Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Igen, mert a 10-estől már el volt ragadtatva és minél hamarabb túl akart lenni a 9.2-es verzión Ezek a cikkek annyira gyerekesek. Kiemelnek 1db mondatot a szövegkörnyezetből és na itt egy cikk. Ennél nagyobb energiabefektetést kell a mai interneten végezni, hogy pontos információkat szerezzünk, mint egy felületes, szedett-vedett cikk elolvasása. 1 cikk berakása egy nagy nullát ér a mai szenzációhajhász oldalak korában.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz forumpista #37 üzenetére
Amíg az autopályán az emberek 0m követési távolságot tartanak, illetve nyugodt szivvel kirántja a kamion mögül 90km/h-val a 140-es belsősávba én még mindig lehet inkább egy autopilot-os teslát szeretnék mögöttem. És nem az újabb évjárata miatt, mert valahogy az új drága autók sofőrjei ott hozzák vissza a költségüket ,hogy szélárnyékban autóznak.
Illetve sok embernek is jó lenne az a képesség, hogy inkább azt mondja nem tud vezetni itt, 70-el tötymörgő az egyenes napsütötte főuton, részegek, forgalomtól félőek stb.[ Szerkesztve ]
-
forumpista
aktív tag
Lásd fentebbi kommentem.
"jellemzően mindenki vegyesen használja"Mármint az emberi sofőr. De az autopilotot nem kapcsolják be mindenféle úton, mert nem tud mindenféle úton vezetni.
Egyébként a valós helyzet nagyjából az, hogy autópályán az autopilot valószínüleg jobban vezet már most is mint az ember, míg ha lejössz az autópályáról és kimész mondjuk az átlag szar magyar utakra, akkor ott meg az ember vezet jobban.
Ezért okos ember autópályán bekapcsolja az autopilotot, máshol meg ki.A lényeg, hogy én nem azt mondom hogy rossz az autopilot, csak azt hogy a kettő statisztikáit nem lehet összevetni jelenleg, mert fals lesz az eredmény.
-
forumpista
aktív tag
Ennek semmi köze a statisztikához.
Az autopilotot csak ott kapcsolják be, ahol ennek feltételei megvannak (jó út, látható felfestések stb, jellemzően egyébként főleg autópálya és tsai ahogy ez le is van írva a használati útmutatóban).
Minden máshol viszont ki van kapcsolva, mert a Tesla tulajdonosok (többsége) nem hülye, hogy bekapcsolja olyan úton az autopilotot, ahol 20 méterenként visszaadja a kocsi a kormányt és nem is szeretne ez miatt balesetezni.Tehát teljesen mindegy hogy hány autó hány millió kilométerét veszed be a statisztikába, biztos lehetsz benne, hogy bekapcsolt autopilotos Tesláról csak viszonylag jó útról kapsz adatot, ahol viszont fos az út ott az ember fog vezetni.
Még egyszerűbben:
* az emberi soförös statisztika tartalmazni fog jó minőségü utakat jó vezetési körülményekkel, meg fos utakat fos vezetési körülményekkel, mert az ember (egyelőre) nem tudja kinek átadni a volánt szar vezetési körülmények esetén
* az autopilotos statisztika meg főleg csak jó minőségű jó vezetési körülményi utakat fog tartalmazni, mert ha ez nem áll fen, úgy is visszaadja a kocsi neked az irányítást és a 3. ilyen eseten után 30 méteren belül, inkább kikapcsolód az autopilotot és te vezetsz, mert az autód nem tud."értelmesebb emberek a tesla sofőrök, míg a benzinesek "
Bármilyen meglepő, ez még akár igaz lehet is, mert Teslát nem tud akárki venni.
Sőt mondok jobbat, egy Tesla tulajnak (autopilot nélkül) alapból is jobbak lesznek a baleseti statisztikái, mint például egy átlag magyarnak sofőrnek.
Hogy miért?
Mert az átlag magyar 15 éves szar műszaki állapotú autót vezet a fos magyar utakon, míg az átlag tesla tulaj egy alig pár éves, jó műszaki állapotú autót vezet, mondjuk Németország tükörsima útjain.
Jobban vezet a német sofőr mint a magyar? Nem. Csak jobb autót jobb utakon ->kevesebb baleset.Egy szó mint száz, az autopilotot és az emberi vezetésű teslát csak akkor lehet összevetni, ha a többi körülmény azonos. De ilyen statisztika per pillanat nincs, mert a tesla nem rögzíti hogy milyen vezetési körülmények között vezet az ember és milyenben az autopilot.
Szívesen -
nemlehet
őstag
Nem csak az AP létezik. Nézd meg a google streetview autóinak statisztikáit, de pl a Waymo önvezető taxi szolgáltatása is jó statisztikai alap (oké az nem teljesen flexibilis mert csak egy adott körzetben működik, de nincs is benne már emberi vezető). Mindegyik éles forgalomban, vegyes használattal működött és sokkal jobb a statisztikája mint az embernek. Persze lehet vitatkozni, hogy de ez amerika, de az amerikai humán sofőröknél is sokkal jobb.
Az a baj, hogy annak a statisztikának, hogy jobbak az önvezető rendszerek nem hiszünk, ellenben nem sikerült még olyat mutatni ami az ellenkezőjét bizonyítaná...minden sofőr napi szinten találkozik olyan szituációkkal, amin a jelenlegi önvezetés elvérezne
Igen, és napi szinten el is véreznek a a sofőrök.
Úgy teszünk mintha az ember olyan jól vezetne... A linkelt statisztika alapján 6 hónap alatt volt 7753 baleset. Ez napokra kivetítve 43. Nem kevés egy 10 milliós országban. Ráadásul ezek jellemzően nem dimbes, dombos bekötő úton jönnek létre, hanem pont ott ahol mindenki szerint jól mennének az önvezető rendszerek (M0, M3, különböző főutak stb).
Arról nem is beszélve, hogy egyelőre az önvezető autók vannak kisebbségben, de ha az arány megfordulna szerintem még inkább megzuhanna a balesetek száma lévén önvezető autó önvezetővel nem nagyon fog ütközni. (bár ez csak a személyes véleményem, ezt nem tudom alátámasztani)Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
btprg
senior tag
"Vitathatatlan tény, hogy az önvezető rendszerek többszörös biztonságot jelentenek, (...)"
Ez valami olyan dolog, mint hogy az 1-2-3-4-5 is ugyanakkora esélyű az ötös lottón, csak az ember gondolkodása miatt tűnik úgy hogy kisebb lenne az esélye?
Azért nem tudom az ilyen "vitathatatlan tényeket" kételkedés nélkül fogadni, mert szerintem az Iszapszentgilisztás jellegű helyeken a háztól a kocsmáig közlekedőkön kívül minden sofőr napi szinten találkozik olyan szituációkkal, amin a jelenlegi önvezetés elvérezne... Ami használhatatlan, annál meg értelmetlen kérdés azon gondolkozni, hogy mennyire biztonságos, mert senki nem lenne kisegítve vele ha nagyon biztonságosan félreállna valami hibaüzenettel amíg nem javítják ki a felfestést
Mint a politikában: dübörög a gazdaság, ugrál a pannon puma, Magyarország jobban teljesít, közben meg minden nap szembe jön az emberrel a valóság, ha kimerészkedik a Rózsadombról.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
nemlehet
őstag
válasz forumpista #30 üzenetére
A közlekedési statisztikákat nem így gyártják. Tudtommal az x millió kilométerre jutó y baleset statisztika úgy készül, hogy az autók számával felszorozzák az átlagosan megtett kilométert (ez ha jól emlékszek valahol 12-15000 között van) majd ezt elosztják a balesetek számával. Tehát nincs semmiféle differenciálás hogy akkor ez most autópálya ez meg Iszapaszentgilisztás körforgalom.
De valamilyen szinten logikus is, lévén nagyon kevés autóval közlekednek csak így, vagy csak úgy, jellemzően mindenki vegyesen használja. Ráadásul kvázi irreleváns is hogy hol nem balesetezik a Tesla. Vitathatatlan tény, hogy az önvezető rendszerek többszörös biztonságot jelentenek, szerintem szinte mindegy, hogy azért mert 100x olyan jó pályán vagy mert 10x olyan jó a kisvárosi bekötő úton. Minden megspórolt baleset érték, ezt kéne figyelembe venni.Amúgy igazad van ha egy tudományos összehasonlításról van szó, akkor valóban a lehető legazonosabb körülményeket kell biztosítani, de a közlekedésben ez lehetetlen, még egy tesztpályán sem könnyű az emberi tényező miatt.
A fékpados automazitált tesztek meg ugye tudjuk mennyire életszerűek...Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
azbest
félisten
válasz forumpista #30 üzenetére
nem tudod mi a statisztika ugye? Hanem egy-egy esetből extrapolálsz és vonsz le következtetéseket. A statisztika több százezer, több millió ember együttesét veszi alapul. A profi sofőrökkel és a kreténekkel együtt.
De jó, akkor én is csűröm csavarom. Legyen akkor az, hogy nem az autopilot miatt kevesebb a megtett útra vetített balesetek száma, hanem azért, mert értelmesebb emberek a tesla sofőrök, míg a benzinesek közt több a hillbilly.
-
btprg
senior tag
epic fail
szerk.:
#30: +1[ Szerkesztve ]
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
forumpista
aktív tag
Ez a statisztika csak akkor ér valamit, ha tudjuk hogy azok akik nem kapcsolták be az autopilotot, azok pontosan ugyanazon az útvonalon és ugyanolyan körülmények között vezettek, mint akik bekapcsolták és csak azért nem kapcsolták be, mert hej de f@sza gyereknek gondolták magukat.
De az is előfordulhat (helyi példát mondva), hogy tesla képes a már-már apokaliptikusan kihalt de kiváló minőségű M6-on elvezetni balesetmentesen Pécsig, ezért a sofőr bekapcsolja az autopilotot.
Míg ugyanez a tesla 100 méterenként meg akarja csókolni a betonelválasztó falat az M0 autóúton ahol a 28 korábbi sávelterelés felfestésének a felfestését kellene követni (amit nem szedtek fel csak ráfestettek az előzőre) és sokszor még én magam sem tudom hogy akkor most hol a f@szomba is menne a sáv...
Na ha nekem teslám lenne, lehet hogy az M0-án kikapcsolnám az autopilotot, mert lehet hogy néha én is karambolozók, de az autóm meg 10x többször, az M6-on meg bekapcsolnám.Ebből következik, hogyha te összehasonlítod az M6-on közlekedő tesla statisztikáit az M0-án közlekedő emberével, akkor egy fals eredményt fogsz kapni, mert neked az M0-án közlekedő tesláéval kéne összevetned.
Csakhogy a (legtöbb) ember nem hülye, és ahol tudja hogy az önvezető autója nem tud közlekedni, ott kikapcsolja ezt a funkciót.
Egy szó mint száz, a te statisztikád olyan mint amikor tavaly a kormány arra volt büszke hogy mennyivel alacsonyabb itthon a fertőzési arány mint a szomszédos Ausztriában, arról az aprócska tényről elfelejtkezve hogy a szomszédban amúgy naponta 10x annyi tesztet végeztek mint itthon. -
#96241664
törölt tag
válasz E.Kaufmann #28 üzenetére
"Ott ahol azt írtad az öreg kollégának, hogy hagyjuk."
Tehát te is árnyékbokszolsz, nagyszerű.
"öregek közt is van itt elég nagyarc"
Igen, és ezt kitűnően illusztrálod is...
Na jó, tényleg befejeztem itt.
[ Szerkesztve ]
-
E.Kaufmann
veterán
válasz E.Kaufmann #24 üzenetére
Ott ahol azt írtad az öreg kollégának, hogy hagyjuk. Mindenesetre egy kicsit visszább lehet venni a stílusból, az öregek közt is van itt elég nagyarc itt, nem kell több utánpótlás.
Nem kéne elHUPosodni.[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
azbest
félisten
Dunning és Kruger urak tiszteletüket küldik
-
#96241664
törölt tag
válasz E.Kaufmann #24 üzenetére
Hol írtam, hogy nem az?
(#25) dabadab:
Tehát nem sikerült ilyet találni, csak árnyékbokszoltál. Értem...
-
#96241664
törölt tag
-
dabadab
titán
válasz #96241664 #21 üzenetére
hogy jön ide az ABS, ESP, meg egyebek
Úgy, hogy pont olyan vezetéstámogató rendszerek, mint az Autopilot.
Nem az a baj, hogy nem 0-ra csökkenti a balesetek számát, hanem nem vagyok benne biztos, hogy csökkenti egyáltalán
Viszont abban biztos vagy, hogy növeli
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
#96241664
törölt tag
"dabadab által idézett fenti statisztika is mutatja, hogy majd 10x olyan biztonságos az AP mint egy sima sofőr"
Tesla.com...
Musk a nagyotmondás mestere, azt sem hiszem el neki, amit kérdez. De még ha valósak is az adatok, kontextus nélkül akkor sem mondanak semmit.Eleve nem csak AP és sofőrök vannak az egyenletben, hanem Teslák vs tizenéves átlagéletkorú autók, jórészt rosszabb fékekkel, gumikkal, fejletlen biztonságtechnikával.
A másik: autopilot-ot túlnyomórészt autópályán és dugóban használnak véleményem szerint. Eleve jóval kisebb a baleset valószínűsége, mint más utakon/sziutációkban.Nem az a baj, hogy nem 0-ra csökkenti a balesetek számát, hanem nem vagyok benne biztos, hogy csökkenti egyáltalán. Nem láttam még olyan tanulmányt erre vonatkozóan, aminek hinni tudnék, csak ilyen félrevezető statisztikákat, mint a fentebb linkeltek is.
(#19) sheratan:
Nem tudom, miért kell ennyire kiforgatni mindent, hogy jön ide az ABS, ESP, meg egyebek?
Nem azt mondom, hogy az a legbiztonságosabb, amikor egy full analóg autóban az emberünkön múlik, hogy mit hogy adagol. Vezetés vs önvezetés jelen állapotáról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz #96241664 #17 üzenetére
És amikor a menetbiztonsági automatika korrigál a sofőr helyett, ahogy hogy kerül be a statisztikákba? Mert ugye eleve azért van szükség az ABS, ESP, távolságtartó, vészfékező meg egyéb automatikákra, mert az emberek jelentős része igen gyengén vezet.
nemlehet: +1
[ Szerkesztve ]
-
nemlehet
őstag
válasz #96241664 #17 üzenetére
Úgy beszélsz erről mintha tömegével előfordulnának ilyen balesetek. Igen, van ilyen. De közel sem arról van szó, hogy százával szállnak bele a Tesla-k a parkoló autókba, aztán majd 1000-nél achievement unlocked és akkor már nem fog....
Egyszerűen nem bírom megérteni ezt a hozzáállást, hogy amíg nem 1000%-os tökéletes, semmilyen körülmények között nem hibázó a rendszer addig isten ments... Ez iszonyat kettős mérce és nem mellesleg életszerűtlen is. Az emberek nagy része NEM VEZET JÓL. Ráadásul felelőtlen is. Itthon is elég megnézni a 40+ korosztályt, szerintem túlzás nélkül a felük szemrebbenés nélkül kocsiba ül erősen ittasan. Pont a hétvégén gázoltak halálra egy gyereket a városban, bealudt a bácsika a volánnál. Ezek tipikusan olyan balesetek amiket az önvezető rendszer meg tudna előzni.
dabadab által idézett fenti statisztika is mutatja, hogy majd 10x olyan biztonságos az AP mint egy sima sofőr... De pl a google saját autói is hasonló statisztikákat tudnak felmutatni.
Valahogy számomra nagyon érdekes az a logika, hogy ugyan 1/10-re lehetne csökkenteni a balesetek számát, de inkább nem, mert nem 0. Ezért inkább maradjon a jelenlegi baleset szám, az a biztos.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
#96241664
törölt tag
válasz #16820480 #14 üzenetére
Hát az autó lehet nem kényszerít rá, hogy fogd a kormányt és figyelj, de maga a vezetés tevékenysége azért valamilyen szinten mégis...
Tudtam, hogy valami ilyesmivel fogsz jönni, de nem lehet összehasonlítani a két dolgot.Nem az a bajom, hogy tanul. Csak ne abból tanuljon, hogy elüt a zebrán, vagy beleszáll a félreállt kocsimnak, hanem jelen állapotában inkább csak megfigyelőként tegye.
"Abból sem lesz hír, hogy valaki elbambult, és a másik sofőr korrigált, amivel elkerülte a balesetet."
Nem érted ezek szerint.
Nem a hírértékkel van baj, hanem azzal, hogy valaki korrigálja az önvezető rendszert, akkor annak nem azt kéne jelentenie a statisztikákban, hogy biztonságosabb az automatika az emberi sofőrnél. -
dabadab
titán
válasz #96241664 #12 üzenetére
Az a kérdés, hogy akkor most végeredményben jó-e az Autopilot egyébként elég egyszerűen eldönthető: meg kell nézni, hogy Autopilottal növekszik vagy csökken-e a balesetek valószínűsége. SPOILER: csökken.
In the 1st quarter, we registered one accident for every 4.19 million miles driven in which drivers had Autopilot engaged. For those driving without Autopilot but with our active safety features, we registered one accident for every 2.05 million miles driven. For those driving without Autopilot and without our active safety features, we registered one accident for every 978 thousand miles driven. By comparison, NHTSA’s most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 484,000 miles.
https://www.tesla.com/VehicleSafetyReportDRM is theft
-
gabor7th
addikt
A Tesla legújabb, legjobbjától sincs még maga Musk se elragadtatva... és tudjuk már egy ideje, hogy nem is várnak semmi nagyon jobbat.
"Elon Musk nincs elragadtatva a Tesla önvezető szoftverétől"
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
#16820480
törölt tag
válasz lomposfarkas #9 üzenetére
Mondjuk ha egy 3 tonnás fém ember nekisétál a fejednek, megnézném mennyire vagy vidám utána
hint: Mint ahogy nem kényszerít rá az autó, hogy betartsd a sebességet meg fogd a kormányt és ne telefonálj közben 🤷♂️
Most akkor az a bajod, hogy folyamatosan tanul az automatika rendes utakon, vagy az hogy nem lesz hírértéke minden egyes hibának, amit vétene valaha is? Abból sem lesz hír, hogy valaki elbambult, és a másik sofőr korrigált, amivel elkerülte a balesetet. Pont szombaton láttam egy ilyet, elfelejtette a belső sávban tartani az ívet és majdnem letarolta a külső sávban szabályosan közlekedőt. -
E.Kaufmann
veterán
Felvétel látta nélkül ne vádoljuk meg.
A másik, de sok hülye él ott, az egyik fickó kétszer is szerepelt
Annyira jó pénz elüttetni magukat (uccsó kivételével kérdéses, mert ott persze, hogy a mani volt a cél )?
Vagy inkább unatkoznak, esetleg így akarnak véget vetni a földi pályafutásuknak?[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
#96241664
törölt tag
"folyamatos emberi felügyelet mellett használhatók az ilyen rendszerek"
Elméletben igen, valójában meg nem kényszerít rá, hogy folyamatosan fognod kelljen a kormányt és az utat figyelned, így viszont nem is tudsz lereagálni mindent időben.
Ellenben ha felelősségteljesen "önvezetsz" és korrigálsz amikor szükséges, akkor ez a statisztikákba az automatika újabb balesetmentes kilométereként kerül be. Nem pedig úgy, hogy hibázott és csak az emberi sofőrnek köszönhetően nem lett belőle balesetveszélyes szituáció...
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz Foglalt név #8 üzenetére
Amúgy pont 1 hete van meg az új Vitara amiben már van mindenféle sávtartó, holttér, követő tempomat.
És igazából nem találkoztam eddig olyan esettel, hogy gondot okozott volna, ellenben egy csomó review-ban mondták, hogy össze vissza csipog, ebből én arra következtetek (és ezt látni is), hogy az emberek össze vissza kígyóznak a 2 vonal között, sávváltáskor nem előre jelzik indexxel ,hogy sávot váltanak, hanem mikor már a kocsi fele a másik sávban van akkor rápöccent egyet az indexre és jelzi a már egyértelműt. Ekkor jó, hogy rászól az emberre, hogy mit csinálsz.
Illetve autopályán a legkisebb radaros követési távolság is kb a magyar követési távolság minimum 5-10szerese, itthon szeretjük 140-nél méteren belül követni a másikat, de ha baj lenne akkor az előttnünk lévő halogén féklámpája fel se izzik már bele is ütköztünk.
Ettől függetlenül még messze vannak az önálló teljesen biztonságos vezetéstől minden helyzetre, de egy gyengébb sofőr szintjénél már szerintem jobbak.[ Szerkesztve ]
-
lomposfarkas
tag
" 1-2 km/óra sebességgel haladt a kanyarban."
Az a gyalogló ember tempójának hamada/negyede. De a gyalogost majd halálra gázolta. Valaki itt híres akart lenni. -
Foglalt név
addikt
Arra utalt, hogy jelen formájában a vezetést sem feltétlen lenne szabad jelen formájában engedélyezni
Ne vedd támadásnak, de a hozzászólásod második része alapján, gyűjts egy kis tapasztalatot, mielőtt javaslatot teszel. Érezhetően kimaradtak még az alap dolgok is, mint feleslegesen satuzó vészfékasszisztens vagy betonterelőnek kormányzó sávtartó. Ezek pont az teszik, amit kértél és nem vidám tőlük a sofőr. -
#16820480
törölt tag
-
#96241664
törölt tag
Hol mondtam ilyet, hogy az emberek nem?
De attól függetlenül, hogy az emberek is okoznak balesetet, magát az önvezetést a mai formájában nem lenne szabad még engedélyezni.
Egyelőre az lenne a felelőségteljes megoldás, ha a háttérben futva figyelné a forgalmat és tanítaná magát a rendszer és csak akkor avatkozna közbe, amikor olyan veszélyhelyzetet észlel.
[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
ütközéskor a busz nagyon lassan, 1-2 km/óra sebességgel haladt a kanyarban
Kitazono fején és testén zúzódások keletkeztek a baleset következtében, és még saját lábán ment be egy étkezőbe, és ott esett össze
Tehát egy 1 el! ment és elgázolt egy judos-t aki egész életében esik, de most mégis úgy esett hogy mindenhol összetörte magát. Egy judos.
Na ne, ez egy baromság így. -
#96241664
törölt tag
"Tesla szintjével kellene versenyeznie."
Az mit jelent, gyalogosok helyett parkoló autókba kéne ennek is belerongyolnia?
Én inkább azt mondom, hogy ne versenyezzen azzal a kezdetleges "önvezető" technológiával senki, legalábbis ne élesben. Ne a forgalomban közlekedőkből csináljanak bétatesztelőket.
-
dabadab
titán
Tehát a kicsi, lassú önvezető buszban volt két felügyelő is és jó eséllyel ők hozták össze a gázolást. GG
És mindezt a Toyota produkálja, a világ legnagyobb autógyártója, akinek a Waymo meg a Tesla szintjével kellene versenyeznie.DRM is theft
-
#16820480
törölt tag
#mindenkijóvalateslaelőttjár
Vagy hogy is volt valamelyik másik topikban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple asztali gépek
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Yettel topik
- PlayStation 4
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest