Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Sokszor volt már téma a tesco szintű gagyi bringa, a legnagyobb baj, hogy mire minden alkatrészét kicseréled, hogy megbízható legyen, ott vagy, hogy vehettél volna minőségit is és akkor is egy gagyi alapra van építve. Az akkumulátora magasabb rásegítésen 20km körül tudhat, sok emelkedővel ennyit se. Ennyiért egy épkézláb hagyományos bringát tudsz venni.
A váz valószínűleg nem hajlik el, de a kerekek sokat nem fognak bírni, a fékektől sokat ne várj. A villa nagyon gyorsan lötyögni fog, valószínűleg már így újonnan is, később meg még jobban. Az akku minősége botrányos lehet, egy minőségi ebike akku ott kezdődik mint itt a komplett kerékpár. Amit javasolnék, ennyiért vagy hagyományos de minőségibb, vagy használt minőségi ebike, vagy újonnan a premium alja. Decathlonnál lejjebb menni nem érdemes, ha újban gondolkozol. [link][ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Utólagos beépítésnek akkor van értelme ha normális minőségű a bringa amibe beépítenéd. Szerintem a decathlonos alap elektromos gépek a legjobb ajánlatok a piacon ha már használható, de még elfogadható áru bringa kell. Olcsóbban csak a kínai szemét van.
Átalakító szettek esetében bafang, apache nem rossz, ambringa-nál van az apache. [link] -
StLui
veterán
Kikapcsolt mnotorral mindet nehezebb hajtani mint egy normál bringát, emelkedő és sebesség függvényében jön ki egyre jobban a különbség. EZért nem járok ebike-kal dolgozni, mert normál bringával simán megyek 30-at ezen a rövid távon, ebike-kal pedig alig bírom tartani a 26-ot, ahol már nincs rásegítés. Amúgy pl Bosch Gen 4 jóval kisebb ellenállású mint a gen2., Shomano motornál is azt hiszem hasonló, de ott az előző generáció, EP8000 is könnyebben tekerhető mint a gen2 Bosch
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
Nem teljesen, az agymotorost a legnehezebb hajtani kikapcsolva, persze az agymotorok közt is vannak súly különbségek, de az biztos, hogy a plusz teher a keréken a leginkább érezhető. A középmotorosok közül a gen2-es bosch-t érezhetően nehezebb tekerni, de a gen3-4 már jobb. Illetve a shimano rendszereknek sincs nagyobb ellenállása. Brose, yamaha se rossz. Viszont emelkedőn minden ebike használhatatlan kikapcsolva, a súlya miatt. Síkon el lehet tekerni.
-
sebgutkopf
őstag
A támogatott árkategória felső határáig nincs olyan kerékpár, ami MTB jelleggel valóban a megjelölt célra használható lenne, az még a legalsó polcon (hunyorítva elfogadható bringa) is az értékhatár duplájától indul.
Ingázási és túrázási célra lehet a támogatott értékhatárig vásárolni, ott nem lesz semmi gond. -
huzat
csendes tag
Én is szemezek ezekkel, napi 2x 20km munkába járáshoz lenne főként használva. A Decathlonos MTB E-ST500, vagy a trekking Riverside 500E is kerekmotoros a leírás/képek alapján. Ismertek olyan helyet ahol Decathlonos e-bike-ok bérelhetőek? Leírás és a kézikönyv alapján az Aldis is lehet megfelelne, gondolkozom hogy online megrendeljem, és akkor az elállás lehet opció, ha nem jönne be.
-
sxxorp
őstag
1. Hol láttad olcsóbban az Aldi kerékpárját, mikor?
2. Az alsóbb kategóriás Decathlon-osok nem középmotorosak.
3. Egy kínai webshop-os vétel nem ugyanaz, mint a hazai hivatalos forgalmazás. Megnézném mit alkotsz azzal az amúgy is csak 1 éves garanciával...
Nekem amúgy is trekking kellene (persze, hogy az Aldi is csak terepes izéket hoz be, van trekkingjük is...). -
sxxorp
őstag
Szerintem félreértettél, hardverapróról vettem az enyémet (KTM trekking 2. gen Bosch, tökéletesen működik, nem is volt túlterhelve a COVID hossú időszaka alatt). Csak azért szóltam, mert almát almával hasonlítsunk össze, ne pl. egy ALDI-s új e-bike megvételét egy jófogásossal, vagy kínai webshop-os beszerzéssel
-
Luissimo
veterán
Igen akkor megy, csak ez nem mindig ugrik be és reflexből ráteker az ember lába,
Aztán persze qvanyáz és kikapcsolja, vagy hagyja kigurulni
A kereke, a gumija nem erdős, hegyi erdős terepre való, arra ott a Decában a hasonló MTB, próbáld azt, hasonló áron, ha az kell.
van olyan erdő pestlőrincen, ahol persze használom, de nem a budai hegyek erdeiben, főleg nem az alpokban
Nekem elég, ha a tihanyi kompról Füred felé menet nem kell leszállnom a bringáról az emelkedőn, hanem símán feltol, más elvárásaim vannak, nem terepezek vele, viszont egy balaton déli part oda-vissza vagy északi az elmegy vele egy töltésselszerk: de azért tényleg jólesne vele 30 km/h felett menni néha, az azért nem egy lehetetlen elvárás nemde?
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Hmm... Azért rendesen meglepődtem az árakon, hogy mibe kerül manapság az elektromos kerékpár téma.
Nem segíti az elterjedését az hogy a szükséges akkuval együtt egy jobb négyütemű robogó ára és akkor még ebben nincs benne az alap bicikli sem... (Bosszantó.. Kár érte... )
[ Szerkesztve ]
-
Buckey
senior tag
Köszönöm!
Én sem szerettem volna kiadni ennyi pénzt egy kerékpárra, még ha elektromos, akkor sem, de ahogy nézegettem az árakat és a minőséget (?), felhasználási módot, kaptam egy-két jó tanácsot, így muszáj volt kiadnom. De mikor ráültem és mentem vele, elmúlt minden fájdalmam, amit fizetéskor éreztem.
És nem 1-2 évre tervezem megtartani, így az olcsó kínaiak kiestek a látókörömből. -
Kispotter
tag
Hát röviden tömören Kitűnő főleg ha árát nézzük.
1500 KM-ert tettem bele eddig. Igazából ami brutális az az aksi. Én munkahelyemre is azzal járok 50 km oda, visssza. 4x be tudok vele menni és hazajönni rásegítéses üzemmódban.
Igaz legfőképp sík terep és általában 27-29 km/h átlag sebességet megyek vele ilyenkor már nem segít rá a villany motor. De maga a biciklit meglepően könnyen lehet tekerni sík terepen és nagyon nagy sebességet el lehet vele érni lejtőn. Mondják, hogy ha nem segít rá a villanymotor vagy ki van kapcsolva a rásegítés vissza fogja a bicót na ez egyáltalán nem igaz. Lehet, hogy az előző kisebbik széria ilyen volt, de ez már nem ilyen. Semmit nem fog vissza egyáltalán. Én felraktam hozzá a gázkart is kíváncsiságból és kipróbáltam mennyit bír ügye elvileg teljes elektromos módban 50 km megy rásegítéssel 120 km. Nos ezt bőven tudja pedig én 100 Kg vagyok. Kisebb dombokat leküzdi tekerés nélkül is így nagyobbaknál már rákell segíteni pedállal is, de egyáltalán nem vészes. 60 km-ert el tudtam vele menni teljes elektromos módban tekerés nélkül. 5 fokozat van benne gyárilag, de ez a gyári vezérlőben is állítható ugyan úgy mint a sebesség limit is. Én ha jól emlékszem 40 km/h -ra állítottam a limitet, de ezt nem tudja elérni. Ilyen sebességnél már szerintem nem teljesít olyan jól az agymotor benne, de nem is erre találták ki. Olyan 30-35 ig érezhető utána inkább csak a villanyt eszi az aksiból csak. Ezt csak azért állítottam be, ha sietni kell akkor menjen olyankor nem számít nekem az aksi. Ilyenkor legmagasabb fokozatban 5 ös rásegítéssel sík úton 37-39 körül szoktam tekerni. Többet nem nagyon lehet kihozni belőle, mert ilyenkor már igencsak nagy a pedálfordulat is. Ha kényelmesbe megyek akkor 3 as vagy esetleg 4 es fokozat 3 asba kb 20 km/h ig segít 4 esbe olyan 27 ig. Mivel állítottam a limiten a gyárihoz képest kicsit megnyúltak a fokozatok is. Amúgy nagyon jól végzi a rásegítés feladatát is attól féltem, hogy majd olyan lesz ha elérem kikapcsol, azt ha alámegyek vissza is itt fogok "Hullámozni", de nem. Szép lassan gyengít a rásegítésen a sebesség elérése előtt. Ez a feszültségen is szépen látszik egyébként. Amit még észrevettem ha lámpához gurulok és nem állok meg teljesen csak gurulok lassan és úgy elindulok elég hamar elkezd újra rásegíteni, viszont ha teljesen megállok akkor nagyon későn indul be a motor van, hogy elérem a sebességet majdnem és akkor érzem csak. Ez egy kicsit zavar pont ilyenkor lámpánál elindulásnál kéne a rásegítés jobban, de elvilegben ez is állítható a gyári kijelző programozás menüjében.
Maga a bicó masszív első teleszkóp szerintem szépen elnyel mindent ahogy kell. Fékekkell kínlódtam az elején nyikorgott leginkább, de 3x beállítás után most elég jól sikerült. Most is van hangjuk, de nem vészes. De talán a fékek nem a leg minőségibb cucc rajta, de igazából rendes kerékpár fék cserélhető bármire. A váltókhoz én nem nyúltam sosem a kezdetektől jól váltanak és pontosak. Shimano váltó van rajta elől hátul ha jól emlékszem. Fékezésnél alapból elveszi a rásegítést abban a pillanatban. Kijelzőn jelzi is a fékezést egyébként. Mikor megvettem a gyári nyerget azonnal cseréltem nekem borzasztó volt. Vettem a Decathlonba 10 ezerért másikat azóta ezzel nincs gond. Vettem rá sárvédőket is előre és hátra az nem járt hozzá. Első lámpa elég jó szerintem, de hátsó sajnos nincs. Hátra vettem egy olcsó villogót amíg nem jön meg a rendes aliexpresses kábellel, mert akkor úgy az igazi kapcsol majd együtt az elsővel az is. Ami a vicces van benne tempomat is ami a gázkarral együtt működik csak. Húzni kell a gázt és nyomni a - gombot és tartja a sebességet Ha áll a bicikli és úgy nyomjuk meg a - gombot akkor pedig 6 km/h-val megy ez hegyre feltolásnál jól jön próbáltam. És ami meglepett az, hogy meredek hegyen tekerésnél mikor alacsony fokozat van és alacsony sebesség meglepően nagy erővel tud rásegíteni ekkor is. Kicsit olyan érzés mintha nézné azt is milyen gyorsan tekeri az ember a pedált. Mert ha nagy a fokozat és lassan megy vele az ember akkor szerintem annyira nem erős a rásegítés. A kijelző is jó átlátható, de sok funkció nincs benne és egyszerre csak 1 dolgot mutat. Össz km, rész km, akku feszültség, idő. Az idő az ahogy bekapcsoljuk elindul rajta és addig megy míg ki nem kapcsoljuk a kijelzőt nem áll meg ha áll a bicikli sem. És ami a legjobban zavart ha kikapcsoljuk a kijelzőt a rész km és az idő nullázódik. És gyárilag 10 perc tétlenség után kikapcsol. De cserébe ez az automata kikapcsolás kikapcsolható. A sebességet azt feljebb jelzi nagyobb számokkal és a töltötséget. Világításnak is van visszajelzője a kijelzőn. Jó lenne ha a kijelzőt amit belinkeltem kezelné akkor tuti lenne De sok embernek szerintem így is jó. Összeségébe egy remek cucc szerintem. És ennyi pénzt bőven simán megér. nekem 310 ezer volt.Egy férfi bemegy az óvodába, és azt mondja: -jöttem a gyerekemért. -Hogy hívják? -Nem mindeggy?! Holnap úgyis visszahozom...
-
Kispotter
tag
Fogalmam sincs, hogy sínyli meg mert tavasszal vettem. De a legjobb ha 60% ra feltöltöd és lakásba tárolod. Ez a legjobb amit tehetsz vele télre. Én mondjuk állat vagyok én télen is kerózom kíváncsi leszek mennyire tetszik majd neki.
Én simán kártyával fizettem beírod a kártyaszámot meg ilyeneket és annyi. DHL express hozta nekem.
A töltést én számolgattam bár meg is mérhettem volna igazából fogyasztás mérővel mert villanyász vagyok, de az adapterre 500 watt van írva és ha teljesen lemerül egy 9, 10 óra alatt tölti fel. De nem biztos, hogy fel is veszi az 500 wattot főleg 80% felett már tuti lassabban tölt, mert a litium aksik nem bírnák ott már visszaszabályoz. De tippem szerint egy teljes töltés olyan 4 kWh lehet. Ez kb 350 FT. De majd lemérem egyszer kíváncsiságból.Egy férfi bemegy az óvodába, és azt mondja: -jöttem a gyerekemért. -Hogy hívják? -Nem mindeggy?! Holnap úgyis visszahozom...
-
Kispotter
tag
Szia!
Persze. [link]
De annyit ezzel kapcsolatban, hogy az első lámpa miatt az első sárvédőnél trükközni kell. Mivel a lámpát máshova nem lehet tenni és feltettem úgy, hogy elhajlítottam a lámpatartót és nagyon közel van a kerékhez. Így csak nagy berugózáskor ér bele kicsit a lámpába a sárvédő. Másik ami eszembe jutott valahogyan esztétikusan levágni a sárvédő elejét ahol a lámpa van bár ezt még nem csináltam meg.
Nyereg pedig ez: [link]Egy férfi bemegy az óvodába, és azt mondja: -jöttem a gyerekemért. -Hogy hívják? -Nem mindeggy?! Holnap úgyis visszahozom...
-
Yager01
senior tag
Van valaki aki esetleg rendelt már ezek közül ? Minőség, tapasztalat, garancia (hiánya?)...stb. Megmondom őszintén a Neuzer zagon e bringával szemeztem. Magyar gyártmány bár gondolom a lényeg kínából érkezik hozzá. Ezek Amiket linkeltél komolyabb cuccok mint pl a Neuzer ? Egyébként napi 30 km ről van szó (max)
-
Somatom
veterán
+1
52 voltam, amikor megvettem a Merida -t. Ciki, nem ciki, bele kellett tennem 5cm toldást a stucni alá, mert bárhogyan is állítgattam az ülést, a terheléstől zsibbadt a tenyerem. Rendszeres városi használatra egy 60 éves embernek sztem sem nyerő egy monti.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
aktív tag
Amikor ide írtam, azelőtt tettem töltőre, 12.30 körül; olyan 19.00-20.00 között tölthetett 100%-ra; fél hétkor néztem rá, akkor 96%-on állt, ergo cca. 7 óra töltött fel.
Ezt valahol jó jelnek veszem, mivel ha nagyon döglött lenne (?), akkor gyorsabban eltekert volna a 100-ig - na, most ehhez a gondolatmenethez én teljesen laikus vagyok, pusztán abból 'következtetek', hogy az akksi-halott eszközeim eddig általában szintidő alatt töltöttek százra, hogy aztán töredék idő alatt le is merüljenek.
@tabletta
Szurkolok neked, őszintén kíváncsi vagyok, mire jutsz.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
őstag
305 ezer volt akciósan és nekem volt még hozzá kuponom, úgy lett 290 ezer. De addig gondolkodtam, hogy eltűnt az oldalról az összes Eleglide bringa. Vagy valami váltás lesz, vagy nem tudom mi az oka. Nyugodt voltam, mert azt írta az oldalon, hogy még 295 darab van. De ez már mindegy. Abban bízom, hogy most kiadnak valami újat, pl. egy nyomatékszenzoros montit és azért szórták ki a készletet. Az Eleglide oldalán lehetne rendelni, ott kb. 346 ezerre jönne ki, de a Geekbying 290 ezre jobban hangzott
#7281 pècsimunkás : Köszönöm, de annyit nem szeretnék rááldozni, csak kocabringás vagyok
-
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LEGO klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Amazon Fire TV stick/box
- TCL LCD és LED TV-k
- Gyúrósok ide!
- Steam topic
- További aktív témák...
- Amazfit GTS 2 új! (nem a mini)
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.