-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
nem értem így. Gyakorlatilag végig csak hivatalos márkaszervizben volt szervizelve, és a CVT olajon "spóroltak" volna? Érdekes. Na mindegy. : ) a 90ezret a Toyota Hybrid Fanclub Hungary csoportban írták egyébként.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Gaben92
őstag
60.000-nél a CVT olajat kell cserélni nem pedig az eCVT-t. Csak névben ugyanaz a kettő, semmi közük egymáshoz. Az eCVT hivatalosan élettartamos olaj ezért sose fogja cserélni a szerviz ha csak nem kéred őket és mindenképp extra pénz. Minden 90k után ajánlott, de nekem 160-nál lett cserélve (első szerviz miután megvettem az autót) és semmi gond nem volt még az olajjal. Másnál meg mondjuk 150-nél megadta magát.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Ezt már egyszer megbeszéltük pár hónapja...
A szervizkönyedben egy szó nincs az eCVT-ről, automatic/CVT-t említ mert a Toyota használ normál CVT-de annak annyira nincs köze az eCVT-hez, hogy még csak nem is saját fejlesztés hanem AISIN gyártmány. Azoknak 40.000 mérföld a csereperiódusa valóban.
Az eCVT-ben hivatalosan nem kell olajat cserélni, a te szervizkönyved szerint sem. Válts szervizt mert ha a szervizkönyvre hivatkoznak akkor vagy nem értenek hozzá, vagy át akarnak baszni...
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Ck.
addikt
Tudtommal DRL az csak önmagában lehet, helyzetjelző vagy tompított mellett már semmi keresnivalója. “Kedvencem” a 6 szemű küklopszot játszó Nissan Juke.
Azért kérdeztem csak, mert általában 10-ből 8 ködlámpás az japán autó; legalábbis amikkel én találkozok. Lassan már nem marad dudám és refim, ráadásul sose érti senki.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz KTTech #10174 üzenetére
Vizsgán sok átment, sokszor észre sem veszik vagy csak a nagyon gagyikat szórják ki.
Tegnap mesélték az autós topikban, hogy megállította a rendőr és megkérdezte, milyen LED világítás van benne, mert nagyon jó."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #10217 üzenetére
ha már utolagos eletronikai szerelések: parkradart aliról venni& szereltetni mennyire bajos? Elég pofás, látványos kijelzős 8 szenzorost is találni korrekt áron.
Elgondolkoztam rajt', mert elég sokszor van helyszűkében az ember
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Tomi8822
tag
válasz KTTech #10217 üzenetére
Üdv ,felszereltem a tükröket , és be raktam az új kapcsolót , de sajnos nem működött . Rámértem többször de a kapcsoló csoportban az a kapcsoló ami a behajtásért felelős nem kapcsolta a megfelelő kimenetet.Igaz hogy nem gyári Toyota hanem egy utángyártott kapcsoló 10ezer volt Angliából az eBay ről, de érdekes hogy az elektromos tükör állítás hibátlanul működik vele. Végül azt a megoldást választottam hogy a kapcsoló csoport behajtásért felelős részét leválasztottam , majd forrasztottam rá négy vezetéket ugyanis ez egy váltó kapcsoló, a két tükröt párhuzamosan rákötöttem két vezetékre, a másik két vezetékre pedig kapcsolt 12v kötöttem egy 5 amperes biztositékon keresztül. Így ha benyomom a kapcsolót behajlik mind a két tükör ha kinyomom akkor pedig ki hajlik , kívülről ugyan úgy néz ki a megoldás mintha gyári lenne ,és így tökéletesen működik a tükör állítás és behajtás is.
-
Dorian
félisten
válasz KTTech #10623 üzenetére
Szerintem elfogadható, ha az anyósülésen van a mikrofon fejmagasságban, hiszen az autó tengelyesen szimmetrikus. Az akusztikai programokban van beállítás az emberi hallás sajátosságainak megfelelő súlyozásra is (mélyek és magasak kicsit kevesebb súlyt kapnak), ezt bekapcsolva kell ilyesmit mérni.
[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
No.01
őstag
válasz KTTech #10626 üzenetére
Erre a nyari gumi dologra en is reflektalnek mert volt sajnos tapasztalatom 2 is amibol igaz csak utobbi a tanulsagos:
1) Egy 5 eves gumi mar rud annyit oregedni meg keves futasteljesitmney mellett is, h hangosnak tunjon.
2) A nagy nevek (es sajnos a hozza adott energetikai cimke) sem jelentenek garanciat arra, h az adott abroncs halk lesz az adott auton. Kiindulasi alapnak jo, de masnak nemigen.Konkret peldamban a Michelin Energy Saver+ (70dB) utan a Conti teli (TS 860) lenyegesen halkabbnak (es jobbnak) erzodott holott papiron utobbi hangosabb 2dB-el.
Tovabba ahogy korabban irtak is a rossz guminyomassal is lehet nyerni/veszteni a dolgon.
Nalunk a melygarazsban 2 auto is all amelyiknek latvanyosan alulfujt a gumija.
Az idosebbik tulajnak meg karacsony elott jeleztem vagy enm foglalkozott vele vagy ereszt. A masik egy kis fiat 500-as tundibundi tulajjal o valoszinuleg pont lesz*rja. -
Senhi
aktív tag
válasz KTTech #10635 üzenetére
FB csoportok alapján itthon kegyetlenül kiszámlázzák a 7-8 ezer forintot hibrid garira még nagyszerviz mellett is. Ráadásul a hibrid gari (amit 5 éves kora után kötsz, addig nem kell) csak a nagy akksira vonatkozik, teljes becses neve "Hibrid Akkumulátor ExtraCare garancia". Ha ezen idő alatt valami más megy tönkre (tipikusan inverter) akkor max méltányossági alapon szokták cserélni, de ezt egyedileg bírálják már el.
Kiterjesztett garancia +2 év, amit 3 éves koráig kell megkötni, de az akkor mindenre vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
-
Upo
addikt
válasz KTTech #10641 üzenetére
A "váltó" az egy egyszerűségében megbízható szerkezet, abszolút nem szokott tönkremenni, nem nagyon van benne tönkremenős alkatrész. Két villanymotor, egy bolygómű, egy rezgés csillapító tárcsa és némi fogaskerék áttétel olajban. Bontottat fillérekért lehet venni, mert nincs rá kereslet. Gondolkodtam rajta hogy veszek egyet én is poénból próbálgatni, tanulmányozni, de biztos kivágnának vele otthonról...
P410:
https://youtu.be/w_mc17CoyJs
P610:
https://youtu.be/vHc-_E8xWnM
De van több féle hajtás.
https://youtu.be/iFhRo7A-1JcBlogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
No.01
őstag
válasz KTTech #10643 üzenetére
Nyilvan a munkadij a draga, foleg Nyugaton... ettol fuggetlenul az alkatresz is lehet draga, lasd inverter.
Az extra gari arrafele kicsit jobbnak tunik legalabbis a 12evig kitolhato opcio elegge jol cseng.
Azt viszont szamomra elegge gyans, h egy futomu problema is beletartozna. Foleg, h arrafele sem biliardasztal simasaguak az utak. Marpedig onnantol az olyan mint a gumi vagy a fek: hasznalod tehat kopik. -
No.01
őstag
válasz KTTech #10645 üzenetére
WoW! Erre nem tettem volna egy lyukas garast sem. Ez igy tobb, mint korrekt szerntem.
bszg@:
Ne feledd a kombik mindig hangosabbak a tobbi karoszeria varriansnal
A gumivalasztas ugyszinten, de hacsak az en 2+1 lehetseges napi utvonalamat veszem alapul ott is oriasi a kulonbseg pedig a +1 a palya.
Ja es itt Hollandiaban az utak azert tobbsegeben eleg jok meg ha alsorendurol van is szo.
Ettol fuggetlenul en azt mondom, h nincs olyan, h tul halk auto es az elso ablakok dupla uvegezese remelem gyorsan terjed majd.A menetzaj temakorhoz kivankozik, h a legtobb Model3 tulaj itt ugyszinten a zajra panaszkodik... bar ha a fonokomet kerdeznetek az o listaja valoszinuleg hosszabb lenne (Model X)
-
-
Atlantis
veterán
válasz KTTech #10916 üzenetére
16-ossal szerintem még a hazai utakon is jó, nem hinném, hogy felétek ennél is rosszabb utak lennének.
Amúgy tényleg jó kis gép, pláne, ha a franciák össze is tudnák rakni zörgés nélküli változatban...pedig ahogy írod, csendes a járgány, a 3 hengeresnek is inkább kellemes morgó hangja van, ha úgy alakul, mintsem bántó.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
KTTech
veterán
-
Chereiose
addikt
válasz KTTech #10981 üzenetére
Hát nekem egy 2004-es Vw Polom van, az is bömböl igazából rendesen a pályán Más kérdés, hogy 120-130-as tempóval általában havonta 1-2x megyek ilyen 100-120 km-t, utána max 100-al gyorsforgalmin, amúgy meg szerintem 90%-ban agglomerációban használom városokban, így talán ezekre azért kibírnám a zajszigetelést, nyilván mondjuk jobb lenne egy újabb VW ilyen téren (akár egy V-ös Polo), viszont nálam a fogyasztás az elsődleges, az meg elég korrekt tud lenni úgy látom Persze kérdés, mennyivel drágább egy hybrid a simánál, mikor térülne meg, de ugye ide kell venni az esetleges szervizeléseket is, úgy meg lehet, hogy főleg egy használt esetében hamar megtérül.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz KTTech #10983 üzenetére
Szereléssel együtt, de a régi és jó modulokat 8000Ft/db áron beszámítják.
Új modul 14000Ft/db (2017 vagy előtti 12000Ft/db)
Új modulokat összekötő rézlemez garnitúra 5000Ft
Ki- és beszerelés, régi modulok külön-külön 30 amperes terheléses ellenőrzése, majd töltése + akkupakk hűtő ventilátor tisztítás: 25000Ft
Hybrid gariban, meg titokban össze-vissza cserélgetik a modulokat, hogy elkerüljék a teljes pakk cserét. Csak hát az új modulok, balanszírozás nélkül a régi modulokat "tönkre teszik".
Nálam 3 különböző fajta és gyártási típust találtak, filctollal jelölgetve, amikor kinyitották az akkuszervizben előttem a pakkot.
Biztos nem a gyárba kerültek bele.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz KTTech #10990 üzenetére
Meg az évek során mindig változtattak/finomítottak a gyártástechnológián.
Ezért másik évből származó modul, mindig másképp fog viselkedni, mint a többi, ezzel gyorsítva a pakk degradációját.
De vannak még problémák. Nimh csomagokban nincs balancer elektronika és az egész pakk sorosan van kötve.
10 évre lett tervezve, azt teljesíti (ha nem nyomkodják az EV gombot), de többet nem kell várni tőle."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
őstag
válasz KTTech #11007 üzenetére
Ok, akkor ennyi, remélem jó lesz 1.5-el is. Scrossom összkerekes (árukapcsolásban csak úgy adott suzuki automatát 2017-ben), de a yaris cross nem lesz az (-70 liter csomagtér lenne, a 390 így is határeset lesz a 440 literes scross után).
Apropó Corolla Cross lesz itthon tud valaki valamit (yaris cross kicsit kicsi, corolla cross pont jó lenne, CHR nem tetszik)?
-
őstag
válasz KTTech #11029 üzenetére
Köszi! Elsődleges ár listát nézegetve a yaris cross is ennek nézz ki. Akkor nem biztos hogy megéri a jbl ( kb a comfort+style+tech és az executive+smart+jbl között filóznék), mert kb 1,8 milla a listaár különbség.
Apropó mennyire faragható a lista ár? Toyota történelmileg annyira nem hajlandó erre, de RAV4-nél úgy hallom azért lehet faragni (csak az túl nagy lenne, bár nagyon tetszik).
Új hozzászólás Aktív témák
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OLED TV topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Premier előzetesen a Homeworld 3
- Formula-1
- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs