Új hozzászólás Aktív témák

  • KTTech

    veterán

    válasz vicces #16506 üzenetére

    Ha tudnám hogy csak pl fél liter/100km lenne a fogyasztáskülönbség nem is agyalnék rajta.

    Normál haladásnál 1-2dl már nagyon max, amit eco móddal ki lehet hozni. Araszolásnál, városban viszont sokat számít, pl.a fűtést lekapcsolja hamarabb várakozásnál (főleg ha Eco módban van), így hamarabb leáll a motor stb.

    Persze az Eco mód segít egy kicsit a nehéz lábon is, a hosszabbra nyújtott reakcióidejével, bár csodákra nem képes, ha valaki binárisan használja a féket és a gázt, akkor lehet akármilyen módban, sokat fog fogyasztani 😃

    A nagypapás mód igen jót tud tenni a fogyasztásnak :) az idiótákra, akik nagyon sietnek, azokra meg magasról teszek: nem nekik kell kifizetni a büntit gyorshajtásért, ha elkapnak, mert a mögöttem levő tolná, aztán nekem is tolni kell, h ne villogjon/dudáljon... ha korlát van, akkor korlát van, annyival fogok menni.
    A franciáknál könnyű megtanulni, ott nincs 10% + egy kicsi ráhagyás 😃 80-ban 86-nál már b*hatja az ember (tapasztalat), lejtőn lefele belecsúsztam 86-ba 90EUR-os csekk várt otthon az UK-ban, mire 5 nappal később hazaértem (le volt írva, h 100-ig +5km a megengedett, felette 10, kivétel ha van valami lassító tábla, pl. esőben pályán 100-ra áll át a normálisan 130+10-re belőtt kamera).

    www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Új hozzászólás Aktív témák