Új hozzászólás Aktív témák
-
Atos23
senior tag
Értem, tehát a régebbi az erősebb. Meg is kérdezem a Ghost tulaját, hogy mikori évjárat a bringa, mert a 2018-at csak én mondtam be laikusként, pár perces guglizás után.
Egyébként nem szeretnék levetett, kutyánaksemkell valamit venni. Most láttam, hogy több webáruházban, Vaterán is árulnak új, de kifutó Gepida és Baddog fully bringákat Bosch Performance motorral, 650kHUF környékén.
Az a baj, hogy mivel csak a korábban említett Haibike, 50Nm-es fullyval van E-Bikeos tapasztalatom, hétköznapokra pedig egy elég jó Merida Mattset használok, így ha veszek valami sokkal bénábbat, akkor csalódott leszek.
Ma még megrágom, hogy mélyebben benyúljak a bukszába, és vegyek egy olyat.
(Gepida Asgard FS Comp MTB 650B, Badbike Baddog Tosa FS 10D CX)
[ Szerkesztve ]
-
vtechun
veterán
Vlamilyen fórumban olvastam, hogy a Bosch talán távolról is le tudja tiltani a motort, ez pl. nem egy előny. Meg ugye ez a Fiido 150, nagyon max 200 ezer Ft. Nem pedig 4x annyi. Lehet sportolni, hobbinak nem éppen ideális, viszont szerintem munkába járni - ennyiért - bőven megfelelő. Nincs egyáltalán tapasztalatom a témában, de gondolom leghamarabb az akksija mehet tönkre ezeknek, azt meg lehet venni hozzá olcsón, vagy persze a cellákat az ember - ha érdekli a téma - magának kicseréli.
-
HKorn
addikt
Amúgy a gumi oldalfalának magasságát, hogy számolják? Autóknál elég egyszerű a két adatból pl 205/55 kiszámolni, de itt nem vágom hogy kell.
27.5 csak a felni átmérő, 2.4 meg szélesség, ebből honnan tudom mennyire ballonos vagy épp "peres" egy gumi? Gondolom a belefújt nyomástól is függ valamennyire, de akkor is.Run&Ride
-
nms.laszlo
újonc
Sziasztok,
Azért írok, hátha idetéved valaki, aki Fiido d1/d2/d3 vásárláson töri a fejét.
200 kilométert tettem a d1-be eddig.
Alapvetően nagyon tetszik. A nagyobb, 10 ah-s akksival vettem munkába járásra főleg.
Otthon-->bicaj -->vonat-->bicaj-->meló-->bicaj-->vonat-->bicaj-->haza2 méter magas vagyok, nagyon vicces érzés menni vele. (ha kipróbálod megérted )
100 kiló vagyok, a bicaj simán kibír egy Velencei tó kört velem csak gázkarral, tekerés nélkül.
Akksi paráról: 18650-es cellák vannak benne, bármelyik e-roller gurunál lehet javíttatni, könnyű kiműteni a pakkot.
Vám: a 10 ah-s akksis d1 német warehouse-ból jött Gearbestről kb. 150-ért vám nélkül HÁROM munkanap alatt.
Szerintem a leggyengébb pontja a kormány összehajtásához szükséges gyorscsati környéke, meglátjuk mennyit fog bírni.
Ha lesz vele valami probléma, ígérem megírom, egyelőre nagyon tetszik, ajánlom.
-
nagyúr
Szerintem nem ebből adódik a "fal érzés" - vagy csak részben ebből. Leírom még egyszer: nálam nincs meg ez a feeling. Az első napokban csak találgattam, h vajon pontosan milyen sebességnél kapcsol le a motor?! Most is leginkább csak hang alapján tudom megmondani. Max akkor érzem, ha EMTB vagy Turbo módban tekerek nagy pedálfordulaton és elérem a 27-es tempót. Ilyen viszont szökő évente egyszer fordul elő kb. És ezt egy belső áttétel nélküli motorral ugyanúgy megérezném.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Hirtelen rákeresve:
A szabály a következőket rögzíti:A rakomány magassága a talajtól mérve maximum 4 méter lehet.
Oldalirányban személygépkocsi esetén a rakomány nem nyúlhat túl a járművön.
Előre és hátra legfeljebb 40-40 cm-re nyúlhat túl a rakomány.Ettől függetlenül, ha van kiegészítő lámpa, meg rendszámtábla, akkor nem hiszem, hogy beleköt a rendőr.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
sxxorp
őstag
Köszi a választ, erről az első generációs problémáról van valami cikk (lehetőleg nem német, inkább angol / magyar)? A Classic+ sorozatra is igaz ez?
Erősen kétlem, hogy 2018-as modellek nem min. 400000 körül indulnak, főleg a középmotoros verziók normális verziók, de ha van konkrét példa szívesen megnézem. -
sxxorp
őstag
Köszi srácok a gyors reakciót!
Sajna mostantól viszont sűrűn én leszek a legértékesebb vad is
Egyelőre itt tartok:
1) U-lakat jelölt: Abus Granit X [link] - hosszbeli különbség lehet a 230/300?
+: relatíve elfogadható ár (26k), súly
-: az akku miatt lehet, hogy nehéz felerősíteni, de láttam fotókat, hogy változatos helyek is szóba jöhetnek; szűkebb átfogás
[link]
2) Collstock: Abus Bordo Granit X [link]
+: méret, súly, átfogás
-: ár (33k körül)
3) Lánc: Somatom jóvoltából 'nehezedett' a döntés + 1 alternatíva (eddig nem találtam jó, elfogadható árú láncot, Árukeresőn nincs, de most rákerestem külön) : [link]
+: átfogás (kereket is), relatíve elfogadható ár (26k)
-: súly! (2,8kg, a másik kettő 1,5kg körüli...)
LuckyL hálás vagyok, hogy 'meghagytad' , több, mint 1 hete konkrét megállapodásunk volt, csak elmentünk nyaralni - szerencsére korrektek voltunk. Debrecenből származok, azért nem lett volna túl komfortos a távolság sem[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Léteznek ezek egységcsomagban, vagy össze kell legózni? A spray nem tudja kiváltani a szétszedést, ragasztást? Csináltam már párszor, de nem nőtt a szívemhez a művelet. Mi a helyzet a tubelessesítéssel? Bár, lehet, hogy alacsony nyomáson (terepen) a tubeless nem lenne nyerő.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Keresővel tudok találni bringás szerszámkészleteket, de én a rutinos bringások tapasztalataira lennék kíváncsi. Meg, az a 2500Ft is fura egy kicsit. Annyiért egy normális bitkészletet sem lehet kapni. Nem szeretném elnyalni az anyákat, csavarokat a szar anyagminőségű szerszámok miatt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Köszi!
Ez a szezon lemegy így, aztán majd rákérdezek a Berguson -nál. Úgyis szeretnék pár dolgot változtatni. A balos "markolatkapcsolót" lecserélni 2019 -esre, mert azon már alul van a dropper. Tubelessesítés, és esetleg dropper csere nagyobb átfogásúra. Majd meglátjuk, hogy mit mondanak a lámpásdira. Bár, most jött meg egy csoportos rendelésünk. Ehhez rendeltem külön bringás tartót is, úgyhogy nem dőlök a kardomba, ha nem lesz integrált lámpám.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Atos23
senior tag
Én sem venném meg darabonként a bringát. Mire meglesz a legutolsó alkatrészed, az először megvettnek éppen lejárt a garija.
Nekem ugyan szerencsém volt, de másnak is az lehet. Tél van, a bringaboltok ilyenkor téli álmot alszanak, jókat lehet alkudni, elfekvő készletekre lecsapni.
Érdemes egy nap szabit kivenni, és végigjárni Budapest közepes és nagyobb bringaboltjait, amennyi belefér.Nálam megérte, annyiból lett új, számlás, 2 év garis, normál áron majdnem milliós pedelec bringám, amennyiért a Jófogáson és Facebookon hirdető importőrök adják az 5 éves, Németországból levetett, romos bringákat.
Kb. 2-3 hónapja a Bergusonnál voltak szép számmal elfekvő Pedelec-ek kis pénzért, de mostanra már csak a kevésbé jó vételek maradtak. Például az én bringámnak az előző modellévi változatát adják most másfélszer annyiért, mint amennyiért én az újabbat vettem. Ezért most nem ajánlom szívvel őket, ennek ellenére talán megéri benézni hozzájuk személyesen, mert a webes készletnek semmi köze nincs a valóshoz, bármi érkezhetett, bent ragadhatott.
Szerk: Sorry, ezt Joshinak akartam írni.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Mindegyik karbon villanyak eltorik ido utan ha nincsen megfelelo dugo benne. Sajnos a dugo meretevel es nehol a megletevel is sporolnak a gyartok, illetve ha a villanyak nem kerul levagasra, akkor semmit sem er az egesz, mert nem er oda a dugo ahova kellene (kormany rogzito pont csavarjai ala).
A legdragabb gepekkel es versenyzokkel is elofordul ez a karbon villanyak mizeria, szomoru egy ipar.[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Igaz, ezt el is felejtettem, hogy csak lakotton kívül.
A robogósokat én speciel nem is bánom ha ellenőrizgetik, meg kiszedik, néhányan elég pofátlanul bevágnak és pöfögnek az orrom alá, meg megállnak keresztbe a bringasávban mintha az csak nekik lenne. Én is voltam motoros futár, százalékosan akkor is sok hülye volt köztünk, de most fürtökben lógnak a belvárosban a Wolt, Netpincér és egyéb cégek harcosai. Mondjuk a nagykörúton a bringasávot az autósok meg végig parkolónak használják vészvillogóval és nem csak az áruszállítók, úgyhogy az autósok sincsenek nagyobb tisztelettel a bringasávhoz.
-
Runner_fxr
Ármester
-
Szilágyi84
senior tag
Elég érdekes amúgy mivel az elvileg erősebb 500W E-Twow Booster V már elgyengült alattam néhány dombon felfelé ,ez a 250W bringa meg iszonyat visz felfelé 5 fokozatos rásegítéssel vagy csak gázkarral már 3-asban hihetetlen ahogy megindul és meghajt tekeréssel ,de gázzal szinte mint egy erősebb roller indulásnál biccenti a fejem és 5-ben pikk-pakk 35 km/h, igaz nem kapar a széles gumi miatt mint egy 1000W roller, de az nem is hiányzik. Aksira annyi van írva ,de gondolom ez is a felénél vagy 40% alatt már hamarabb merül mint 100-50 között . Vagy ez inkább rollereknél jellemző a bringáknál nem ?
-
Somatom
veterán
Ezt nagyon jónak tartom, de, olyan mugliknak, mint én, mit tudnak mondani? Bringázz többet, akkor nem fogja törni a segged az ülés! Ezt egy 45 rugós diagnosztika nélkül is tudom, de mit csináljak, ha minden hónap felét bringa nélkül töltöm?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
axlfsi
veterán
Nyilván igazad lehet; 1-2 alkalommal magam is utána kellett húznom és ez már elég volt ahhoz, hogy ha nem azonnal történt meg, kicsit már lenyalja és annyi a kúnusznak... ezért keresek újat (de legalább a tengely nem cserés).
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
coolabácsi
tag
Köszönöm
Igen, tapered lesz a fejcső, nem szedtem még szét, de külső ránézésre is az, csak eddig nem figyelgettem ilyen téren .
Mtbdatabase szerint : Headset Feimin, A-Head Tapered, ball bearing
+ a Rosebikes-on egy vásárló pont ilyen kerékpárba építette a teleszkópot.Még egy kezdő kérdésem lenne :
27,5", 120mm, 42 Offset, itt ez azt jelenti hogy gyárilag 120 mm az út, amit 42mm-rel tudok rövidíteni távtartóval ?[ Szerkesztve ]
-
Ijk
nagyúr
Ha terhelem fáj (pl. szembeszélben akarok haladósan menni vagy oda kell lépni forgalom miatt induláskor, ill.ha aznap esetleg mentem már 30+km-t városban). Azért nem olyan vészes, de érzem nap végén vagy másnap ha megterheltem. 3. emeleti lakásfelújítás óta fájnak időszakosan, ill. ha igénybe veszem őket. Érdekes módon konditeremben odafigyelve guggolás 80 kilóig még jót is tesz.
Azért ha odafigyelek ki lehet küszöbölni, pl. mindig visszaváltani, ha hosszabb út lazábban tekerni (max 20-as tempó ha nincs szél), de így 40-hez közel nem olyan mint 20 évesen. A beállítás jó, arra nagyon odafigyeltem pont emiatt. Azért még bírom térddel, nem akarom kifogásként kezelni, de nem mindig vágyom tekerni./人◕ ‿‿ ◕人\
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...