Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
válasz Szilágyi84 #5150 üzenetére
Nekem a legnagyobb kínszenvedés egy túra alkalmával az a fájó seggem. Én már sok nyergen vagyok túl. de még nem tudtam egyiket se megszokni. Az viszont tény, hogy általában azok sírnak a nyeregre, akik aránylag keveset tekernek. Szóval nagyon sokat kell menni és akkor már bőrkeményedés lesz a seggeden. Na akkor már nem lesz gond.
-
Luissimo
veterán
akár azt is mondhatnád, hogy csináltasson kitömött, botoxos segget, mint TomCruise
Vagy műsegget, mint Hadházy, abban a KisÁdámmal közös stanupos filben, amiről mesélt isTény ami tény, a leggeyengébb láncszem a nyereg, árulhatnának ezekre karosszéket is.
[egynek ez sem rossz, az ergonomiája miatt]
az én csontos fokhagymafenekemhez ez vált be, ugy választottam, hogy mentem az illető bringájával egy 20-30 km.-t (azaz cseréltünk bringát, mert a csövek nem voltak csereszabatosak.)
én birom, hosszu távon is.
A lényeg, hogy középen a mogyoróidnak legyen helye, illetve az ülőfelület legyen kellően zselés és puha.
És persze passzoljon a segged formájára.ilyesmik.
A Selle és az ARGO márkák ár-érték arányban jók, de mindenki saját seggének gazdája... -
Somatom
veterán
válasz Luissimo #5154 üzenetére
Nem lenne praktikus. Teljesen más a felhasználási cél. Azért vettem ilyen bringát, hogy kiélhessem a rosszalkodhatnékomat, levezethessem a feszkót. Egy enduro motor lett volna a legcélszerűbb, de az túl költséges és körülményes lenne. Így maradt a bringa.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
StLui
veterán
válasz Szilágyi84 #5150 üzenetére
2 hónap, heti 1-200 km
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Szilágyi84
senior tag
Ma 30 km után persze közben megállva párszor ,mert még nemrég kezdtem nem vagyok hozzászokva ,de a lényeg, hogy most is érzem a seggem igaz nem annyira mint a gyárival ,de picit mégis. Szóval valószínűleg tényleg szoktatás és megszokás lesz vagy állandó érzet utána lehet mindig marad .
Ezek a zselés üléshuzatok tényleg semmit nem érnek és még izzaszt is ? -
Luissimo
veterán
válasz Szilágyi84 #5157 üzenetére
Huzatot ne vegyél külön, ottfog csuszkálni alattad.
Az cél, hogy ha valakinél látsz egy szimpatikus nyerget, elérd, hogy mehess vele 6-8-10 km-t.
Én igy találtam az emlitett argora.
Ja,
És lényeg, hogy a mogyoroid helyén legyen kikönyítva a nyereg, és maga az anyaga legyen zselés, ahol annak kell, nem a huzat legyen zselés.Nemegyzerű, mint tudjuk, dehát mi egyszerű manapság?😃
-
Đusty
addikt
Nekem a lidl-ös ülés teljesen bejött 30 km után semmi fájdalom nem úgy mint az előtte lévő kettőnél. Én a szélesebbet vettem.
-
senior tag
válasz Luissimo #5158 üzenetére
Így van, a huzat l….t sem ér.
Én is így találtam a mostani nyergemre, igaz én csak ~ 1 km-t mentem egy kölcsön fatbike-on, amin egySelle Italia Man Gel Flow Saddle volt. Hazaérve rákerestem, de a 30+ e Ft-os ár igencsak elvette a kedvem. Aztán beírtam ebayen a keresőbe és valaki pont hirdetett egy soha nem használt darabot 30 €-ért. Le is csaptam rá, azóta is imádom.Mini Gaggia (Aplimont) pid box-szal vagy nélküle eladó
-
Luissimo
veterán
-
dugo_
veterán
Városi: Selle Italia XR
Terep: Selle Italia NepalAki komolyan gondolja, annak szerintem érdemes befizetnie erre:
https://speed-way.hu/hu/prosit/body-geometry-fit-kerekpar-testreszabas-bike-fitting -
Somatom
veterán
Ezt nagyon jónak tartom, de, olyan mugliknak, mint én, mit tudnak mondani? Bringázz többet, akkor nem fogja törni a segged az ülés! Ezt egy 45 rugós diagnosztika nélkül is tudom, de mit csináljak, ha minden hónap felét bringa nélkül töltöm?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Paxker315
addikt
válasz Szilágyi84 #5157 üzenetére
megnézhetnéd ezt is: 150x290mm, szóval széles és van lehetőség előre-hátra csúszkálni.
Ez is bitang széles, jó nehéz is, de, keskeny nyergeket én spec nem szeretem, mert nagy az ülőgumó-távolság (ami ugye csontozatilag meghatározott, így nem tudsz vele sok mindent kezdeni Amúgy Flite MAX-szal nem lehet mellélőni, vagy, a flite géles változatokkal sem. Imádtam mindethttps://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Bib
őstag
Épp a múlt héten vettem egy ilyet [link] . Eddig 3500km-t mentem a gyárival, ezzel csak 60-at de kevésbé zsibbad a szaporító szervrendszerem
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5157 üzenetére
szia nem félsz attól hogy pont az összecsukhatósàga lesz ennek a kerékpárnak a veszte? a váztöréstől szerinted nem kell tartani a csukló mechanikànál? én egy másik kínai modellnél már láttam ilyet. kár hogy nem árulják merev vázzal.
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5171 üzenetére
a garanciáztatástól tartok egy kicsit mert ha veszel egy 400 ezres tv-t akkor kijönnek helyszinre és javítják de itt azt írja a cég hogy neked kell visszajuttatni ha valami gebasz van. Tehát össze kell csomagolnom és futárszolgálattal elküldenem vagy autóval kell személyesen elvinnem. Kár hogy nincs kiépítve helyi forgalmazó mint pl a gepida kerékpáromnál . Megvan a hátrány ezeknél a kínai olcsóbb gépeknél. Márpedig a garancia 3 év . Kizártnak tartom hogy ne kelljen addig hozzányúlni ehhez a kerékpárhoz. És itt nem a normál használatból eredő kopásokról beszélek. De nagyon csábító más neves márkával szemben hogy gázkar is van rajta és így nem csak egy kerékpár hanem egy egyszerű robogó is és nem 1 misibe kerül. ilyet elismert márkáknál nem is találni mert mind csak rásegítéssel működik és kisebb az aksijuk és milliós árazásúak. Szóval az olcsóságáért nagy a kockázat
-
Szilágyi84
senior tag
válasz zazenke #5172 üzenetére
Nekem közel van a bolt ahonnan vettem Érden és normál használatban 80 kg alatt nem kínozva hajtom ,de persze néha megnézem mire képes rásegítés nélkül is . Amúgy gázkar az + ,de amit írsz a végén igaz . Ami még feltünt ,hogy nagyon betud gyorsulni lejtön lefelé csak gurulva gondolom a széles gumi miatt .
-
motifator
senior tag
Sziasztok, Bp és környékén tudtok olyan szervizet, ahol foglalkoznak Yamaha (Giant syncdrive pro) motor diagnosztikával, javítással? Egészen konkrétan motor belsőre gondolok. Nem kell, hogy hivatalos legyen, de értse a dolgát. Az áldozat egy Giant Trance SX. Észrevettem egy kis kotyogást a tengelyen és jó lenne még időben orvosolni.
Funky + Jazz
-
motifator
senior tag
válasz Szilágyi84 #5176 üzenetére
Köszönöm, e-bike-ok terén is otthon lehetnek? Mindenesetre egy kérdést megér.
[ Szerkesztve ]
Funky + Jazz
-
motifator
senior tag
válasz Szilágyi84 #5178 üzenetére
Nem beszéltem velük, az oldaluk alapján sok e-bike-os kötődést nem véltem felfedezni. Elvileg hivatalos kereskedésen keresztűl a motor kiküldhető és a Giant is rendbe tudja rakni (csak legyen pénztárca, ami bírja ) Illetve a gépkönyv alapján 1mm mozgás úgymond normális, kb. nálam is ez a helyzet. Számomra furcsa, de ha a gépkönyv írja... Az épített bafangos fullym már több, mint ezret kapott csak terepen, és ott nincs ilyen mozgás, mondjuk új korában sem volt.
Funky + Jazz
-
motifator
senior tag
válasz Szilágyi84 #5180 üzenetére
Még várok két visszajelzést, írtam a alpinbike-nak és az appsolute-nak. Az alpinbike felvette a fonalat a gyárral. Kíváncsi vagyok a válaszukra, aztán jön a magánnyomozás.
Funky + Jazz
-
P11
csendes tag
Valaki használ ilyen bringát?
[Merida eSILEX +600]Érdekelne hogyan teljesít.
-
motifator
senior tag
válasz coolabácsi #5183 üzenetére
Köszi az infót, a gépkönyv is ír 1mm-t, szóval elkönyvelem normális jelenségnek.
Funky + Jazz
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5174 üzenetére
esetleg van már valami negatív tapasztalatod is ? amikor megvetted volt a kerékben nyolcas ?. Erre nem nagyon szoktak adni . Még amikor a gepidát vettem is arról akartak meggyőzni vásárláskor hogy teljesen normális ha az első lánctányérokban szemmel is jólátható nyolcas vagy ütés van . És csak úgy tudtam őket meggyőzni hogy ez így gyári hibás hogy adtam nekik 5000 ft-ot. És lám bele is tettek egy új hajtóművet és az nem ütött. A bolt majd ezek után lesakkozta a gyártóval. És ez ez 4 éve történt egy 300 ezres bringával . De hasonlóan jártam a kross lengyel márkával is.
-
Szilágyi84
senior tag
válasz zazenke #5185 üzenetére
Van bizony basszus sikerült egy defektet összeszedni 230 km alatt most a héten ,amúgy semmi szerencsére nincs nyolcas , rendesen vált a váltó csak a féket kellett beállítani a tárcsákat. A gumi külső 15 ezer a belső 3:ezer ,de elvittem autó gumishoz kiszerelve az elsőt mivel ilyen gyors záras vagy minek mondják nem kell hozzá csavarkulcs és a gumis 1500-ért megcsinálta egy tüske okozta és azóta 30 km semmi . Érdekes mivel ezelőtt elektromos rollerrel több mint 2 ezer km- t mentem defekt nélkül furcsáltam is ,hogy lehetnek ilyen bénák a többiek, hogy rendszeres probléma náluk ,de valójában csak szerencsés voltam hiába néztem a megfelelő nyomást.
-
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5186 üzenetére
Nemtom hány defektet kaptam már. Aztán lett tubeless és tej. Azóta nuku defekt. Lehet csupán véletlen, de sztem nem az.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Szilágyi84 #5188 üzenetére
A tubeless az a belső nélküli gumi. Előfeltétele, hogy a felni és a külső gumi is tubeless ready legyen. A tej pedig egy folyadék, amit betöltenek összeszerelésnél és az a feladata, hogy eltömítse a kisebb réseket, így az apróbb defekteket is. Én az összeszerelésnél kifejezetten autószelepet kértem, mert útálom a bringás presta szelepet. Persze, ezt is csak akkor lehet, ha a felni elég széles ahhoz, hogy elbírja a utószelephez szükséges, nagyobb furatot.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5188 üzenetére
mert azt is megadják hogy melyik hány milliméteres lyukat vagy szakadást képes lekezelni . Akinek nem hatott ott nem tudhatod hogy melyik tipus volt benne és vagy mekkora volt a lyuk. Még kamionoknál is használják (ott több litert belepumpálnak )
-
zazenke
őstag
az igaz hogy a pedál szenzorosokkal az a baj hogy kisebb fokozaton gyorsan kell tekerni vagy túltekerni hogy a kerékpár megfelelően hozzáadja a szükséges különbözetet , nagyobb rásegítésnél pedig állandóan meg kell állni a tekeréssel mert akkorákat lök a motor a kerékpáron ?
-
motifator
senior tag
válasz zazenke #5191 üzenetére
Úgy fogalmaznék, hogy másképp fog viselkedni, mint egy nyomaték szenzoros, a pedálszenzor nem veszi figyelembe, hogy milyen erővel taposod a pedált. Az adott rásegítés mértéke határozza meg, hogy mennyire tolja a bringát. Olyan lehet, hogy épphogy tekered és jobban segít, mint a tekerésed fordulatszáma, de ilyenkor visszább veszed a rásegítés mértékét. Meg lehet szokni, de ez kevésbé “natural feeling”, mint egy nyomatékszenzoros. Van mind a kettő, igaz a pedál szenzoros nekem erősebb, de simán megszokható.
[ Szerkesztve ]
Funky + Jazz
-
Szilágyi84
senior tag
válasz zazenke #5185 üzenetére
Ja amit elfelejtettem és picit zavaró mivel elvileg terepre is ajánlott ez ,de a teleszkóp rugózása olyan minimális és kemény , hogy elég meglepő , főleg hogy egy olcsóbb 130 ezres Decathlonos mtb ami 2 éve még csak 100 volt annak jobb a rugózása csak itt a nagy gumik amik ennyhítik és ezért nem annyira feltűnő. Amúgy nem tudom ezek vajon bekopnak ? Én mondjuk 80 kg se vagyok és ugrálni se ugrálgatok patkákról se.
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5196 üzenetére
azért nézd meg hogy állítható e az a teleszkóp. Pl a a gepidának a suntour telóját is lehet állítani amit megvételkor nem is tudtam mivel még soha nem volt telós kerékpárom . az egyik villaszár legtetején lehet pl egy pénzérmével tekergetni mert van rajta egy nút. de ezt nem lehetett alapból látni mert egy lepattintható kupak fedi. Csak az egyik szárán van és beállíthatod a súlyodra. akkor jó a beállítás állítólag hogy ha 1 cm süllyed be amikor ráülsz de erre már nem emlékszem. lehet a ztechnek tekergetni kézzel kell és úgy állítod a rugó előfeszítését . ha a nyeregcső is rugós akkor azt meg ki lehet szedni és a cső legaljában van egy besüllyesztett imbusz csavar . ezt már okosabban kell állítani mert nekem már repült le a nyereg annyira visszalazítottam . Ezt ki is cseréltem fixre mert állítólag a nyereg rugózás elveszi a hajtás erejét. apropó mérted már hogy tisztán elektromos módba kb mennyit megy el? az aliexpressen vanak pót aksik amik 48v 20 Ah ra vannak írva . de közel 140000 ft. ja és akárhogy állítod azért levegős teló nem lesz belőle de valamelyest lehet hangolni
[ Szerkesztve ]
-
Szilágyi84
senior tag
válasz zazenke #5198 üzenetére
Igen van rajta jól látod nyítás és fixre az egyik oldalon ,de elég minimális a rugózás. Csak teljesen elektromosba nem ,de rásegítve eddig 95 km volt a legtöbb amiben volt csak elektromos mód is ,de igazából az 5 fokozaztból 1-2-ben szinte alig fogyaszt mondjuk az én súlyom alatt . Amúgy olyan mint a roller az emelkedő és a folyamatos max 4-5 fokozat 30-40 km/h sebesség gyengíti az aksit ,de ha csak néha meghúzva nem hosszú km útakon akkor simán jó az érték , viszont ha folyamatosan akkor kb a fele lehet a hatótáv ,de lehet megnézem úgyis majd .
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5199 üzenetére
de akkor a másik oldalon lenni kellene rugózás állításnak is úgynevezett elősúly állítás. de egy 50 es teleszkópnak nagyon kevés a rugó útja (nem 50)
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- PH! Darts
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen autót vegyek?
- YouTube
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple notebookok
- További aktív témák...