-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
válasz #19482368 #90850 üzenetére
Félreérted amit mond. Nem azt kifogásolja, hogy miért nem működik úgy a szolgáltatós wifi, mint egy 40 ezres router. Hanem azt, hogy sok esetben könnyen tetten érhető módon egészen egyszerűen szar a készülék. Ez pedig a szolgáltató felelőssége, mivel a HGW az átadási pont, ami az ő tulajdona, ráadásul az esetek többségébe nem tudsz tőle megszabadulni. Az, hogy 10 percenként bont a Wifi 3 méterről, az nem interferencia. Vagy kliens hiba, vagy a HGW szar, ezt pedig könnyű kideríteni. Az hogy bekapcsolt wifi mellett naponta fagy a HGW, arra sem lehet azt mondani, hogy wifin nem garantálnak semmit.
Differenciálni tudni kell a Wifis hibák között, mert egy részére valóban nincs garancia (nem is lehet), de az alapvető működésképtelenség, fagyás stb. igenis a szolgáltató sara.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest