Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • -szp-

    aktív tag

    Sziasztok,

    olyan Telekom ügyfelek jelentkezését várom privátban, akiket személyesen is érintett a vállalat új számlázási rendszerre történő áttérése. Elsősorban olyan történetek érdekelnének, ahol sokáig, akár a mai napig nem megoldott az online ügyfélszolgálaton keresztül történő számlabefizetés.
    Azok is küldhetnének nekem privátot, akiknek több telepítési címen fut előfizetésük, itt főleg az érdekel, hogy keverte-e már össze a Telekom a kedvezmények mértékét, akár a javatokra, akár károtokra.
    Vidéki ügyfelek kapcsán izgalmas volna, ha találnék olyat, aki amiatt, hogy februárral megszűnt a személyes számlabefizetés, kénytelen másik településre utazni, mert mondjuk csak a közeli nagyvárosban van erre kijelölt posta.

    Köszi!

    <!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

Hozzászólok Aktív témák