-
IT café
Téma összefoglaló
(Utoljára frissítve: 2024.04.20)
Új hozzászólás Aktív témák
-
defy456
aktív tag
válasz
Magnat #96499 üzenetére
Köszönöm.
Yt-on biztos van róla videó. Van valami olyan amit tudnom kell hozzá, de ott nem mutatják? Tényleg megelehetősen analfabéta vagyok ezen a területen.
Távolról meg tudom csinálni?
Van még esetleg arra mód, hogy mac-en a finder-ben elérhem távolró úgy mint helyi hálózaton? -
makoss
veterán
válasz
Magnat #96446 üzenetére
Köszi, de amúgy elég nekem az is, hogy jó-e ez, használja így valaki, van értelme vagy nem?
Egy ds223 tulaj mondta, hogy elég gyors már az is, de ha újat venne akkor DS224+et venne#96448 Borisz76 Nem néztem teljesen végig, de ahogy AnonimInc. Balázs is mondta: SSD gyors, tár kicsi, drága. HDD lassú, nagy, olcsóbb
#96449 Magnat Az első linkedet nem értem mivel abszolut kezdő vagyok, még nem vágom mi mi
A 2. link jó megoldás, mindig bírtam az ilyen kütyüket -
tobias40
veterán
válasz
Magnat #96297 üzenetére
Azért ez inkább router feladat mint nas,ezért nem is eröltettem a nas-on,próbáltam megoldani a saját routeremen.
Nem tudom mi lett vele mert vmi beragadt neki,de a reset és a full telepítés után minden megy pöpecül,a vpn server is és a vpn fusion is.
Ígynem kell még egy alkalmazás,pl a Tailscale-t használnom... -
tobias40
veterán
válasz
Magnat #96248 üzenetére
Nah megoldottam,úgy hogy reseteltem az asus routerem,újra configoltam mindent és tökéletesen megy a vpn server és a vpn fusin funkció is!
Így megúsztam a NAS-on való mókolást amihez nem értek,ezzel meg megvoltam kb félóra alatt és pöpecül működik amit szerettem volna! (remélem nem kiabálom el)Köszi azért a helpet!
-
-
válasz
Magnat #96248 üzenetére
Ha már Docker, akkor ott a Gluetun, nekem az mögött fut a qbittorrent. Előnye hogy nem fog minden forgalom a VPN felé menni, a Synology-n beállított VPN kliensnél meg igen.