- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Excel topic
- HBO Max & OD topic
- PDF topik
- DIGI internet
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polllen
nagyúr
válasz #56573440 #79 üzenetére
Ez egyébként egy nagyon jó kérdés. Szerintem arra, hogy valaki szabálytalanul keresztezni fogja az utat, nem volt az autó felkészítve. Értsd, nem latolgatja a szoftver, hogy ez most elém hajt vagy sem, ha ez szabálytalan. Ha elém kerül, majd csinálok valamit. Ez egy nagyon fontos aspektus.
Az ember is csak tippelni tud, hogy ez most kilép elém vagy sem. Az értelmesebbje lassít, ha ilyet lát, de biztosan nem mind.
A vészfék meg - értelemszerűen - arra van beállítva, hogy ha elé kerül valami lassabb vagy álló, akkor lassítani vagy teljesen meg kell állni. Az itt már nem segített.
Ha így vizsgáljuk az esetet és a vészfék működött, akkor az autó szerintem nem hibázott. Minden tőle telhetőt megtett a baleset elkerülése érdekében. Ugye ne felejtsük el az első bekezdést. Attól, hogy látta a szenzor, hogy ott van valaki, nem előtte volt. Honnan kellett volna bárkinek is tudna, hogy nem fog megállni a záróvonalnál?
Meg amúgy sem hiszek abban, hogy az ilyen öngyilkosjelölt emberek érdekeit kellene védeni.MaCS_70
Aközött azért csak van különbség, hogy a te sávodban halad valaki, akit nem látsz és elcsapsz és aközött, hogy a másik sávból féktávon belül eléd jön...
atike
Nem az a kérdés, hogy látta-e. Tuti érzékelte. A kérdés az, hogy mit kellett volna kezdenie egy objektummal, ami a másik sávban van és féktávon belül ér csak elé. Már ha odaér.
Fel lehet arra készíteni, hogy minden esetben változtasson sebességet, ha úgy érzékeli, hogy féktávon belül van arra esély, hogy valaki kilépjen elé? Városban ahol nincs zebra, hányszor fog satuzni?[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Polllen
nagyúr
válasz #56573440 #98 üzenetére
A közlekedés egy komplex és veszélyes rendszer. Egy-egy hiba valaki életébe kerülhet. Ez sajnos tény. Pedig egyébként a szabályok zöme elég egyértelmű és könnyen betartható lenne. De ezek sem védenek meg mindenkit.
Valóban 99,9%-s biztonság akkor lenne, ha elzárva közlekednének. De az nem mostanság lesz.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
-=RelakS=-
veterán
válasz #56573440 #274 üzenetére
Meg ez a tarts jobbra mánia, amikor az autópálya egy emelkedőn 3 sávos lett.
Akadékoskodnia akartam facén, ezért előkotortam a KRESZ-t. Kiderült, hogy a sávnyitás előtt volt egy bazinagy "Kapaszkodósáv kezdete" tábla (addig azt hittem, hogy kapaszkodósáv, mint olyan, nincs a KRESZ-ben), majd a magyarázó szövegben az, hogy a jobbra tartásnál ezt a sávot nem kell figyelembe venni.
Szóval a középen vonatozó népség teljesen rendben van[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz #56573440 #280 üzenetére
Mert félreértesz
M3-mon kint van ez a tábla, tehát a "takarodjajobbszélsőbe" nem aktuális.
3 sávos M7-ről nekem csak ez a rész ugrik be, de mivel nincs "Kapaszkodósáv kezdete" tábla, ezért takarodó a jobbszélsőbe.
Teccikérteni?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
csongi
veterán
válasz #56573440 #291 üzenetére
O jeee, vegre!!! Idoszeru volt mar egy jogi ertelmezes! Koszi.
Regen elmentem en is, aztan a megoszto ertelmezes szerint inkabb a szigorubbat helyeztem eloterbe.Dark Archon:Vegre, nem tudtam minek a nyila ez
RelakS: Miert nem aktualis a takarodjaljobbszelsobe?
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz #56573440 #299 üzenetére
Jó cikk. Épp csak ha a Toyota tudta tartani a minimum 70-et, jó helyen volt.
Persze, én is levillogtam volna, de na!
Az M7 nagyonhosszú három sávja meg persze, hogy nem kapaszkodósávos történet. De ezt már korábban említettem/mutattam.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Degeczi
nagyúr
válasz #56573440 #474 üzenetére
Azt értve alatta természetesen.
Nem tudhatunk ilyen adatokról, de meglepő lenne, ha nem volna lényegesen gyorsabb az emberinél
(pláne, h olyat is lát, amit ember nem, tehát már a veszélyhelyzet észlelése is hamarabb történhet meg)Érdekes lenne látni egy összehasonlító tesztet, ugyanolyan szimulált veszélyhelyzetnek téve ki emberi és gép sofőröket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BMW topik
- További aktív témák...
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lüm-tec m85 Svájci szerkezetű Amerikai microbrand
- Új! 64Gb DDR4 - Corsair 32GB KIT DDR4 4600MHz CL18 Vengeance RGB RT