Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #17075 üzenetére
Az ALU szám olyan értelmezésben, ahogy ti nézitek nagyon csalóka, mert a nem megfelelő magyarázatok miatt csak FP32 ALU-t számoltok. Ezenkívül azért vannak még más ALU-k is, vagy nincsenek. Például az interpolációnál az AMD manuális megoldást alkalmaz. Emiatt képes támogatni a rendszer a konzolos analitikai AA-kat, illetve a GS emuláció nélküli VP/RT tömbindexet a shader lépcsőkből a raszterizálóig. Ezekre az NVIDIA architektúrái nem képesek, így az ezeket kihasználó konzolos effektek nem futnak majd le. Ezeket a konzolos kódokat át kell írni az NV-nek a nem szabványos dedikált interpolációs és viewport struktúrájára (ha majd lesz kiterjesztés). Viszont az NV a dedikált interpolációt SFU-ból csinálja.
Szóval ez az ALU szám=ALU szám nagyon elméleti alapú.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- BestBuy ruhás topik
- Szó szerint táptitán az FSP legfrissebb üdvöskéje
- Sorozatok
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Yettel topik
- BestBuy topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest