- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Programozás topic
- Milyen routert?
- Microsoft OneDrive (korábban SkyDrive)
- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
- Facebook és Messenger
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz KTTech #11048 üzenetére
Kiforduló vezető ülés? Azt nem is láttam.
Igen a dinamika az egyik fő félelmem (1.4-es turbó benzines után), a másik az elég nagy lesz-e.
A rav4-ben a legjobban a motor tetszik. Mindenhol azt írják hogy jé milyen jól megy pedig "csak" sima hibrid. Mondjuk a yarisban bőven elég ez az 1.5 az alapján ami tesztet olvastam/néztem. -
Ck.
addikt
válasz KTTech #11037 üzenetére
Mi bajod van az UK használt autókkal, pláne az 1-2-3 evesekkel? Sosem vennék új autót, amikor töredék áron tudok venni márkakereskedésből, ugyanúgy gyári garanciával. De biztos csak én vagyok túl maradi...Későbbi eladás során is sokkal kisebb az értékvesztés, mintha kihozom az újat. A PCP értelmét sem látom, a szerződés lejártakor visszaadja az ember az autót , üres kézzel, azaz effektíve csak bérelte a használatot. Egy 4 éves HP finanszírozás esetén már másfél -2 év után tudsz kivenni pénzt az autóból az eladása után.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11208 üzenetére
Az a baj, hogy a kézifék nem ér semmit, ha csak utólag van behúzva. Azért veszem ki N-be előtte, majd kézifék be, lábfék ki, hogy a kézifék tartsa meg az autót, utána megy a P.
Viszont igazad van, én is olvastam, hogy nem szabad az N használata, mert olyankor nincs töltés, ezért lemerülhet a nagyfeszültségű akku, de gondolom az a pár másodperc miatt így sem lehet probléma. Vagy szerinted ennyi időre sem ajánlott az N? Nincs még tapasztalatom a Toyota hybridekkel, nem tudom mekkora bajt idézhet elő az N.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11225 üzenetére
Lassan már én is megbonyolítom. Egyébként egyszerűbb úgy megerteni a problémát, ha magad is kipróbálod. Állj meg valahol csak egy enyhe lejtőnél. Elég csak egy 0,5% is. D után beteszed N-be, kézifék be, lábfék felenged. Az autó egy minimálisat meg fog mozdulni, mielőtt végleg rögzül. Minden autó. Na ez a minimális elmozdulás az, amit nem jó, ha a P állás fog meg. És olyankor valóban nehezebb is kivenni P-ből a következő indulásnál. Na mindegy, befejeztem, sejtettem hogy kevesen csinálják rajtam kívül ezt a módszert.
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11243 üzenetére
Amikor megvettem a service plant, akartam kérni még kiterjesztett garanciát is, de azt mondta a muki, hogy mivel ott a service plan, így automatikusan kapok plusz 1 évet minden náluk elvegzett szervizt követően az autó 10 éves koráig. Direkt rákérdeztem, hogy most a hybrid health checkről beszél-e, de mondta, hogy nem - az megint más -, hanem általános garanciáról, mechanikus és elektromos dolgokra. Bemegyek azért egy másik márkakereskedésbe is ennek végére járni, mert túl szép, hogy...
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz KTTech #11246 üzenetére
Most jött a hír, hogy változik a Toyota garija is, valószínű a Lexusnál is ez van az UK-ban:
Amennyiben a márkaszervizben történik a kis/nagyszervíz 10 év/100000 mérföldig lesz garanciális az autó (a korábban eladottakra is vonatkozik).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11261 üzenetére
Na! Nekem is ezt mondták, ez akkor biztató, ha már Te is ilyeneket hallasz. Neked honnan az info? Én a Lexus weboldalán sajnos nem találtam erre vonatkozó információt, csak az értékesítő szavai vannak a fülemben, de így már kezdek megnyugodni, hogy valóban igazak.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11268 üzenetére
Reméljük nem fogják emelni. Érdekes egyébként, itt említést tesznek a Hybrid Health Check-ről és nem csak az akkumulátort említik:
”For hybrid vehicles, the service will include a Hybrid Health Check to extend the hybrid component and battery warranty cover. If the vehicle is eligible for the hybrid components and battery cover will be included in the same Lexus Relax contract until 10 years or 100,000 miles, whichever is soonest. You can then independently extend the hybrid component and battery warranty cover for up to 15 years and unlimited mileage by having a Hybrid Health Check.”
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11270 üzenetére
Csak ámulok és bámulok, úgy érzem a lehető legjobb döntést hoztuk azzal, hogy otthagytuk a német triót.
Nézelődtem amúgy a magyarországi oldalon is, de ott csak a régi garanciális feltételeket találtam, ezek szerint országonként eltérő lehet a dolog. Viszont mivel a garancia kiterjed vmennyi EU-s és még néhány egyéb országra, nem tudom, hogy mihez igazodnak olyankor, ha már egy bizonyos évnél/futásnál eltérnek a garanciális feltételek. Az autó honos országa szerinti garancia az érvényes vajon (külföldi nyaralás pl.), vagy pedig a helyi szabályok az irányadóak...
-
KTTech
veterán
válasz KTTech #11272 üzenetére
Bár, az is igaz, hogy a külföldi javításokat ki kell fizetni, majd itt visszafizetik:
" Travelling Abroad
In the event of a repair being necessary in Europe (see geographical zone below), provided your stay is shorter than 90 consecutive days, any Authorised Toyota Repairer in the country you are visiting will be able to carry out rectification work under the Terms of Toyota Relax. The cost should be settled by you with the repairer and a claim made for reimbursement by providing the repair invoice to an Authorised Toyota Repairer in the UK within 28 calendar days. The costs will be refunded up to a maximum of the invoice value including VAT. The
replacement part prices, labour time and costs must be set out individually in the invoice. You will be reimbursed for the repair costs in accordance with the Toyota Relax conditions. "www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
kw3v865
senior tag
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11332 üzenetére
Hmmm, egész szép számok. Normál vagy ECO módban toltad neki?
Nekem egyelőre az IS 300h tojáshéjjal közlekedve az eddigi rekord munkába menet alapos útismerettel és előre tervezéssel 4,4 liter/100 km (64 mpg), a 2 hetes átlag pedig olyan 5.5-6 liter körül van, de még tart az ismerkedési fázis, megy ez még lejjebb is. -
Bullitz
aktív tag
válasz KTTech #11277 üzenetére
Szia, tudom beszéltünk privátban is de ide írom inkább:
- felhívtam a Sakura-t, azt mondta a szervizes, hogy 10 év a garancia.
Fura, mert most néztem mobile.de-n P2-t, és 2009-es kocsira is megadták 2020.09.hóban a garit, papír van róla, pedig akkor már min. 11 éves volt az autó.NEM ÉRTEM!
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
nagyúr
válasz KTTech #11426 üzenetére
Nincs 10 év gari az autóra, csak a HSD-re, de az is korlátozott és feltételekhez van kötve.
"A hibrid rendszer nem is működik ezeknél a sebességeknél már,"
Működik a hibrid rendszer olyankor is, csak a bolygómű áttételezés korlátja miatt a benzinmotornak is forognia kell, akár nyitott szelepekkel is.
Egyetlen korlát, hogy a régi rendszernél 69km/h felett (az újabbaknál már magasabb a sebeség korlát) , már nem szabad üresbe rakni, mert a bolygómű áttételezése nem tudja egészségesen kezelni az álló benzinmotort.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Gombinyó
őstag
válasz KTTech #11433 üzenetére
Hm? Ez hol van így leírva? Akkor engem átvertek mikor fizettem külön a plusz két év gariért? Elég lett volna ha márkaszervizbe hordom és automatikusan kitolódik? Nem hiszem.
Itt nincs 10 év garancia az autóra, alapból van 3 év és 5 évre kitolható plusz pénzért, de már a 3 évnek is az a feltétele, hogy végig hivatalos szervizbe kell vinned, a +2 év pedig már korlátolt gari, nem érvényes mindenre. 10 év csak a hibrid rendszerre van és annak is feltételei vannak. -
Ck.
addikt
válasz KTTech #11433 üzenetére
Felhívtam a Toyota Europe magyarországi központi ügyfélszolgálatát és tátott szájjal bámultak amikor rákérdeztem a Toyota/Lexus Relax 10 éves garanciára és a 15 éves hybrid garanciára. Először még ki is próbáltak oktatni, hogy biztosan én tudom rosszul. Úgy tűnik, Magyarországon egyelőre nincs terv ilyesmi bevezetésére, ezek szerint nem egységes a garanciális szabályozás országszerte, amit nem igazán értek.
[ Szerkesztve ]
-
duracell89
senior tag
válasz KTTech #11442 üzenetére
Mi Ausztriában vettünk 2 hónapja Corolla-t újonnan, megerosithetem, hogy itt a Toyota Relax 10év/160eKM teljeskörű van. Nekünk az értékesítő azt mondta, hogy szerinte a Kia/Hyundai csoport előretörése/piacazerzése miatt emelték a tétet garancia témában.
[ Szerkesztve ]
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #11638 üzenetére
kozben talaltam egy vidit, ilyesmire gondolsz?
ha jol ertelmezem, itt megmaradnak az altalad emlitett funkcionalitasok es megjelenitheto informaciok, mivel a gyari fejegyseg bennmarad, csak a plusz egyseget kotik hozza. ami valtozik, h az AUX "helyen" lesz az AC/AA opcio.vagy talaltam meg ilyet, ami hasonlo elvunek nez ki.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #11656 üzenetére
ahh, ertem. ezt nem tudtam, koszi a fejtagitast. aszittem' minden GApps megy. bar igazabol csak parra van szuksegem, ahogy fentebb is irtam.
Szedressy? csak nem magyar (szarmazasu) veletlenul?
ez remek kis unit lenne, foleg, h semmi szerelest nem igenyel. csak kene hozza egy AA kepes egyseg, ugye. nalam 11-es Android van, sz'al az nem lenne gond.akkor hiaba "csak" 6-os Android, attol meg a funkcionalitasa meglenne? nem lenne laggolas, szaggatas, hasonlok az appokban, amiket emlitettem? gondolom, nem villamgyors, de ez ertheto.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #11662 üzenetére
ahhha. igy mar vilagosabb.
amit koxkids javasolt, vagy amit en talaltam amcsi videon, az tudja ezt, hogy saját maguk is képesek telefon nélkül futtatni programokat? vagy ok is "csak" egy megjelenitokent funkcionalnak?
kozben talatam egy masik egyseget, olcsobban, ugyanazon oldalon, ami azert mar combosabbnak/ujabbnak tunik. tamogatasi lista alapjan menne a Rav4-ben is, jol latom?
szimpatikus amit csinalnak, igy elso ranezesre. es arban is korrekt.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #11664 üzenetére
hmm, ertem.
Mindkét cucc csak kiegészítő modullal lesz AA képes, magában nem.
mondjuk ezt jo, h nem irjak az oldalukon.
bar, ha magukban futtatnak teljeserteku Androidot, es csak netet kell nekik adni, az is lehet egy megoldas a 3-4 app-hoz, amit szeretnek.koszonom a fejtagitasokat, irok meg, ha lesz kerdes.kozben probalok intezni egy tesztvezetest egy 2015-6-os hibridre, aztan dontok, h o lesz-e, vagy a masik modell, amit mar probaltam.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11709 üzenetére
Lehet, hogy tényleg azon múlik, hogy mennyire hosszú távon képes megtartani az EV-módot, de konkrét szabályrendszert bevallom őszintén, még nem vettem észre benne.
@Bullitz:
valóban bámulatos fogyasztásra képesek, egy idő után már tényleg az lesz az ember hobbija, hogy hogyan tudja még lejjebb vinni és minden egyes nap a saját rekordját megdönteni.Ha már hypermilerkedés:
Érdemes az autót a teljes vezetési időtartam alatt végig az ECO mezőben, annak is az az alsó harmadában/felében tartani, egészen a nulláról való elindulástól, a kigyorsításon át, az utazási sebesség eléréséig majd azt követően is végig ott tartani, majd gázelvételt követően árammal vitorlázni? Vagy jobb fogyasztást el lehet érni agresszív kigyorsítással, majd azt követő elektromos hajózással?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11731 üzenetére
A Merga - ami előtte volt - szintezett, azért furcsálltam. Illetve délután megyek a Lexushoz, hogy nézzék meg/állítsanak a lámpán, mert nagyon lefelé világít, csak az előttem levő 20 métert világítja be kb, vagy annyit se. Közölték ráadásul, hogy ha csak állítás szükséges, akkor az nem garanciás, fizetős móka lesz, sacc/kb fél óra labour. Majd még azért lesz egy köröm velük délután, mert pár hete vettem az autót, nem így kellett volna átadni…
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11742 üzenetére
De ez ilyen 30 méter előre kb, nem valami sok. Kivilágítatlan országúton eléggé tele volt a gatyám így jönni éjjel. A Merci tompítottal simán 100 méter fölé is ment. Vagy akkor az volt sz@rul beállítva és örüljek, ha azzal nem vakítottam senkit? Műszakin csont nélkül átment pár hónapja.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11746 üzenetére
Statikus led volt benne, úgy tudom elvileg az volt az alapverzió, semmi adaptív okosság. Először elég bénán világított, de beállítás után nagyon jó lett. De mindegy is, az már a múlt. Na majd csinálok egy videót éjszaka konkrétan az enyémről, hogy megnyugtassatok.
Tied sem szintez induláskor amikor bekapcsolod?
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest