-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Senhi
aktív tag
válasz KTTech #16231 üzenetére
itthon is a csapból is az folyik, hogy csak ismert előéletű, bevizsgált autót vegyél. Ennek megfelelően feljebb is vannak árazva ezek és nem a tesók meg a nepper jön érte, hanem fb csoporton belül elviszik 1 nap alatt.
Szerintem ha otthon végzed a szükséges szervizeket, de minden számlát elraksz akkor az már egy egész jó kiindulási alap. Nyilván nem egy 3 éves még garanciás autónál, hanem egy 10+-osnál. Fiatalon egyszerűen nem jön ki a matek: 80 ezres szerviz helyett otthon 30-ból megcsinálod az évente 50 ezer, 10 év alatt 500 ezer. Ha ennyivel olcsóbban adod akkor egálban vagy, cserébe az elején nem volt garanciád.
Ahogy öregszik a kocsi és csökken az értéke, valóban semmi értelme márkaszervizbe vinni, mert nem hozza vissza soha.Szerk: teszem hozzá ez a toyotánál. Skoda/vw 3x áron dolgozik ott más a matek, de nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #16236 üzenetére
Brutálisan jó számok. bárcsak a Zasszony nekünk is megengedte volna a Yarist/Yaris Crosst...
Nekem most is tegnap 37 mpg volt az átlag oda-vissza munkába. 55 mph-val közlekedve, sok kamionos barátot szerezve az autópályán sikerült csak 41 mpg-re feljavítani a fogyasztást. -
AssAssynn
őstag
válasz KTTech #16194 üzenetére
Nem vadiúj autókat nézek, így az én kategóriámba eső szívóbenzinesek még a legjobb utánajárásom szerint elég hagyományosak ahhoz, hogy ne legyen nagy bajuk. Hibrid felé inkább a fogyasztás miatt kacsintgatok, illetve nem akarom, hogy a sok rövidtáv rosszat tegyen a sima benzinesnek. Dízelben természetesen nem gondolkodom.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz KTTech #16236 üzenetére
Köszönöm, értékelem a beszámolót.
Sajnos nekem a 4. generációs hibrid hajtás nem játszik. Leginkább Prius az, amibe be is férünk, a régebbi fajtákból.És mindenkinek, akinek külön nem válaszoltam, köszönöm a válaszokat. Egyelőre tanakodóban vagyok még ezerrel.
[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz KTTech #16250 üzenetére
Sajna ahogy nézegetem a piac be is árazta ezt a jóságot. Még az üzemanyag + szervizköltség különbözetet kiszámítva is ár felett mennek. Az a baj nagyon bennem van a vér, hogy egy jó kis HSD kéne.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
vicces
addikt
válasz KTTech #16499 üzenetére
Lehet úgy van ahogy mondod..ezzel csak az a baj, hogy autópályán sem haladsz egyenletesen. Legalábbis itt Németországban folyamatosan lassít - gyorsít a tempomatom. Vagy utépités van, vagy 80-as szakasz majd 120-as. És amikor végre haladhatnál dugó lesz valami miatt. Szóval nálam még mindig inkább az Eco.
:)
-
vicces
addikt
válasz KTTech #16505 üzenetére
Na ezt majd azért fejben tartom. Azt lehet marad normálban ha jól halad a forgalom.
Ha tudnám hogy csak pl fél liter/100km lenne a fogyasztáskülönbség nem is agyalnék rajta.
Egyébként pedig kislányom mindig nézi mennyivel megyünk és folyamatosan reklamál, hogy csak ne olyan gyorsan. Szóval nálam a nagypapás mód ON. Még csak 6 éves és nem akarom annyira megriasztani hogy féljen az autótól.
Ha nyugisan nyomom a gázt akkor nincs gondja vele.németországban ezt a fejetlenséget nagyrészt a balkáni meg közelkeleti meg a fene tudja még milyen bevándorlók csinálják. Nekem is dudáltak már hátulról 50-es táblánál amikor 50-el mentem..és az a szomorú hogy ezeket az idiotákat ültetik be a 40 tonnásokba is már mert nincs sofőr.
Legújabb módszere a rendőrségnek hogy reggel és délután kiállnak egy rendőrautóval kék villogózni a leggyakoribb baleseti helyekre a leállósávban bízva benne hogy az idióták talán nem ész nélkül száguldanak munkába/haza és talán nem lesz baleset.:)
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #16510 üzenetére
Vigyázni kell az olyan népekkel, ahol csiga a desszert...de nem a kakaós fajta. Bár kitudja, én még azt is kinézem belőlük.
Amúgy mi az a "rappel "? Próbálom már lassan 10 éve megfejteni.@vicces:
"mert a dugóban is megy a tempomat én csak néha bökök a gázpedálra ha nem indul meg a hosszabb várakozás után."
Még csak azt sem muszáj. Elég ha csak a tempomat karral a folytatásra kattintasz amikor elindul a sor.[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
válasz KTTech #16534 üzenetére
Egyelőre túl speckós igényeknek tud csak megfelelni a villany, aminek okai a járgányon belüli (pl. hatótáv) és a kívüli technika (pl. töltés) is.
Szerintem még pár évig a kibocsátások relatíve nagy csökkentéséhez az öntöltő hibrid technika elterjedése lenne a kívánatos, de sajnos politikai nyomásra nagyon nagy lépcsőfokokat próbálunk ugrálni...[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Akula
őstag
válasz KTTech #16634 üzenetére
Ez a spórolás eredménye. 3 méter extra vezetékezésen spórolnak. Ezeket a világítás, meg a többi másik buszra kéne pakolni. De amíg egy 14 milliós autón a fejlesztők 3 eurocentért egymás torkának esnek 3 milliós darabszámnál, akkor miről beszélünk?
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
aszamóca
aktív tag
-
Theodorci
junior tag
válasz KTTech #16671 üzenetére
Ugyan neked válaszolok, de köszi mindenkinek!
Alapvetően 2 fővel kellene, de a családban mindenki magas és még az auris is hátul kényelmetlen rövidtávon is ha beül valaki hátulra. Jelenleg egy 250Les csomagtartóval matekozunk, és a Yarist nem érezném nagyon előrelépésnek, (persze a 2004es micrához képest amivel pályára se merünk menni mert 90nél 3000res fordulaton olyan hangja van hogy kb mindjárt felszáll minden előrelépés lenne) ahhoz képest pedig drágállom is, hogy használtan a pár évesek 5-6Mról indulnak...igazából sajnos nem értek hozzá mi éri meg ár--érték arányban. Nagyon tetszik a hybrid hajtás, és mivel 80%ban városban lenne használva az is érné meg. De azért legyen kényelmes az esetleges hátul ülőknek, plusz el lehessen belföldre és külföldre is kényelmesen pályázni vele, bepakolni a csomagtartóba egy nyaralásra. A vásárlási szándékom fél-komoly (eljöhet nemsokára az a pont, hogy mindkettőnknek munka miatt kell autó, és az a fentebb említett kis nokedlink van) csak elkezdtem nézelődni a piacot és totál belebonyolódtam + egyre jobban elkeseredtem -
Paxker315
addikt
válasz KTTech #16726 üzenetére
? ezt mivel? ddAVP orrba, aztán jóvanazúgy? [link] Én ált 2 órát meghaladó utakon meg szoktam állni ilyen kitérőre, ha dunántúlra megyek, akkor meg többször is átmozgatni-nyújtani-könnyíteni. Számomra ezek felfoghatatlan számok
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
OCTAMD
őstag
válasz KTTech #16739 üzenetére
Egy kérdés,ha van angol rendszámom,ott van olyasmi lekérdező rendszer amiből meg tudom az alvázszámot ?
Ugye magyarban az esetek 60-70%-ban meg lehet tudni,sőt még fotók is szoktak lenni
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
ncc1701
veterán
válasz KTTech #16791 üzenetére
Nekünk 3 autónk van a családban, két kicsi szaladgálós, aminek az a lényege, h kicsi, szaladgálós. Nem kell, h nagy puttonya legyen, nem kell, h 600km-en át kényelmes legyen, az a lényege, h olcsón lehessen fenntartani, keveset egyen, beférjen mindenhová. Pici, fürge, városi. A harmadik egy 5m-es dízel kombi, az csak kirándulós-cuccolós. Illetve nekünk mindenképp kell 2 működő autó, ezt csak 3 autóval lehet megoldani.
Ez a suv mánia meg nem az én pályám, sosem jöttek be, nem is fognak. Akkor már inkább egy rendes ford f-350.[ Szerkesztve ]
-
Sipi-
tag
válasz KTTech #16812 üzenetére
Köszi a választ. Folyamatosan van/lesz használva, mert a két gyerek két különböző suliban tanul, reggeli "sulijáratra" kell. Ez jelenleg napi kb. 20-22 km. De ezen felül valószínűleg csak minimálisat megy majd. 300ezret nem biztos, hogy megéri rákölteni egy kb. 1-1,1 milliót érő kocsira (nem túl felszerelt, viszont szó szerint egy 3-4 centis helyen van csak karc a karosszérián és rozsdamentes persze). Viszont emiatt nem is éri meg egy újabb 2-3 milliós autóban "tárolni" a pénzt.
Bontott motor is lutri és ahogy néztem az is 120-150e körül van, az is 250e lesz minimum mire belekerülne a helyére. Családban sajnos senki sem autószerelő
Asszonynak kellene céges autót kapnia, az megoldaná a problémáthttps://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Akula
őstag
-
No.01
őstag
válasz KTTech #16845 üzenetére
Ettol fuggetlenul sem tesz jot egyiknek sem a leirt varrialas... foleg nem amit az a Yaris kap.
Mondjuk nekem volt olyan kollegam akinek az ugyszinten regi Yarisaba otthoni szelvedomoso feltolteskor feltunt, h a nivopalcat kihuzva az nem er bele az olajaba. Erre a holgy edasapja gondosan feltoltotte egy szintere, csak epp egy traktorba valo olajjal.
Mondhatnam, h ez hitvallas kerdese, de igazabol nem.
g0dl:
Szerintem ez egy letunt kor elfeledett vedekezesi eszkoze. Manapsag tulsagosan konnyu eszeket kiiktatni. -
vicces
addikt
válasz KTTech #16866 üzenetére
Okay.. jó ezt tudni. Mondjuk én nem tudok ablakot lehúzni, meg többi felsorolt dolgot intézni a telefonról, csak állapotot küld, meg pozíciót.
2 hetente majd meghajtom. Pont azt szamolgattam, hogy húsvétkor tankoltam bele utoljára és ráadásul e10-et, ami kb 3 hónapig benzin utána bajok lehetnek vele. Meg azt is ki kellene használnom belőle:)
-
őstag
válasz KTTech #16878 üzenetére
Ha bárkinek csináltak ilyet napelemes töltőt magyarországon toyota szervizben kérem ne tartsa magában (ezért utaznám a Mo-n lehetséges max távolságot is, de magam biztos nem próbálom meg ). 3 hétig fog állni a nyáron a rav4. Pluszban ugye az is kiderült számomra hogy van ám gyári negatív pont is jó messze a pozitívtól (így a mobilakku rövid kábele miatt nem megoldás).
-
őstag
válasz KTTech #16904 üzenetére
Köszi mindenkinek. Most rákeresve akkor jól értem hogy ezt a bigyuszt ráteszem a műszerfalra, bedugom az obd csatira (amire rákerestem és semmit nem kell leszedni hozzá a rav4-ben), az obd csatin keresztül tudja a dolgát és tölti a kis akkut. Nem rögzítem sehova, csak arra a 3 hétre otthagyom a műszerfalon, és nyáron bőven elé lesz?
-
őstag
válasz KTTech #16926 üzenetére
Nekem ez teljesen jó is lenne ha toyota szerviz csinálná (gondolom ebben az esetben a tetőre menne fixen). Ez megoldaná a garis részt, nincs semmi szélvédőnél amit feltörjenek, plusz nem kellene arra figyelni hogy kihúzzam indulás előtt az OBD-ről. Elektronikai autószerelő plusz Budapest összetételben már szívtam egy nagy kört (nem ért hozzá, ha igen akkor nem ér rá, ha nagy nehezen mégis akkor ilyen kis melót nem vállal, ha mégis akkor bármi más részt pláne nem mint tetőhöz rögzítés, stb. stb.). Scrossnál egy elromlott biztonsági kapcsoló kivétele külön kaland volt 3 éve (persze tudom erre mindig az a válasz hogy csináld magad, de én nem vagyok az a típus, autómat elbarmolom magam részhez soha nem voltam elég erős).
-
őstag
válasz KTTech #16962 üzenetére
Én inkább rengetegszer megyek mint rengeteget, de eddig nem volt gond. Persze úgy ez nem igazán releváns hogy 3 napnál többet eddig nem állt (múlt nyáron vele nyaraltunk).
A smart rendszert én is kinyomom ha nem felejtem el... Mondjuk van még benne ez a gyári m43 indításgátló, azt nem szívesen állítanám le pont addig amíg nem vagyok, az nem tudom mennyit csippeget.
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Synology NAS
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Raspberry Pi
- Parfüm topik
- Autós topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs