Hirdetés
-
PROHARDVER!
A topic a Microsoft Windows 7 operációs rendszerrel kapcsolatban felmerülő kérdésekkel fogalkozik:
Gyakori hibajelenség: A Windows Update csak keres-keres (svchost.exe jelentős a processzorterhelés), de nem talál frissitéseket. Itt a megoldás (Az angol nyelvű forrásanyag: http://wu.krelay.de/en/ )
Új hozzászólás Aktív témák
-
akaido
addikt
válasz
maroni #66047 üzenetére
"A Hama ezúttal is DPI-választó gombot használ, tehát a funkció hardveresen, a Windowstól teljesen függetlenül működik" https://hama.blog.hu/2018/05/02/egy_erzekeny_eger_jatekokhoz
sfdrakex már válaszolt.
-
akaido
addikt
válasz
Kezdő vagyok #66041 üzenetére
Elvileg soxor.
csak OEM esetén a hardver konfiguráció ne változzon túlságosan, pölö: alaplap.
SSD-re átklónoznám Macruim Reflecttel vagy Easeus Disc Copy-val vagy egyéb klónozóval a rendszerpartíciót, arányosan csökkentve a méretet, hogy ráférjen az SSD-re.
Paragonnak is van klónozója, Aomei-nek is, MiniToolnak is. -
maroni
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy hama uRage Morph 5in1 egeret az Alza-ról működik feltelepítette a drivert, de nem találom, tudnátok segíteni benne? -
-
Cancer
senior tag
looser, King Unique köszönöm a válaszokat.
Azt esetleg tudjátok, hogy miért lehet, hogy mapp
nként összeadva ~70 GB adatnak kellene lennie a C-n, viszont a 111-ből 13 használható a Sajátgépnél. Azt tudom, hogy vannak rejtett fileok, de 30GB?? -
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Hányszor lehet egy legális OEM Windowst(Windows 7 Prof 64 bit) újratelepíteni?
Kétszer már volt újratelepítve.
Alaplap GIGABYTE GA-790XTA-UD4
Processzor AMD Phenom II 965 3.40Ghz AM3 SÍMA PROCESSZOR HŰTŐVEL
Memória KINGSTON HyperX 4096Mb DDR3 1600Mhz CL9 KIT
Videókártya SAPPHIRE HD5750 1GB DDR5 HDMI PCIE
Merevlemez WD 500GB 7200rpm 16MB SATA2 WD5000AAKS
Optikai egység NEC AD-7243S Fekete
Billentyűzet + Egér LOGITECH
Ház GIGABYTE GZ-X3 Fekete
Táp GIGABYTE Superb 550W
Monitor: BENQ G2420HDBL
HANGSZÓRÓ:LABTEC PULSE 386A HDD helyett vennék egy SSD-t.
-
King Unique
titán