Új hozzászólás Aktív témák

  • Marci112233

    őstag

    válasz King Unique #134617 üzenetére

    Nálam is eltérő volt a hardverkörnyezet, nem is kicsit. Semmit nem babráltam a régi laptoppal, csak előző este kikapcsoltam. Másnap kivettem belőle SATA3-as SSD-t. Másnap amint kézhez kaptam az új laptopot, nyitásnak lekaptam róla a hátlapot.(meglepetésemre a DELL Vostro 3500-ban még a rögzítő keretbe való SSD befogatást képző csavarok is benne voltak.) és beleraktam a Samsung 860EVO SSD-t amin a 10Pro is van/volt. Majd hátlapot visszarkatam, és első bekapcsolásnál a BIOS-ban beállítottam hogy ne az előreszerelt M.2-esről bootoljon a gép hanem az 860EVO-ról. Ez szépen ment is, a rendszer elindult, és rögtön elkezdett a Win update dolgozni ezerrel és töltötte lefele a drivereket. Amint végzett ráengedtem a Dell saját programját, a Suppport Assistot. Az még talált 5 hiányzó drivert, így azokat is felrakattam. Amint ez is végzett, aktiváltam a rendszert ahogy kel Microsoft fiókkal, és aktiválta is magát az új laptopon a rendszer. csak ezután klónoztam át a már újradriverezett és aktivált rendszert az M.2-esre, egy az egyben, azután restart és boot átállít M.2-esre.. Azóta is probléma nélkül megy az új laptop az M.2-es SK Hynix BC711-ről.

    [ Szerkesztve ]

    Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W

Új hozzászólás Aktív témák