Új hozzászólás Aktív témák

  • nemlehet

    őstag

    válasz forumpista #30 üzenetére

    A közlekedési statisztikákat nem így gyártják. Tudtommal az x millió kilométerre jutó y baleset statisztika úgy készül, hogy az autók számával felszorozzák az átlagosan megtett kilométert (ez ha jól emlékszek valahol 12-15000 között van) majd ezt elosztják a balesetek számával. Tehát nincs semmiféle differenciálás hogy akkor ez most autópálya ez meg Iszapaszentgilisztás körforgalom.
    De valamilyen szinten logikus is, lévén nagyon kevés autóval közlekednek csak így, vagy csak úgy, jellemzően mindenki vegyesen használja. Ráadásul kvázi irreleváns is hogy hol nem balesetezik a Tesla. Vitathatatlan tény, hogy az önvezető rendszerek többszörös biztonságot jelentenek, szerintem szinte mindegy, hogy azért mert 100x olyan jó pályán vagy mert 10x olyan jó a kisvárosi bekötő úton. Minden megspórolt baleset érték, ezt kéne figyelembe venni.

    Amúgy igazad van ha egy tudományos összehasonlításról van szó, akkor valóban a lehető legazonosabb körülményeket kell biztosítani, de a közlekedésben ez lehetetlen, még egy tesztpályán sem könnyű az emberi tényező miatt.
    A fékpados automazitált tesztek meg ugye tudjuk mennyire életszerűek...

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

Új hozzászólás Aktív témák