom már pár órája a topicot, de nem nagyon tudok még eligazodni, annyira sokrétű és profi.
Szóval, most vettem egy új metál fehér Honda Civic autót.
Ehhez szeretnék kérni némi tanácsot, hogyan, milyen szerekkel lenne érdemes tisztítani, főleg kívül ,de persze a belső műanyagok tisztítására, ápolására is várok ajánlásokat.Az első kérdésem, hogy mi a véleményetek a Lotus termékekről, mert amit eddig vissza olvastam, kb. sehol sem jött elő.
Azt már kiszűrtem, hogy tűző napon, nagyon melegben nem szabad kocsit mosni a vízkövesedés miatt.
Szóval egy kellemes szűrt napfényben vagy hajnalban leginkább.
Ha elmegyek egy kézi autómosóba, ott mi lenne a menete, sorrendje egy komplett mosásnak?Jól gondolom, hogy kellene erre a metál fehér fényezésre már az elején valami kerámia bevonat?
A felnik ilyen feketés, fényes színűek. Azt pl, mivel érdemes tisztítani? Gondolom hígított sósavas cumót nem igazán szereti.A gépkocsit sajnos utcán tárolom, szóval fog kapni az időjárás viszontagságaiból rendesen. Ezt is vegyétek figyelembe az ajánlásoknál.
Előre is köszönök minden infot, segítséget, ötletet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest