Új hozzászólás Aktív témák

  • paprobert

    őstag

    válasz Petykemano #45589 üzenetére

    Nem ártana a gyorsabb ciklus, de szerintem azért annyira nincsenek elengedve erőforrásokkal.

    #45591 PuMbA
    Ugyanezt mondtam én is. Kb. ott nyitott az XeSS mint a DLSS 2.0 2 éve, de a DLSS-t azóta tovább hegyezték már.

    #45594 Yutani
    Ez a viselkedés pont az, mint amit a GCN-nél, Ampere-nél láttunk. Feldolgozószám bőven van, a memória-sávszélesség is kellemes, emiatt a nagyobb felbontáson nem esik be a teljesítmény.
    A 6000-res RDNA generáció ennek pedig a fordítottja. Vágott busz, patikamérlegen adott CU szám nagy órajelen, elfogyó infinity cache nagy felbontáson. Egyszerűen egy adott szegmensben kevésbé "szélesek" a piros kártyák ahhoz, hogy ugyanolyan jól kezeljék a magas felbontást, mint az alacsonyat.

    #45596 Busterftw
    "Viszont az elonyt is meg kell emliteni, mert ugyan nem fut tokeletesen, viszont ezzel megorizhetoek a regebbi jatekok tamogatasa es a kompatibilitas."
    A legjobban azzal lenne megőrizhető, ha írtak volna egy jól működő DX11 drivert. :D
    Támogatás van, de egyelőre nem jó, mert változatosan rosszul futnak a címek. Ha valamivel lassabban, de konstansan, kiegyensúlyozottan működne a teljes DX9-11 palettán, azt mondanám hogy elmegy mint olcsó megoldás. De nem ez a helyzet. Nézd meg Linusék tegnapi livestream-jét, egy Halo:Reach 25-35 fps-sel száguld 1080p-ben...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák