Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
forumpista
aktív tag
Ennek semmi köze a statisztikához.
Az autopilotot csak ott kapcsolják be, ahol ennek feltételei megvannak (jó út, látható felfestések stb, jellemzően egyébként főleg autópálya és tsai ahogy ez le is van írva a használati útmutatóban).
Minden máshol viszont ki van kapcsolva, mert a Tesla tulajdonosok (többsége) nem hülye, hogy bekapcsolja olyan úton az autopilotot, ahol 20 méterenként visszaadja a kocsi a kormányt és nem is szeretne ez miatt balesetezni.Tehát teljesen mindegy hogy hány autó hány millió kilométerét veszed be a statisztikába, biztos lehetsz benne, hogy bekapcsolt autopilotos Tesláról csak viszonylag jó útról kapsz adatot, ahol viszont fos az út ott az ember fog vezetni.
Még egyszerűbben:
* az emberi soförös statisztika tartalmazni fog jó minőségü utakat jó vezetési körülményekkel, meg fos utakat fos vezetési körülményekkel, mert az ember (egyelőre) nem tudja kinek átadni a volánt szar vezetési körülmények esetén
* az autopilotos statisztika meg főleg csak jó minőségű jó vezetési körülményi utakat fog tartalmazni, mert ha ez nem áll fen, úgy is visszaadja a kocsi neked az irányítást és a 3. ilyen eseten után 30 méteren belül, inkább kikapcsolód az autopilotot és te vezetsz, mert az autód nem tud."értelmesebb emberek a tesla sofőrök, míg a benzinesek "
Bármilyen meglepő, ez még akár igaz lehet is, mert Teslát nem tud akárki venni.
Sőt mondok jobbat, egy Tesla tulajnak (autopilot nélkül) alapból is jobbak lesznek a baleseti statisztikái, mint például egy átlag magyarnak sofőrnek.
Hogy miért?
Mert az átlag magyar 15 éves szar műszaki állapotú autót vezet a fos magyar utakon, míg az átlag tesla tulaj egy alig pár éves, jó műszaki állapotú autót vezet, mondjuk Németország tükörsima útjain.
Jobban vezet a német sofőr mint a magyar? Nem. Csak jobb autót jobb utakon ->kevesebb baleset.Egy szó mint száz, az autopilotot és az emberi vezetésű teslát csak akkor lehet összevetni, ha a többi körülmény azonos. De ilyen statisztika per pillanat nincs, mert a tesla nem rögzíti hogy milyen vezetési körülmények között vezet az ember és milyenben az autopilot.
Szívesen
Új hozzászólás Aktív témák
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest