Új hozzászólás Aktív témák
-
Atos23
senior tag
válasz Maximum1 #5950 üzenetére
Igen, ezt is beraktam a könyvjelzők közé, 2022 vásárlásúnak írja, így ha megvannak az eredeti papírjai, lehet ránézek élőben is, csak most azt ország másik felében vagyok még pár napig. Köszi a felvilágosítást, akkor óvatos leszek vele. Nekem is feltűnt a 625-ös akku hiánya.
-
lacos001
senior tag
Itt is élek, Németország....
Gond az innen rendelés?#5950 Maximum1
Tour módban simán leküldöm az egész hetet. Napi 18km x 5nap. ECO az ugye felejtős, akkor már inkább nélküle. Néha rádobom a Turbot, pl bekanyarodás után, hogy feldobjon pikkpakk 25km/h-ra. Lehet rácsapok egy "okosságot" és nincs korlátozás, mert ez igy vicces. Erről nem tudom lehet e itt értekezni vagy sem, inkább nem 120€
Vasárnap a töltőnap. Kivéve akkor, ha nonstop turbo van rálökve, akkor már csütörtökön kell. -
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #5945 üzenetére
Egyetértek. Gyakori, hogy "túl sok" bringát vesznek.
Csak analóg vonalon nézve, aki nem versenyző és nem jár külföldre parkozni itthon a dh gépeknek sincs sok értelme. E-bike-nál talán annyiból egyszerűbb a helyzet, ha túl sok a bringa a motor szerencsére azt is felsegíti a hegy tetejére, nem büntet meg tolással.
Néha egyébként az itthoni "menők"-et lesve gyakran leesik az állam, hogy akár mennyivel kisebb gépekkel mennek brutál vadul. -
Atos23
senior tag
válasz Maximum1 #5950 üzenetére
Ma este kiesett az általad is linkelt piros Race változat, beszéltem a sráccal, hiába írja a hirdetésben, hogy 2022 nyarán vette a bringát, semmi papír nincs hozzá.
Apropó, küldtem egy mailt az egyik B betűs bringaboltnak, leírtam nekik hogy töpszli vagyok (41cm nyeregvázcső) és Cube Reaction Hybridet keresek, erre küldtek egy ajánlatot 48-49cm-es nyeregvázcsöves bringára raktárról. Remélem, akad nekik más is a nagykernél.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Maximum1 #5958 üzenetére
Én a tubeless + tejre esküszöm. Kb. három és fél szezonos a bringám. Az első fél szezonban négy belsőt cseréltem. Aztán megcsináltattam a tubelessesítést és kapott tejet. A következő három szezonban zéró defekt. Lehet, hogy ez csak véletlen, de sztem nem az.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Maximum1
őstag
válasz Somatom #5959 üzenetére
Megfogom én is csinálni, de ott sem mindegy milyen a gumi, jelenleg ez a hulladék van rajta, ebbe kár tejet tenni, többe kerül mint a gumi.
Ma ott kaptam defektet vele ahol a legvastagabb...., nyomtam bele Zefal tejet/habot , de semmit nem ért, ilyet sem láttam még.
Maxxis-t is jónak írják.
Neked milyen gumid van?[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Maximum1 #5960 üzenetére
Csakagyári. Bejön az a gumi.
Bár a gyári fehér feliratos volt, a cseréltek viszont mind sárga feliratosak.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Maximum1
őstag
válasz Somatom #5961 üzenetére
Ezzel is bírtál defektet kapni?, én is örültem volna valami jobb gyári guminak, de már mindenen spórolnak a gyártók.
Sárga feliratról beugrott a bolha: ez megérhet ennyit? -
Somatom
veterán
válasz Maximum1 #5962 üzenetére
Csak robosztusnak néz ki, de kidurranva olyan, mint egy összegyűrt nylonzacskó. Azt mondta a Mester, hogy a gyártók kapnak fehér feliratosat, kereskedelmi forgalomba sárga feliratos kerül.
Sztem újonnan egyet sem kapsz ennyiért. Kérdés, hogy mit jelent az "újszerű". Meg, az is kell, hogy a felni is tubeless-ready legyen.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Maximum1
őstag
válasz Somatom #5963 üzenetére
Ez is papír vékony, valami futófelület erősítést kapott, sokat nem ért.
Azok: CUBE EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready
Ez működhet?, nem DH-zom csak jövök megyek az erdőben.
A tubeless-hez is csinálgatnak már ilyesmiket.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
Valami jól megszúrta, a habot sajna belefújta a külsőbe, most ami benne maradt az dolgozik, de túl nagy a lyuk, szerintem a slime sem tömítene, vagy lassan eresztene, haza tudtam volna jönni azzal.
Most nem volt szerencsém 3 szor használtam már ilyen habot, most az egyszer nem segített.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Maximum1 #5966 üzenetére
Jók ezek az insertek, de erre leginkább akkor van szükség ha durvábban csapatod. Mivel megvédi a felnidet a felütéstől. Ez a legfontosabb tulajdonsága. Az egy másodlagos dolog, hogy defektesen még hazagurulsz vele óvatosan. Egy jól megcsinált tubeless rendszer elég megbízható ameddig van benne tej. Persze vágás ellen nem véd, ha kihasad a gumi akkor a tej sem fogja meg. Viszont azért ez ritka, főleg általános, túrázós felhasználás mellett. Véleményem szerint kell egy jó minőségű külső, tubeless-el, aztán azzal elleszel általános felhasználás mellett, gondolom, hogy ezt a bringát nem ütöd vágod. De ha tutira akarsz menni, tegyél bele insertet, ebike elbírja. Analóg vonalon érdemes inkább átgondolni, hogy van e értelme feleslegesen cipelni.
Külsőből ha a legjobbat keresed akkor: Maxxis Assegai Maxxgrip DD vagy DH
Én a 29x2,5 méretet preferálom, ez a méret a legjobban irányítható elöl.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Runner_fxr #5971 üzenetére
Köszönöm az ajánlást.
Jó sok féle van ebből az Assegai-ból, eléggé elvesztem benne, itthon ezt találtam, boltot nem ismerem, kint most nem is lehet kapni, de lehet én bénáztam.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Maximum1 #5972 üzenetére
Ez a Rad Company, én sem ismerem őket, de a Liszi Downhill suli támogatója, illetve a R1D3RS-es srácok videóiban is többször feltűntek, mint támogató.
Amit linkeltél ez a DD verzió, teljesen jó ez is, a DH kicsit még erősebb.
A magyar forgalmazónál sincs most DH, de előrendelhető: [link] -
alien0903
tag
Sziasztok! Van egy régebbi 250W-os középmotoros bicaj, aminél nem mindig indul el a rásegítés, illetve van, hogy csak high fokozatban érezni valamit. Random jellegű a probléma. Mit lenne érdemes átnézni rajta, vagy már a haldoklás előjele ez?
-
Atos23
senior tag
Úgy néz ki, hogy a Cube Reaction Hybrid-el nem lesz szerencsém Magyarországon, gyakorlatilag nincs a méretemben raktáron sehol.
Találtam egy másik gépet, talán közületek is jól jön valakinek tippként.
Anyagi szempontból elég jó dealnek tűnik, de csak szerintem csúnya egy kicsit?
A narancs színnel semmi bajom, de a váz kicsit olyan, mintha nem 2022-es, hanem kb. 2018-as lenne. Ma beszéltem a bolttal, elérhető 3 héten belül, viszont a weboldalon elírás van, nem 625Wh, hanem 500Wh akkuval szállítják.
Szerk: most látom, hogy a telefonos beszélgetésünk után javították is az akkuméretet 500Wh-ra.Nekem kinézetre inkább a Turbo Levo jön be, abból az első generációra kiadnám azt a kb. 1mFt-t, de többet nem szívesen adnék használt bringáért. A motor belső szíj problémán kívül van velük más gond? Beszéltem ezzel a sráccal, egy viszonylag új 500Wh-s akku van benne.
Kicsit más téma: Mivel az új pedelecek ára mindenképpen 250k felett van, megadják rájuk a három év garit itthon? Amikor vettem a nem elektromos Konát tavaly januárban, utólag a kérésemre írták rá a Bergusonban, hogy 3 év a gari, nem pedig 2.
Mennyire szokás ez most, főleg az akkut és a motort illetően?[ Szerkesztve ]
-
Atos23
senior tag
válasz nagylaci6417 #5976 üzenetére
Sajna az L nem jó.
Két bringám van, 40,5cm és 42cm nyeregvázcső mérettel, ezek teljesen jók. A 43cm és feljebb már nem jó. 172cm vagyok, de inkább a felsőtestem hosszabb, a lábaim rövidebbek. -
nagylaci6417
aktív tag
akkor M ?probáltál már ilyen bringát?
-
sebgutkopf
őstag
A linkelt Giant Stance és a Levo elég más kategória, ami a felhasználást illeti. A speci aggresszívabb terepre született és mint váz valószínűleg jobb (geó). A Brose 1.3 motor viszont nem túl jó hír, majd Runner megmondja miért, illetve a hajtás (11-es gx rendszer lényegében halott, minden 12 sebis) láthatóan nem mai. A 27,5+ kerékméret is lényegében kihalt, nem vált be a piacon, bár ez csak gumi kérdése, ezekbe elvileg a normál 29-es kerék befé, vagy normál méretű gumikkal is lehet használni, akkor jó sok a sárférő hely.
A Giant ebben a gépben még szintén a régebbi motor generációt használja (ezért bumfordi alul és 70nm, az aktuális motor kisebb és erősebb, lást 2022-es Giant Reign E+ modelleket, nagyon máshogy néz ki, az egy up to date gép, viszont az enduro, nem ilyen rugóút sávban nézelődsz.Gari: motorra, vázra járnia kell a 3 év garinak, vázra legtöbb gyártó eleve 5 év meg élettartam garikat vállal. Az akksira viszont az 1 év az általános.
Nem tudom mi a felhasználási célod, mennyi szintet/távot akarsz tekerni, az 500-as akksi ma már kevésnek számít, inkább a light és a közepes rásegítéses bringákon tartunk itt.
-
Atos23
senior tag
válasz nagylaci6417 #5978 üzenetére
@nagylaci6417: Igen, M a megfelelő.
@sebgutkopf: Olvastam sokat a Brose 1.3 motorról, Runner írását is néztem, de nem ijedtem meg tőle. Yamahát is kétszer cseréltek már nálam, pedig kíméltem a gépet.
Ma viszont előjött az az énem, aki tudja, hogy nem jó ötlet Alfa Romeo-t venni, viszont megvettem. Nem tudtam otthagyni egy 1st gen Levo-t, annak ellenére, hogy tudom, mi várhat rám, az irgalmatlan bukóról nem is beszélve.
Nem volt hirdetve, 1.200 kilométer van benne, gyakorlatilag új a bringa.(Bocs a szennyes kiteregetéséért )
[ Szerkesztve ]
-
Atos23
senior tag
válasz Runner_fxr #5981 üzenetére
Köszönöm!
Egy átnézésre azért elviszem a Speedwayhez (soha nem jártam még náluk), mert elég sok olyan cucc van a bringán, ami nekem még nem volt. Nem volt fullym, tubeless, és átütős bicajom sem, illetve ahogy néztem pont ez a színkombináció és évjárat érintett az egyik akku-visszahívásban.[ Szerkesztve ]
-
motifator
senior tag
Szép Alfa Romeo Gratulálok hozzá. Remélem jó szolgálatot tesz majd, sok élvezetes kilométert kívánok. A kollégám is nagyon szemezget a Levokkal. Én egy 2018 Trance SX-nél ragadtam le, mindig lehetne jobbat, újjab gen. de ez is bőven kiszolgál, a 25 kg tömeg ellenére már egész jól megszoktam, utána úgy dobálom a 16 kg analóg rombolómat, mintha pehelyből lenne.
Funky + Jazz
-
Atos23
senior tag
Egy kis tapasztalat az első generációs Speci Turbo Levoval:
Ma elhoztam a Speedwaytől a bringát, egy láncot kellett csak cserélni, azon kívül semmi más nem volt.
Kíváncsi voltam, mit tud az öreg Levo akkuja. Van egy referenciaköröm Ebike-al, a Margit-híd budai hídfőtől, a Szépvölgyin keresztül a Hármashátárhegyi kilátóig, aszfalton.Egy kis összehasonlítás:
- Speci Levo, januári 6C fokban, Brose 1.3 motor, 2.8-as gumival: 44% merült az 500Wh használt akkuból
- Haibike merevfarú, tavasszal, áprilisban kb. 15C fokban, Yamaha PW-SE motor, 2.25-ös gumival: 30% merült az 500Wh zsír új akkubólSzerintem nem olyan rossz a Specitől, tekintve hogy ma hideg akkuval indultam, hidegben is használtam, jóval vastagabb a gumija, és az előző Yamahás "mérés" óta híztam kb. 20 kilót , mindemellett teljes meló utáni cuccban voltam (hátizsák, céges lomokkal, vastag kabát, stb.).
-
big-J
őstag
Novemberben elvittem magammal az egyik szornyeteget fold tuloldalara (orok nyar szigetere). Minden fele gurulo borond nelkul, nagyon mocsok egy melo volt.
0ft extra volt elvinni.
23kg borond limitbe szamit bele a sportfelszereles. Ebbol lejon a csomagolas + szallito alkalmatossag, igy marad 17-18 hasznos tomeg.
Motor le, akksi szoba se johet, nem is vallalnak el veszelyes aru stb es 250 eur folott vinne a futar ha megcsinalnam a papirmunkat, de meg lehet ugyse vinne el. El vissza kuldeni igy 500 eur+, inkabb epitettem helyben egyet 600 eur-ert.Motor, pedal/karok, elso rugo, hatso rugo, valto (ez ugy 6kg) bele a hatizsakba, ami igy 17kg lett (mert persze pont egy batar laptopom van batar adapterrel)... Igy 40 kilot cipeltem mindenhova kezben/vallon...
Atszallaskor elvettek a hatizsakot, mert nem tetszett nekik a sok fem, de nem kellett erte fizetni valamiert. Pedig ha fizettettek volna amenyivel a limit felett voltam, akkor 500 eur-al lennek konnyebb.
Vonaton csak itthon kellett jegy, becs fele nem, es odaat sem.
(Kifele nyillo ajto )BW bike sack, 20e eft, es 1 szer (ha szerencsed van 2x) hasznalatos, a repteri dolgozok jovoltabol ki is lyukadt amire odaert.
De konnyu, es a tobbi megoldas aranak toredeke. Bubis papirral es kartonnal raktam korbe es ala mindenhol a belsejet. Semmi serulest nem szedett ossze maga a canga.
3-4 nap utan ossze is alt, a szerszamokat helyben vettem meg jelkepes penzekert. Csak egy mikro szerelo keszletet vittem, amit a cangan viszek is mindenhova.
Igy hajtogattam ossze. Miutan kivettem hatso rugot (a tagot nem) a hatuljat is ossze lehet nyomni, booooven befert volna L vagy XL dh bringa is.
Lassuk mennyire pontosan saccoltam az akksi meretet, es mennyire pontosan gyartottak le...
Meg lehetett volna szelesebb Hosszabb, magasabb mar nem. 8kg lett, 23.5ah 72v 1700wh, bluetooth app-os. Mopedszeru hasznalatra dombos terepen vagy 80km-ot szamoltam, ha pedalozol is dupla annyi lehet. Motor nelkul is pedalozok vele pl dugoban, szoros helyeken.
Szeretem a felso csovet textil szalag tarolonak hasznalni.Es nem, nem marad orokre sarga. Vizallositas (ho zsugor) utan lesz majd rajta carbon fiber vinyl.
Induljunk meg.
Robogokkal siman tartom az iramot, en nem akarom gyilkolni folyton aggressziven gyorsulni dombon felfele, ugyhogy hagyom elmenni oket, aztan a fekvo rendoroknel ok lelassulnak, en pedig csak ugratok, beerem oket.
Folytatas februarban ott megvar. Kilometeres lejtokon azert felek a fekek sulesetol, az elso Guide-ot majd Code-ra cserelem, van epp elfekvoben.Csak 1mb kibontas nelkul az osszes kep es 13 hsz mulva mar uj lap lesz, ne harizzatok meg erte.
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
Valószínű a súly nagyon sokat számít, vagy nagyon magas rásegítési fokozatban mentél.
A Margit híd (kb 102 m magasan van) - HHH kilátó (kb 490m), tehát kb 390m szintet másztál, ami a teljes akksira vetítve kb 800m körüli lehetőséget jelent.
A mai bringák igaz 625 és 630-as akksikkal 1500-1700m szintet simán hoznak (nem boost-ban, de traktor maxxgrip keverék, nehéz dh mintés gumikkal). Ezt az 500-as akksira arányosítva kb 1150-1350m szintre jön ki, amihez képest nálad 4-500m elmaradás van.Ennyivel pedig nem lehet rosszabb se az akksi, se a motor hatásfoka. Marad a súly, a túlzott rásegítés, esetleg hőmérséklet, bár a 6C azért nem vesz ki annyit belőle mint 0C vagy alatta.
Használd minél többet az új gépet és sok örömet hozzá!
-
Atos23
senior tag
válasz sebgutkopf #5987 üzenetére
Köszi a részletes levezetést! Ma bringáztam még egyet, nagyjából ugyanez az útvonal, de kisebb-nagyobb kitérőkkel elintéztem még a dolgaimat is közben.
Ma már elindítottam a gyári Mission Control appot, az alapján 481m szintet mentem 16,1km alatt, és ehhez 238Wh-ot használt az akkuból. Az átlagos rásegítési szint 242% volt. Kevesebbnek gondoltam.
Ha jól számolom, ha mindig ilyen magas rásegítéssel mennék, akkor kb. 1030m szintet tudna az 504Wh-s akku, de hamar le fogom venni a rásegítés mértékét. Szerencsére a Brosenál is tudom konfigolni, hogy melyik fokozatban mennyi legyen a max rásegítés.
Összességében az eredmény sokkal jobb, amit vártam ettől a régi konstrukciótól.[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
Érdemes játszani a rásegítés testre szabásával. Az előző tulaj is elállítgathatta, de nem is ez a lényeg, nem kell a gyári ajánlásokat követni. Ha van elég profil és mód, akkor azokat tudod optimalizálni hatótáv, illetve a saját erőléted szerint. Ezért sincs általánosan mindenkinek jó beállítás, mert neked kell jól működjön, amit te bírsz. Ahogy pedig majd változik az állóképességed és erőd, bátran hozzá lehet nyúlni újra.
-
big-J
őstag
válasz motifator #5990 üzenetére
Igen cyc pro rovid felfogatsu valtozat. [link] Amugy folyton valtogatas nelkul gyorsabb (max rpm kozeleben mar nem ad le full teljesitmenyt+valtasnal elveszem a gazt), de itt a hang a lenyeg.
Az ikea amugy ugy kerul oda az utolso 2 kepre hogy azzal mentem oda, kulon orzott canga parkolo volt.
[ Szerkesztve ]
-
jilian
addikt
Ma sikerült kipróbálnom:
- Rail 9.8 XT Gen 3 "L" -es méretben
- Mondraker Crafty Carbon R "XL" méretbenA Mondrakert kényelmes volt tekerni, tehát túrázni tuti választás lenne...feltolt üléssel de leengedve, alig tudtam vele az úton megfordulni érezhetően hatalmas volt a bringa szerintem ezzel erdőben a fák között nem tudnék manőverezni.
A Trek viszont pont az ellentétje volt érezhetően jobban fordult sokkal kisebb ívben tudtam vele forgolászni, viszont maga a váz olyan durungnak tűnik, meg a színe is olyan amilyen (Black/Marigold) tehát tuti nem venném meg.
Viszont!
Tudnának nekem hozni a Mondrakerből egy "L" -eset március elejére...8200€ -ért.
De lenne itt egy speci ami szerintem hihetetlen jó ár érte. Ebből egy S5 a kipróbált gépek alapján jó is lenne.
Sajnos XL -es Orbeát nem tudok rendelni kredítkártya hiányában nem értem miért nem lehet náluk direkt utalással fizetni...Valahogy a spéci felé hajlanék bár nincs módomban kipróbálni, milyen lehet a hangja/ ereje a motornak de gondolom nem lehet sokkal "nyávogossabb" mint a CX-es Bosch.
Az S5-ös méret majdnem XL-es Orbea méret lenne.Viszont amiben eltérnek az adatok a gyári és az említett honlap között az:
Speci oldalán: Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
Hibike oldalán: Specialized Turbo Full Power System 2.2Ez ugyan az a motor?
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
Megértem, hogy a nagy turbo levo felé hajlasz. A 3 gép közül az a legjobb geo-val rendelkező.
A moondraker ugyan nagyot gurított annak idején a forward geo-val, de már a többi szereplő meghaladta már ezt. Azon kívül, hogy a reach és az egész bringa nagyon hosszú, minden méretben igaz rá amit éreztél, hogy mivel nagyon hosszú, (a hátulja is) nehezebben fordul, és ma már az általuk használt fejcsőszögek is inkább konzervatívnak hatnak mint a trendet diktálónak. Moondraker-nek nagyon ráférne a teljes modellpalettájára egy geo frissítés. Azt megadom, hogy kinézetre gyönyörűek.
Trek Rail: ennek a geóját is csak a hosszabb villákkal pimpelték az elmúlt években. Radwelt-et sem értem, hogy szinte csak Trek, és KTM van náluk, miközben a KTM kimondottan generáció hátrányban van a geo-kkal és a felfüggesztés kinematikája is a kezdőknek való, visszatérő vevőnek már nem érdekes.A lényeg, hogy szigorúan csak szerintem a Speci a legjobb a 3 gépből (ez a 700-as friss verzió).
A +1 tippnek a Redwelttől pedig ez: [link]
Ez felveszi a versenyt a Specivel, sőt egy még játékosabb és könnyű gép.Innen már ízlés kérdése, hogy a kettőből melyik nagy Trail gépet választod.
-
Sztenn
tag
Sziasztok!
Cube Kathmandu SLT 750-ről van valakinek tapasztalata?Tudnék egyet olcsón szerezni. Hosszabb utakra kellene. -
jilian
addikt
válasz sebgutkopf #5993 üzenetére
Igen igen néztem a Santa-t, de már ránézésre olyan picinek tűnt és a színe se fogott meg. Meg valahogy olyan furcsán néz ki, hogy ott lent van a hátsó teló.
Nem tetszett na. Bár lehet rá kellett volna arra is ülnöm de valahogy nem akarok olyas valamit venni ami nem "tetszik".Szerintem jól fogok járni a Spéci-vel főleg, hogy már 6790-ért is hozzám vágják...
-
sebgutkopf
őstag
A 2022-bes Heckler geo-ja olyan szinten up to date, hogy hasonlóan átgondoltat csak a legjobbak tudnak (pl a Speci). Fejcsőszög, reach, nyeregvázcső, stack, láncvilla, stb... a mai bringák esszenciáját adja.
A hátsó futómű a már jól ismert VPP platform, ami miatt van egy teljesen merev hátsó háromszög, ami egy dupla forgásponton át kapcsolódik az első háromszöghöz. Ez funkticóban lényegében olyan konfigurálhatóságot tesz lehetővé mint a horst link (speci), csak itt nem a láncvillát törik meg mindkét oldalon egy-egy kis csapággyal. A fő forgáspontok csapágyai mind a központi link-ben vannak benne, a karbon vázban egyáltalán nincs csapágy, így azt sose kell feszegetni a karbont. A csapágyakat tartó alu link pedig tartalmaz egy zsírzó szemet, amin keresztül a fő forgáspont csapágyak belülrő zsírozhatók bármilyen hagyományos zsírzóisztollyal. Így a csapágy élettartam annyira kitolódik, hogy a gyártó a fő forgáspont csapágyakra élettartam garit vállal. A VPP-ket nagyon könnyű magas anti squat-ra hangolni, amit a Santa Cruz ebike-ok esetében visszább vesz a jobb tapadás érdekében, miközben egy erős progresszió is van az áttételezésben, ami miatt kevésbé nyeli el az erőt pumpálásnál, szeret ugrani stb...
Na ennyit a technikai háttérről, csak úgy érdekesség képpen.Ha optikailag nem tetszik nem akarlak rábeszélni, ez szubjektív faktor.
A speci szintén egy rendkívüli gép, nem fogod megbánni annak a beszerzését. Mondhatni kellemes a helyzeted, hogy ilyen gépek között válogathatsz, kedved szerint, a kialkudott ár pedig parádésan kedvező -
jilian
addikt
válasz sebgutkopf #5996 üzenetére
Köszi a sok infót.
Lehet találkozunk majd da Soproni DH-n... -
jilian
addikt
-
sebgutkopf
őstag
Bírom ezeke a huck to flat teszteket, hogy még mindig csinálják.
Annak idején, amikor először láttam ilyet, ami feltűnt, hogy a bringa összecsukásakor mennyire nyeklenek nyaklanak a villák (ennek mértéke jobb gyártóknál tervezett a túl merev se jó), a lánc gyakran a földet veri és amikor tényleg összeül a gép a középcsapágy nagyon közel kerül a földhöz, ha nincs vizszintesen a pedál...
Kerekekről és a ugmikról nem is beszéltünk. -
Hopkins_001
tag
Sziasztok! Van egy szabad 3 pines csatlakózom a vezérlőn. Mire való? Kep