- Hálózati / IP kamera
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Gmail
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- SkyShowtime
- Facebook és Messenger
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz lajthabalazs #303 üzenetére
Az egyik céges Transit egyszer a nagykörúton békésen haladt a 30-as táblánál a szűk külső sávban, amikor egy gyalogos úgy gondolta, hogy a zebránál kinéz a sorból az úttestre behajolva. Pont a tükröt fejelte be és belehalt. Természetesen volt rendőrség, vizsgálat stb. kihozták, hogy ofc. a gyalogos volt figyelmetlen és felelőtlen, a sofőr nem is láthatta, hogy a tömeg közepéből egyszer csak pont a kocsi elé hajol. Ez alapján akkor legyen inkább 10 km/h mindenhol? Egyik volt kollégám elé a városban pont a kocsi elé esett ki egy matt részeg hajléktalan a sövényből. Szintén belehalt, pedig nem volt gyorshajtás.
Mindkét esetben a vizsgálat idejére elvették a sofőrök jogosítványát, ami adott estben keresőképtelenséget okozhat a vétlen félnek és itt hosszú hónapokról van évekről van szó. Mindenki alanyi jogának érzi, hogy hülye legyen, akár mások kárára is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
dabadab
titán
válasz lajthabalazs #303 üzenetére
"Repeszt 90-el a sötét éjszakában - egy kereszteződéstől kevesebb mint 100 méterre - a hatalmas Volvo SUV."
Hatvannal, tele van rakva radarral meg egyebekkel, amiknek a sötét nem számít és ezt leszámítva tök egyenes, forgalomtól mentes helyszín volt, a kereszteződésben közlekedési lámpák és ha meg is kell állni, azt mintegy 30 méter alatt kényelmesen meg tudja csinálni.
A Volvo XC90 meg nem számít különösebben hatalmasnak az USA útjain és a Google sem a kis szappanosdobozaival tesztel arrafele, hanem kisbuszokkal (és már elég messze van a technológia attól, hogy harminccal kelljen tökölniük).Szóval sikerült belekötni az összes olyan dologba, amibe teljesen felesleges volt
"Minden halálos autóbaleset megelőzhető lett volna, ha a megengedett sebességet a halálos sebesség alá lövik be"
Sőt, akár be is tilthatnánk az autókat, akkor meg főleg!
(Egyébként a legelső halálra gázolt gyalogos egy 4 mérföldes óránkénti sebességgel haladó autó ütötte el)[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
kenwood
veterán
válasz lajthabalazs #303 üzenetére
az nem jo,mert nappal dugot oko a tul lassu tempo. es amerikaban,ahol hatalmas tavolsagok vannak nem mindegy,hogy 1 ora az ut a meloba,vagy 3
ezt irtam az elobb :
sokan magat elkepzelest vitatjak,pedig siman lehet,h muszaki hiba volt, amire a jovoben vedelmet,redudanciat epitenek be.
ha leall egy szenzor,leall a kocsi pl
ha pedig olyan szitu talaltaqk,ami mitt fejleszteni kell a szoftvert,az erzekelest,akkor az fog megtortenni.nem lehet mindent laborban tesztelni.
emberek irjak a programot,ok is hibaznak.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
#56573440
törölt tag
válasz lajthabalazs #311 üzenetére
A fegyvereket ne keverjük ide. Nagyon más téma, nagyon másért és másképp alakult az úgy ahogy. Ha másért nem azért, mert nem alkotmányos jog az autó birtoklása.
-
dabadab
titán
válasz lajthabalazs #311 üzenetére
"Jól mutatja a az autósok gondolkodásmódját a hozzászólásod"
Szerintem azt mutatja jól, hogy kapásból személyeskedni kezdesz olyan tényszerű állításoknál is, hogy az USA-ban az XC90 nem számít kirívóan nagynak.
Meg valahogy arra sem sikerült reagálnod, hogy a 30 km/h messze nem olyan sebesség, ahol már ne történhetne halálos baleset.
Meg valahogy az eszedbe se jutott, hogy ha hirtelen radikálisan lecsökkentjük az áru- és személyszállítás sebességét, annak nagyon is jól látható gazdasági eredményei lesznek, amik egyébként szintén kihatnak az életminőségre meg ilyenekre.
DRM is theft
-
Ribi
nagyúr
válasz lajthabalazs #311 üzenetére
És te megbecsülöd-e, hogy most mobil telefonnal (vagy akármilyen elektronikai eszközzel) szaladozol, mikor ez 20 éve még csak a leggazdagabbak kiváltsága volt. Most ezen eszközök miatt teszik tönkre a földeket, mérgezik a tengereket az akkumulátorok gyártása miatt, ezzel tönkretéve a környezetet és az emberek egészségét...
Folytassam nagyjából bármivel? Remélem te sem veszel semmiféle környezetkárosító dolgot (a gépedet nem is értem hogy vehetted meg ilyen környezetpusztító módon) -
félisten
válasz lajthabalazs #318 üzenetére
amikor az autózás korlátozásáról esik szó, valahogy mindig az derül ki, hogy azok az élenjáró harcosok, akik amúgy valóban kényelmesen elvannak autó nélkül -- ha meg mégis utazni kéne, és szembesülnek azzal, hogy a tömegközlekedés nem annyira praktikus, hát, akkor kérnek kölcsön egy autót.
Nagyon, nagyon sok ilyen beszélgetés, vita, szituáció részese voltam már, és ez a fajta sötétzöld környezetvédelem teljesen hiteltelen lett számomra.
Szerencsére ismerek igazi, nagy tudású, reálisan gondolkodó környezetvédőket is (tudományos körökből), akik valahogy nem más f@..val akarják verni a csalánt.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Ribi
nagyúr
válasz lajthabalazs #318 üzenetére
Ez a legjobb, hogy csak és kizárólag a konkrét fogyasztást nézik egy elektromos eszköznél. Azt valahogy mindig elfelejtik, hogy mi kell az előállításához és a kidobás utána semlegesítéséhez.
Régi cikk, de egy hummer teljes élettartama alatt nem annyira káros mint egy prius. Pedig az vagy 5x annyi dízelt zabál. -
,
addikt
válasz lajthabalazs #338 üzenetére
Szerintem viszont elfogadhatatlan, hogy egy szoftverhiba miatt emberek haljanak meg. Nem vagyok jogász, de ez nem fejti ki esetleg a gondatlanságból elkövetett emberölés bűntettét?
-
Alchemist
addikt
válasz lajthabalazs #357 üzenetére
Oké, de ez esetben a szuicid hajlamú gyalogos ütötte el az autót, ráadásul az ütközés már a zebra után történt. Talán a gyalogosok felé is érdemes lenne nyomatékosítani a kiszámítható közlekedésre vonatkozó elvárást. Jelen esetben ez azt jelenti, hogy nem a semmiből kirohanva közelítjük meg a gyalogátkelőhelyet.
Persze a fordítottja sokkal gyakoribb, amikor is a járművezető ignorálja az átkelni szándékozó gyalogost és ez tényleg keményen kéne büntetni. Akárcsak a védett kerékpáros átkelőre körültekintés nélkül rákanyarodó autósokat.
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Alchemist
addikt
válasz lajthabalazs #359 üzenetére
Durva eset, ami veletek történt... de facto cserbenhagyásos gázolás.
Ami a jobbkezes utcákat illeti, azt bizony gyakran el szokták nézni a vezetők. Ezért érdemes abból kiindulni és figyelni, hogy meg is adják-e az elsőbbséget... nem szerencsés kimenetel Szent Péternek érvelni, hogy "de a KRESZ szerint nekem volt elsőbbségem".
Stockholmban tényleg jobb az általános közlekedési morál.
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
dabadab
titán
válasz lajthabalazs #406 üzenetére
"Votak ilyen quiz ek, amivel a társadalom moralitását mérték fel Google-ék"
Annak semmi köze nem volt se a Google-höz, se bármilyen létező önvezető autó szoftveréhez.
Ami bejárta a sajtót, az valami ráérő filozófus hülyéskedése volt.DRM is theft
-
dabadab
titán
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajthabalazs #417 üzenetére
nyilvan nem gazt adva, de valoszinuleg el fogja utni ott vki ha fektavon belul lep le, es piros jelzes miatt nem lennek hunyo
olyan szabaly meg nincs, hogy az o pirosa nekem zold ellenere is lassítva kozelitsem meg a gyalogatkelotazert ezt a balf.sz hozzallast hagyjuk mar, hogy mindenképpen az autos a hunyo, akkoris ha zoldje van es a masik totalpiroson jon be
ilyen nincs
pont a bizalmi elv miatt csak a varhato dolgokra kell csak számítania, az ele pottyano ursiklora meg a piroson besetalo agyatlan mamzerra a banyatankkal egyatalan nem kell
mert pont azert van ott a forgalomiranyito jelzolampa aholez kb az a szint lassan, mint amikor a bringasdroid akarja megmagyarazni, hogy attekerve a zebran is gyalogosnak szamit, mert csak, es de
nincs ilyen KRESZ szabaly, hogy bármire fel kell készülnie az autósnak
mert ha ez igy lenne akkor autopalyan is számíthatnál ejjel kettokor egy ovodascsoportra a belso savban, akik ott csucsukalnak a kisagyaikon
az a biro meg aki erre a relativ gyorshajtast rahuzza az total alkamatlan a tisztsegere, es ki kell rugni a biroi testuletbol a p*csaba
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajthabalazs #420 üzenetére
de azt a veszelyzetetest magat a szabalytalankodo koveti el, nem az autos azzal, hogy halad a neki kozelkedesre kijelolt helyen a neki megengedett sebesseggel
nehez felfogni/ertelmezni a mondatot, mi?
amúgy gyalogos is kozuti forgalomban vesz reszt, ha kilepett a kapun
onnantol kezdve MINDEN szabaly vonatkozik ra IS
akkoris, ha nem vizsgazott belole
nem tevesztheti meg az autóst a haladasaval, nem futkarozhat at az uttesten es csakis a kijelolt helyen van elonye, sehol máshol, es vonatkoznak ra forgalomiranyito lampa jelzesek is
mindenhol máshol es maskepp haladva pont o kovet el szabalytalansagot es veszelyeztetest es nem az autos, mert nem ugy megy meg ott ahol es ahogy tetszik neki, hanem az is szabalyozva van
es ettol nem fog atszallni a felelosseg az autósra, mert az egy autos a masik fel, hanem a gyalogos felelos azert amit csinal(t)en sem vizsgaztam BTK/PTK-bol es megis vonatkozik ram is, pedig nem vagyok se ugyved, se ugyesz se biro, meg konyvelo meg stb se
par eve egy ismeros a Thokoly utnal elutott egy 50+ eves not, aki ugy gondolta baromi nagy otlet ott az 5 savon atszaladni a masik oldalra az 1-s villamos megallobol a peron azon vegen, ahol nincs lampaval vedett zebra (van vedokorlat is, de kikerulte)
a 3. savban utkoztek, befejelte a A oszlop tetooszlop talalkozasat, a helyszinen RIP lett
ismi nem kapott semmit, de a vizsgalat idejére bevontak a jogsijat, ezert elveszette a munkajat isa Te agyatlan nyomorek logikaddal persze ot kellett volna leultetni, mert jaj szegeny tobb ponton is szabalytalankodo nenit elutotte az a csunya autos, es eleve olyan szogbol jott ahova nem is vilagit a lampaja se
az auto GTK lett, mert elhajlott a tetolemez, nem volt kin behajtani a kart, mert elhunyt a karokozo
azt siman benyalta, meg fel evig keresokeptelen volt, amire ez lezajlott
kepezld van kozben egy futo lakashiteled, akkor mit fog mondani a hitelezo Bank erre a szituációra?masik eset itt volt szinten egy villamosmegállónál, 50-s megall, neni kettes ajtótól le es azzal a lendulettel at a piroson a tuloldalra, a pont akkor odaerkezo tgk ugy verte el, hogy koppanas utan fekezett csak a safjor, hogy ez a hang mivot?
terfigyelo kameran neztek vissza a rendorok (van rendor ismi a kapitanysagon), tok egyertelmuen a gyalogos neni volt a huje
itt is persze minden szakerto elasta tgk sofort, hogy szaguldott, persze szo sem volt errol
eleve onnan 5m-re (igen, öt méterre) van a lampas zebra, megnyomod a gombot, zold lesz es at tudsz menni
nem pedig, leszallok az ajtóból es abbol a lenduletbol at, mert aki arra jon eppen az majjjfekez meg majjjmagáááá, mert en vagyok a Gizinéniaz agyatlan logikáddal persze itt is a tgk-st kellett volna becsukni eletfogytiglanra, mert o volt jarmuvel es mindenre fel kell készülnie, es fuuu
aha, deinkabb a Petzval Jozsef utcaba faradj be leadni a jogsidat megsemmitesre, mert kb oda valo
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Tikakukac
titán
válasz lajthabalazs #420 üzenetére
Így lettünk a 10 millió relatíve gyorshajtó országa Hiszen ha nem 0 a sebességed, akkor már relatíve gyorsan mész. Mindig lesz egy végtelenül kicsi 0-hoz tartó X szám, amivel adott szitu megelőzhető lett volna. Kivétel az Y tengelyt. Ott kíváncsi vagyok milyen baromságot lehet kitalálni
A te elképzeléseid szerint nekem egy esti kör haza 32km-re 2 óráig kellene, hogy tartson. Nagyjából az a 15km/h az a sebesség, amivel bármire fel tudnék készülni, legyen szó prostiról, falopásról, vaddisznóról, őzről és bármi egyébről.
Ha te valóban így vezetsz, maxi respect, én maradok a közveszélyes vezetni nem tudókkal
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajthabalazs #423 üzenetére
az hogy ott fexik, az eleve miert is lenne az autos hibaja?
autopalya belso savban is neki lehet allni kereket cserelni adott esetben
max ha beled all vki ott, mert a 130kmh-rol fékezve es nem tud kikerulni, mert mellette a kulsoben is vannak, aki szinten fekez, akkor furan megugrik a KGFB dijad, meg a rendorseg is radver egy 6 szamjegyu osszeget buntikent, ha meg meg is hal vki, akkor par evre kivonnak a (kozuti) forgalomból isirtam lejjeb egy eloallat terelos balesetet is peldakeppen
azok is most az egyik allami intezmeny vendegszeretetet elvezik még egy ideig, mert a januari esten lakott teruleten kivul tereltek at ~30lovat az egyik legerolrol a masikra kozuton
az eppen arra erkezo Audi meg elvert 4-5 lovat ezekbol ott a megengedett sebesseggel erkezve, a safjor meghalt, a utas gerinctores -> toloszek elete vegeiga csucslogikad szerint persze az autos volt a hibas, mert o volt az autoval, es miert nem ment 15-l, hogy barmire reagálva is meg tudjon ááááni...
aha, de
vmiert a birosag megis maskepp gondolta ezt, pl az eloallat terelok nem tartottak be az eloallat terelesre vonatkozo szabalyozasokat, pl hogy mennyi emberke is terelhet ennyi eloallatot az uton egyatalan, meg mennyire volt a tevekenyseguk akkor este lathatova teve azon az uton haladok felenagyon nem automatikusan az autos a hibas egy balesetert, ha mar resztvevo benne vmilyen okbol
több drón kell ;P
-
-=RelakS=-
veterán
válasz lajthabalazs #436 üzenetére
Nem létező alagutakra is figyelni kell
Amúgy megint megnéztem a videót, de mintha akkor és ott elég egyenes lenne az út, ráadásul mindegyik sáv egy irányba megy, szóval valami nagy b+ lehetett, ha semmilyen szenzor nem utasította az autót vészmanőverre.
A volán mögött ülő droidról meg annyit, hogy tegnap rámhúzták a röfit, mert a fényszórósegéd nem vette autószámba a szemből jövő gyenge fényeket, én meg vártam, hogy "na, mi lesz már?" kb 2 másodperc lehetett az egész.
Persze, a féken tartani a lábadat, és gáz esetén beletaposni lehet egyszerűbb, mint várni a fényszórósegédet, de azért csak megnöveli a reakcióidődet, hisz várod, hogy majd az automatika működik.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
titán
válasz lajthabalazs #436 üzenetére
Ha ennyire profi, felelősségteljes sofőr vagy, tippelj nekem (valójában fejből tudnod kell, hogy profi, felelősségteljes autós legyél) féktávolságokat 130 és 90 km/h sebességekre (vészfékezés, tökéletes útviszonyok és műszaki állapot).
Jó, most, hogy mennyi a tompított fényszóróval jól belátható útszakasz (5 lux megvilágítás).
Oké, most pedig, hogy mennyivel szoktál közlekedni éjszaka.
Egy óra múlva adom a megfejtéseket.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz lajthabalazs #436 üzenetére
Nem személyeskedés, de szerintem gyakorlati tapasztalat híján nem kellene az észt osztani, meg a topikot megtéríteni. Az interneten mindenki nagyot mond, nem mennék bele, hogy mennyi km van mögöttem, de amiről te magyarázol, annak a gyakorlathoz köze sincs. Itthon sem, tőlünk nyugatabbra sem. Eleve off az egész történet, de te olyan ferdítéseket csinálsz, hogy hihetetlen. Kérlek, válaszolj schawo által feltett kérdésekre.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajthabalazs #436 üzenetére
elvarhato, es nem is lattam meg olyat, hogy vki a gazra lepve verte volna el direkt a szabalytalanul atkelo gyalogot vagy bringasbalf.szt, de ne az legyen mar az alap, hogy de akkor is az autos a hibas, mert o van az autóval, ha a masik fel szandekosan szabálytalankodik, es nem tudja az autos kikerulni az ütközést (vesz)fékezve sem meg elhuzva a kormanyt sem, mert egyszeruen nincs hova mennie
ez mi mar?
a szabalytalankodo a hibas, es nem a masik vki
akkoris ha gyalogos, vagy bringas, vagy ha UFOes nem az a szabalytalansag tenye, hogy hatdehatdehatde méénem kerulte ki a masik, meg a masik nem a sebesseghatar negyedevel jott
90kmh-rol 30-32m-n meg lehet allni nullara egy jo muszaki allapotu autoval, de egy kikerlulomanoverhez (vesz)fékezve es azzal idot nyerve akar meg sem kell allni, ha van hova elhuzni az autot
ha keresztebe all elotted a nyergespot, mint a Tesla-nak, az mondjuk szar ugy
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Problémás a kék szín megjelenítése HDR tartalmakban az OLED kijelzős iPadeken
- Hálózati / IP kamera
- Futás, futópályák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Autós topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen