Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
-
Foglalt név
addikt
Arra utalt, hogy jelen formájában a vezetést sem feltétlen lenne szabad jelen formájában engedélyezni
Ne vedd támadásnak, de a hozzászólásod második része alapján, gyűjts egy kis tapasztalatot, mielőtt javaslatot teszel. Érezhetően kimaradtak még az alap dolgok is, mint feleslegesen satuzó vészfékasszisztens vagy betonterelőnek kormányzó sávtartó. Ezek pont az teszik, amit kértél és nem vidám tőlük a sofőr. -
gabor7th
addikt
A Tesla legújabb, legjobbjától sincs még maga Musk se elragadtatva... és tudjuk már egy ideje, hogy nem is várnak semmi nagyon jobbat.
"Elon Musk nincs elragadtatva a Tesla önvezető szoftverétől"
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
dabadab
titán
válasz #96241664 #12 üzenetére
Az a kérdés, hogy akkor most végeredményben jó-e az Autopilot egyébként elég egyszerűen eldönthető: meg kell nézni, hogy Autopilottal növekszik vagy csökken-e a balesetek valószínűsége. SPOILER: csökken.
In the 1st quarter, we registered one accident for every 4.19 million miles driven in which drivers had Autopilot engaged. For those driving without Autopilot but with our active safety features, we registered one accident for every 2.05 million miles driven. For those driving without Autopilot and without our active safety features, we registered one accident for every 978 thousand miles driven. By comparison, NHTSA’s most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 484,000 miles.
https://www.tesla.com/VehicleSafetyReportDRM is theft
-
nemlehet
őstag
válasz #96241664 #17 üzenetére
Úgy beszélsz erről mintha tömegével előfordulnának ilyen balesetek. Igen, van ilyen. De közel sem arról van szó, hogy százával szállnak bele a Tesla-k a parkoló autókba, aztán majd 1000-nél achievement unlocked és akkor már nem fog....
Egyszerűen nem bírom megérteni ezt a hozzáállást, hogy amíg nem 1000%-os tökéletes, semmilyen körülmények között nem hibázó a rendszer addig isten ments... Ez iszonyat kettős mérce és nem mellesleg életszerűtlen is. Az emberek nagy része NEM VEZET JÓL. Ráadásul felelőtlen is. Itthon is elég megnézni a 40+ korosztályt, szerintem túlzás nélkül a felük szemrebbenés nélkül kocsiba ül erősen ittasan. Pont a hétvégén gázoltak halálra egy gyereket a városban, bealudt a bácsika a volánnál. Ezek tipikusan olyan balesetek amiket az önvezető rendszer meg tudna előzni.
dabadab által idézett fenti statisztika is mutatja, hogy majd 10x olyan biztonságos az AP mint egy sima sofőr... De pl a google saját autói is hasonló statisztikákat tudnak felmutatni.
Valahogy számomra nagyon érdekes az a logika, hogy ugyan 1/10-re lehetne csökkenteni a balesetek számát, de inkább nem, mert nem 0. Ezért inkább maradjon a jelenlegi baleset szám, az a biztos.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
#16820480
törölt tag
válasz #96241664 #17 üzenetére
És amikor a menetbiztonsági automatika korrigál a sofőr helyett, ahogy hogy kerül be a statisztikákba? Mert ugye eleve azért van szükség az ABS, ESP, távolságtartó, vészfékező meg egyéb automatikákra, mert az emberek jelentős része igen gyengén vezet.
nemlehet: +1
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz #96241664 #21 üzenetére
hogy jön ide az ABS, ESP, meg egyebek
Úgy, hogy pont olyan vezetéstámogató rendszerek, mint az Autopilot.
Nem az a baj, hogy nem 0-ra csökkenti a balesetek számát, hanem nem vagyok benne biztos, hogy csökkenti egyáltalán
Viszont abban biztos vagy, hogy növeli
[ Szerkesztve ]
DRM is theft